anonym napisał:
Trochu se musim zastat Jarmila. Turbodiesel od hondy je teprve na trhu max 3 roky ale stojí fakt za to. Pravem se stal motorem roku. TDI-íčka jsou sice na trhu dlouho, ale KDE je ta spolehlivost?? Ve 40 tis výměna váhy vzduchu, v 100 tis píská turbo a pak výměna. Ne, děkuji už nikdy více.
Těma "pičutkářema" si myslel KOHO? Doufám že majitele třeba Octavek 1,6 a 2,0, že jo??
To i-CTDI od Hondy určitě není špatnej motor, mně jen vadí, když tady někdo (třeba Jarmil) vyzdvihuje jeden motor (i-CTDI) do nebes, a druhej např. TDI jen hloupě schazuje, včetně lidí, který s TDI jezdí.
Je pravda, že váhy vzduchu jsou u TDI velkou slabinou, ale s tím názorem na turbo bych nesouhlasil. Životnost turba závisí hlavně na zacházení s motorem, když je majitel prase, vytáčí motor za studena a kašle na výměnu oleje, oddělá turbo ještě mnohem dřív. Takový zacházení by určitě ani motor od Hondy nepřežil bez úhony.