0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Felicia z roku 2000 - dobrá volba?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 20.09.2008 20:31, RE: Zase ty trapné pokusy...
anonym napisał:
A hele, potrefená husa kejhá jak divá. No, nedivím se, ty kiksy v němčině (tohle je, pravda, prkotina, ale když někdo machruje a nemá na to, holt to občas dostane sežrat, pusinko) už jsou na "Němku" opravdu trapné.

Německy jsem se učil a dobře, svoje chyby neokecáte, prostě jsem skoro pokaždé nějakou našel. To je fakt, doložil jsem a vysvětlil, a to nevyvrátíte ani povídkami o autu tisíciletí.

No a moje poslední věta samozřejmě nesmysl není. Ale to člověk musí o této problematice něco vědět (n...
Jste velmi drzý, značně arogantní, místy hulvátsky nevychovaný a také občas lžete, warum?
PS: Věnujete svým aktivitám proti mé maličkosti opravdu HODNĚ energie (nemyslím jen tenhle příspěvek, mám na mysli i ty předchozí a následující), proč? O autech diskutovat odmítáte, JEN a JEN a JEN urážíte, napadáte, kritizujete..
Zkuste prosím své mindráky řešit někde jinde a nějak jinak
KYlie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 20.09.2008 21:39, Milý Midaro!
Midaro napisał:
C 5,2,2 Hdi-tento motor je zajímavý spíše svým zvukovým projevem,protože je tižší,ale nedá se říct ,že úsporný.A nemá ani rezervy pro nějaké zvýšení výkonu.2,7 Hdi biturbo jsem protáhnul jednou na 2800km dlouhé trase(ale v Peugeotu 407),bohužel mně neoslovil.Jezdím už viceméně ze zvyku stejnou trasu a pořád jsem měl pocit,že to nejede (na těch 2,7)a žere.A v 407 mě dojalo i ovládaní okem s klikou,které nebyli schopni v automobilce vylepšit a je převzaté z již "historických modelů".Řidičové dveře...
Na vaše předchozí (ještě anonymní), stále se opakující ataky jsem odpověděla, ale "oceňuji" váši zarputilost a bojové nasazení proti mým příspěvkům a názorům, jakožto proti mé maličkosti vůbec. "Zaujal" mne i nynější "nový" styl, rádobyvěrohodných popisů vašich zážitků s motory a modely Citroën (a Peugeot - To je "finta", jít na to "oklikou" přes koncernově spřízněný model?). Snad jste to přehlédl, ale velmi často a ráda též k pozornosti doporučuji vozy Subaru (naposledy Forester 2.5 Turbo) a několikrát jsem zmínila i Hondu Accord (to kdyby jste zase neovládl onu nutkavou potřebu PROTIútoku...)
Ohledně motoru 2.2 HDi (ať cenami ověnčené starší verze - včetně dvou hodnocení "nejvyšších", tedy nejlepší motor na světě kategorie 2.0 - 2.5 litru), nebo novější dvěma paralelními sekvenčními turby poháněné Biturbo 2.2 HDi je odborníky (OPĚT! - vy NEbojujete s blondýnkou, vy se stavíte proti všem profi novinářům i motorářům a tvrdíte, že VY tomu rozumíte lépe...) ceněno a chváleno za mimořádně příznivý průběh křivky točivého momentu v kombinaci s rychlostí reakcí již v nízkootáčkovém režimu. Při pouhých 1000 ot./min motor produkuje točivý moment 200 Nm (pokud víte co to znamená, právě ručně dosazujete spodní sanici na své místo), o pouhých 250 otáček dál (výš), tedy v 1250 ot./min. motor disponuje 280 Nm!!! V rychlém sledu křivka točivého momentu protíná 1500 otáček a ke kolům v tu chvíli putuje již plných 370 Nm!!! Absolutní záběr a 400 Nm plného záběru motoru přichází při 1750 ot./min!!!
(shrnuto, již asi nepomáhá ani ono ruční přidržení sanice, to je prostě "bomba" nemající konkurenci!).
