0
powrót
 

diskuze k tématu: 50 x TEST SPOTŘEBY - kdo je nejlepší?

kategorie zaszeregowania tematu:
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.12.2007 11:57, RE: hrušky s jablkama
anonym napisał:
Pěkný porovnání,ale naprosto bez vypovídající hodnoty.Auta napříč kategoriema,benzíny s dieslama.Náklady na provoz nejsou jen pohonné hmoty - za úsporní diesl si taky řádně připlatíte,při dnešních cenách nafty je návratnost jen při velkém kilometrovém proběhu.Co vymyslet index poměr výkon - cena při dejme tomu nájezdu 100 000 km za tři roky,následný prodej - ztráta ceny,vyčíslení nákladů na 1 km,pak by asi tabulka vypadala trochu jinak.Je to jenom nápad,vím že chytráků je vždycky dost
Toto je test spotřeby, nikoliv test nákladů spojených s provozem auta.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.12.2007 12:22, RE: hrušky s jablkama
anonym napisał:
Toto je test spotřeby, nikoliv test nákladů spojených s provozem auta.
To bezesporu, nicméně je to zajímavý námět, třeba na příští článek.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.12.2007 12:26, RE: Připomínka
David V napisał:
Ano, ale to pouze v té kategorii. Myšlenka špatná nebyla, jen bodové hodnocení prvního kritéria degradovalo výsledky v poslední tabulce. Jak si napříkad vybere vůz řidič, který má těžkou nohu, čili ho zajímá nízká spotřeba a hlavně nízký rozptyl spotřeb. To by perfektně splňovala poslední tabulka bez nešťastného indexu zahrnující výkon a hmotnost vozu.
Hlavním kritériem není nízká spotřeba. Vždy mě zajímá, jak vůz umí být v provozu ekonomický a zároveň nebýt brzdou provozu. Na dvoulitrovém vznětovém Aurisu je nejlépe vidět, že i výkonný motor může být úsporný. K čemu je vůz, který je úsporný, ale nelze s ním ani předjet? Bohužel ani rozptyl spotřeby okruh I. vs. okruh II. neodráží skutečnost, jak je vůz výkonný. Proto jsem do výpočtu indexu zahrnul nejdůležitější faktory (hmotnost, výkon, spotřeba).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.12.2007 12:34, RE: hrušky s jablkama
anonym napisał:
To bezesporu, nicméně je to zajímavý námět, třeba na příští článek.
Vyčíslení kompletních nákladů je zajisté zajímavé téma. Bohužel díky velkému rozsahu testovaných vozů jsem z přepočtů upustil, ale není vyloučeno, že se k tomuto námětu brzy vrátím.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.12.2007 12:38, RE: Připomínka
Petr - TipCars.com napisał:
Hlavním kritériem není nízká spotřeba. Vždy mě zajímá, jak vůz umí být v provozu ekonomický a zároveň nebýt brzdou provozu. Na dvoulitrovém vznětovém Aurisu je nejlépe vidět, že i výkonný motor může být úsporný. K čemu je vůz, který je úsporný, ale nelze s ním ani předjet? Bohužel ani rozptyl spotřeby okruh I. vs. okruh II. neodráží skutečnost, jak je vůz výkonný. Proto jsem do výpočtu indexu zahrnul nejdůležitější faktory (hmotnost, výkon, spotřeba).
OK, nic proti tomu nemám. Jen nadpis článku je potom zavádějící. "50x test pružnosti" by byl bližší realitě. Hlavní kritérium by pak bylo nejvíce bodované a kritéria podružná by měla poloviční a čtvrtinovou váhu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.12.2007 13:28, Pro autora
Chybička se vloudila.
TipCars Index = hmotnost / (výkon x spotřeba)
Příklad:
auto A 1000kg, 100kW, 5l/100km
auto B 1000kg, 50kW, 10l/100km

A = 1000 / (100*5) = 2
B= 1000 / (50*10) = 2
v obou případech stejný index !!!!! ????

Nejspíše jste to špatně ozávorkoval.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.12.2007 13:41, RE: Pro autora
anonym napisał:
Chybička se vloudila.
TipCars Index = hmotnost / (výkon x spotřeba)
Příklad:
auto A 1000kg, 100kW, 5l/100km
auto B 1000kg, 50kW, 10l/100km

A = 1000 / (100*5) = 2
B= 1000 / (50*10) = 2
v obou případech stejný index !!!!! ????

Nejspíše jste to špatně ozávorkoval.
No jo, v hlavičce je ten vzorec opravdu špatně. V textu je ovšem popsán jinak a to: A=1000kg/100kW*5l = 50
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.12.2007 13:42, RE: Pro autora
anonym napisał:
Chybička se vloudila.
TipCars Index = hmotnost / (výkon x spotřeba)
Příklad:
auto A 1000kg, 100kW, 5l/100km
auto B 1000kg, 50kW, 10l/100km

A = 1000 / (100*5) = 2
B= 1000 / (50*10) = 2
v obou případech stejný index !!!!! ????

