0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Felicia z roku 2000 - dobrá volba?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 19.09.2008 00:44, RE: Pro Alda!
Alda napisał:
Milá Kylie, proč se ptáte co je to spam když i Vy jste jeho autorkou...? Toto mj. zase nechápu já.
Milý Aldo, ptala jsem se na VAŠI PŘEDSTAVU SPAMu, už to chápete?
Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 19.09.2008 00:46, RE: Spiklenecká teorie
anonym napisał:
no ty vole, tak to už je opravdu cu fíl.
Píše se to "zu viel", ale výslovnost nemáte špatnou...
Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 19.09.2008 00:55, http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
anonym napisał:
Zkusím vážně-nevážně jednu teorii. Možná je zde tentokrát úplně mimo, ale podstata tohoto scénáře se už v diskusích na webu objevila.

Kdybych chtěl neotřelým způsobem zpropagovat určitý produkt, použil bych vedle případných běžných metod i jednu levnou – vymývání mozků pomocí zdánlivých diskusních příspěvků. (To se více či méně umně na webu už dávno děje.) Dejme tomu bych do vybrané diskuse nainstaloval „osobu“, která by sugestivním a agresivním způsobem, jehož si nelze nevšimnout a nějž nelze ...
Zapomněla jsem se úplně zeptat. Ta nebohá dívka na fotografiích, to je (dle "spiklenecké teorie") kdo?
PS: Kdyby cílem bylo prodat snad ještě holící strojek, tak by ta teorie "seděla", ale nový vůz za 500 t. - milion? V česku?
PPS: A i když se některým "diskutujícím" nelíbím, myslím že tu a tam se dá dovodit, že nejsem uklízečka (tím nechci urazit profesionálky z tohoto oboru), z čehož plyne, že má výplata asi nebude úplně z nejnižších, z čehož plyne ...
Mimochodem na západ sever i jih od českých hranic se "příjem" dá odvodit např. právě podle auta (je zaběhnutým zvykem, že člověk si pořizuje vůz, cca samozřejmě, do (v) hodnotě 6ti měsíčního platu.
Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 19.09.2008 02:01, RE: Spiklenecká teorie
anonym napisał:
Píše se to "zu viel", ale výslovnost nemáte špatnou...
Kylie
Ajaj, zase ta němčina.... Jako příslovce se to píše "zuviel", tedy dohromady.
Příště zkuste něco jednoduššího, třeba "ja", snad to konečně vyjde
Btw, jak víte, jakou má "výslovnost" někdo, kdo jenom něco napsal?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 19.09.2008 02:19, Zase ty trapné pokusy...
anonym napisał:
Ajaj, zase ta němčina.... Jako příslovce se to píše "zuviel", tedy dohromady.
Příště zkuste něco jednoduššího, třeba "ja", snad to konečně vyjde
Btw, jak víte, jakou má "výslovnost" někdo, kdo jenom něco napsal?
Ajaj, je vidět že německy jste se učil, ale špatně...
Co si to dokazujete? O co se pokoušíte?
Víte, že ta vaše poslední věta je taky nesmysl?
A víte, že už je to HODNĚ trapné?
Napsat něco o autech by jste (konečně!) nezvládl?
PS: Dostatne se C5 do finále Car of the Year 2009?
Kylie

