0
powrót
 

diskuze k tématu: Octavia Scout 2,0FSI nebo 2,0TDI?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, německá vozidla, česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.11.2009 12:22, rada
2.0 TDI je docela dobrý motor, ale má s ním špatné zkušenost... únik oleje, čerpadlo. Nyní mám FSI a jsem spokojený nad míru. Lepší pružnost, tichý a bezproblémový chod. Doporučuji FSI.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.11.2009 12:29, rada
jestli můžu radit tak Kup TdI Fsi je špatná volba co se týká benzínu tak bych byl pro 1,8TSI je o 100% lepší. Já jezdím 2.0TDI 103KW rv.2005 na 85tis. jsem měnil hlavu. Další špatná zkušenost je že při výtáčení 5 a 6 se často stává že motor přestane táhnout a přechází (asi) do nouzové režimu táhne jen do 2500tis. ot .
Moje rda je Kup 1.8TSI
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.11.2009 13:25, rada
Ani jedno ani druhe... obe varianty su priemerne.Najlepsie volka je 1.8 TSI 118 KW lepsi nez vsetky TDI dokopy
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.11.2009 13:59, rada
1,8TSI se mezi ojetými scouty ještě nevyskytuje což dokazuje zdejší inzerce kde není ani jedna jestli jsem se dobře díval
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.11.2009 16:23, rada
Mám Scouta TDi 2 roky, najeto 70 tis. žádný problém. Pokud někomu na motoru něco odejde, je to v tom, že s tím neumí jezdit. Nafta je bohužel náchylná na špatné zacházení. Je pravda, že v návodu to nenajdete, ale je to tak. Již to tady někdo zmińoval: studené nevytáčím, po jízdě po dálnici nevypínám motor, musím dochladit turbo atd....předtím jsem měl oktávku 66kw Tdi upravenou na 103kw a 400Nm. prodával jsem jí v 195 tis. a vše OK. taže kde je problém? Jak se říká " mezi sedadlem a pedálem"
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.11.2009 16:25, rada
Jednoznačně benzín, lidi zbuďte se už z toho naftového svinstva, je vám jedno co dýcháte. To co nám EU tlačí o CO2 je nesmysl!!! Zamyslete se nad tím.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.11.2009 16:32, rada
Nejsem "čipař" ani úpravce motorů, ale řekněte mi, jak jste dostal z 66kw TDi 103kw a 400Nm?
Vidím to na pěkný bulíky na nos, ještě mi řekněte, že jste měl původní spojku, turbo, vstřiky...apod a pak mi ukažte protokol z brzdy.
66kw pokud vím, dá se dobře zvyšovat na cca 85kw...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.11.2009 17:28, rada
Doporučuju benzín. Mám scout 2.o FSI třetí rok, 60 tis. ujeto, spotřeba dlouhodobá normální 8.3/100 (jezdím 1/2 město, 1/2 mimo), ale dá se s tím jezdit za 7 i za 12 .. podle nohy. Jezdím z 80 % na N95. Co se spolehlivosti týká, tak žádný problém - kde nic neni, nic se nemuže pokazit (turbo např. ... :). Neni to žádný závoďák, ale na běžné ježdění plně postačuje...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.11.2009 17:36, rada
ZIGI- dělali mi to kluci v Teplicích, a byl jsem u toho jak předělali mapu. Měl jsem tam KN filtr. Na brzdě to nebylo ,ale i kdyby to bylo +- 10% bylo to slušný. A pokud porovnám scouta 103kw, tak ta předešlá octavia(upravená) jela líp. Nemám důvod věšet komukoli bulíky na nos příteli.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.11.2009 17:49, rada
66kw na 103kw je pochopitelně nesmysl. To by byla nutná výměna turba, celého vnitřku motoru, atd. . To je pochopitelně úplný nesmysl, protože by to bylo dražší než celý auto. Pochopitelně jsi na brzdě nebyl, takže ve skutečnosti víš o skutečném výkonu prd.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.11.2009 18:32, rada
S tím výkonem 103kW bych to neviděl až tak nereálné. Dostat z toho tento výkon jde, jen jaksi na úkor velmi dramnaticky krátké životnosti za předpokladu, že tento výkon se bude taky využívat. Základ motoru je totiž stejný jako u 81kW (rozdíl je v turbu, tuším, že i vstřiky jsou stejný). Takže podkud dotyčný měl větší vstřiky, větší turbo (plnící tlak), chladič, kované písty, jinou vačku, jinou ŘJ, mapy - tak i více
Jen subjektivní ocit: když jsem nechal udělat SW od CImbu z 81 na 97kW, byla to subjektivní pecka. Výkov se projevil dost zásadně ve schopnosti akcelerovat prakticky od 1200 otáček, klesla spotřeba v BĚŽNÉM režimu jízdy a to vše při nezměněné životnosti (dnes asi 180tkm a vše OK, občas padlo do NR kvůli lopatkám=běžné u 90% těchto dmychadel).
