S tím výkonem 103kW bych to neviděl až tak nereálné. Dostat z toho tento výkon jde, jen jaksi na úkor velmi dramnaticky krátké životnosti za předpokladu, že tento výkon se bude taky využívat. Základ motoru je totiž stejný jako u 81kW (rozdíl je v turbu, tuším, že i vstřiky jsou stejný). Takže podkud dotyčný měl větší vstřiky, větší turbo (plnící tlak), chladič, kované písty, jinou vačku, jinou ŘJ, mapy - tak i více
Jen subjektivní ocit: když jsem nechal udělat SW od CImbu z 81 na 97kW, byla to subjektivní pecka. Výkov se projevil dost zásadně ve schopnosti akcelerovat prakticky od 1200 otáček, klesla spotřeba v BĚŽNÉM režimu jízdy a to vše při nezměněné životnosti (dnes asi 180tkm a vše OK, občas padlo do NR kvůli lopatkám=běžné u 90% těchto dmychadel).
Ale pokud není vše na papíru = brzda, tak jde jen o dohady. Na foru lze najít řadu úprav, které "garantují výkony 140-160kW, ale jen pár z nich to naměří, čemuž předchází dost drastický zásah do motoru a převodového ústrojí (spojka). Tož asi tak s těmi kilowaty.
A tazateli doporučuji, ať si zkusí tu 1,8 v obyčejné 4x4 a pak se možná rozhodne, že u ní zůstane. Jede totiž fakt výborně.