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 19.09.2008 02:45, RE: Spiklenecká teorie
anonym napisał:
Ajaj, zase ta němčina.... Jako příslovce se to píše "zuviel", tedy dohromady.
Příště zkuste něco jednoduššího, třeba "ja", snad to konečně vyjde
Btw, jak víte, jakou má "výslovnost" někdo, kdo jenom něco napsal?
Mimochodem MOC ráda bych vás slyšelo to "ja" vyslovit, a jestli opravdu trochu umíte německy - VÍTE o čem mluvím.
PS: Tak anonymní "hrdino" - jedno jediné slovíčko o autech, by jste nezvládl říci?
PS: Už mne tu dokonce "kárali" i za interpunkci, takže vy mne asi "nerozhodíte" (tedy pokud to nejste stále jen a jen vy dokola jen vy jediný )))))
Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 19.09.2008 03:43, RE: Spiklenecká teorie
anonym napisał:
Ajaj, zase ta němčina.... Jako příslovce se to píše "zuviel", tedy dohromady.
Příště zkuste něco jednoduššího, třeba "ja", snad to konečně vyjde
Btw, jak víte, jakou má "výslovnost" někdo, kdo jenom něco napsal?
Zkuste pro jednou napsat něco o autech, třeba to vyjde... a nebude to taková hloupost (někteří vašim příspěvkům říkají "spam" - no obtěžujete vlastně stejně a je taky úplně k ničemu - ach už chápu co tím mysleli!!!), jako to co děláte...
PS: Dělá to "dobře" alespoň vám?
PPS: A co říkáte na ten test paliv, to se tu prodávají "hrůzy", co říkáte?
Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 19.09.2008 04:35, RE: Zase ty trapné pokusy...
anonym napisał:
Ajaj, je vidět že německy jste se učil, ale špatně...
Co si to dokazujete? O co se pokoušíte?
Víte, že ta vaše poslední věta je taky nesmysl?
A víte, že už je to HODNĚ trapné?
Napsat něco o autech by jste (konečně!) nezvládl?
PS: Dostatne se C5 do finále Car of the Year 2009?
Kylie

A hele, potrefená husa kejhá jak divá. No, nedivím se, ty kiksy v němčině (tohle je, pravda, prkotina, ale když někdo machruje a nemá na to, holt to občas dostane sežrat, pusinko) už jsou na "Němku" opravdu trapné.

Německy jsem se učil a dobře, svoje chyby neokecáte, prostě jsem skoro pokaždé nějakou našel. To je fakt, doložil jsem a vysvětlil, a to nevyvrátíte ani povídkami o autu tisíciletí.

No a moje poslední věta samozřejmě nesmysl není. Ale to člověk musí o této problematice něco vědět (nastudovat), nebo alespoň přemýšlet. Termín "výslovnost" je záležitostí mluveného jazyka, ne psaného. Ale proč bych tady dělal zadarmo přednášku, to už mě nebaví.

Takže propříště doporučuju nějakou hodně jednoduchou německou promluvu. Šance na konečně jednou bezchybný výkon se tak výrazně zvětší.

Jinak ale klidně pište ve stylu "entschuldigen Sie mir, ich stehe nicht ver", mně je to wurscht, kleine. (Patřím k těm, kdo německy na webu píšou normálně minuskami, aby bylo jasno.)
Tak jsme se trochu poškádlili a zase do práce ((
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 19.09.2008 06:33, RE: Ne!
anonym napisał:
Na dveře klepe rok 2009 (alespoň sníh už padá) a otázka je snad ještě jednodušší než ta s motorem do Imprezy: NE! Doby, kdy toto auto (v nejlevnějším segmentu) alespoň něčím zajímavé bylo, je už pryč! Navíc pořizovací cena je vzhledem k reálné kvalitě vozu absurdně vysoká (3,5 roku starý Citroën C5, třílitr šestiválec, jedno z absolutně nejbezpečnějších aut na trhu, s devíti či kolika airbagy včetně kolenního, šestistupňovou automatickou špičkovou převodovkou Aisin, v plné nejvyšší výbav...
Co ti na to říkali v Bohnicích?C 5 a bezpečné auto?Mám bohaté zkušenosti z odtahu amůžu ti říct,že C 5 je odolná tak leda sama sobě ,ale když se potká s o dost menší Octávkou I,poláme se ve sloupkách jak papír a stejně dopadají všichni japonci.Sbíral jsem jednu takovou po nárazu ze zadu a neměla 40% auta
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 19.09.2008 06:36, RE: http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
anonym napisał:
Zapomněla jsem se úplně zeptat. Ta nebohá dívka na fotografiích, to je (dle "spiklenecké teorie") kdo?
PS: Kdyby cílem bylo prodat snad ještě holící strojek, tak by ta teorie "seděla", ale nový vůz za 500 t. - milion? V česku?
PPS: A i když se některým "diskutujícím" nelíbím, myslím že tu a tam se dá dovodit, že nejsem uklízečka (tím nechci urazit profesionálky z tohoto oboru), z čehož plyne, že má výplata asi nebude úplně z nejnižších, z čehož plyne ...
Mimochodem na západ sever i ji...
hmm... tak to by si u nás koupil každej tak ledá jetýho fanouše...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 19.09.2008 06:37, RE: Ne!
anonym napisał:
Co ti na to říkali v Bohnicích?C 5 a bezpečné auto?Mám bohaté zkušenosti z odtahu amůžu ti říct,že C 5 je odolná tak leda sama sobě ,ale když se potká s o dost menší Octávkou I,poláme se ve sloupkách jak papír a stejně dopadají všichni japonci.Sbíral jsem jednu takovou po nárazu ze zadu a neměla 40% auta
a na supu chybělo tak 15%
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 19.09.2008 06:44, RE: HONDA CBR
anonym napisał:
Panečku tady to žije...Asi si taky rypnu mimo téma. Uvažuji mezi Honda CBR F 600 vs CBR RR600. Která je podle vás lepší.