Tato technologie byla u čtyřválcového motoru světovou premiérou (dnes ještě skvostný nový motor bmv 23) systém je patentován a vaše "výboje" jsou pro člověka, který problematice rozumí opravdu nedůstojné a hloupé. Že tento motor je nesrovnatelný s vámi propagovanou jednotkou 2.5 TDi v Superb je neoddiskutovatelný fakt a tvrzením opaku spíše shazujete a ztrapňujete sám sebe (takovéhle řeči možná zaberou po pár půllitrech v hospodě, ale ne na specializovaném fóru o autech, kde se přeci jen občas někdo vyzná - nemyslím tím sebe - "odstřelil" vás i jiný diskutující, a buďte rád, že jich nebylo více).
To nezmiňuji (též patentovanou!) dvojitou stěnu motoru, která v kombinaci s dvěma vyvažovacími hřídelemi s protiběžnou rotací, snižuje na minimum vibrace, čehož výsledkem je navíc hodnocení "nejkutivovanější čtyřválcový naftový motor na světě".
Ještě se zmíním, že v roce 2000, kdy byl motor poprvé připraven do výroby šlo u dieslového motoru o zcela ojedinělou konstrukci a použití šestnácti ventilů s dvěma vačkovými hřídeli v hlavě a dvou vyvažovacích hřídelí u čtyřválcového motoru nebylo běžné ani několik let poté (vlastně téměř do současnosti!).
To jsou fakta, která se vám nemusí líbit, nikdo vás nenutí si tento motor kupovat, ale PROČ se obtěžujete vymýšlet a "uměle" špinit jinak velmi nadprůměrný výrobek, je zarážející až nepochopitelné.
Motor V6 2.7 HDi (dvě turba, každé na jednu řadu válců) také dobře znám a nejlépe bude vás odkázat na jeho test(y) v jednom z nejlepších světových automagazínů, britském AutoCar. Dle jeho odborníků (jména Chris Harris, Steve Stucliffe, Matt Prior atd. jste možná zaslechl), jde o famózní motor, já jen řeknu že mne opravdu těší že mají JINÝ názor než vy. Počkejte zamyslím se: "Věřit jednomu "anonymnímu" přispivateli na webu, nebo těm nejlepším nejrespektovanějším novinářům z oboru v kombinaci se svými vlastními (shodnými) pocity, zkušenostmi a znalostmi, podpořenými a potvrzenými jízdami s těmito motory?"
Bylo-li to na vás složité, chtěla jsem říci, že je nad slunce jasné že si vymýšlíte - jen netuším proč.
Proč? Ptám se, Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 20.09.2008 22:12, Nějak NEvěřím..
Midaro napisał:
Analfabet budeš asi ty.Kylie vychvaluje svůj benzín 3.L,který se se na východě lije na určitých místech ze sudu,prostě si naleješ naftu ,nebo benzín.Citroena bohužel vlastním také a s tím hrozným automatem a vím co dělá jak řadí a opravdu nevím o hroznějším skoro autě.K té spotřebě nafta vs benzín-je to reakce na foto od Kilie,která nafotila palubní pc a opár řádku výše hanila Supy.A k té rychlosti,je to tak,že jedu jak prase(kdo někdy byl na Ukrajině vi své) a když se to někomu nelíbí,tak má sm...
.. že člověk takto s hrubkami píšící, je majitelem Mercedes CLS s motorem o výkonu 200 kW.
Plánujete se "stáhnout" a "zmizet", či omluvit se za útoky a výmysly?
PS: VELMI se těším, až zveřejníte fotky vás a vašeho Mercedes, včetně dosažených údajů na display palubního počítače a ještě více na to samé u vašeho Superb 2.5 TDi!! Průměrná rychlost 128 km/h při spotřebě 8 litrů techniky od VW doslova nadchne, bez VÁS by takovýchto výsledků s tímto nepříliš povedeným a notně zastaralým motorem (VW proto honem do Audi "dodělalo" motor 2.7 litru) nedosahli (m.j. proto tento dvaapůllitr a benzínový 2,8 "dojížděli" ve "výběhové" konstrukci Superb).
