0
powrót
 

diskuze k tématu: Volkswagen Vento - zkušenosti po 100 tis. Km.

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.02.2008 06:18, Po 11 letech
kdy jste ho koupil měl najeto jen 200tis? Oni byli první majitelé nebo jak jste na to přišel?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.02.2008 07:07, km
To chceš říct že za necelý rok najedeš 90000km?!
To v tom autě i spíš, ne?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.02.2008 08:00, Golf
Vzpomněl jsem si na svého Golfa, kterého jsem kupoval s 185 tis. kilometry a ve 240 tis. jsem ho ještě prodal a jezdí dodnes. Měl klasickou litinovou jedna šestku. Žravý, avšak spolehlivý motor. Jízdní vlastnosti o něco méně zoufalejší jak Vento. Dobře odhlučněný interiér. Kupodivu se na tom nemuselo nic měnit a bez problémů to fungovalo i přes vysoký nájezd kilometrů. Na svou dobu to mělo slušnou ochranu proti korozi (1989). V současné době, bych už něco takového nedoporučoval k jízdě, snad k popojíždění po městě. Tvrdé auto s primitivní nápravou, nedotáčivé. Z recenze jasně plyne, že nemá smysl šetřit na pneumatikách. Barum Polaris jsem provozoval na zmíněném autě jedinou zimu a od té doby je nechci vidět.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.02.2008 09:08, RE: km
anonym napisał:
To chceš říct že za necelý rok najedeš 90000km?!
To v tom autě i spíš, ne?
Autor clanku ujede okolo 100 tisic km za rok, coz znamena prumerne kazdy den cca 270 km vcetne vikendu, svatku, zkratka porad. A na tento velmi nadprumerny najezd si poridi takovy vrak. Doslova vrak, ktery naboural, potkal se mu motor, ani bez koroze po tech letech byt nemuze, opravuje ho sam doma na kolene a po dalnici jezdi 170-180 km/h (se starym 1,9TD 55kW). Nektere souvislosti opravdu moc nechapu. Myslel jsem si, ze kdyz mam zamestnani, ve kterem nalitam 100 tisic km rocne, tak je bud dostatecne dobre placene, abych si mohl jednou za rok, za dva, koupit nove auto, nebo dostanu auto sluzebni.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.02.2008 10:05, Alex
Vypovídající hodnota příspěvku nulová, ale v pořádku. Jinak pánové, které posíláte příspěvky...trochu myslete. Pokud se jedná o mladého kluka, který potřebuje auto, jelikož je dealer nějaké potravinářské či jiné společnosti, tak je toto auto ideál. Proč si kupovat nové auta, když s ohledem na počet ujetých km mi za cca rok skončí záruka /u většiny aut je záruka podmíněna max. 100 tis km/ a za dva roky /najeto cca 200 tis km/ přijdu o cca 60-80% ceny auta...jenom kvůli práci? Toto je ideální volba, za ideální peníze...koupí auto za cca 60 tis, najede s tím dalších 200 tis km a prodá to ještě nějakému jantarovi za 20 tis Kč...prodělek 40 tis + něco málo za údržbu /což musíte dát i do nového auta/ + za výměnu nefunkčních dílů...do těchto aut zase všechno kupujete na vrakovišti...takže taky žádná "pálka"....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.02.2008 10:15, RE: Alex
anonym napisał:
Vypovídající hodnota příspěvku nulová, ale v pořádku. Jinak pánové, které posíláte příspěvky...trochu myslete. Pokud se jedná o mladého kluka, který potřebuje auto, jelikož je dealer nějaké potravinářské či jiné společnosti, tak je toto auto ideál. Proč si kupovat nové auta, když s ohledem na počet ujetých km mi za cca rok skončí záruka /u většiny aut je záruka podmíněna max. 100 tis km/ a za dva roky /najeto cca 200 tis km/ přijdu o cca 60-80% ceny auta...jenom kvůli práci? Toto je ideální volb...
Pamatuju, když si to koupil strejda někdy v roce 1995 s 1.8 benzinem....to bylo auto..:o)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.02.2008 10:48, RE: Po 11 letech
anonym napisał:
kdy jste ho koupil měl najeto jen 200tis? Oni byli první majitelé nebo jak jste na to přišel?