P.S: hodila by se na tipcars sekce moto.

*SPUTNIK*
samo RR
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 19.09.2008 07:16, RE: http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
anonym napisał:
Zapomněla jsem se úplně zeptat. Ta nebohá dívka na fotografiích, to je (dle "spiklenecké teorie") kdo?
PS: Kdyby cílem bylo prodat snad ještě holící strojek, tak by ta teorie "seděla", ale nový vůz za 500 t. - milion? V česku?
PPS: A i když se některým "diskutujícím" nelíbím, myslím že tu a tam se dá dovodit, že nejsem uklízečka (tím nechci urazit profesionálky z tohoto oboru), z čehož plyne, že má výplata asi nebude úplně z nejnižších, z čehož plyne ...
Mimochodem na západ sever i ji...
Budu reagovat na C 5,jakožto moderní pro jednu osobu v Evropě a naprosto nevzhledný automobil,který je nečitelný v zatáčkách díky svému "hydru",hrozná palubní deska z prehistorického plastu,obr klíčem,hrozným kufrem který se otvírá jak ponorka,volant,který je nedejbože potažený kůží címž je osouzen ke žmolkování,nepohodlná sedadla,která naprosto nedrží tělo v zatáčkách a jejich katasrofální systém polohování,malé a křehké loketní opěrky,spostou metru krychových ale tam,kde je nepotřebujete,jeho automatické převodovky,ktré neví co řadit a jejich prodlevy jako u mb z roku 1975,nedejbože čtyřstupnový automat s volnoběžkou t.z.v. režim Sport a Sních mezi kterými snad není žádný rozdíl,manual tak leda pro senilní jedince(nestíhají synchrony),absenci aut.uzávěrky dif.,absenci deformačních zon vzadu,slabé zádržní systémy sedadel,které pohlavkují posádku při nárazu,přecitlivělé airbagy,nebo nefunkční,kliky dveří,ktré skřípají dětem prsty a ty vnitřní s těžkým chodem a špatně umístěnými vůču posátce,stbilní problémy s comfortní jednotkou.....dál nemá cenu psát,jeno já toho o negativech C 5 znám tolik,že by to bylo na knížku.Tohle skoro auto nemělo nikdy vyjet na silnice a uořímně lituju lidi,kteří jej vlastní.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 19.09.2008 08:22, Bez komentáře!
anonym napisał:
Budu reagovat na C 5,jakožto moderní pro jednu osobu v Evropě a naprosto nevzhledný automobil,který je nečitelný v zatáčkách díky svému "hydru",hrozná palubní deska z prehistorického plastu,obr klíčem,hrozným kufrem který se otvírá jak ponorka,volant,který je nedejbože potažený kůží címž je osouzen ke žmolkování,nepohodlná sedadla,která naprosto nedrží tělo v zatáčkách a jejich katasrofální systém polohování,malé a křehké loketní opěrky,spostou metru krychových ale tam,kde je nepotřebujete,jeho ...
Proč sát takové lži? Vy o autech moc nevíte, že?
Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 19.09.2008 08:39, RE: Milý Davide V!
anonym napisał:
Rozdíl bývá cena, a něco co chlapečka možná nezajímá, ale POCIT JISTOTY! Najezdím docela dost km (skoro) po celé evropě a 30 t. v ceně Brumly mi za 150 000 kilometrů a 5 let absolutní záruky na vše a veškeré služby přišlo rozumné (tento trend je v evropě - myslím tím tedy německo a tuto část evropy - poslední dobou docela běžný, a nemluvím JEN o autech, stejné je to s TV či kávovarem - mimochodem nedávno jsme kupovali kávovar jehož německá cena je o 13 tisíc nižší než v česku a bonus...
V prvé řadě bych uvítal poněkud kratší příspěvky, protože takto nám to naroste geometrickou řadou. Ono se na ně těžko odpovídá. Takže začnu odpovědí na tu zásadní otázku "kdy měnit auto": Pokud si koupím dálníka s V6 3.0, tak předpokládám větší životnost než 150 000. Třeba i půl milionu pro takový typ vozu, a zejména, pokud ho provozuji tak, jak je jeho určení. 150 tisíc je na nějakej "tenisák" do města, čili pokud se chci pohybovat na bezpečné straně, tak se ho budu zbavovat při 300 000, pokud do té doby neukáže, že se jen tváří, že je na takové porce stavěný... Tedy úplně nesouhlasím s tvrzením, že se auta paušálně začnou kolem 150 tisíc kazit tak, že je nezbytně nutné je vyměnit za nové. Pokud se jedná o tlumiče a nějaké komponenty brzd a podvozku, tak je to pochopitelné, ale kvůli banalitám za pár korun, které navrátí vozu téměř původní vlastnosti, přece nevyhodím statisíce za nový model, pokud ostatní věci jsou OK.