PPS: Já přeci nehaním Superb. Stručně jsem popsala genezi vozu (vy jste to nevěděl? Nebo tomu NEchcete věřit, nebo jak je to?) a jen jsem ve stručnosti "shrnula" některé testy a články o tomto voze. Co to bylo za konstrukci a o jaký šlo (původně) vůz vám vzhledem k ukončení výroby dnes už snad prozradí i sám prodejce, či nějaký zaměstnanec Škoda Auto - ŽE se s tím odmítáte smířit, je JEN váš problém a mne s tím nadále prosím neobtěžujte.
Děkuji a na "důkazy" podporující vaše slova se těší,
"fanynka" C5 a 6, Porsche Caymann, Subaru Forester 2.5 T, Bristol Fighter, Alpina B6 ... Beethovenových klavírních sonát ..
Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 21.09.2008 00:03, RE: Průměr 128 km/h
TOM napisał:
Vy jste téměř v jedné větě napsal.že zajedete 8x z Brna na Litvu ( které město ? ) s průměrnou spotřebou 8l / 100km při průměrné rychlosti 128 km/h. Zatím si stále stojíte? To jsou dost těžko uvěřitelné údaje.Moje zkušenost s motorem 2,5 TDi je z A4 a tam při jízdě typu "střelba" jde spotřeba hravě přes deset litrů. Možná máme jinou představu o " střelbě", pak ale nevěřím tomu průměru 128km/h - kor na cestě do Litvy.
Přes která města jezdíte,kolik je to km a jak dlouho vám to tedy trvá?
Ano a do Latvia jezdíte přes Ukraina, aby to bylo o tisíc kilometrů delší (a po horších silnicích) a tankujete tam (tedy naléváte ze sudu) naftu s cetanovým číslem xy - která je kvalitnější než nejlepší aditivované nafty od Shell a Aral, čímž docílíte spotřeby 8 litrů na sto km (při PRŮMĚRNÉ /sic!!!/ rychlosti 128 km)
Nemáte to všechno nějak úplně "obráceně"???
PS: TOMe tady to nemá smysl, to je opravdu ze 100% výmysl a "jen" jakýsi boj s a proti C5, či proti mně. Tohle už nemá cenu komentovat..
PPS: I když jsem na cestě z Frankfurt ujela cca 400 km za 2 hodiny, pár přibrždění či zpomalení na hranicích, příjezd a odjezd z Tankstelle, průjezd okolo Nürnberg (okole měst je i na dálnicích 100 - 120 km/h), nebo za předjíždějícím nákladním vozem a "výjezd" z Frankfurt a pak ve městě než zaparkuji ... sníží průměr POD vašich bájných 128 km/h!
Sněte dál, ale nás už s tím neseznamujte, díky
Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 21.09.2008 00:32, RE: http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
Kylie napisał:
Váš popis C5 je "okouzlující" kombinace neznalosti a znalosti. Je vidět, že přehled máte (uznávám!) zkušenosti ne (uznejte!).
Vzhled - nepovažuji za příliš důležitý, a vy?
Nečitelný v zatáčkách - to už je HODNĚ starý vtip, H3+ je v zatáčkách v praxi spíše lepší, než konvenční levné řešení např. ve vámi vyvyšovaném (bohužel opravdu velmi zastaralém) Superb minulé generace
Hrozná palubka a prehistorický plast - nevím zda mluvíte o verzi před faceliftem či po, nebo snad dokonce o nyní p...
