xLGx napisał:
Pánové, jsem rád za vaše postřehy a odpovědi. Nevím jestli tento článek vyšel jako odpověď na můj dotaz redakci. Je to asi dva měsíce, kdy jsem do redakce psal o radu jaké auto vybrat. Jelikož jste se zapojili do debaty o tomto konkrétním autě a redakce mi ještě neodpověděla na můj dotaz, zkusím podebatovat s vámi i dalšími případnými čtenáři. Můj dotaz na redakci zněl. Jsem vozíčkář a chci nové, podotýkám NOVÉ auto do 400 tis. Podmínka automat, větší kufr, benzínový motor ( r. nájezd max. 15 ti...
Teď se asi půlka Tipcarsu uřechtá smíchy, ale loni v srpnu jsem Orlando koupil do rodiny ( tady jsem se k němu poprvé a naposled vyvětil) http://forum.cars.cz/chevrolet/viewtopic.php?f=103&t=18228&start=165 .Orlando mě mile překvapilo souhrnem vlastností (je ve všem průměrné a zároveň v ničem špatné) a není to auto ke kterému bych měl větších výhrad (stálo mě 295 bez daně 1.8 LTZ). Nikde nic nevrže, interiér je relativně útulný a vše funguje (někdy méně logicky vyřešeno, ale funguje). Chevrolet je značka, která slouží GM Europe stejnému účelu, jako Škoda koncernu VW. Je to „dojížďák“ technologií a ověřování „nápadů“ (někdy eufemisticky zvaných jako "novinka", nebo "nová třída") v praxi. Když u VW chtěli prodávat pětidveřový dvoumístný liftback s rozvorem malého auta a kufrem na 600 litrů polystyrenových kuliček za cenu pětidveřového pětimístného hatchbacku střední třídy a kufrem na 350 litrů polystyrenových kuliček, rozsvítila se žárovka s nápisem Škoda. Když chtěli u VW vyzkoušet, zda lidi dají stejně nebo víc peněz za hnusnější, užší a horší auto než byl předchůdce, navíc nově vybavené funkcí průtokového ohřívače (http://www.stream.cz/uservideo/385277-fabia-2-zatekani-do-karoserie), rozsvítila se opět žárovka s nápisem Škoda. Když chtěli u VW vyzkoušet, jestli se dá ze dvou „dojížďáků“ slepit „ultradojížďák“ který by byl totálním výsměchem jakékoli formě vkusu a variabilitou interiéru zatápěl třídě miniaut protože jsou použitelné čtyři sedačky a kufr je vyšší než delší, byla Škoda jasnou volbou. VW pochopilo jako první, že většina spokojených uživatelů vznikne nejlepší recenzí produktu a tak vlastně nejlepším produktem VW je spokojený a nadšený novinář. Chevrolet je prostě Škodovka Opelu. U Chevroletu se daří ještě i jedné věci, která u Škodovky chybí: dobrá cenovka. S automatem jsem měl čest dva dny (když mě montovali tažné zařízení) - hodně škubal a žral. Možná si to sedne, doporučoval bych vyzkoušet "zajetější exemplář". Pokud chodíte často do hospod kde se řeší výroba nafty v das auto a jejho klonech, nic pro Vás. Pokud k tomu přistupujete jako vercajk výkon/cena a po pěti sedmi letech to hodíte přes palubu a už jste v tom seděl a zdá se Vám cena až nějak podezřele dobrá, běžte do toho, je to opravdu zajimavé.....