Jinak se tady debata dost zvrhla a objevují se tady příspěvky i opravdu paranoidní. Upřímně řečeno si myslím, že na tom neseš svůj podíl viny a některá kritika je oprávněná. Kdyby Tvé příspěvky byly poloviční, neubere to nic na jejich vypovídací hodnotě.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 19.09.2008 10:05, RE: Spiklenecká teorie
anonym napisał:
Zkusím vážně-nevážně jednu teorii. Možná je zde tentokrát úplně mimo, ale podstata tohoto scénáře se už v diskusích na webu objevila.

Kdybych chtěl neotřelým způsobem zpropagovat určitý produkt, použil bych vedle případných běžných metod i jednu levnou – vymývání mozků pomocí zdánlivých diskusních příspěvků. (To se více či méně umně na webu už dávno děje.) Dejme tomu bych do vybrané diskuse nainstaloval „osobu“, která by sugestivním a agresivním způsobem, jehož si nelze nevšimnout a nějž nelze ...
Již od počátku co sem Kylie začalo psát své příspěvky, jsem zvažoval, jestli se jedná skutečně o ženu, nebo se jen někdo schovává za zajímavý nick. Pro její existenci hovoří zveřejněné fotografie a alespoň z mého pohledu důvěryhodně působící příspěvky. Všimnete li si jaké věci ji dokáží rozčílit, vychází alespoň mně z tajenky - je to ženská a patrně i německé národnosti. Co ale hovoří razantně proti a co si sám absolutně nedokážu vysvetlit je fakt, že z na Internetu dostupné statistiky použití jmen (Muroň zde dával kdysi odkaz) v ČR vyplývá, že v ČR žije celkem 8 žen se jménem Kylie, přičemž se vždy jedná o osobu s českým občanstvím, nebo o cizince žijící legálně v ČR. Sama Kylie tehdy poznamenala, že on mezi těmito 8-mi ženami NENÍ! a že ona je 9-tou holčičkou tohoto jména v ČR. Zároveň zde ale uvedla, že je vdaná za "buřtíka" - což je občan ČR a že již téměř 20 let v ČR žije. Chápete někdo ten rozpor???
Teď když tu kolega nade mnou uvedl teorii o skryté reklamě na Citroen, která dává smysl, nevím co si o všem myslet. Přiznávám, že nebýt příspěvků Kylie, nikdy bych osobně nezačal uvažovat o koupi Citroenu. Takže pokud jde o reklamu, funguje. Pokud ne, tak lže oficielní statistika v ČR použitých jmen, nebo osoba za "nickem" Kylie.
Jirka S.
P.S.: Ad téma článku - Vy uvažujete o Felicii za 85tis. bez servisní knížky? To snad ani nemůžete myslet vážně!
P.S2.: Ad Tip na Auto roku - v první desítce se umístí F500
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 19.09.2008 10:34, RE: Spiklenecká teorie
free78 napisał:
Již od počátku co sem Kylie začalo psát své příspěvky, jsem zvažoval, jestli se jedná skutečně o ženu, nebo se jen někdo schovává za zajímavý nick. Pro její existenci hovoří zveřejněné fotografie a alespoň z mého pohledu důvěryhodně působící příspěvky. Všimnete li si jaké věci ji dokáží rozčílit, vychází alespoň mně z tajenky - je to ženská a patrně i německé národnosti. Co ale hovoří razantně proti a co si sám absolutně nedokážu vysvetlit je fakt, že z na Internetu dostupné statistiky použití j...
