0
powrót
 

diskuze k tématu: Alfa Romeo 156 1.8TS - podrobné dojmy majitele

kategorie zaszeregowania tematu: italská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 14.11.2009 09:43, Wave
Nezbývá, než popřát hodně šťastných kilometrů, v budoucnu nejlíp za poslechu radio Wave
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 14.11.2009 12:51, RE: Interpretace stavu
Pepe napisał:
Zasmál jsem se tomu blikání na ostatní Alfy. Jako 1. auto jsme měli Trabiho, a tenkrát na sebe jeho šoféři taky mávali...
Docela hezká recenze, spousta pravdivých postřehů, ale i kontroverzních informací. Vlastnil jsem silná benzínová auta, stejně jako ta dieselová mimo tolik propírané octy Myslím, že pisatel má pravdu v tom, že řidiči Octavie mají někdy trochu větší snahu se s vámi "honit" než jiná auta, ale není to dogma.
On ten turboefekt nafty je trochu klamný a někdy na to i lidé doplácejí při nebezpečném předjíždění, kdy najednou auto přesáhne ideální otáčky, řidič nestíhá řadit a je to nebezpečné.
Osobně spíš ale preferuji tu naftu, pokud bych jezdil ty štreky, co jezdím v benzínu, taky bych asi šel o žebrácké holi. Pokud bych si však mohl dovolit benzín, tak bych se asi Alfy bál. Nevěřím zase tak na hospodské povídačky, ale z praxe znám spoustu závad na těchto autech a navíc jsem fanda japončíků. Nicméně Alfice je fakt hezky udělané auto, ať se jedná o starší modely A155, 156, i 159.
Ať to jezdí a nepotvrzujete statistiky!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 15.11.2009 15:21, gablenz-Michal, autor recenze více k TDI

Tak bych se teda rád vyjádřil k TDI. Mě kdysi dokonce jedno TDI nadchlo.....byl to jeden z motorů, který mě šokoval více než Lancia 2.0 16V Turbo (151Kw), nebo můj miláček AR 164 2.0 TS (1994).jel jsem x krát v Golfu IV a v Ochcávii 1.9 TDI 66 Kw...pamatuju si, jak jsem musel zastavit u krajnice a hledat v techničáku údaj o kilovatech.....když jsem tam našel hodnotu 66Kw, tak jsem chvíli seděl a držel hubu. A majitelé se dušovali, že prý to nemá čip.....to auto jela jak dělo!!!! Táhlo do tři tisíc jak starší benzínový dvoulitr. Teprve až ve vysokých rychlostech to ztratilo dech. JElo za mnou BMW asi pětka tak možná rok 2005...už jsem mu chtěl uhnout do pravého pruhu z levého.....šlápnu na plyn a otáčky jdou na tři tisíce....a ten Golf prostě vyrazil jak střela. Klaním se TDI!!!!!!!!!!!!!!! Ale psát o jízdních vlastnostech Golfu IV....tak to je opravdu hnus....to je šok!!!! V tom autě jsem se bál!!

A jinak nic proti ¨první oktávii...je to skvělý (!!!!!!) dělník pro každý den. Jeden z nejlepších. Ale je předražený. Strašně. Za cenu zachovalé nevybavené Oktávie I máte vybavenou slušnou AR 166, Peugeot 406 s nějakým zajímavým turbochrochtem, Lancii Lybru, nějaký ten Citroen s hydropružením..atd.....

