0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaké kombi s měkkým a pohodlným podvozkem?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, ostatní, japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.07.2008 22:39, rada
Jednoznačně Volvo V70 D5. Nenech se zastrašit řečma o drahých náhradních dílech. Mrkni na volvoklub.cz, nebo volvoclub.cz, tam ti poradí kde kupovat originální náhradní díly se standardní zárukou za super ceny (dostaneš se tak na cenu dílů pro neprémiové vozy, někdy i pod).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.07.2008 09:47, rada
mám C5 a super
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.07.2008 12:28, rada
jděte s těmi francouzskými sračkami někam...jediná rozumná volba je Toyota nebo Volvo, Bafo je taky ok, ale už moc tahák pro zloděje, Toyota je spolehlivý vůz, Volvo má zase nádech luxusnějšího auta, takže rozhodoval bych dle toho co bude aktualně v nabídce a podle vkusu.Určitě, ale běžte dál od frantíků, ty fakt nééé!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.07.2008 16:38, rada
Volvo V70 D5 je fajn. Nejlip od r.v 2003
Ma sice dost malo mista v podelnem smeru, melky zavazadelnik a motor ktery nad 140km/h otravne huci, ale jinak je to dobra volba co se tyka pohodli-sedacky jsou naprosto bezkonkurencni. Jezdil jsem i s 2.4T- super tichy motor, ale na dalnici dost zere.
BMW je uz za zenitem a Toyotu neznam.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.07.2008 17:22, rada
Zdravím. Z vašich kandidátů fandím Volvu - "švédi" mají duši. Motor Volvo (Penta) D5 je taky kvalitní. Ale je to "nafta". Zvažte, zda nyní velice diskutabilní úsporou paliva skutečně ve výsledku ušetříte, nebo zda je lepší např. za stejné peníze koupit mladší, či lépe vybavenou benzinovou verzi. Benziňák obecně je už z principu spolehlivější a méně choulostivý na špatné zacházení předešlého majitele (kvalita paliva, přehřátí ...). Jetého nafťáka bych si já osobně koupil jen od dobrého známého o kterém vím, že se k autu umí chovat slušně. Pro vaší informaci: Mám SAAB 9-5 kombi 2,3 turbo (benzin) - oproti Volvu má menší kufr, ale je výrazně levnější při stejném komfortu měkkého podvozku. S cenou dílů je to stejné, jak popsal "já George XVII". Pozor: Nafťáky od SAAB (GM) jsou vysloveně mizerné !!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.07.2008 18:01, rada
Omluvte mě,ale musím reagovat na pár uvedených rad.
Podotýkám,že aby bylo možné doporučit ten či onen model,je nutné mít zkušenosti.Nestačí se jen svézt nebo prohlédnout vozy.Je třeba zkušenosti se servisováním,tím spíš při více najetých kilometrech.
Doporučil jsem Avensis,přestože mám Mondeo,r.v.04 a 230000km(mimochodem bez problémů).Propastný rozdíl,hlavně v interiéru,jak se píše níže,tu v žádném případě není.Kvalita použitých materiálů zpracování je na vysoké úrovni.Pryč jsou doby modelů MK1 a MK2.Ale to jen na okraj.
Toyota je jakýsi fenomén kvality a spolehlivosti.Vývoj jde dopředu a je hodně jiných spolehlivých vozů.Avensis se potýkal s problémy řízní,nekvalitními parabolami,slabými tlumiči,nepovedenými sedačkami.Kvalita dílenského zpracování není jako u staršího předchůdce.Objevily se zvuky v interiéru i nepřesné slícování.Možná proto,že se montují v Anglii.Přesto z uvedných tří modelů je pro mě favorit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.07.2008 20:01, rada
nebo HUmer
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.07.2008 20:13, rada
Nissan Primera rv.2004 1.9 dci
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.07.2008 20:13, rada
Fiat croma nebo alfa 156 popř. 9
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.07.2008 20:20, rada
Já osobně bych se na Tvém místě poohledl po nějakém Peugeotu 406 z posledních roků výroby. Sám jedním jezdím a myslím,že do posledního písmene splněju všechny Tvoje požadavky. Navíc oproti uvedeným modelům se dá sehnat podstatně levněji, resp. s o hodně méně najetými km.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.07.2008 20:35, rada
Co kdo píše o poruchovosti, není zdaleka tak informativní, jako mrknout na výsledky TÜV a J.D.Power. Design je docela diskutabilní a individuální věc, takže zvývá motor. Někdo tu zmiňoval D5 ve Volvu, nemyslím si že to je klenot, spíše naopak (u novějších verzí slušný záběr, ale vlídný a kultivovaný společník bohutžel ne). I kvůli ceně bych volila C5 a to s výborným motorem 2.2 HDi a výbavou Exclusive. Dá se sehnat za rozumné peníze, auto je obrovské, bezpečné,se štědrou výbavou a snad nejpohodlnější ze všech variant a motor naprosto je to excelentní. Na způsob jízdy o kterém se zmiňujete, je Citroën jako dělaný, množství kilometrů je schopen polikat s neuvěřitelnou samozřejmostí (uznávám, že Volvo a nebo dokonce BMW je hezčí, atraktivnější, na sousedy "lépe" působící). Citroën v reálu nabídne stejně a v něčem dokonce i více (crash testy má dokonce lepší než Volvo) za podstatně méně peněz (a to nejen při koupi - a za sumu lehce přtes 300000 kč koupíte možná i verzi po faceliftu v top výbavě s excelentním moderním motorem 2.2 s dvěma turby).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.07.2008 21:03, rada
