0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaké je Volvo V70 s dieselovým motorem?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, ostatní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 08.05.2009 09:28, sestistupnovy volvomanual
Doporucil jste model s sestikvaltem. Na ten ovsem 200tis Kc stacit nebude, protoze se do auta daval az po modernizaci v roce 2005
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 08.05.2009 11:12, par postrehu k bezpecnosti V70
Jen par postrehu z letmeho precteni clanku.
1/ Tento model nebyl nikdy testovan Euro NCAP, tedy informace o 5-ti hvezdickach je cerpana od kud? Pokud to autor myslel tak, ze byl testovan model na stejne platforme tak Volvo S60 i S80 te doby melo pouze 4 hvezdicky.
2/ Informace o poctu airbagu je take nepresna, ani soucasna generace V70 a ani jiny soucasny model Volvo nema 8x airbag. Je treba je spravne pocitat, tedy takto: 2x celni, 2x predni bocni, 2x okenni clona [chrani predni i zadni krajni cestujici] tedy celkem 6x airbag. Je videt, ze zde chybi u nekterych jinych znacek nabizene airbagy: 2x zadni bocni a pripadne 1x kolenni airbag ridice.
Jinak mam tuto znacku velmi rad ale neni uz jedina v bezpecnosti na spicce a vzpomenme i na ostudu s testem V70 III, kde okenni airbag nefungoval spravne a to ani v opakovanem testu.
Zdravim vsechny V.P.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 08.05.2009 20:28, S70 a C70 ?
Proč se v článku motá S70 a C70 předchozí generace? Vždyť to má s V70 II.generace společný snad jen jméno. Motory jsou přepracované, podvozek je taky jinej, interier totálně jinej ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 09.05.2009 08:33, RE: par postrehu k bezpecnosti V70
vladaaa napisał:
Jen par postrehu z letmeho precteni clanku.
1/ Tento model nebyl nikdy testovan Euro NCAP, tedy informace o 5-ti hvezdickach je cerpana od kud? Pokud to autor myslel tak, ze byl testovan model na stejne platforme tak Volvo S60 i S80 te doby melo pouze 4 hvezdicky.
2/ Informace o poctu airbagu je take nepresna, ani soucasna generace V70 a ani jiny soucasny model Volvo nema 8x airbag. Je treba je spravne pocitat, tedy takto: 2x celni, 2x predni bocni, 2x okenni clona [chrani predni i zadni krajni...
Vaše info o počtu airbagů je, alespoň pro současná Volva, naprosto mimo. Zadní boční airbagy je možno dokopit (v Německou jsou samozřejmě standardem), ale to je v naší zaostalé zemi běžný stav. Mnohem smutnější je pro mne situace Škoda auto, kde jsou i boční vaky za příplatek - mimo vrcholných výbav, tam bych ale čekal všechny dotupné airbygy sériově.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 09.05.2009 13:12, RE: par postrehu k bezpecnosti V70
Pavlik napisał:
Vaše info o počtu airbagů je, alespoň pro současná Volva, naprosto mimo. Zadní boční airbagy je možno dokopit (v Německou jsou samozřejmě standardem), ale to je v naší zaostalé zemi běžný stav. Mnohem smutnější je pro mne situace Škoda auto, kde jsou i boční vaky za příplatek - mimo vrcholných výbav, tam bych ale čekal všechny dotupné airbygy sériově.
Pane Pavliku za svoji informaci o poctu airbagu u Volva si stojim, vedl jsem totiz pocatkem letosniho roku obsahlou korespondenci s mistnim zastoupenim Volva na toto tema a skutecne se zadni bocni airbagy nedelaji a bylo my vysvetlovano take proc. Chcete-li sdelte mi emailovou adresu a preposlu Vam tuto korespondenci. Jinak mate pravdu v tom, ze treba Renault u Laguny III v Cr zadni bocni arbagy nedodava ani za priplatek a treba v nemecku ano.
Zdravi V.P.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 09.05.2009 14:39, RE: S70 a C70 ?
eLzyx napisał:
Proč se v článku motá S70 a C70 předchozí generace? Vždyť to má s V70 II.generace společný snad jen jméno. Motory jsou přepracované, podvozek je taky jinej, interier totálně jinej ...
Mně se zase nezdá ta informace o váze vzduchu u 2.5 TDi od Audi, které toto Volvo mělo. Alespoň u slabší verze tohoto motoru kódového označení AAT (85 kW), kterou jsem měl ve své A6, je mechanická klapka, žádná váha vzduchu, myslím, že se o tom zmiňuje i autor recenze na Audi 100/A6 zde na TipCarsu...a že by si ji tam Volvo dodělávalo, když to fungovalo, nevím, možná se pletu a později už byla "váha vzduchu" i u těchto starých dobrých nejlepších R5 TDi...