A nikdy mě ještě netlačil Citroen, Volvo, Opel, Ford......pouze a jenom Oktávie, Audi...a spol. Dokonce i Porsche Carrera mě nechtělo jednou předjet!!! A kdo dělal nálety na to zmiňované Porsche?? Typněte si....jel jsem s ním x kilometrů a předjížděly ho pouze Oktávie, Audiny....a nějaké to starší vytuněné BMW...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.11.2009 12:06, 1.8 nejlepsi motor
Gratuluju k vyberu motoru.
Sami alfisti na svych strankach potvrzuji, ze napr. 2.0ts ma umrtnost 30% a 1.8 patri k opravdu tem lepsim.
Alfa se mi libi designem, ale spolehliva tedy rozhodne neni.
Vychazim ze statistik sveho kamarada, ktery mel: 2x 156 (2,4 jtd, 2.0ts) 2x 164 (2x 3.0), 1x 155 (2,5), 1x 146 (2.0ts), 33 (1.7) a zadna mu nevydrzela dele jak 1! rok. U vsech odesel motor takovym zpusobem, ze nezbylo nez jej menit, nebo koupit jine auto.
To uz snad ani statisticky neni mozny, aby mel takovou smulu, chci rict, ze jasne clovek narazi na spatny kus, ale tohle me presvedcilo o tom, ze Alfa je proste kram, kterej je jenom hezkej.
Kupte si to nove, jezdete 2 roky do 60tkm a prodejte to.
Pokud Vas zajima cim jezdim ja, tak momentalne ochcavka, na kterou kazdy nadava, kamarad ji tise zavidi, ale nikdy to neprizna i pres to, ze posledni 156 uz lezi 3/4 roku na zahrade a je dobra jako kralikarna bez motoru.
Nedivim se ze lidi nadavaj na oktavky, mam dlouhodobou spotrebu 5,2 mesto 90% a s klimou, 96kw a 303Nm a to se nedivim, ze kdyz ve 200 km/h zacnu predjizdet alfu, ze pak nadavaji. Nepotrebuju neco, co rve 7500 rpm, ja se rozjedu na 900 rpm 2.0 benzinum kdyz chci ujedu.
Samozrejme ze podvozek na Alfe je lepsi, na druhou stranu k cemu tam je, kdyz auto stoji nepojizdny.
Alfa je design, ale bohuzel jenom design, alespon pro me.
Tajne snim o 530d :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 17.11.2009 20:13, RE: 1.8 nejlepsi motor
mibfox_novy napisał:
Gratuluju k vyberu motoru.
Sami alfisti na svych strankach potvrzuji, ze napr. 2.0ts ma umrtnost 30% a 1.8 patri k opravdu tem lepsim.
Alfa se mi libi designem, ale spolehliva tedy rozhodne neni.
Vychazim ze statistik sveho kamarada, ktery mel: 2x 156 (2,4 jtd, 2.0ts) 2x 164 (2x 3.0), 1x 155 (2,5), 1x 146 (2.0ts), 33 (1.7) a zadna mu nevydrzela dele jak 1! rok. U vsech odesel motor takovym zpusobem, ze nezbylo nez jej menit, nebo koupit jine auto.
To uz snad ani statisticky neni mozny, aby mel ...
Nejdřív jsem si řekl, že na to nebudu reagovat, protože už na tom jednoduše nemám věk. Ale tak ve zkratce:

a) Tak proč si kamarád kupoval tolik alf, když je to takový humus? Není to nějaká kravina? Jinak staré 33, 164 a 146 byly vyhlášené, že to jsou krámy....i když i ony měly nějaké plusy...nejvíce hlavně 164. Její 2.5 Tds a její osmiventilový twinspark byly na úrovni. O třílitr je třeba se starat¨. Bohužel tyhle auta často prošly rukama nějakého zapomenutého veksláka a vypadaly tak v půlce devadesátých let podle toho.

b) Bohužel osmiventilový 1.9 Tdi 96 Kw může předjet ledatak Fiaťácký 1.9 Jtd 77 Kw a možná 1.6 bez variátoru 77 Kw. Veřte mi....znám moc dobře Superb...zrychlení na sto za nějakých 10.5 když se zadaří. Když už nějaký Alfí benzín předjedete¨, tak pouze při rozjezdu..tam se skutečně těch 300 Nm může projevit. Ale v 200 km/h opravdu ne!! Já takhle vždycky předjedu výkonnější TDI až ve vyšších rychlostech. Na křižovatce mi dá náklep, ale pak jej doženu a od vyšších rychlostí nemá šanci.....tedy když to není 5litrový 10válec...TDI
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 18.11.2009 21:07, RE: 1.8 nejlepsi motor
gablenz napisał:
Nejdřív jsem si řekl, že na to nebudu reagovat, protože už na tom jednoduše nemám věk. Ale tak ve zkratce:

a) Tak proč si kamarád kupoval tolik alf, když je to takový humus? Není to nějaká kravina? Jinak staré 33, 164 a 146 byly vyhlášené, že to jsou krámy....i když i ony měly nějaké plusy...nejvíce hlavně 164. Její 2.5 Tds a její osmiventilový twinspark byly na úrovni. O třílitr je třeba se starat¨. Bohužel tyhle auta často prošly rukama nějakého zapomenutého veksláka a vypadaly tak v půlce...
Zdravim, kupuje je porad, protoze je ma rad, to je jednoduchy. A ze stejnyho duvodu to asi kupuje kazdy alfista. Protoze rozumny duvod pro koupi AR neni.
Superba predjedu taky :) Sup je o dost tezsi nez O1 a to je ten duvod.
Kdyz uz se bavime o vyssich rychlostech, jaka je Vase maximalka ? Predpokladam ze mate AR. Prosim uvedte motor, tdi neni vsemocne, ale na 1.8ts urcite ma ve vsech ohledech.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 27.11.2009 20:18, RE: 1.8 nejlepsi motor
mibfox_novy napisał:
Zdravim, kupuje je porad, protoze je ma rad, to je jednoduchy. A ze stejnyho duvodu to asi kupuje kazdy alfista. Protoze rozumny duvod pro koupi AR neni.
Superba predjedu taky :) Sup je o dost tezsi nez O1 a to je ten duvod.
Kdyz uz se bavime o vyssich rychlostech, jaka je Vase maximalka ? Predpokladam ze mate AR. Prosim uvedte motor, tdi neni vsemocne, ale na 1.8ts urcite ma ve vsech ohledech.
Řeknu vám to tak, mě je jedno jestli je vaše TDI rychlejší nebo ne....už nemám na podobné úvahy věk, ale rychlejší asi nebude....počítejte se mnou: 1.8TS 144 Koní bez ňákýho prdlýho čipu a k tomu váha 1220 Kg, na malý benzín slušný krouťák 170 Nm.....menší kola 15" a užší gumy 195mm. Jak jsem psal, než se dostane TS do otáček tak jej Tdi předjede, ale potom už ne. Tdi není motor s vysokým výkonem ve vysokých otáčkách. Maximálka jsem zatím dostal na 210 Km. Ale nechme úvah, kdyby došlo na zatáčky, tak ten můj lichoběžník vpředu (jako některé Mercedesy, Nissany, Hondy, Infinity,) a víceprvek na pomocném rámu vzadu by nedali vlečeným plechovým ramenům a jednoduchému McPhersonu vpředu ani náznak šance. A navíc já nemám potřebu 1.8 TS zastávat. Je to vynikající motor pro každý den a ne nějaké turbo dělo. Na to mám trochu jiný materiál. Je jím motor Lancia 4 válce, 16 ventilů, turbo Garret....cirka 210 koní. Pak můžeme soutěžit.

A k vašemu dieselu pár tipů:

jeden z nejsilnějších a nejvýhlašenějších silných dieselů pětiválec Commn rail Alfa Romeo 2.4 Jtd 100 Kw měl horší zrychlení a maximální rychlost než 1.8 Ts. Pochybuju, že by slabší Tdi osmiventil 1.9 96Kw bylo lepší¨. to by bylo proti matematice.

Z běžných škodováckých motorů mám strach pouze z 1.8 Turbo. Na to že má o 4Kw více, tak mi dal kdysi docela náklep. Což je docela proti rozumu těch 6 koní navíc. Hmm...Ale nečipovaná Tdi néééé...ty na 1.8 TS nestačí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 08.12.2009 19:42, RE: 1.8 nejlepsi motor
gablenz napisał:
Nejdřív jsem si řekl, že na to nebudu reagovat, protože už na tom jednoduše nemám věk. Ale tak ve zkratce:

a) Tak proč si kamarád kupoval tolik alf, když je to takový humus? Není to nějaká kravina? Jinak staré 33, 164 a 146 byly vyhlášené, že to jsou krámy....i když i ony měly nějaké plusy...nejvíce hlavně 164. Její 2.5 Tds a její osmiventilový twinspark byly na úrovni. O třílitr je třeba se starat¨. Bohužel tyhle auta často prošly rukama nějakého zapomenutého veksláka a vypadaly tak v půlce...
A jak jsi prisel na to, ze pri tom rozjezdu z krizovatek po tom co ti daj ten naklep jak pises, pri dosazeni urcite rychlosti, proste nemaj potrebu zavodit s nejakym jantarkem, kterej nepochopil, ze s nim nikdo nezavodi.
p.s. Je sice fajn, ze jsi odbornik pres Superby, ale pro tvoji informaci se motor 1.9 Tdi 96kw montoval i do Fabii a Octavii kde je jeste navic jinak zprevodovan. Na tu tvoji pohadku o krouticim momentu a rychlosti, kdy se muze a nemuze projevit asi nema ani smysl reagovat co? Ale dost lidi jsi tim alespon urcite pobavil.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.03.2010 15:16, RE: Alfa
typek napisał:
Pěkná recenze. To rejpání do dechtových zázraků bylo sice zbytečné, ale je to přesně tak jak píšeš. Když někde jedu ostřeji, ještě se nestalo, že by se se mnou začal prapodivně a s naschvály škádlit nějaký řidič benzínového krámu, ale vždy vpřed vyrazí něco s černým oblakem za prdelí. Někde ta nadřazenost nafty musí přece vybublat....
Alfa 147 2.0 TS selespeed je jedna
Tak zase všichni s vozy jezdícími na naftu nejsme špatní, a i v alfičce je pro každodenní ježdění praktická=) je fakt že se nikomu na prdel nelepim a neprudim že jede pomalu, když situaci vyhodnotim jako bezpečnou tak předjedu, Nicméně většina těch co se mě pokoušeli prudit na silnici bylo majiteli "hustejch načipovanejch tédéíček co táhnou pěkně vodspodu" a po předjetí mě taky obdařili kouřovou clonou
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.03.2010 15:18, RE: Hezky napsáno
Zdeny60 napisał:
Pisatel vyjádřil svůj pocit z věci, kterou má evidentně rád a má z ní radost. A vovo tttom tto jjjeje.

