0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaké je Volvo V70 s dieselovým motorem?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, ostatní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 04.05.2009 07:53, rada
Tak přesně toto téma mě taky moc zajímá, takže už předem bych prosil o věcné a seriózní rady, pokud možno přímo od majitelů, kteří mají s těmito volvy zkušenosti. Je lepší zvolit ještě původní pětiválec od Audi (103 kW) nebo radši šáhnout už po novější verzi common rail se 120 kW? Má někdo zkušenosti, jak je na tom ten CR se spolehlivostí?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 04.05.2009 09:28, rada
Volvo 70 2,4D5 r.v.2003 bylo moje čtvrté Volvo,zkušenosti s dřívějška byly pozitivní a proto jsem volil opět volvo.Sedmdesátka je velmi pohodlné auto,můžu to srovnat obchoduji s auty a něco jsem už vystřídal.Spotřeba byla výborná do 6l/100km což je na tak těžké auto bomba.Problém nastal až jsem neúmyslně natankoval špatnou ale fakt špatnou naftu,common rial je na to hodně háklivý.Čištění palivového systému,a naposledy výměna střiků.Veškeré díly jsou jen v oreginálu takže drahé,servis drahý,je lepší si to sehnat v rakousku vyjde to na 60%ceny u nás! A ještě jedna věc,volvo klesá strašně rychle na ceně oproti jiným značkám a hůř se prodává.Takže volvo doporučuji ale má to i své stinné stránky..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 04.05.2009 09:54, rada
čau,většina mi vynadá,ale potřebuju se zeptat jestli má někdo zkušenost s Audi A3 1,6 74kw ročníky 96 do 99.Potřeboval bych poradit na co se u tohoto auta zaměřit při koupi,případně nějaké zkušenosti?Díky
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 04.05.2009 10:27, rada
Auto vřele doporučuji. Velké, spolehlivé spotřeba max 6,5l/100 km ve městě. Luxusní výbava i v základu. Krásný vzhled. I když jde o starší modely 2000 - 2002 doporučuji s diesel motorem od VW/Audi tj 2461ccm, 103kW. U novějších motorů se systémem common-rail se vyskytují častější poruchy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 04.05.2009 11:36, rada
Mam na V70 II D5 najeto 200tkm a mohu srovnavat i s predchozi generaci prave s TDI 103kW. Rozhodne bez do D5 a nedej na strasaky jmenem vstriky. D5 je o 100% kultivovanejsi, zere o litr mene a pokud budes pridavat do nafty aditivum napr. cesko-rakousky VIF tak Ti bude slouzit s podobnymi naklady jako TDI, ale sveteni je uplne o necem jinem. Moje auto ma diky automatu skoro 1,8t pohotovostni hmotnosti a 120kW beru jako nutnost nikoliv jako luxus. Navic vstrikovani common rail je od Bosch takze veskere dily se daji dnes poridit za rozumny peniz (ne ve volvu samozrejme !!!) Na TDI stoji jen rozvody 3x tolik co na D5 protoze delas celkem tri remeny a asi 5 kladek a interval je 120tkm, D5 se dela po 160 a stoji do 5tKc. Navic TDi je pouze v autech z prvnich let vyroby,ktera obecne u vsech automobilek vzdy maji nejake detske nemoci. U auta je dost elektroniky ktera ne neda bohuzel diagnostikovat jinde nez ve Volvu, univerzalni diagnostika vetsinou na volvu nefunguje. Pri koupi se zamer prave na funkcnost veci jako tempomat, displeje pocitace, kontrolky atd. V prvnich letech diky studenym spojum zila palubni deska vlastnim zivotem. Ve volvu Ti mile radi prodaji za 14tKc novou,ale da se to obvykle propajet a je pokoj - spis vhodny trik jak snizit cenu pri koupi. Jinak mechanicky spolehlive auto, veskere cepy a silentbloky se daji menit zvlast a nikde neni zadny hlinik takze podvozek je celkem za pusu repasovatelny. Hodne stesti pri koupi a radeji kup takove co ma 250tkm se serviskou nez bez. Tato auta obzvlaste venku maji celkem brutalni najezdy (taxi ap.)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 04.05.2009 11:40, rada
Ahoj všichni, měl jsem V70 s motorem Audi a musím auto s tímto motorem všem vřele doporučit! Jezdil jsem kolem 6,5 litru, jak již zmiňovali kolegové. Motor si nechá líbit téměř vše a kromě toho, že je to trochu dýmovnice, nemá chybu. Nemá žádnou zbytečnou elektroniku a je schopen najet několik set tisíc kilometrů. Novější motor sice jede lépe, ale počítejte se spotřebou 8 - 10 litrů nafty. A to nemluvě o případné poruše a nákladech na opravy. V70 skutečně doporučuji. Většího kombíka budete těžko shánět... Do něj!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 04.05.2009 12:09, rada
Starý dobrý TDi motor: 2461 cm3, 103 kW, EURO 2
výhody - jednodušší technika, dostupnost použitých dílů
nevýhody- hrubý chod, drahé rozvody každých 120tkm, kouřivost (z vlastní zkušenosti vím že i ve dne se dá za autem udělat černá tma
Volvo motor D5, 2401 cm3, 120kW, EURO 3
výhody - tišší, kultivovanější, méně kouří, rozvody až po 160 tis. km a levnější
nevýhody - vstřikovače náchylné na špatnou naftu, když odejdou, je to hodně drahé.