Ještě jsem zapomněla na podvozek. Máš-li požadavek na komfortnější podvozek, výběr to velice zužuje a BMW je výborné auto nicméně podvozek patří k tužším, a ani Volvo nedisponuje nijak plavným a komfortním podvozkem. Měla bych ale tip na velmi velmi povedené auto s "hangárovitým" zavazadlovým prostorem, extrémně povedeným dieslevým motorem (těžko vybrat jestli je lepší ten v C5 či tenhle), které je vzorem spolehlivosti (německé J.D.Power 2. místo) a myslím, že se o něm ještě nikdo nezmínil. Vzhledem k velmi výhodným bazarovým cenám bych volila sice spíš C5, a tohle se bude v českých bazarech shánět asi o něco hůř, ale jako druhou dražší variantu jednoznačně dávám Hondu Accord.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 31.07.2008 08:34, rada
Volvo nebrat, motory jsou olejničky. Dále Volvo má drahé náhradní díly i servis. BMV má sportovní podvozek a co do vnitřního prostoru je nejmenší. Drahý nahradní díl i servis. Avensis není dobrá volba. V některém příspěvku je zmíněno, že Avensis je vyráběn v Anglii. To myslím hovoří za vše. Pokud jste zmiňoval Opel, zůstal bych klidně u této značky. Spojením Opel s GM přineslo této značce kvalitu. Pokovovaní a namáčení karoserie. Tímto vozy od roku 2002 již nehnijí. Osobně bych se připonil k nalému MVP - Zafira s motorem 1,9 CDTi nebo klidně i variantu 1,8 s LPG.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 31.07.2008 08:40, rada
Já bych přidal F. Mondeo. Za ty peníze už může být i 2.2 TDCI v pěkné výbavě a rok i 2004-5.
S tím svým jsem naprosto spokojen, konfortní a spolehlivé autíčko bez nejmenších závad s obrovským vnitřním prostorem. Spotř po 6L, levný značkový servis a totéž platí o ND. Teď mám půjčeného SUPERBA, je to dobré auto ale se nemohu dočkat, až mi tu moji popelničku karosář opraví....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 31.07.2008 11:10, rada
jezdi na kole a ušetříš moc peněz pak si kup nové jako já toyta
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 31.07.2008 11:42, rada
A co takhle zalovit jinde a vybrat FORD TAURUS? Kufr obrovský, interiér velmi pohodlný, podvozek houpavý, spotřeba na třílitr kolem 9 litrů, cena směšná - já bych neváhal ani chvíli...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 31.07.2008 12:40, rada
Na Vašem místě bych z Výše uvedených zvolil V70 D5. Pár desítek tisíc KM jsem s tímto vozem trávil na silnicích v ČR a spokojenost. na závody to není, ale komfort exclusivní.
Bohužel někdo uznal za vhodné, že tohle auto pro mne není, tak si ho vzal....
Nově jezdím s Opel Vectra C 2.2DTi rv 2003 a nedám na vozidlo dopustit...
Podvozek sice nenabízí stejný komfort jako V70, ale na druhou stranu se odmění v každé zatáčce.
A nebál bych se cen ND a servisu u Volva, protože Opel Omega má nejdražší servis a ND u Opel takže výrazná změna jaksi nebude :)

Možná bych i zvážil, pokud by Vás zaujala Vectra řady C kontakovat Váš servis zda jsou schopni zařídit Vámi požadovaný model a současné vykoupení vozu, který doposud servisují. Určitě takový postup ušetří spoustu času :)
Kája
VB 2.2DTi CARAVAN
VC 2.2DTi CARAVAN
VC 2.8Ti OPC CARAVAN
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 31.07.2008 14:14, rada
Kup si BMW a uz nikdy nebudes chtit jine auto. Toaota a YVolvo se s tim neda vubec srovnavat...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 31.07.2008 14:48, rada
No koukám,že nebudete mít snadnou volbu.Ze třech vámi vybraných kandidátů je jich tu najednou mnohem víc.Nenechte se odradit od vašeho výběru.Nicméně Vectra,C5 i Mondeo,vše od r.v.04,jsou dobrá volba.Jen bych nejezdil ke garážovým mechanikům.Za nižší hodinovou sazbu se to mnohdy nevyplatí.Autorizovaný servis má přehled,tudíž často dokáže rozdíl v hodinovce smazat rychlostí.O odbornosti a často speciálním vybavení ani nemluvě.Jsou to mé osobní zkušenosti.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 31.07.2008 15:49, rada
Avansis prej po 150tkm nestartuje, coje na tom pravdy. Ja bych volil A6
reagować
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.