0
powrót
 

diskuze k tématu: Ford Focus C-max nebo VW Touran - který vybrat?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, americká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 13.08.2008 01:20, Dvouhmotový setrvačník u 1.6 TDCi
Dobrý den, mám tu dotaz: opravdu má motor 1.6 TDCi dvouhmotový setrvačník? Měl jsem za to, že Ford dává dvouhmotové setrvačníky od motoru 2.0 TDCi výše. Děkuji za odpověď. D.M.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 13.08.2008 03:50, Jaký auto
Já bych z těch dvou bral Dodge Journey. A masochista si jej může koupit i s TDi. Já vím, málo hodnotný plasty. Ale zase jeho benzinová 2,4 je skvělej motor.

Osel

PS: Skuste příště srovnat třeba stříbrnou octávku versus modrá octávka... . Furt dokola píšete o stejnejch autech.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 13.08.2008 04:48, RE: Jaký auto
anonym napisał:
Já bych z těch dvou bral Dodge Journey. A masochista si jej může koupit i s TDi. Já vím, málo hodnotný plasty. Ale zase jeho benzinová 2,4 je skvělej motor.

Osel

PS: Skuste příště srovnat třeba stříbrnou octávku versus modrá octávka... . Furt dokola píšete o stejnejch autech.
Ja si myslim ze toto je podstatny clanek. Mnoho lidi omylem saha po Fordu ale to je velka chyba. Fordi motor TDCi je neuveritelne poruchovy a citlivy na naftu. Vetsinou zacnou zlobit trysky diky ceske nafte.
Jednoznacne lze tedy panovi doporucit klasickou 1.9TDI, ktera je velice spolehleva, najede s ni mnoho set tisic km. Spotreba v takto dimenzovanem aute neni pak pri svizne jizde vetsi nez 6 l/ 100km. Pri ekonomicke jizde lze dosahnout realne hodnot i pod 5 litru.
Toto s TDCi nemuze nikdy dosahnout nehlede na tocivy moment, kdy VW lze jeste dale nacipovat a zvysit tak efektivitu motoru.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 13.08.2008 05:14, RE: Jaký auto
anonym napisał:
Ja si myslim ze toto je podstatny clanek. Mnoho lidi omylem saha po Fordu ale to je velka chyba. Fordi motor TDCi je neuveritelne poruchovy a citlivy na naftu. Vetsinou zacnou zlobit trysky diky ceske nafte.
Jednoznacne lze tedy panovi doporucit klasickou 1.9TDI, ktera je velice spolehleva, najede s ni mnoho set tisic km. Spotreba v takto dimenzovanem aute neni pak pri svizne jizde vetsi nez 6 l/ 100km. Pri ekonomicke jizde lze dosahnout realne hodnot i pod 5 litru.
Toto s TDCi nemuze nikdy dos...
1.9 TDi spolehlivá? Proboha.....čtu to sice už v 5 ráno, ale myslím, že vidím dobře.....
A co takhle nedostatečné chlazení turbodmychadel tou "vodičkou" co VW předepisuje (0W30 myslím). Neznám VW TDI PD, kterému by turbo nezakukalo do 150 tisíc a to i řidičům, kteří u dálničních benzinek chladí kolem 5-ti minut před vypnutím !! Navíc s tou spotřebou to taky naní zas až tak zázračné. Klasická stará TDi s rotačním čerpadlem na tom byla jistě lépe. A to tu ještě nemluvím o bolehlavu, který u mě vždy nastává při přesednutí z jiného vozu do auta s TDi PD.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 13.08.2008 06:44, RE: Jaký auto
Tomáš napisał:
1.9 TDi spolehlivá? Proboha.....čtu to sice už v 5 ráno, ale myslím, že vidím dobře.....