Ale pokud není vše na papíru = brzda, tak jde jen o dohady. Na foru lze najít řadu úprav, které "garantují výkony 140-160kW, ale jen pár z nich to naměří, čemuž předchází dost drastický zásah do motoru a převodového ústrojí (spojka). Tož asi tak s těmi kilowaty.
A tazateli doporučuji, ať si zkusí tu 1,8 v obyčejné 4x4 a pak se možná rozhodne, že u ní zůstane. Jede totiž fakt výborně.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.11.2009 19:37, rada
Souhlasím, kdyby se vyměnilo "milion" věcí na motoru a v celém motorovém prostoru, tak klidně i víc jak 103kw, ale jen pouhopouhým "chipem" to je nesmysl, to by motor ztratil veškerou životnost. Vždyť mi neříkejte, že z základních 66kw a cca 210Nm dostanete po "chipu" 103kw a 400Nm? To je u kroutícího momentu skoro 100% nárust!!! Spojka by vypověděla službu, jen byste zařadil jedničku a dal "plný knedlík"! Takže já nevěřím, pokud neuvidím protokol. Výkon mě ani tak nezajímá, spíš bych chtěl vidět ten kroutící moment...
Scout 2.0TDi 103kw je mnohem těžší, takže pokud jste měl chip na cca 85kw, mohlo by to být v "tahu" podobný.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.11.2009 21:59, rada
Nemohu uvěřit,pořád dokola stejné dotazy ohledně spotřeby FSI vs. TDI. Co chcete slyšet? Myslíte, že najednou začnou všichni psát,že FSI je úsporné se silným krouťákem v celém spektru,nebo že TDI někomu žere 11l na 100 a že mu v nižších otáčkách vůbec netáhne??
Připadá mi to, jak když se děti pořád bojí,že nepřijde Ježíšek,ale on nakonec stejně přijde
P.S. Scout je hezký,ale jako scout se jen tváří. Za ty peníze bych ......
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.11.2009 22:32, rada
souhlasím s příspěvkem podemnou. jako ok, vybral jste si scouta, ale jediná dobrá motorizace je podle mě 1.8 TSi, která se vás podle požadavků netýká. Chápu, že se vám třeba scout líbí, ale vzhledem k výběru který máte, opravdu nezvážíte to Subaru?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.11.2009 00:15, rada
Najezdil jsem s oktávkou 2.0 TDI (1. generace) za 4 roky necelých 200.000 km a s motorem jsem byl velice spokojený. Dost mne ale zarazila poslední garančka, která vyšla na 50.000,- Kč . Protože dělám na zakázkách pro státní a vojenské lesy a jezdím i mimo krásný asflat, sháněl jsem 4x4 a chtěl jsem jít do Scouta. Kolega jezdil v té době s Outbackem 2.5 LPG a doporučil mi Forestera 2009 Diesel. Před rokem a půl jsem se musel rozhodnout. Když jsem šel na stejnou motorizaci (2.0 diesel), tak Scout na první pohled vycházel mnohem levněji, ale když jsem začal přidávat "standardní výbavu" ze Subaru a další elektroniku, abych vyrovnal podvozek Subaru, tak najednou jsem byl na stejných cenách . Následně jsem byl posezan do Subaru Outback a musel jsem odřídit několik kilometrů po asfaltu a trochu lesní cestě. Po těchto pár kilometrech jsem pochopil, že kvalita svezení v Subaru je úplně na jiné úrovni než jsem očekával. Nyní mám ve Foresteru 2.0D najeto za rok 40.000 a mám průměrnou spotřebu 6.55 l/100 km (na sprintmonitor.de mám login forester20d). Po absolvovalné zimě s Foresterem bych do Scouta s Haldexem již nikdy nešel (jezdíme 2 dospělý, 2 děti, 2 psi -63 a 25 kg a zavazadla). Co se týče měkkosti staršího Legacy, tak právě starší Subaru mají podvozek tvrdý a mému autu se všichni ve fanclubu smějí, že se moc houpe, ale oproti oktávii 2.0 TDI to nepoznám. Pokud chcete auto na univerzální ježdění, tak bych šel do Forester diesel, pokud chcete Scouta, tak motorizace nerozhoduje, protože každá má své mínus a je to stále jen přizvednutá oplastovaná oktávia
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.11.2009 06:37, rada
Scout nebo koktáfka, dyť je to stejně buřt a jaký motor obdobně. Do města v podstatě cokoliv =)). Mimo asfalt sou to jen vyhozené financ za šidítko, co nic nevyjede a nic nevydrží a i na asfaltě v zatáčkách na ledě nic moc vlastnosti. Koho tu zajímá, kolik to má výkonu, jak to zrychlí apod., jde oto, dostat se každý den domů až k chalupě nebo do hory pro dřevo.