C 5,konkrétně ta ,která je na foto dle vámi uvedené adresy,tak tu vlastním také a protože těch aut vlastním povícero,tak mám tyto zkušenosti.A pokud byla doma(ted čeká v bazeru na šílence,co ji koupí),tak jsem neustále přesedal mezi vícero vozy.Vyvážím-dovážim zboží i ojetá auta do státu (i ze státu)bývalé SSSR....Měl jsem donedávna autopůjčovnu,(rozprodávám její pozůstatky) v té fungovala i oná C 5 (vícero modelu C 5)a s Mondeem to považuji za největší vraky na zemi.Ta vámi opěvovaná loketní opěra má s bídou 8cm(pro pidi lidi,kteří kupujou velká auta) a pro mně se da použít jen ta z pravého sedáku(která neustále mění svou polohu).Na Slovensku jsem zažil čelovku s Vectrou druhé generace a Vectra jela domu po svých má C 5 mě vyfackovala ze třech stran (vaky mi bouchly min 2 s po nárazu!!!!Až ve chvíli,když jsem se točil..)a byla zbořena,že hrůza.Vectře nebouchl ani jeden a měla tak 30% deformace já ten zbytek(mám někde foto).Pak jsem zjistil,že Citroen C5 NEMÁ POŘÁDNOU VÝZTUHU!!!JE TAM TAKOVÁ TENKÁ PŘÍČKA!!!JINAK NIC!!!Testy,které provádějí na západ od našich hranic jsou sice krásná věc,ale realita je jinde. Pouští auto na barieru v rychlosti okolo 50km/h,ale náraz odpovída síle působení vlastní hmotnosti,realita je jinde.Zadní kufr se v C5 otvírá těžce(je špatně zvolená páka,t.j.musíte vyvinout velkou sílu na zvednuti),na to ale máte jistě služebnictvo(to já raději klikuji-nemyslím tím tady,ale v tělocvičně) a oběm je v podobný pidi Fabii II,na prostor pro nohy(zadní sedačky) ,na tak velké auto,je vzadu někde v roce 1980,ale vy určitě nic a nikoho nevozíte.Čalounění je snad nejlevnější látka co kde měli,a držení těla ještě větší bida(leda pro hodně nenáročné).Posez,který popisujete je doslova příprava na katapultáž(nezlobte se na mě) a pokud v autě cestuji,tak vyžaduji příjemné prostředí,které uklidní a né rozptýlí,to bych si totiž mohl koupit Korejce a stálo by mně to polovic.O přesnosti palubních pc se dají psát knížky,ale C 5 jej má snad jen na hraní pro děti.Volant,který je potažen kůží se mi rozpadavá pod rukama,ale mám na tom nalítano 185tkm.Automaty jsem měl 3x od Citroenu,vždy předvátěčky ,které se mi podbízely cenou a jak vy uvádite,že váš model stál 60% ceny Octávie tak asi srovnávate se základním modelem Oct . Mně staly vždy méně než srovnatelna u Octávie,vždy o min 250tkč+sleva na předváděcí model 8%.Citroen sice je ceníkově dražší,ale nakonec vám sleví a hodně.Pak se jej ale nemůžete zbavit,protože jej nikdo nechce.Nový model 2008 už je jiné kafe,to jo...K tomu podvozku:zvedat-snižovat a při nákupech třeba jen snížit zadek je sice dobrá hračka pro mé děti,ale osobně jsem to nikdy nevyužil(ani u kombíku).Nevýhoda je,že je špatně čitelná mez,kdyuž dáváte sbohem silnici v zatáčce,prostě to bud drží,nebo letí ven...Na jedné z roku 2002 ,2.0 HDI automat sedan jsem se vyučil-rozmetal mi ji klient v jedné zatáčce za Košicema o strom,tacho zaseklé na 85km/h)(Peugeotem 307 jsem to projížděl 120 a ani to nehvízdlo ).Ale je to už spoustu let....A jako neprodejný považuji právě třílitr("inovovaný"),který mám dodnes a raději to zkouším s prodejem jinde(kde ji tak neznají),protože tady bych to mohl tak leda darovat. Vaše přízpěvky mi připadají,jako bych četl reklamní leták na C 5(bez urážky)a nechápu jak někdo jako vy napíše,že rodina holduje Toyotě a koupí si C5,když značka jako taková je profláknutá již více než desetiletí.Tohle prostě rozum nebere...To jsem ani nerozebíral údržbu a náklady těchto rádoby aut.Dle mého názoru máte pouze teoretické znalosti z časopisu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 21.09.2008 00:47, RE: http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
Midaro napisał:
C 5,konkrétně ta ,která je na foto dle vámi uvedené adresy,tak tu vlastním také a protože těch aut vlastním povícero,tak mám tyto zkušenosti.A pokud byla doma(ted čeká v bazeru na šílence,co ji koupí),tak jsem neustále přesedal mezi vícero vozy.Vyvážím-dovážim zboží i ojetá auta do státu (i ze státu)bývalé SSSR....Měl jsem donedávna autopůjčovnu,(rozprodávám její pozůstatky) v té fungovala i oná C 5 (vícero modelu C 5)a s Mondeem to považuji za největší vraky na zemi.Ta vámi opěvovaná loketní op...
