0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaká jsou starší Volva? (velký přehled)

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, ostatní, ostatní, ostatní, ostatní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.09.2009 14:05, 2,3 T5 je dragster ... spotřeba
2,3 T5 je dragster, kterému ale nestačí celý zbytek auta a při dravější jízdě mi vykázal spotřebu kterou se bojím napsat.

Tak já tu spotřebu napíšu ... není problém letět za 45L/100km. Ale dlouhodobá spotřeba se dá v pohodě udržet pod 10L/100km.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.09.2009 15:00, RE: poděkování
Tomáš napisał:
Mám radost, že zde zase vidím kvalifikované odpovědi chlapců z redakce Auto Moto Speciálu
Hned se články lépe čtou! Díky.
souhlasim, cely clanek je velice hezky napsany, vcetne zaverecneho resumé
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.09.2009 21:43,
Dobrý den,

musím poupravit informace k řadě 7xx.
Tento model se vyráběl od prvopočátku s víceprvkovou zadní nápravou typu Multilink. Jednalo se o jedno z pár osobních vozidel kde byl tento typ uložení použit.

Osobně vlastním 740 s 2,4 dieselovým řadovým šestiválcem z produkce VW. Tento motor byl konstruován pro dodávky VW LT a jde tedy o velmi robustní agregát. Osobně mohu jen doporučit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 12.09.2009 01:46, volva jsou sroty
auto-prumysl je dneska uplne nekde jinde a albini, proste zaspali. Doba kdy nejaky viking svaril par ocelovych trubek do toho narval motor z Vw a nehledel na jizdni vlastnosti je davno pryc. A proto volvo patri do muzea. Bez vyvoje oproti (vw, alfa, audi, bmw, mb) je ztracen a tezit z minulosti a stavet stale ty predpotopni kramy se neda do nekonecna. Ale abych nekrivdil vikingum, tak cekam jak se bude vyvijet Saab kdyz uz neni ve spolku s tlustym americkym pitomcem (saab motory umel).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 12.09.2009 08:43, RE: bez předmětu
simi1985 napisał:
Dobrý den,

musím poupravit informace k řadě 7xx.
Tento model se vyráběl od prvopočátku s víceprvkovou zadní nápravou typu Multilink. Jednalo se o jedno z pár osobních vozidel kde byl tento typ uložení použit.

Osobně vlastním 740 s 2,4 dieselovým řadovým šestiválcem z produkce VW. Tento motor byl konstruován pro dodávky VW LT a jde tedy o velmi robustní agregát. Osobně mohu jen doporučit.
Omyl, v clanku je to napsane naprosto spravne. Tuha zadni naprava, multilink pro nektere typy az od mr 87
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 12.09.2009 13:20, RE: volva jsou sroty
anonim napisał:
auto-prumysl je dneska uplne nekde jinde a albini, proste zaspali. Doba kdy nejaky viking svaril par ocelovych trubek do toho narval motor z Vw a nehledel na jizdni vlastnosti je davno pryc. A proto volvo patri do muzea. Bez vyvoje oproti (vw, alfa, audi, bmw, mb) je ztracen a tezit z minulosti a stavet stale ty predpotopni kramy se neda do nekonecna. Ale abych nekrivdil vikingum, tak cekam jak se bude vyvijet Saab kdyz uz neni ve spolku s tlustym americkym pitomcem (saab motory umel).
vy jste vtipnej ...volvo, že nemá vývoj? A srovnávat ho s vývojem VW či Alfa Romeo? Vždyť ti za posledních 10 let nic převratného nevymysleli. Jen nakupují technologie od jiných společností a bastlí to dohromady.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 12.09.2009 19:36, Jiný pohled na drobnosti...
S doporučením na konci článku se s radostí ztotožním. B230 je jeden z nejlepších motorů co do spolehlivosti, a na rozdíl od autora si myslím, že vzhledem k určení automobilu má i dostatečnou rezervu. Schválně si zkuste v pořádných kopcích tohohle starouška předjet s nějakou předonáhonovou moderností – nebudete mít šanci bez turba To je prostě jednou z výhod zadního náhonu.

Naproti tomu v drobnostech se s autorem rozcházím. Prohlásit například, že se model S/C/V70 konečně zbavil různých archaismů jako je táhlo na otevírání dveří je .... výzva ke zlynčování fandy starých Volv Ono je to totiž v praxi mnohem praktičtější než ten nesmysl, který používá dneska většina aut. Jenže holt lidé jsou zvyklí právě na ty "páčky", takže nemohou pochopit, že je někdo nechce a dá přednost táhlu. Pro spoustu Volvistů je prostě řada 70 krokem špatným směrem, jelikož postrádá značnou část "Volvovitosti" oproti 850 (nehledě na to, že má designově zbastlenou přední masku...). Pravověrní Volvisté ovšem za chybu považují už 850, protože má přední náhon
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 12.09.2009 19:45, RE: poděkování
Tomáš napisał:
Mám radost, že zde zase vidím kvalifikované odpovědi chlapců z redakce Auto Moto Speciálu
Hned se články lépe čtou! Díky.
Přidávám se, po dlouhé době čtu něco o starých Volvech a autor neplácá nesmysly. Je znát, že tématu alespoň velmi slušně rozumí. Bravo!!!

Sice se s ním neshoduji v hodnocení detailů (mám prostě ty anachronismy v ovládání rád, neb jsem přesvědčen, že jsou často praktičtější než jejich moderní nástupci), ale již dlouho jsem neviděl doporučení auta s tuhou zadní nápravou. Přitom na našich okreskách je to věc k nezaplacení (jak rád bych na cestě k domovu vyměnil víceprvkovou zadní nápravu mojí 850 i s jejími nivomaty za tu ze 740.... Jenže pak na slušné silnici mě to zase přejde ).

K doporučení ohledně hlídání si přehřátí u atmosférických pětiválců bych dodal, že při dostatku vody to není problém. Pokud je jí ale málo, může se to skutečně stát motoru osudným. Malé množství vody v systému a velký motor se zase odvděčí neskutečně rychlým náběhem topení, prostě Švédi věděli, jak nezmrznout. Kromě vody je třeba si hlídat i olej, jelikož tyto motory jsou obecně kapku olejožravé (litr na tisíc kilometrů je ještě v normě, nemusí svědčit o zničeném motoru). Oleje je naopak v motoru spoooousta, přesto se ale musí hlídat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 13.09.2009 14:10, RE: volva jsou sroty
eLzyx napisał:
vy jste vtipnej ...volvo, že nemá vývoj? A srovnávat ho s vývojem VW či Alfa Romeo? Vždyť ti za posledních 10 let nic převratného nevymysleli. Jen nakupují technologie od jiných společností a bastlí to dohromady.
vw 1,4 turbo, alfa patri fiatu 1,9 jtd, dale divize audi 4,2 fsi to jsou motory za poslednich 10 let. cr-diesel koupili to jo, ale doba kdy auto vazilo 2000kg a zralo 30/100 jsou casy historicke
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.