Nejspíše jste to špatně ozávorkoval.
Jste velmi pozorný čtenář, děkuji za upozornění. Přirozeně vzoreček má být bez závorek. Opravím.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.12.2007 13:52, RE: Pro autora
Petr - TipCars.com napisał:
Jste velmi pozorný čtenář, děkuji za upozornění. Přirozeně vzoreček má být bez závorek. Opravím.
Nejsem. Já jsem zase přehlédl popis v textu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.12.2007 14:23, RE: Martin K.
anonym napisał:
Nejsem. Já jsem zase přehlédl popis v textu.
Je super, že se takovými testy někdo vůbec zabývá. Objektivní test neexistuje, věřím, že někdo má i toho Rencka, nebo Fiata a taky mu třeba jede dobře a úsporně. Tady jde spíš o to, že se dělá nějaký ucelený testík, který má svá kritéria a výsledek je takový a makový. Příště se třeba udělá test, který bude posuzovat zase něco jiného. Já jsem jen prostě rád, že se aspoň něco srovnává a dělá, protože spousta lidí žije jen z řečí hospodských povalečů a není schopna si utvořit vlastní názor. Nebudu prozrazovat, co mám za auto (nedopadlo zle), ale pokud by dopadlo, tak je to jen orientační testík, nic se neděje (,)))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.12.2007 14:24, RE: Martin K.
anonym napisał:
Je super, že se takovými testy někdo vůbec zabývá. Objektivní test neexistuje, věřím, že někdo má i toho Rencka, nebo Fiata a taky mu třeba jede dobře a úsporně. Tady jde spíš o to, že se dělá nějaký ucelený testík, který má svá kritéria a výsledek je takový a makový. Příště se třeba udělá test, který bude posuzovat zase něco jiného. Já jsem jen prostě rád, že se aspoň něco srovnává a dělá, protože spousta lidí žije jen z řečí hospodských povalečů a není schopna si utvořit vlastní názor. Nebu...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.12.2007 14:32, RE: Martin K.
anonym napisał:
Tím asi myslíš kecy "TDIčko mi jezí za 4,5 litru a nejezdím úsporně" ?????
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.12.2007 14:32, RE: Martin K.
anonym napisał:
Tím asi myslíš kecy "TDIčko mi jezí za 4,5 litru a nejezdím úsporně" ?????
Jo, tak přesně tyhle kecy mám na mysli!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.12.2007 18:02, RE: Martin K.
anonym napisał:
Jo, tak přesně tyhle kecy mám na mysli!
Tenhle test pprostě jednoznačně ukázal, že nejlepší je Oktávice FTÉDÉÍČKU. A nejlíp na hlínách v plnýpalbě!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.12.2007 11:45, RE: No nic ve zlém...
anonym napisał:
tohle jsem uz slysel tolikrat, ze to snad bude pravda, jeste jsem neslyel nejakou chvalu na renault...to o necem vypovida...
tak já už mám nějakej pátek Renaulta VelSatis s motorem 3.5V6, a do servisu musím jen na výměnu oleje...blbosti o Renaultech roznášejí tupci co v áčkách koupili vrak a potom se diví že se jim to se.e. jezdím za 10-12 litrů, a skutečně bez poruch a problémů.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.12.2007 10:59, OPEL CORSA 1,5 DIESEL
Proč jste netestovali Opel Corsa 1,5D??? S tímto autem jezdím TRVALE se spotřebou pod 5 litrů!!! Kam se na Opla "hrabe" se 6ti litry Oktávie. O dynamice jízdy mlčím. Těch 37kW není nic moc, ale já nechci závodit, ale ekonomicky jezdit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.12.2007 11:11, polo
proc se v testu neobjevil zadny diesel od BMW??? myslim ze dvoulitr v 318d by byl pro audy A3 TDI velmi silnym souperem...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.12.2007 16:53, a co Renault?
a co Renault? Já jezdím s Megane II za 4,6 l/100km kombinovaná spotřeba - po dálnici 130, silnice I. 90.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 07.12.2007 20:41, RE: No nic ve zlém...
anonym napisał:
... ale ani jeden Renautl?
Taky se divím že Renault nemá žádnou spotřebu!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 08.12.2007 06:44, RE: polo
anonym napisał:
proc se v testu neobjevil zadny diesel od BMW??? myslim ze dvoulitr v 318d by byl pro audy A3 TDI velmi silnym souperem...
jojo, pravda myslim ze Toyota nema nejlepsi diesely a pokud ve srovnani nebude napr.: BMW 320D, Merc C220 CDI a Ren 1.5 dCI je to srovnani k nicemu Chybi totiz auta, ktera patri na prvni tri mista..
reagować
1 2 3


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.