Napsal jste toho hodně, ale vyhl se všem otázkám.
Napsal jste toho hodně, ale vyhl se všem konkrétnostem.
Napsal jste toho hodně, ale já odkazuji na konkrétní testy, vy stále dokola jen já (jediný) zažil ...
Napsal jste toho hodně, ale já dokazuji pomocí foto, vy jen slova slova slova
Napsal jste toho hodně, ale vaše slova zcela odporují testům a statistikám
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 21.09.2008 02:16, RE: http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
Midaro napisał:
C 5,konkrétně ta ,která je na foto dle vámi uvedené adresy,tak tu vlastním také a protože těch aut vlastním povícero,tak mám tyto zkušenosti.A pokud byla doma(ted čeká v bazeru na šílence,co ji koupí),tak jsem neustále přesedal mezi vícero vozy.Vyvážím-dovážim zboží i ojetá auta do státu (i ze státu)bývalé SSSR....Měl jsem donedávna autopůjčovnu,(rozprodávám její pozůstatky) v té fungovala i oná C 5 (vícero modelu C 5)a s Mondeem to považuji za největší vraky na zemi.Ta vámi opěvovaná loketní op...
1. Vyhýbáte se všem konkrétním připomínkám a dotazům, pouze připisujete další a další kritiky..
2. C5 považujete za nejhorší vůz na světě (a měl jste již 3?)
3. Já mám POUZE teoretické znalosti z časopisu? Jak to myslíte? Co by jste chtěl víc, než fotky? Vy jste ale zatím neukázal NIC. Vůbec NIC. Absolutně NIC. NOTHING!
4. Kompletní náklady na údržbu C5 V6 3.0 jsou včetně náplní na prvních 100 000 km odhadem 20 000 kč (možná ani ne), víte kolik to dělá u Škody Fabia?
5. Komické srovnání 307 x C5 - víte, že tvůrcem je "jedna" a táž firma, že?
6. Crash testy a váš pohled na ně snad ani nekomentovat... Jste "chytřejší" než všichni odborníci a specialisté na světě? Slyšela jsem o jedném místním člověku, který klidně skupině vědců řekne že problému rozumí lépe než oni (byť studiu problematiky nevěnoval setinu, co oni). Chcete být jako on? Co říkáte na tu nehodu u Dobříše?
7. Také jsem již jezdila "vícero" vozy. Troufám si říci, že s ještě více než vy (to s tím, že mám občas možnost půjčit si novinářské auto - to NENÍ vtip - proč se mnou "soupeříte"?)
8. Proč jste do své autopůjčovny kupoval tolik C5 (když je to nejhorší auto na světě?)?
9. Proč jste s C5 najezdil 185 000 km, když vám tak extrémně nevyhovuje?
10. Když máte zkušenosti se SSSR, podívejte se na statistiky 2 pětiletky nazpět na hodnocení poruchovosti aut Xantia a C5 (třeba i C4 a Xsara ... pro "doplnění") a vaše "bajky" o profláknutosti a poruchovosti se vypaří jak pára nad hrncem. Ostatně KAM na tyto "takéinformace" chodíte?
11. Divím se vám, když považujete značku Citroën za desetiletí "profláknutou", že jste nedbal a 3 vozy si koupil (a mne obviňujete z téhož!!!) - PODIVNÉ!