Těžko radit který vybrat. Oba motory mají předurčeno hltat stovky tisís km. Sám mám Volvo 850 TDi a nájezd 320 tis. km není problém. Jsou i borci s nájezdem nad 500 tis. km. Z vlastní zkušenosti vím, že spotřeba TDi se pohybuje mezi 6,5 až 7 litry/100km. Delší klidné trasy i pod 6 litů. Příliš se nehodí na popojíždění do města. Dlouho trvá než se ohřaje a do té doby více žere a vydává klasický traktorový zvuk.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 04.05.2009 12:59, rada
Mam V70 TDI, najeto 230tis. jezdi opravdu krasne a s tema rozvodama to taky neni tak hrozne-material se da poridit kolem 5 tis. Kc a pak uz to chce jen sikovny ruce. Jinak dymovnice to je, ale pouze na nasi ceskou "kvalitni" naftu. Kdyz mam v nadrzi natankovanou naftu v Nemecku tak nekouri skoro vubec. Hlavne ale tento motor je opravdu jeden s nejspolehlivejsich dieselu vubec. Hlavne koupit auti s jasnou servisni historii, vyssi najezd neni problem pokud je servisovani dolozeno. Jeste jedna drobna rada - kup verzi s automatickou klimou, ta s manualni je dost tezkopadna a kazdou chvili nastavujes.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 04.05.2009 16:27, rada
U takového auta je při koupi nutné především znát co nejlépe jeho původ. Bez řádně vyplněné, nezfalšované servisky to může být hodně drahá loterie. Podle posledních statistik TUV je průměrný roční nájezd VOLVA V70 okolo 60 - 70 tisíc kilometrů! Takže vůz z roku 2002 můžem mít naběhané klidně i 300 a více klacků, takže především na toto pozor... Nicméně u dieselového common rail motoru, ať už bude mít najeto 200 nebo 300 tisíc, vás stejně ta oprava vstřiků asi jednoho dne nemine, takže je to nakonec možná uplně jedno, jaký kus si vyberete, nejdůležitější bude celkový vzhled a zachovalost.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 04.05.2009 16:39, rada
zdravim mam a6 s motorem 2,5tdi 103kw co je ve VOLVU V70 se 6kvaltem...je to r.v 96 v plne palbe a muzu rict ze az na bezne zavady spojene s najetymi x kilometry byt na budiku mam 215tis,,tj urcite blbost...je to maxi spolehlivy vuz,svizny a super spotreba...mam moznost si koupit novejsi a6 c5,,ale delam do aut leta a vim jaky tj risk...proto uvazuji o kompromisu a koupi v 70,respektive sedanu s80 s tim motorem audi....muze se k tomu nekdo fundovany a z vlastni zkusenosti hovorici vyjadrit?jde mi o omlazeni auta,zachovani velikosti a pohodli a 6 valec v c5 je velmi zradny,,mysleno audi a6 c5 2,5tdi v6....
je tohle VOLVO resenim me situace?diky pouziti totozneho motoru ktery mi vyhovuje?
diky vsem za rady a zkusenosti...