No a pozor na to, čemu tu Vy říkáte terén. To pak podle vás jezdíme na Valachách skoro každý den těžkým terénem =))))).... blbost, pro mě i ostatní to sou jen polňačky, přesto, jak nasněží, nikdo, opakuju nikdo si k nám s autem už netroufne - jen s offroudem a občas traktor. K susedovi si párkrát zkusili s Haldexem, ale jak zkusili, hned skončili po pár metrech. Nejeden místní měnil koktáfku za subárko, ale vždy až po tom, co viděl na vlastní oči a se zaťatou pěstí stál s koktáfkou dole pod kopcem Středně těžký terén není problém projet, jen se nesmí jezdit káždý den delší trasa - jasně, Škodověnka častěji spíše na laně a brzo i do servisu.
Forester forever
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.11.2009 08:01, rada
to landa: jestli si menil olej poprve ve 25 000 km, tak si u me expert!!! nezlob se na me ale takhle ti to auto moc dlouho nevydrzi. bachorky o vymenach v 30 000 a mozna i vice ...... skara chlapi, co to delate za p.i.c.o.v.i.n.y. a to ze subarko nevydrzi vic jak 200 000..... ja uz toho cetl, praxe je jina. to ze se rozsype jeden motor z tisice ve 120 000 je spis nahoda rovnajici se vyhre ve sportce
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.11.2009 08:22, rada
=)))) s tunovým vozíkem zastavuju běžně v bahně a v kopci - toď naše příjezdová cesta, rozjed se beru jako samozřejmost - resp. si nemohu dovolit se nerozjet. Jednou i na trávě dost do koce a jedním předním kolem ve vzduchu a tunou písku ve vozíku. Nevšim jsem si, že bych při rozjezdu hrabal nebo se dokonce nemohl rozjet (no s tím kolem ve vzduchu to fakt nešlo ani ťuk a mosel sem na vícekrát a kousek couvnout - forest není offroud). To samé po mokré louce 1,5 t do kopce.....ona to škodověnka už nevyjede? Beru takové ježdění jako běžnou věc a nijak se nad tím nepozastavuju.
Ano, ve 200 tis. je u subaru ideálně zajetý motor - ale motor, o který se čék stará. Jinak není problém sejmout cokoliv už ve 100 tis., je to jen o přístupu a je jedno, jestli to je škodofka či jiná značka. Taky by mě zajímalo, jak dlouho vydrži škodovněka tento režim zátěže....Forest s redukci ani neví, že něco táhne.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.11.2009 10:26, rada
To Doro - já jsem ale nikde nečetl, že by si pán toho Scouta chtěl kupovat na tahání dřeva z lesa, nebo na vyvážení hnoje ze stodoly. Třeba chce jezdit jenom na lyže a tam mu ten haldex postačí...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.11.2009 10:57, rada
Jojo, na lyžovačku do hor mu to stačit určitě bude, jen se mosí držet asfaltua prohrnutých cest ...no ale ten hnůj ve stodole, kdo by ho tam skladoval? ......Stejně si nakonec každý vychválí to své, ale hold, pak už nemože s koktáfkou do hory a smíří se s omezením Haldexu a jeho osudem. I ty zatáčky mosí trochu pomaleji a servisovat o něco dráže no atd. To ale stejně dle toho, jak bude o vozidlo pečovat
reagować
  1 2 3 4 ... 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.