"Co se týče jízních vlastností, tak se škodovkou se to samozřejmě nedá srovnat. Auto jede rovně, dokonce i zatáčí tam, kam chci"
vtipný, dávam 1+
předpokládám že jste srovnával s nějakou starou vylítanou 120kou. Děda měl taky takovou, když jsem otočil volantem o cca 45stupňů, nic se nedělo, při 90stupních začalo velice neochotně měnit směr...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.02.2008 12:59, RE: Po 11 letech
anonym napisał:
kdy jste ho koupil měl najeto jen 200tis? Oni byli první majitelé nebo jak jste na to přišel?
Jestli má auto v barvě "slonové kosti", tak to bylo jako nové určeno výhradně pro taxikáře. Otec jej v 90.letech koupil v atmosférické verzi 1.9D, 11.měsíců staré s 94 tis. km! Jezdil asi 3 rokym, nejel skoro 100 tis., takže auto mělo 200 tis. po 4 letech. Pokud by jej ty 3 roky provozoval taxikář, jak bývá zvykem, tak to auto má dnes alespoň půl milionu, což bych si tipnul i u recenzovaného exepláře. Jinak celé ty 3 roky sloužilo auto k naprosté spokojenosti. Nejvíc mě fascinovalo, když jednoho zimního rána na Šumavě při -28 stupních takhle nafta nastartovala. Teprv durhý den, když bylo minus 31 jsme museli auto odtáhnout na rozmrznutí do sklárny.bb
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.02.2008 14:08, RE: Po 11 letech
anonym napisał:
Jestli má auto v barvě "slonové kosti", tak to bylo jako nové určeno výhradně pro taxikáře. Otec jej v 90.letech koupil v atmosférické verzi 1.9D, 11.měsíců staré s 94 tis. km! Jezdil asi 3 rokym, nejel skoro 100 tis., takže auto mělo 200 tis. po 4 letech. Pokud by jej ty 3 roky provozoval taxikář, jak bývá zvykem, tak to auto má dnes alespoň půl milionu, což bych si tipnul i u recenzovaného exepláře. Jinak celé ty 3 roky sloužilo auto k naprosté spokojenosti. Nejvíc mě fascinovalo, když jednoho...
Jj, pokud je to auto z obrázku, je to vysloužilý taxík. Teď zrovna nedávno jsem viděl dva stejné u souseda, jeden z nich byl rozstřelený. Za dva týdny už jezdily oba, po dalších pár týdnech oba zase zmizely.
Fakt dobrá koupě.--((
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.02.2008 14:08, RE: Po 11 letech
kuko napisał:
"Co se týče jízních vlastností, tak se škodovkou se to samozřejmě nedá srovnat. Auto jede rovně, dokonce i zatáčí tam, kam chci"
vtipný, dávam 1+
předpokládám že jste srovnával s nějakou starou vylítanou 120kou. Děda měl taky takovou, když jsem otočil volantem o cca 45stupňů, nic se nedělo, při 90stupních začalo velice neochotně měnit směr...
Vzdyt pise, ze predesle auto byla skoda 120...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.02.2008 16:50, RE: Alex
anonym napisał:
Pamatuju, když si to koupil strejda někdy v roce 1995 s 1.8 benzinem....to bylo auto..:o)
Taky ho mám, motor super i po 250 tisících. Škoda že začal hnít. Tak se ho budu muset zbavit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.02.2008 17:08, RE: Alex
anonym napisał:
Taky ho mám, motor super i po 250 tisících. Škoda že začal hnít. Tak se ho budu muset zbavit.
Taky mám auto s 250 000km, takže si možná budem rozumět Auto dělá MOTOR, u starých aut koroze prostě je, má to až tak cenu řešit při ceně auta 40 000,-? Já to neřeším, až bude akutní, tak vyměním celý díl, důležitější jsou tlumiče, brzdy atd. Takže tak... Ať slouží!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.02.2008 19:32, Tlumiče
Vyměn¨si tlumiče a nebude ti odskakovat zadek. Vzlastní zkušenost.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.02.2008 20:20, RE: Alex
anonym napisał:
Vypovídající hodnota příspěvku nulová, ale v pořádku. Jinak pánové, které posíláte příspěvky...trochu myslete. Pokud se jedná o mladého kluka, který potřebuje auto, jelikož je dealer nějaké potravinářské či jiné společnosti, tak je toto auto ideál. Proč si kupovat nové auta, když s ohledem na počet ujetých km mi za cca rok skončí záruka /u většiny aut je záruka podmíněna max. 100 tis km/ a za dva roky /najeto cca 200 tis km/ přijdu o cca 60-80% ceny auta...jenom kvůli práci? Toto je ideální volb...