ja timto doporucuji motor 2,5d 103kw. P.S ma VOLVO take 6kvalt?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 04.05.2009 20:34, rada
Ahoj všichni, jezdím už přes dva roky V70 2,4D5. Přebíral jsem ho od kolegy ve 130tkm, teď mám 250tkm. Každému kdo se mi ptá tak co Volvo, říkám co by, furt stejné..)A každému kdo říká, jó ty sy jezdíš Volvem říkám, že jsem 5 let před tím jezdil octávií a ať se na mě nikdo nezlobí, ale i když ta auta jsou kategorií a cenou nového auta jinde, s cenami nd, servisních úkonů a poruchovostí na tom jsou zcela srovnatelně. Zní to možná uhozeně, ale je to tak. Chci tím jenom říct, že pokud se Vám podaří sehnat auto s prokazatelným nájezdem kolem 150tkm, aspoň pravidelnou výměnou oleje a spotřebních dílů, vůbec se toho nebojte a běžte do toho. Neuděláte absolutně chybu, protože získáte auto s výborným kufrem, navíc lze jednoduše a rychle sklápět nebo posouvat zadní sedadla a ta přední jsou špičková. Co se spolehlivosti týče, za celou dobu jsem dělal olejové čerpadlo (i ve volvu byli hodně překvapeni, protože závada prý velmi ojedinělá. Mechanik ale 3tkm před tím konstatoval, že za stejný peníz měl plnou syntetiku, tak ji prostě do motoru zvyklého na polosyn. nalil..), čidlo vzduchu a ve 230tkm poprvé tlumiče. Spotřebák jako silentbloky přední nápravy, filtry, desky a kotouče se prostě musí měnit u každého auta. Rozvody ve 160tkm 12tKč. Jinak ceny ND: to čerpadlo včetně odtažení stálo originál ve Volvu (jinak má šéf "svého"mechanika..i když si myslím, že je mnohdy dražší než Volvo)...24tKč. Na octavii by stálo stejně.. Ostatní spotřební materiál srovnatelné ceny. Pokud nejste vyložený závodník, budete spokojen, jinak spíš uvažujte jiným směrem. Auto je prostě trošku větší a je to ještě klasické Volvo, takže velmi pohodlné na dlouhé cestování hlavně po dálnici. Jinak ale chybí zpětná vazba od řízení a celkově než si zvyknete Vám může připadat, že auto plave, prostě je měkčí.
Jezdím denně min.180km, 70% dálnice a spotřebu držím na 5,6-6litrů. Poslední rok pouze s Verva Diesel. Mezi výměnou oleje (15tkm striktně dodržuji), spotřeba oleje do půl litru. Pokud tedy hledáte spolehlivé, pohodlné rodinné auto, vřele doporučuji. Obvzláště, když jich začíná i u nás být dost a ceny jsou srandovní. Obvzvláště u tohoto auta bych si ale velmi dával pozor na ujeté km (věřím, že auto ujede bez problémů a nemusí to být patrné ani v interiéru) a ještě na havarované a šptně opravené auto. Pokud auto nebude havarované, tak ani u 6let starého nebude spodek krom výfuku vůbec rezavý. Antikorozní ochranu a ochranu prahů a podběhů má toto Volvo na jedničku.
Šťastnou ruku Vám Přeji
Petr
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 05.05.2009 06:31, rada
Doporučuji prohledat, vyčíst moudra...
http://forum.volvoklub.cz/viewforum.php?f=4
Jezdím volvem snad od revoluce, vystřídal jsem několik modelů, a opravdu si nevzpomínám, že bych toho někdy litoval. Servis je opravdu srovnatelný, návštěvy nejsou časté. Momentálně jezdím v S60 D5 120kW, koupen předváděcí vůz (1/2 ceny), mám najeto 186tkm, a zatím opravdu jen ty rozvody, jinak nic. Tankuji výhradně u benziny(plus VIF) nebo v A či D (mám to kousek), a nemám problém. Spotřeba je kolem 5,8-6,2. Dálnice jezdím na tempomat 170-180 -spotř. 6,3. Vše uvádím dle PP, který mě v S60 opravdu nelže. V70 znám jenom tu starší, kde jsem byl ovšem také spokojen. Tu jsem kupoval již hodně jetou-asi 260tkm, se serviskou. Dnes s ní jezdí zeťák, auto má již kolem 450tkm, a jsou pořád spokojeni. Pokud vím, žádná pokladnička to není. Pokud se rozhodnote pro volvo, nebude zřejmě litovat. Je to tak trochu jiné auto, než všechno ostatní. Není horší, není nějak výrazně lepší - je to prostě volvo. Ovšem vždy stilovka! Volva jsou živá, mají duši!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 05.05.2009 09:50, rada