12. Ano C3 má nepatrně větší kufr (v praxi stejný) než Fabia II - já vím. Vy jste si ale popletl velký vůz střední třídy C5 a malé autíčko C3 = velikostí konkurent Fabie
13. Vzhledem k vašemu popisu nehody jste si s vysokou pravděpodobností vymyslel i onu autonehodu - tím můžete "opít" kámoše u piva, ne člověka byť s trochou profi praxe - (při níž airbagy vybouchly PO nehodě - to by se na evropském trhu nejbezpečnějšímu vozu státi nemělo - NEBO jsou všichni konstruktéři a zaměstnanci Euro NCAP a TÜV /také občas dělá crash testy/ a novináři a ... a... uplní pitomci.) Nebo je tu ještě jedna možnost, ti všichni své práci více či méně rozumí a JEDEN jediný člověk je prolhaný lhář. Jak to asi bude? Všichni (neskrývající se konkrétní lidé odborníci v oboru) x jeden (anonym) - na které straně asi bude pravda?
14. Proč píšete, že haním Superb? To vše je přeci pravda. Vy jste to opravdu nevěděl?
15. Zavazadelník otevřu hravě já, co blázníte? Jsou tam plynové vzpěry a se svými padesáti kilogramy ho otevřu jedním prstem, je to stejný nesmysl jako s objemem zavazadelníku - to se přeci dá ověřit VELMI snadno - i na internetu teď hned najdete nějaký test C5 a objem "kufru" tam jistě bude (možná i zmínka k využitelnosti apod.)
16. Ta vaše čeština - nejste vy nakonec z toho SSSR?
17. Palubní počítač je jednoduchý (stejný jako v C4 ... víte že takové Maserati používá autorádio a display z C4?) snadný na ovládání a mně tam žádný údaj nechybí (třeba proti Subaru či Hondě, které jsem měla předtím, vloni jsem trochu jezdila s Porsche a že by tam toho bylo nějak výrazně více...) CO vám tam KONRÉTNĚ chybí? Mně snad nic.
18. Ceny octávie beru spíše ty mimo území této republiky, tam vás octavia vyjde o dost levněji - (A Citroën dráže) - to ale asi víte, ne?
19. Podvozek není o tom zvedat/snižovat, to není primární funkce, to je jen bonus (teta to po operaci kyčelního kloubu ocenila, možná občas při extrémním nákladu, či jízdě polní cestou a při "přezutí" pneu) to ale jako majitel několika vozů po statisících kilometrech víte jistě sám
20. Má identita není jako vaše, mé příspěvky i foto jsou pravé, takže když sedím jak jsem popsala, jen tak tak vidím přes volant (a na hlavě hravě mohu míti klobouk)
21. Třílitr přeci "nevnucuji" jsem blondýna, ale že jde o "okrajovou" motorizaci vím (ale těch 211 koníků v šesti válcích při 6000 otáčkách je příjemných - to mi věřte), již v úvodním článku jsem jako optimální motorizaci doporučovala 2.2 HDi Biturbo a názory neměním
22. Nevnucuji C5 - mému stylu a potřebám však velmi vyhovuje
23. Nevnucuji C5 - její nákup v bazaru však je výhodnou koupí, to řekne každý kdo má trochu přehled (napsali to i zde kluci z TipCars)
24. "Vtipu" o loketních opěrkách opět (ani předchozí "nejasnosti" jste nijak nevysvětlil!) nerozumím! V předchozím voze posloužily, stejně jako volant, 150 t. km bez problémů (dle vašeho popisu se během dalších pár km volant rozsype a opěrky zhroutí? Tak to mám chápat?) - To mám štěstí, že já vůz vždy prodávám +/- v těchto kilometrech!
25. Jestli opěrka mění polohu musí se "zaaretovat", tedy sklopit a milimetřík nad požadovanou výšku zvednout, pustit - a je to
26. Vectra 2. generace versus C5? To je snadný výběr kterým vozem jet a kterým bourat - dokonce VELMI snadný
27. Víte ale už, že nebojujete jen s blondýnou, ale stavíte se proti nejlepším britským i německým novinářům, proti EuroNCAP (t.j. proti FIA, ADAC, ICRT atd.)?