A co takhle nedostatečné chlazení turbodmychadel tou "vodičkou" co VW předepisuje (0W30 myslím). Neznám VW TDI PD, kterému by turbo nezakukalo do 150 tisíc a to i řidičům, kteří u dálničních benzinek chladí kolem 5-ti minut před vypnutím !! Navíc s tou spotřebou to taky naní zas až tak zázračné. Klasická stará TDi s rotačním čerpadlem na tom byla jistě lépe. A to tu ještě nemluvím o bolehlavu, který u mě vžd...
Zase nějakej zběh od chocholouška..................
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 13.08.2008 07:28, RE: Jaký auto
Tomáš napisał:
1.9 TDi spolehlivá? Proboha.....čtu to sice už v 5 ráno, ale myslím, že vidím dobře.....
A co takhle nedostatečné chlazení turbodmychadel tou "vodičkou" co VW předepisuje (0W30 myslím). Neznám VW TDI PD, kterému by turbo nezakukalo do 150 tisíc a to i řidičům, kteří u dálničních benzinek chladí kolem 5-ti minut před vypnutím !! Navíc s tou spotřebou to taky naní zas až tak zázračné. Klasická stará TDi s rotačním čerpadlem na tom byla jistě lépe. A to tu ještě nemluvím o bolehlavu, který u mě vžd...
já bych to neviděl zase až tak černě... Já sem se Superbem I. generace s 1.9/96kW naprosto spokojenej..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 13.08.2008 07:28, RE: Jaký auto
Tomáš napisał:
1.9 TDi spolehlivá? Proboha.....čtu to sice už v 5 ráno, ale myslím, že vidím dobře.....
A co takhle nedostatečné chlazení turbodmychadel tou "vodičkou" co VW předepisuje (0W30 myslím). Neznám VW TDI PD, kterému by turbo nezakukalo do 150 tisíc a to i řidičům, kteří u dálničních benzinek chladí kolem 5-ti minut před vypnutím !! Navíc s tou spotřebou to taky naní zas až tak zázračné. Klasická stará TDi s rotačním čerpadlem na tom byla jistě lépe. A to tu ještě nemluvím o bolehlavu, který u mě vžd...
já bych to neviděl zase až tak černě... Já sem se Superbem I. generace s 1.9/96kW naprosto spokojenej..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 13.08.2008 07:28, RE: Jaký auto
Tomáš napisał:
1.9 TDi spolehlivá? Proboha.....čtu to sice už v 5 ráno, ale myslím, že vidím dobře.....
A co takhle nedostatečné chlazení turbodmychadel tou "vodičkou" co VW předepisuje (0W30 myslím). Neznám VW TDI PD, kterému by turbo nezakukalo do 150 tisíc a to i řidičům, kteří u dálničních benzinek chladí kolem 5-ti minut před vypnutím !! Navíc s tou spotřebou to taky naní zas až tak zázračné. Klasická stará TDi s rotačním čerpadlem na tom byla jistě lépe. A to tu ještě nemluvím o bolehlavu, který u mě vžd...
já bych to neviděl zase až tak černě... Já sem se Superbem I. generace s 1.9/96kW naprosto spokojenej..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 13.08.2008 07:45, C-Max
Určitě bych šel do C-Maxe, je to opravdu hezké a spolehlivé auto s výborným motorem (1.6 TDCi), jako druhé bych zvolil WV s nesmrtelným motorem, dále bych určitě neopohrvoval Mazdu (japonská kvalitka) výkonné motory, a Rencka toho bych asi raději vymazal ze seznamu - poslední dobrý rencek končí autem Renault 19.
Při dnešních cenách bych sáhnul po benzínu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 13.08.2008 08:16, RE: Jaký auto
anonym napisał:
Ja si myslim ze toto je podstatny clanek. Mnoho lidi omylem saha po Fordu ale to je velka chyba. Fordi motor TDCi je neuveritelne poruchovy a citlivy na naftu. Vetsinou zacnou zlobit trysky diky ceske nafte.
