0
powrót
 

diskuze k tématu: Vozový park ve státní správě - občas není efektivita na prvním místě

kategorie zaszeregowania tematu:
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 01.04.2012 19:40, RE: Chcete nás článkem naštvat ?
typek napisał:
Rozdíl je ve vstupu ne výstupu. Jak píšu krtkovi dnes je daňové zatížení přes 50%, za monarchie byla 10%. A to se vybudovalo cca 90% všech železnic které jsou dodnes v provozu, systém sirotčinců, chudobinců i vězeňství, služba obecních četníků byla funkční Hasiči byli na dobrovolné bázi s příspěvky a dalších milion věcí (každopádně nemám růžové brýle, ono se v každé době žije specificky "blbě"). Růst populace mezi lety 1870 - 1914 byl cca 35% , růst hospodářství v tomtéž období byl nepředstavi...
´´Člověk nesmí tolik žrát Jiráska a podobnou chamraď...´´ to je nádherná hláška souhlasím
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 02.04.2012 08:37, RE: Chcete nás článkem naštvat ?
typek napisał:
Rozdíl je ve vstupu ne výstupu. Jak píšu krtkovi dnes je daňové zatížení přes 50%, za monarchie byla 10%. A to se vybudovalo cca 90% všech železnic které jsou dodnes v provozu, systém sirotčinců, chudobinců i vězeňství, služba obecních četníků byla funkční Hasiči byli na dobrovolné bázi s příspěvky a dalších milion věcí (každopádně nemám růžové brýle, ono se v každé době žije specificky "blbě"). Růst populace mezi lety 1870 - 1914 byl cca 35% , růst hospodářství v tomtéž období byl nepředstavi...
Ale to se tak nějak ví, že nejlepší státní zřízení je vláda osvíceného diktátora.
reagować
1 2


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.