0
powrót
 

diskuze k tématu: Audi A6

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 29.01.2006 01:03, Průměrná spotřeba???
Průměrná spotřeba 5 l je u auta s objemem 2,5 l a nemalou hmotností dost pravděpodobná, stačí mi přečíst tento údaj a už je mi jasné, že to psal nějaký "odborník".Radši to dál číst ani nebudu...Příští článek napíšu já o Hummerovi s kterym jezdím furt 200 km/h a bere si jen 3,5 l/100km...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 29.01.2006 01:40, diagnostika
Michal napisał:
Průměrná spotřeba 5 l je u auta s objemem 2,5 l a nemalou hmotností dost pravděpodobná, stačí mi přečíst tento údaj a už je mi jasné, že to psal nějaký "odborník".Radši to dál číst ani nebudu...Příští článek napíšu já o Hummerovi s kterym jezdím furt 200 km/h a bere si jen 3,5 l/100km...
jeeeeeeee a kolik takova vecicka na diagnostiku a opravovani stoji nevite nekdo?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 29.01.2006 02:06, RE: Průměrná spotřeba???
Michal napisał:
Průměrná spotřeba 5 l je u auta s objemem 2,5 l a nemalou hmotností dost pravděpodobná, stačí mi přečíst tento údaj a už je mi jasné, že to psal nějaký "odborník".Radši to dál číst ani nebudu...Příští článek napíšu já o Hummerovi s kterym jezdím furt 200 km/h a bere si jen 3,5 l/100km...
To sme 2 komu se ta průměrná spotřeba nezdá.......jak může 2.5 žrat tak málo.......a že přes 8 se nedostal......Tak to to auto snad jenom stojí v garáži a je tam na ozdobu.Nechcu se do nikoho navážet,ale proč nenapíše nějakou rozumnou hodnotu.Kdyby napsal 8l no budiž,ale když se takovému autu šlape podle mě není problém vzít i 10l.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 29.01.2006 03:57, RE: Průměrná spotřeba???
Passat napisał:
To sme 2 komu se ta průměrná spotřeba nezdá.......jak může 2.5 žrat tak málo.......a že přes 8 se nedostal......Tak to to auto snad jenom stojí v garáži a je tam na ozdobu.Nechcu se do nikoho navážet,ale proč nenapíše nějakou rozumnou hodnotu.Kdyby napsal 8l no budiž,ale když se takovému autu šlape podle mě není problém vzít i 10l.
Průměrná spotřeba i celý článek je opět výtvor velmi, v uvozovkách vzdělaného člověka. Všechno je jen jako, nepravděpodobné, opravdu na úrovni, nebojím se to napsat, školáka sedmé obecné !! :D Velmi hodnotný článek, jen tak dál "autore"
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 29.01.2006 03:58, RE: Průměrná spotřeba???
Michal napisał:
Průměrná spotřeba 5 l je u auta s objemem 2,5 l a nemalou hmotností dost pravděpodobná, stačí mi přečíst tento údaj a už je mi jasné, že to psal nějaký "odborník".Radši to dál číst ani nebudu...Příští článek napíšu já o Hummerovi s kterym jezdím furt 200 km/h a bere si jen 3,5 l/100km...
To já zas, vážený autore, doporučuju dostudovat základní školu!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 29.01.2006 04:00, RE: Průměrná spotřeba???
Martin Frýd napisał:
To já zas, vážený autore, doporučuju dostudovat základní školu!!
