anonym napisał:
Pro chlapečka možná, pro holčičku lepší nové, alespoň já dávám přednost novým autům. U té Xsary VTS až tak děsivý propad ceny nebyl, to u aut střední třídy je větší. A čím jezdíte a jezdil jste vy, a jak často měníte vy?
No Kylie,skoro musím říct,že jsem takovou reakci čekal. To čím jezdím já a jak často měním auta já,přece nemá vůbec vliv na téma diskuze.
Mně už ses na to ptala,já jsem ten s těmi bavoráky(325i, 740i, X5)
Ale chápu,kdo se má v těch anonymech vyznat. Takže,já jsem Tom.
Už jsem tě chválil za tvé znalosti,takže mi ted snad nechceš tvrdit,že Celica je bežný vůz střední třídy.Troufám si tvrdit,že pokles u ní by byl výrazně nižší než u toho VTS.Jestli pak šel někdo do vozu střední třídy,taks to byla ty - C5.
Takže v době kdy tys kupovala novou VTS za cca 700 tis,tak já kupoval pětiletou 325i za řádově třetinu.( ano přiznávám-na nový auto jsem tenkrát neměl,ale ani bych si ho nekoupil,právě kvůli propadu té ceny). A máš pravdu-někde nad 200-210 většina soupeřů odpadala.Ale právěže jen většina,pak,když člověk potkal nějaký čtylitrový osmiválec(hlavně na dálnici),bylo to v čudu. Proto další volba padla na tu 740i. A to úžasné zrychlení někde mezi 220-250 - hmmm (to bych možná skoro stačil i té,zde zminované,super Octavii ...
)
Říkám už asi po třetí-nikomu svůj názor nevnucuji. Ty sis vybrala co sis vybrala a dělalo ti to radost 4 roky.Fajn.Já jen prostě,když vidím někoho s jakýmkoliv autem-ptám se ho proč si ho koupil. Ty důvody rozhodnutí mě zajímají.( jsem takový sběratel rozhodnutí pro různé vozy) A pokud mi někdo dá ( já nevím) pět pádných argumentů proč právě toto auto,proč tento motor,pak jeho rozhodnutí plně respektuji.