anonym napisał:
Pro Karla: buď v pohodě,když je možný jet s 1,9 TDi i pod 4 litry (přiznám, že to bylo podle palubního počítače a jel sem jak jouza ale byl to těžkej passat B5) tak nevidím důvod tvojí spotřebě nevěřit a ti co tě odkazujou zpět do základky mají doma v garáži svoje fávo nebo feldu a jediný co uměj je lepit na to nálepky tuning a šroubovat levný polský mlhovky do nárazníku :o) Takže čau a Motorům TDi zdar :o)) -tak a teď čekám lavinu keců o tom, jak je HDi, nebo CDti lepší :o))))))
Přátelé - kamarádi....
Nevychvaluji Audinu do nebe, je mi jasný, že to auto má svoje mouchy, ostatně - je 7 roků staré. Jen jsem se chtěl podělit o svoji zkušenost a ta je, že když se o auto dobře postaráte a necháte motor dělat svou práci a nechcete po něm výkony pro které nebyl vyroben, dá se s ním jezdit s rozumnou spotřebou. Není umění naložit studenýmu motoru plnej knedlík, na dálnici jet přes 200, po městě jezdit brzda-plyn atd... Spíš se naučit jezdit plynule a klidně, konec konců - je to limuzínka, ne sporťák a pak, věřte mi nebo ne, jezdíte i s 2.5 TDi za 6-7 no problem. Stejné je to i s cenami oprav. Je jednodché odvézt auto do autorizovaného servisu a jen za napojení nadiagnostiku zaplatit cca 500, ale proč ? Dnes není problém najít jakoukoliv informaci na netu, cokoliv se dá koupit - viz VaGcOm - a zbytek je práce ... Pro zájemce o Vag, napište mi na mail, pošlu vám odkaz na int. obchod, kde se dá koupit...
Takže - pokud jsem někoho naštval, či uvedl do stavu kdy si myslí že lžu, omlouvám se. Vždyť to máte možnost každý vyzkoušet. Kupte si A6 a uvidíte...
)Jen doufám, že Ti jenž mne na začátku tak strašně kritizovali, že ani nemohli dočíst onen článek, nejsou opravdu majiteli felicií( ač proti nim nic nemám...) , ale mají s A6 2.5 TDi svou vlastní zkušenost.
Karel.