Fiat 500 se jistojistě letos mezi prvních deset nedostane. Už jste druhý kdo to tu nabízí a docela se divím,že kromě Kylie to tu nikdo neodůvodnil proč ne.To je to tu samý chytrák chytajíci za každé slůvko a tohoto si nikdo nevšimne?
Jinak samozřejmě koncern Fiat má statisticky v této soutěži nejvíc vítězství,takže letos by měl šanci s MiTo. Já osobně bych jí ale nevybral. Moje preference by patřily C5 a Hondě Accord,ale nejsem si jistý,že vyhrají.A která z nich dopadne lépe nevím - nejel jsem s nimi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 19.09.2008 11:09, RE: Nešťastná motorizace
anonym napisał:
Tak to prrr. Měl sem několik let Felicii combi 1.6, r.v. 1998 a s tím výkonem bych nesouhlasil. Ano je tam vyšší povinné ručení a spotřeba, ale dynamika je vážně někde jinde, zkuste jet s naloženou feldou do kopce a garantuju vám, že rozdíl mezi 1.3 a 1.6 setsakra pocítíte. Nevýhodou tohoto motoru je je, že dost topí (občas se pouštěl větrák i v listopadu) a musí se trochu vytáčet, aby se probudil. Pokud pisatel sežene kousek bez koroze a slušnou výbavou (airbagy, centrál, počítač) za nějakých 6...
S tím souhlasím. Jel jsem ve Feliciích 1,3 40 KW a 50 KW, táta měl v minulém tisícíletí 1,6. A věřte, že co se dynamiky týče je mnohem větší rozdíl mezi 1,3 50 KW a 1,6 55 KW než mezi oběma motorizacemi 1,3. Motor 1,6 je pro lehkou Felicii s mizernými jízdními vlastnostmi naprosto dostačující. Táhne mnohem lépe vocpoda než 1,3 a má větší životnost. Jiná věc je, že přední náprava Felicie na něj není stavěná.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 19.09.2008 11:13, Felicie v Čechách
Je to auto pocházející z 80. let. Nicméně mezi patriotními a spořivými čechy své místo má. Můj názor je, že kdyby Škoda začala na staré výrobní lince exportované do Indie montovat Felicie s motorem splňujícím současné emisní normy a prodávat je u nás za cenu pod 200k (nebo konkurující Sanderu), našla by se spousta zájemců, kteří by jí dali přednost před Daciemi nebo ojetou Fabií.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 19.09.2008 11:17, RE: Felicie v Čechách
Muroň napisał:
Je to auto pocházející z 80. let. Nicméně mezi patriotními a spořivými čechy své místo má. Můj názor je, že kdyby Škoda začala na staré výrobní lince exportované do Indie montovat Felicie s motorem splňujícím současné emisní normy a prodávat je u nás za cenu pod 200k (nebo konkurující Sanderu), našla by se spousta zájemců, kteří by jí dali přednost před Daciemi nebo ojetou Fabií.
Ano, stará Felicia své místo na trhu ještě má, ale za VÝRAZNĚ nižší ceny. Snad ještě pochopím přehnanou cenu bazarových Octavií, ale v tomto případě....
reagować
  1 ... 8 9 10 11


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.