Mnoho kilometrů bez nehod a problémů!
K přání se připojuji, doufám že mi autor recenze odpustí ale když sem psala svojí recenzi tak sem ještě neměla přečtenou tuto a shodou názorů použila stejnej výraz jako on- není blbuvzdorná- proto se omlouvám, nekopíruju jen mám stejný názor=)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.03.2010 15:38, RE: 1.8 nejlepsi motor
mibfox_novy napisał:
Zdravim, kupuje je porad, protoze je ma rad, to je jednoduchy. A ze stejnyho duvodu to asi kupuje kazdy alfista. Protoze rozumny duvod pro koupi AR neni.
Superba predjedu taky :) Sup je o dost tezsi nez O1 a to je ten duvod.
Kdyz uz se bavime o vyssich rychlostech, jaka je Vase maximalka ? Predpokladam ze mate AR. Prosim uvedte motor, tdi neni vsemocne, ale na 1.8ts urcite ma ve vsech ohledech.
Rozumných důvodů pro koupi alfy je spousta obzválště v odolnější naftě, spotřeba, výkon, podvozek, kupní cena, vzhled, nekonvenčnost a taky to že se člověk někam začlení- mezi lidi co se o auta staraj, maj je rádi a na silnicích se zdraví, je to hezkej pocit když na vás někdo s vozítkem stejné značky zamává, máte hned pocit že svět je přátelštější.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.04.2010 00:37, RE: 1.8 nejlepsi motor
gablenz napisał:
Řeknu vám to tak, mě je jedno jestli je vaše TDI rychlejší nebo ne....už nemám na podobné úvahy věk, ale rychlejší asi nebude....počítejte se mnou: 1.8TS 144 Koní bez ňákýho prdlýho čipu a k tomu váha 1220 Kg, na malý benzín slušný krouťák 170 Nm.....menší kola 15" a užší gumy 195mm. Jak jsem psal, než se dostane TS do otáček tak jej Tdi předjede, ale potom už ne. Tdi není motor s vysokým výkonem ve vysokých otáčkách. Maximálka jsem zatím dostal na 210 Km. Ale nechme úvah, kdyby došlo na zatáč...
Nevim, jestli je to tady jěště aktuální, ale důvod, proč tě naklepalo 1.8T bych hledal v přeplňování. Díky foukání mívají turbomotory plošší a výše položenou křivku točivého momentu (i když krouťák jako takový je nesmysl, jde jen o výkon podělený ůhlovou rychlostí klikové hřídele, což jsou vlastně otáčky; je to jenom marketingový tah, aby se lidi, co o tom nic nevědí mohli prsat, že ten jejich traktor má 400 Nm), což dle informace ze závorky znamená, že v nižších otáčkách jsou výkonnejší. A jelikož se jedná o benzin, spektrum využitelných otáček je asi 2násobné oproti naftě. Sečteno, podtrženo: výkon, tolik potřebný k tomu aby se auto rozjelo (žádnej krouťák), reprezentovaný řekněme obsahem plochy pod výkonovou křivkou, je u foukaného benzínu (1,8T) větší než obsah plochy pod atmosférickou 1.8TS. Tam asi bude důvod, proč 1.8T naklepe 1.8TS a je tam zároveň důvod, proč 1,9TDi 96 kW nikdy nenaklepe 1.8TS -> protože plocha pod výkonovou křivkou TDi je mnohem menší, jelikož nafťáky ve 4000 umírají.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 02.06.2010 16:44, RE: 1.8 nejlepsi motor
gablenz napisał:
Řeknu vám to tak, mě je jedno jestli je vaše TDI rychlejší nebo ne....už nemám na podobné úvahy věk, ale rychlejší asi nebude....počítejte se mnou: 1.8TS 144 Koní bez ňákýho prdlýho čipu a k tomu váha 1220 Kg, na malý benzín slušný krouťák 170 Nm.....menší kola 15" a užší gumy 195mm. Jak jsem psal, než se dostane TS do otáček tak jej Tdi předjede, ale potom už ne. Tdi není motor s vysokým výkonem ve vysokých otáčkách. Maximálka jsem zatím dostal na 210 Km. Ale nechme úvah, kdyby došlo na zatáč...
Zdravim po dlouhe dobe.
Tak 130 ps s 300nm tdi proti 144 ps a 170 nm benzin
To bych chtel nekdy zkusit, nebydlite nekde pobliz prahy ? :)
Polemizovat o tom muzem hodne, kazdy ma jine zkusenosti, verim ze ste musel natrit spoustu dieselu, ne kazdy ma auto v super stavu, ja verim ze me je, coz ostatne doklada i graf z brzdy s namerenym vykonem.
Mam ted taky 15" kola a 195tky, zmena rozmeru kol je dost znat.
Jinak moje tdi toci 4900, maximalka je minimalne 220 (nevim jaka je odchylka gps na navigaci, tacho ukazuje 230) Asi zalezi hodne na prevodovce, ale nemam proste pocit ze by mi ve vyssich otackach dochazel dech, proste preradim na dalsi stupen az pres 200+ kmh
Puvodne sem chtel zkusit potrapit ar 156 2.0TS ale kamaradovi vydrzela GO motoru jen tisic km, takze opet na dva mesice do servisu. No na ujete km oktavie urcite zatim nad nim vede.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 25.12.2010 14:15, RE: zase ten komplex ze stribrnych oktavii na hlinach
Vendys napisał:
Protože Octa je natolik rozšířené auto, že 99% z nás ji buď mělo nebo aspoň někdy řídilo. Je to v podstatě takový folklór
Vážený Pane,já patřím mezi to 1% lidí,které Oktu nikdy nevlastnilo ani neřídilo,maximálně ji vidělo na silnici......jak říkám okta jedinně přes mojí mrtvolu.....už od dob autoškoly rok 1992,kdy jsem "bohužel" musela skládat zkoušky na škoda 120,tak tenkrát jsem byla zarytého názoru,že značka škoda nikdy v životě.....moje motoristické srdce skončilo u značky Honda........a nikdy nebude jinak.......
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.