28. Toyoty znám odmala a také jsme měla dvě hondy a ..., proč to občas nevyměnit (teď se mi dobře jezdí v Citroën, to neznamená, že na navěky a na 100% už budu jezdit jen ...
29. Proč se mnou bojujete? Uvědomujete si, že já si to nevymýšlím, víceméně tlumočím (v kombinaci s vlastními zkušenostmi) dostupná fakta?
30. Neunavujeto si tolik vymýšlet, já píši pravdu, takže si na to samé hravě vzpomenu i za půl roku, ale vy ...
31. Proč mi stále vnucujete, že C5 je nejlepší auto? Ano JE lepší než starý Superb, to naprosto bez diskuzí, ale jsou lepší ...(sama jsem to řekla již mockrát!)
31. Odpovíte někdy na něco, nebo to co je evidentně výmysl necháte být a jen se oklepete a jedeme dál...
32. Jestli to příště bude zas taková snůška pomluv a útoků, žádná vysvětlení a "čo bolo, to bolo", tak vám už neodpovím, jasné?
33. A nevymýšlejte si, není to pěkné ani správné!
Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 21.09.2008 02:29, RE: http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
Midaro napisał:
C 5,konkrétně ta ,která je na foto dle vámi uvedené adresy,tak tu vlastním také a protože těch aut vlastním povícero,tak mám tyto zkušenosti.A pokud byla doma(ted čeká v bazeru na šílence,co ji koupí),tak jsem neustále přesedal mezi vícero vozy.Vyvážím-dovážim zboží i ojetá auta do státu (i ze státu)bývalé SSSR....Měl jsem donedávna autopůjčovnu,(rozprodávám její pozůstatky) v té fungovala i oná C 5 (vícero modelu C 5)a s Mondeem to považuji za největší vraky na zemi.Ta vámi opěvovaná loketní op...
Ještě mi vypadlo, když si stěžujete na potah sedaček (stejný jako mám já) proč nemáte jiný? Na výběr jich bylo... (Nekvalitní auta jste si koupil, nekvalitní sedačky do nich vybral.... Superb 2,5 má při průměru 128 km/h necelých 8 litrů spotřebu - vy jste MIMOŘÁDNÝ člověk! Co je zkratka Midaro? MImořádný DARebák O...? Prozradíte?) Buřtík mne "nutil" do Alcantary (kolega jí má v Passat a prodřenou, takže ...) tu jsem nechtěla a kůži také ne, protože v minulých vozech mne v zimě chladila (ano topení jsem samozřejmě měla, ale pro holčičku to NENÍ dobré) navíc jsem z ní mívala otlačený "ocásek". Ta Alcantara mne dnes trošičku mrzí (ostatně chvíli po nákupu Brumly už k výbavě Exclusive byla standardem), ale zatím látka ok (i v té maličké C3 o jejímž zavazadelníku jste se zmiňoval je na výběr NĚKOLIK látek a samozřejmě kůže). Teď mi to došlo, ty maličké opěrky si pamatuji z C2 a C3! S tím zavazadlovým prostorem jak srovnáváte s Fabkou II mi to došlo!!!! Vy jste si spetl C3 a C5!!! A jestli měla opravdu menší zavazadelník než fabia, tak to nebyla C3 (ta ho má větší), ale C2 - ta ho má OPRAVDU menší než Fabia II. Tak vidíte, už jsme na to přišli. Dobrou noc
Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.09.2008 08:18, RE: hele
anonym napisał:
Kup si favála s platem vajíček po zadnim oknem, na hlavu klobouk a jeď do Volar.
Znmíněné plato a klobouk jsou součástí nadstandardní příplatkové výbavy "Countrylife plus". Stejně tak její součástí jsou teleskopické vidle a manuál "bezpečná pomalá jízda českým venkovem".
reagować
  1 ... 9 10 11


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.