To já, abych nebyl pozadu, dopuručuju špací autíčko, to je stejně tak vaše věková kategorie, prosím, příště se nevměšujte do debaty dospělých, jenom to tu kazíte.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 29.01.2006 08:15, spotřeba
Tak já tohle autíčko mám taky ale s motorem 1,9 Tdi a průměrná spotřeba podle polubáku je zhruba 6,3 l (pokud mu teda můžu věřit).Dva a půlka tu spotřebu bude mít samo.větší ale nad 8 to určitě nebude. Jinak osobně jsem s tím nad míru spokojený až na ty starty nad -15, chytne to tak na potřetí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 29.01.2006 10:36,
Jak může někdo vychvalovat motor,který do 2000 ¨nic nedělá a pak vystřelí jako hovado a před 4000 mu zase dojde dech.NEJHORŠÍ MOTOR OD WV.ostatně oni všechny motory dieselové od WV nic moc,super jsou HDI,diesel od BMW,MERCECEDESU...to jsou motory a ne motor z 90 let kterýmu se jen zvyšoval výkon a všichni jsou nadšení jakej to má brutální zátah projedtě se nikdy v něčem jiným a pokud tomu trochu rozumíte tak byste měli poznat rozdíl ZDAR
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 29.01.2006 11:17, RE: bez předmětu
dektr1 napisał:
Jak může někdo vychvalovat motor,který do 2000 ¨nic nedělá a pak vystřelí jako hovado a před 4000 mu zase dojde dech.NEJHORŠÍ MOTOR OD WV.ostatně oni všechny motory dieselové od WV nic moc,super jsou HDI,diesel od BMW,MERCECEDESU...to jsou motory a ne motor z 90 let kterýmu se jen zvyšoval výkon a všichni jsou nadšení jakej to má brutální zátah projedtě se nikdy v něčem jiným a pokud tomu trochu rozumíte tak byste měli poznat rozdíl ZDAR
K motorum bmw a mercedes souhlasim ze jsou skvely, ale motor HDI neni spatny ale zdaleka zatahem a polehlivosti nema na TDI od VW, ale na druhou stranu HDI je nadherne tiche. Ale nemuzete posuzovat motor HDI ktery vznikl az v roce 1999 s motorem od VW ktery je o mnoho let starsi. Kdyz chcete posuzovat motory musite je posoudit logicky ve stejnem stari ( myslim vzniku, ne roku vyroby auta) Ono motory od VW ktere vznikly okolo roku 2000 uz jsou taky trosku jine nez ty starsi co se davaly hojne do Seatu Toledo, Ibiz, DO VW golfu, passatu, vent a do starych audi A4 a A6. Kdyz chcete na nejaky motor psat ¨kritiku chtelo by si to nejdrive zkusit, a ne psat o necem co jste jen slysel nebo celt. A hlavne spoelhlivost kazdeho auta zalezi na vyrtobci, ale jeste vice na majiteli auta, a to si racte vsichni uvedomit. Auto se spatnym servisem bude stale nepojizdne i kdyz bude vyrobeno z nejkvalitnejsich dilu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 29.01.2006 11:29, RE: bez předmětu
dektr1 napisał:
Jak může někdo vychvalovat motor,který do 2000 ¨nic nedělá a pak vystřelí jako hovado a před 4000 mu zase dojde dech.NEJHORŠÍ MOTOR OD WV.ostatně oni všechny motory dieselové od WV nic moc,super jsou HDI,diesel od BMW,MERCECEDESU...to jsou motory a ne motor z 90 let kterýmu se jen zvyšoval výkon a všichni jsou nadšení jakej to má brutální zátah projedtě se nikdy v něčem jiným a pokud tomu trochu rozumíte tak byste měli poznat rozdíl ZDAR
k recenzi bych snad jen poznamenal, že pokud je autor šetřílek, tak tomu věřím, velmi podobné spotřeby jsem dosáhnul s Mitsubishi Galant 2,5 V6-24V(163PS) při cestě do Chorvatska(píšu o tom v diskuzi o galantu) . kamarád má Audi A6 (dříve 100) 2,5 TDi QUATTRO (103kw) a dlouhodobý průměr má 7-8 litrů .
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 29.01.2006 11:32, RE: bez předmětu
anonym napisał:
k recenzi bych snad jen poznamenal, že pokud je autor šetřílek, tak tomu věřím, velmi podobné spotřeby jsem dosáhnul s Mitsubishi Galant 2,5 V6-24V(163PS) při cestě do Chorvatska(píšu o tom v diskuzi o galantu) . kamarád má Audi A6 (dříve 100) 2,5 TDi QUATTRO (103kw) a dlouhodobý průměr má 7-8 litrů .
ještě něco...spíš než nad spotřebou bych se podivil nad tím, že si autor svépomocí opravil brzdy na A6 za 1000 Kč ?? To je fakt dobrej fór, myslím, že až si to přečtou manažeři od Audi, tak pánovi budou vozit jednu Audinu za druhou :o))))))))))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 29.01.2006 12:24, RE: bez předmětu
anonym napisał:
ještě něco...spíš než nad spotřebou bych se podivil nad tím, že si autor svépomocí opravil brzdy na A6 za 1000 Kč ?? To je fakt dobrej fór, myslím, že až si to přečtou manažeři od Audi, tak pánovi budou vozit jednu Audinu za druhou :o))))))))))
Moooc hezká debata pánové :o)
Za spotřebu auta může z větší části řidič, než motor.. Jedná se o ropáka s TURBEM !!!, který při 90km/h točí 1500 otáček, proto nežere 10l/100km.
Koroze brzdového systému se projevila v rozpadnutí podložek vymezujících vůli v napojení ocelových hadiček na brzdový válec, preventivně jsem je vyměnil na všech kolech - opět nechápu co se vám nezdá na ceně. (když se nebojíte vzít si montérky a vlézt si pod auto) K akceleraci vozu a tolik propagované výkonové díře - dokud se nesvezete A6 po roce 2000 s motorem 2.5 TDi 136 KW, nebudete o ní vědět. Jak jsem psal, na běžné ježdění to BOHATĚ stačí.