Tom
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 09.05.2009 23:03, ..
Nechci tady zbytečně do někoho rýpat, ale co měl autor článku z češtiny?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 10.05.2009 08:01, RE: par postrehu k bezpecnosti V70
vladaaa napisał:
Pane Pavliku za svoji informaci o poctu airbagu u Volva si stojim, vedl jsem totiz pocatkem letosniho roku obsahlou korespondenci s mistnim zastoupenim Volva na toto tema a skutecne se zadni bocni airbagy nedelaji a bylo my vysvetlovano take proc. Chcete-li sdelte mi emailovou adresu a preposlu Vam tuto korespondenci. Jinak mate pravdu v tom, ze treba Renault u Laguny III v Cr zadni bocni arbagy nedodava ani za priplatek a treba v nemecku ano.
Zdravi V.P.
Mám S60 koupenou v r.07 v CZ novu, 8 begů... standart. V70 na tom bude obdobně.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 10.05.2009 08:54, RE: par postrehu k bezpecnosti V70
T.J. napisał:
Mám S60 koupenou v r.07 v CZ novu, 8 begů... standart. V70 na tom bude obdobně.
Jak to vite kolik tech airbagu mate? Pripadne je vyjmenujte, ktere to jsou.
Zdravi V. P.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 10.05.2009 09:01, RE: par postrehu k bezpecnosti V70
T.J. napisał:
Mám S60 koupenou v r.07 v CZ novu, 8 begů... standart. V70 na tom bude obdobně.
Nerad to delam ale jeste par odkazu, snad to bude jasnejsi.
Pokud tam nekde vidite zadni bocni airbagy dejte mi vedet.
V.P.

http://www.volvocars.com/cz/All-Cars-MY09/Volvo-S60/Pages/default.aspx

http://www.volvodirect.cz/cenik/cenik_S60.pdf

http://www.volvocars.com/cz/All-Cars-MY09/Volvo-S60/Pages/FeaturesEquipment.aspx

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 10.05.2009 21:02, RE: ..
caknakis napisał:
Nechci tady zbytečně do někoho rýpat, ale co měl autor článku z češtiny?
Pokud nechceš opravdu rýpat, tak NERÝPEJ !! Ale to ty asi neumíš :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 11.05.2009 08:28, Dodatek
Autor članku zabudol doplniť že zo zminovaných závad nieje vadná tak spojka ale dvojhmotnostný zotrvačník a ten nevíde 10t kč ale dvakrat tolko.. a v neoriginalu je ešte o 10t kč drahší než autorizák..

Inak 2,5tdi je audina.. dodavali sa len 5kvalty a predny nahon...
D5 je už Volvo motor konstrukčne vychádzajuci z benzínoveho 5válca...
Další postreh... do V70 II sa dávali len Radove motrory... čiže ked je spomenutý už motor TDI... tak R5 a ne V5...
C70 a S70 nemá s tymto modelom nič spoločne... kedže su to sesterské modeli V70 I. generacie...
V70 II je niečo medzi S60 a S80.. podvozok S80 a ostatok S60... (int, disajn auta ako celý predok..,svetla blatniky atd.. su totožne..)
GearTronic sa dával aj do iných modelov len ako T5.. napr aj do 2,4T za príplatok..a inych...
Vo verzii AWD sa robili 2,4T / 2,5T, D5 ...
Tieto motorysa používali aj v modeli XC70 Cross Country...
Taktiež netreba zabudnut aj na motory Bi-Fuel.. toverenskou zástavbou pre LPG alebo CNG..

Na pár chýb inak dobrý článok. :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 11.05.2009 16:47, Oprava
Dobrý den všem čtenářům. Omlouvám se za nepřesné informace k článku Volvo V70. Počet airbagů je skutečně 6. Tvoří jej čelní airbagy v palubní desce a volantu. Další se nachází v předních sedadlech a poslední částí jsou okenní clony vedoucí od předních sloupků po zadní v prostoru hrany střechy. Prakticky odvádí podobnou funkci jako čtveřice klasických bočních airbagů. Chrání hlavu a trup posádky na předních i zadních sedadlech. Euro NCAP zkoušku provedla u modelu V70 až v roce 2007 se ziskem pěti hvězdiček. Motor 2,5 TDi opravdu váhou vzduchu disponoval a je k vidění i u Audi. Tento pochází z produkce VW. Děkuji za upozornění k článku. S pozdravem, Jiří Bajza.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 05.09.2009 05:55, Které Volvo s Dieselem - žádné!
Mám s diesely ve V70 jen špatné zkušenosti.
Teda motory jsou to parádní, tádnou dobře od 1500 až do maxima otáček, výkon a krouťák super, spotřeba slušná s D5 i tak těžké auto zrychluje pod 9 sekund, jel jsem s tou neaerodynamickou krabicí i 230.
Ale okolo 100 tisíc se mi oba, se kterými jsem jezdil, začaly sypat a stálo to dost penět.
reagować
radovan99
ilość wystąpień1
data registracji04.11.2013
Poniedziałek 04.11.2013 11:55, 2,4i
Uvažuji o koupi kombíka s benz motorem a manuálem co byste mě doporučili?
Předem děkuji za tipy. Líbí se mi motor 2,4i. Nechci žádné turbo.
Děkuji
reagować
mysacek
ilość wystąpień2
data registracji01.01.2019
Piątek 09.02.2024 21:51, RE: rada
Mám C4ku se 103kw(Audi v combiku) s nynějším nájezdem 380 XXX.
Koupeno před 2 lety s 290 XXX. Předchozím majitelem hodně zanedbáno tak mě to během roku stalo dalších 70 tis.Casto sni lítám kolem 150km/h a do 6l/100km.Na motoru krom rozvodu,oleje,hydrostely a altiku,nic.Takze V70 s tímto motorem vřele doporučuji.
reagować
mysacek
ilość wystąpień2
data registracji01.01.2019
Piątek 09.02.2024 21:55, RE: Dodatek
Ty audiny 2.5tdi máš nějak mini že se dělaly jen 5q.ano dělaly ale to byly 85kw.103 je jsou 6q
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.