Jenže,pokud opravdu jezdí 100 000 km ročně(což trochu pochybuju-450km/každý pracovní den-kam by jako jezdil?),potřebuje auto,který ho každý den doveze a ne se strachovat,kdy bude muset měnit ložisko,řemen,rameno,stabilizátor...takže nevím jestli na takovou práci je ideální starý automobil.Na takovou práci potřebuješ auto v záruce,kde ti při problému půjčí zdarma jiný.A že by nová auta po dvou letech klesala o 60-80 procent?Ukaž mi který a já si ho půjdu koupit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.02.2008 20:33, Borec
Jen jestli nás klouček trochu nehoupe-sám dokáže za odpoledne vyměnit světlo,blatník,kapotu,nárazník,chladič,chladičovou stěnu a pěkně to spasovat po bouračce z dílů z vrakoviště.....To bych si k němu jezdil opravovat auta.Při tom stíhá jezdit tolik km a v mezičase udělat opravu potkaného motoru-vačka, ventily,koníky...To stihnul asi za dopoledne ne?Jinak by mu přece ta práce dlouho stála.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.02.2008 20:40, RE: Borec
anonym napisał:
Jen jestli nás klouček trochu nehoupe-sám dokáže za odpoledne vyměnit světlo,blatník,kapotu,nárazník,chladič,chladičovou stěnu a pěkně to spasovat po bouračce z dílů z vrakoviště.....To bych si k němu jezdil opravovat auta.Při tom stíhá jezdit tolik km a v mezičase udělat opravu potkaného motoru-vačka, ventily,koníky...To stihnul asi za dopoledne ne?Jinak by mu přece ta práce dlouho stála.
Jojo, a co to tam leje za olej, to je nějakej prací prášek ne?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.02.2008 20:52, RE: Borec
anonym napisał:
Jen jestli nás klouček trochu nehoupe-sám dokáže za odpoledne vyměnit světlo,blatník,kapotu,nárazník,chladič,chladičovou stěnu a pěkně to spasovat po bouračce z dílů z vrakoviště.....To bych si k němu jezdil opravovat auta.Při tom stíhá jezdit tolik km a v mezičase udělat opravu potkaného motoru-vačka, ventily,koníky...To stihnul asi za dopoledne ne?Jinak by mu přece ta práce dlouho stála.
A autem,který má maximálku 165 jezdí po dálnici 170-180 pořád.Hm!Neříkám,že to tolik jet nemůže,ale těžko pořád a taky hlavně jak to asi může být bezpečný-ty brzdy budou jistě na takovou rychlost dělaný(dyt to nemá ani chlazený kotouče a vzadu bubny). Pánové,když už překračujete rychlostní limity,nepřekračujte konstrukční rychlosti svých vozů a už vůbec ne své vlastní schopnosti!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.02.2008 20:59, RE: Borec
anonym napisał:
Jojo, a co to tam leje za olej, to je nějakej prací prášek ne?
divinol je ok, leju ho do volva taky
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.02.2008 21:51, mira
ja se mu vubec nedivim ze si z vas dela prdel,kdyz se tu komentuje vse,pokud si to clovek dobre ,rnejlepe dvakrat precte ,je hned jasny ze to je kecal ukecanej :) i kdyz ja bych mu to pral
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 28.02.2008 12:47, RE: Po 11 letech
anonym napisał:
Jestli má auto v barvě "slonové kosti", tak to bylo jako nové určeno výhradně pro taxikáře. Otec jej v 90.letech koupil v atmosférické verzi 1.9D, 11.měsíců staré s 94 tis. km! Jezdil asi 3 rokym, nejel skoro 100 tis., takže auto mělo 200 tis. po 4 letech. Pokud by jej ty 3 roky provozoval taxikář, jak bývá zvykem, tak to auto má dnes alespoň půl milionu, což bych si tipnul i u recenzovaného exepláře. Jinak celé ty 3 roky sloužilo auto k naprosté spokojenosti. Nejvíc mě fascinovalo, když jednoho...
Nemusi byt. A da se to jednoduse zjistit ve velkem technicaku.
reagować
1 2 3


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.