Takže - kritika od lidí, jenž svoje auto znají pouze jako nádivku do garáže mne spíš rozesmála a speciálně vy, jenž mne odkazujete zpět do základní školy - pochlubte se čím jezdíte a co vše o svém autě víte a co s ním umíte :o)
Přeji krásný den Karel.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 29.01.2006 12:41,
Já jsem jel sice pouze jednou s passatem 2,5TDi 132kw,je to bomba zátah naprosto ohromující ale čekal jsem že pojede dál než za 4000 ale zase tak často se tyto otáčky nevyzžívají
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 29.01.2006 13:05, RE: bez předmětu
Karel Honal napisał:
Moooc hezká debata pánové :o)
Za spotřebu auta může z větší části řidič, než motor.. Jedná se o ropáka s TURBEM !!!, který při 90km/h točí 1500 otáček, proto nežere 10l/100km.
Koroze brzdového systému se projevila v rozpadnutí podložek vymezujících vůli v napojení ocelových hadiček na brzdový válec, preventivně jsem je vyměnil na všech kolech - opět nechápu co se vám nezdá na ceně. (když se nebojíte vzít si montérky a vlézt si pod auto) K akceleraci vozu a tolik propagované výkonové díře - d...
Pro Karla: buď v pohodě,když je možný jet s 1,9 TDi i pod 4 litry (přiznám, že to bylo podle palubního počítače a jel sem jak jouza ale byl to těžkej passat B5) tak nevidím důvod tvojí spotřebě nevěřit a ti co tě odkazujou zpět do základky mají doma v garáži svoje fávo nebo feldu a jediný co uměj je lepit na to nálepky tuning a šroubovat levný polský mlhovky do nárazníku :o) Takže čau a Motorům TDi zdar :o)) -tak a teď čekám lavinu keců o tom, jak je HDi, nebo CDti lepší :o))))))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 29.01.2006 15:33,
Já nikdy neříkal že TDI jsou špatný motory to nikdy,bych si dost protiřečil pač mám golfa IV 1,9 TDI ale existujopu daleko lepší a tišší motory než TDi kdybych měl prachy tak jdu do BMW nebo Medvěda ale inflace je proti mě.ZDAR
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 29.01.2006 16:04, RE: bez předmětu
Dektr1 napisał:
Já nikdy neříkal že TDI jsou špatný motory to nikdy,bych si dost protiřečil pač mám golfa IV 1,9 TDI ale existujopu daleko lepší a tišší motory než TDi kdybych měl prachy tak jdu do BMW nebo Medvěda ale inflace je proti mě.ZDAR
hmm to máš pravdu, taky mám TDi ale BMW 330 D coupe by mi slušelo víc :o)))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 29.01.2006 16:11,
Já myslim že mě by slušelo 535d to musí bejt dělo ale škoda že nemůžou udělat manualní převodovku pač žádná vy to nevydrřela
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 29.01.2006 16:25, Spotřeba a diagnostika
S udávanou spotřebou souhlasím, vždyť i podobný motor v Transporteru jezdí okolo 8,5l.
Ale hlavně by mě zajímalo kolik stojí diagnostický přístroj a kde se dá sehnat???
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 29.01.2006 16:49, RE: bez předmětu
Dektr1 napisał:
Já nikdy neříkal že TDI jsou špatný motory to nikdy,bych si dost protiřečil pač mám golfa IV 1,9 TDI ale existujopu daleko lepší a tišší motory než TDi kdybych měl prachy tak jdu do BMW nebo Medvěda ale inflace je proti mě.ZDAR
Proč inflace ... ta je už pár let naprosto minimální a pokud bysme to vztáhli na automobilový průmysl, tak tam je těžká deflace (za stejnou nominální částku se dá koupit mnohem lepší povoz než před 10 lety) .... pamatujete, když přesně před 10 lety přišel OPEL s Corsou 33kW MaxSocial Edition za 299000,- což bylo tehdy cca 30 průměrných hrubých platů ............. dnes se za stejnou reálnou částku (30 x 18.5t) dá koupit třeba MAZDA 6 ......
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 29.01.2006 19:29, RE: bez předmětu
Karel Honal napisał:
Moooc hezká debata pánové :o)
Za spotřebu auta může z větší části řidič, než motor.. Jedná se o ropáka s TURBEM !!!, který při 90km/h točí 1500 otáček, proto nežere 10l/100km.
Koroze brzdového systému se projevila v rozpadnutí podložek vymezujících vůli v napojení ocelových hadiček na brzdový válec, preventivně jsem je vyměnil na všech kolech - opět nechápu co se vám nezdá na ceně. (když se nebojíte vzít si montérky a vlézt si pod auto) K akceleraci vozu a tolik propagované výkonové díře - d...
No já bych se tou audinou po roce 2000 radši ani moc nevozil jede pěkně ale motor je stavěnej tak do 80 000km pak je to na rakev......
reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.