Dobrý den, mám možnost jezdit V70 s D5. Neváhal bych ani půl vteřiny. Tohle volvo má najeto neuvěřitelných 748621km (teď jsem se byl podívat), a opravdu jezdí! A pořád skvěle. Ani bych neřekl, že je nějak hlučnější. Jediné, co je horší, jsou mírně ošoupané sedačky. Jinak samozřejmě stále první majitel (od r. 2002-jedna firma), prvních asi 200t servisováno ve volvu, později firemní samoúdržba, zatím jsme si vždy poradili (také se "vrtáme" v autech).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 05.05.2009 12:25, rada
čau hele dobrý auta jsou vw pasat měl jsem ho v kombiku bylo strašně moc mista, měl jsem ho v automatu+tiptronicu bylo to čiple a žralo to jenom 7litru nafty avydrž to mělo co jsem to měl cele dva roky jsem na to vubec nešahl při koupi jsem akorat nechal udělat rozvody,olej to je zaklad a od te doby co jsem to měl jsem najezdil 100000km a vpohodě vydrželo nic se nepokazilo kup si pasata dobrá volba dily jsou na pasata všechny,všude ti to napichnou v servise na počitač,prostě myslim si že pasat je dobrá volba nemam nic proti volvu je to dobrá značka ale ja bych šel spiše do vw pasat dnes ho pořidiš levně,je na to vše,dobrá volba přece jen těch servisu s volvy tu moc neni běž do pasata nebo do audiny nejlepši volba do volva nechod
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 05.05.2009 12:42, rada
Jestli jsi dobře četl dotaz tak si určitě narazil na větu : Volba padla na Volvo V70. A nikde se tam nepíše (pokud jsem dobře četl i já) : Popřípadě poraďte jiný vůz.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 05.05.2009 17:18, rada
Pane kolego, skutečně zde není řeč o Passatu, ale V70. Passat je proti V70 tak kvalitativně jinde, že se jich po bazarech válí stovky, kdežto většina V70 věrně a levně slouží svým pánům. Ti si jich za to váží a rozhodně neuvažují o výměně za jakýkoliv Passat. (Tímto nechci naštvat spokojené majitele VW, ale Volvo je Volvo...)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.05.2009 13:25, rada
Tak ještě já připojím pár informací, které jsem zjistil v autorizovaném servisu Volvo. Průměrný nájezd V70, které chodí do autorizovaných servisů je 40-60 tisíc km ročně. jako ojeté bylo doporučeno. Co se týče dieselů, tak z hlediska poruchovosti a provozní spolehlivosti a poměru poměru výkon/hmotnost vozu prodejce doporučil 103 nebo 120 kW s tím, že by vybíral podle aktuálního stavu vozidla. Vozidla do 300 tisíc km by se nijak zvlášť nebál, vyhnul by se modelům dovezeným z Itálie. Doporučoval německo, Belgii, Švédsko atd... U vozidel z dovozu serviskám nijak zvlášť nepřikláněl váhu. Preferoval prohlídku vozu před koupí.
Co se týče předprodejní prohlídky, tak v aut. servisech Volvo stojí 1500Kč (3 hodiny práce). Za tu cenu dostanete kompletní kontrolu mechanických částí vozidla, motoru, diagnostiku vozidla, výpis ze registru volvo, kde jsou uvedeny kilometry k datu. (Zápisy v registru jsou převážně ze svolávacích akcí, kde se uviduje oprava a stav tachometru, garanční prohlídky v registru vedené nemají) a kontrola evidenčních štítků.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.05.2009 21:14, rada
Zdravim, rád bych se dozvěděl něco o Land Rover Discovery, TDI, TD5, Manualní převodovka nebo automat, bezpečnost atd. roky 2000-2potřebuji pro ženu, 2 děti a 2 psy. Jeví se mi to jako dobrá volba jen názory se různí a zkušenosti FANDU se nezdají být moc objektivní. Děkuji
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 07.05.2009 08:09, rada
Volvo je nejlepší auto, které si člověk může přát. Já mám staré- od r. 1978-je to kombík 245 GS a je stále motoricky perfektní. Já sám ho mám víc než 15 let a téměř denně s ním jezdím. Karoserie teprve teď bude potřebovat drobné opravy,. Kde by byla jiná auta a jejich karoserie! To já nejsem žádný pečlivka a volvíčko, chudáček, moc těch krášlících a čistících prostředků nevidí. Volvo je král mezi auty. Doporučuji!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 07.05.2009 18:33, rada
jojo! dvojka-to je klasika! Naprostá esence švédské kvality. Volvo je opravdu jiné auto, než všechny ostatní. Má svoje klady, ale i zápory. Ale určitě - ten pocit z řízení volva, ten je nenahraditelný. V žádném jiném voze s takle cítit nebudete.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.