Jednoznacne lze tedy panovi doporucit klasickou 1.9TDI, ktera je velice spolehleva, najede s ni mnoho set tisic km. Spotreba v takto dimenzovanem aute neni pak pri svizne jizde vetsi nez 6 l/ 100km. Pri ekonomicke jizde lze dosahnout realne hodnot i pod 5 litru.
Toto s TDCi nemuze nikdy dos...
Dobrý den,
píšete o naprosto jiných motech. Ano prvni dvoulitry TDCi od fordu delali problemy, ale od roku 2003 se do mondea a dalšich vozu dávají motory z PSA. Tento motor je tedy 1,6 HDi..(citroen peugeot), naftove motory 2,0 to same. Tady uz ta spolehlivost je jinde.
Tvrdím ze kolem roku 2005 v "základní třídě" byl na vrcholu s naftou právě PSA nad VW. -myslím technologicky, masovostí a spolehlivostí.
Jinak kdyz uz jsme u spolehlivosti, zastaralý 66kW TDi je mozna lepší, tady se totiž krom váhy nemá co posrat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 13.08.2008 09:05, RE: Jaký auto
anonym napisał:
Ja si myslim ze toto je podstatny clanek. Mnoho lidi omylem saha po Fordu ale to je velka chyba. Fordi motor TDCi je neuveritelne poruchovy a citlivy na naftu. Vetsinou zacnou zlobit trysky diky ceske nafte.
Jednoznacne lze tedy panovi doporucit klasickou 1.9TDI, ktera je velice spolehleva, najede s ni mnoho set tisic km. Spotreba v takto dimenzovanem aute neni pak pri svizne jizde vetsi nez 6 l/ 100km. Pri ekonomicke jizde lze dosahnout realne hodnot i pod 5 litru.
Toto s TDCi nemuze nikdy dos...
To o tý spolehlivosti máš z hospody od kámošů nebo z vlastní zkušenosti. A nebude to TDI jezdit náhodou za 4 když to načipuješ a pojedeš super úsporný režim. Taková bouda už z principu odporu vzduchu apod. nebude jezdit za stejnou spotřebu jak Octávka nebo Golf.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 13.08.2008 09:10, C-MAX 2,0 TDCI
Pokud můžu doporučit berte C-MAX 2,0 TDCI. Za cenu, kterou uvádíte se dá v pohodě pořídit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 13.08.2008 09:17, RE: C-MAX 2,0 TDCI
anonym napisał:
Pokud můžu doporučit berte C-MAX 2,0 TDCI. Za cenu, kterou uvádíte se dá v pohodě pořídit.
hele kde uvádí nějakou cenu?? Kolik za to auto teda chce dát. Nikde jsem se to nedočetl?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 13.08.2008 09:34, RE: Jaký auto
anonym napisał:
já bych to neviděl zase až tak černě... Já sem se Superbem I. generace s 1.9/96kW naprosto spokojenej..
S timto motorem se da v pohode jezdit za 4.9 litru. Pokud budete pouzivat vozidlo rozumne, nedostanete se pres 5,5 litru. Snad jen opravdovi zavodnici jezdi pres 6.
V pripade chipu (sam ho mam) se spotreba snizi jeste o dalsi pullitr. Ten motor sam mam - mohu doporucit.
Mirek
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 13.08.2008 09:34, RE: C-MAX 2,0 TDCI
anonym napisał:
hele kde uvádí nějakou cenu?? Kolik za to auto teda chce dát. Nikde jsem se to nedočetl?
je to v dotazu - 300-350tis SK
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 13.08.2008 09:45, Asi C Max
Jsou lepší (i horší) auta než C Max, ale v ceně 300-350tis SK je to určitě nejlepší koupě. VW, Zafira i Mazda 5 jsou cenově jinde, Picasso ani Scénic nebrat. Pokud tazatel trvá na dieselu, tak ten 1,6TDCi 80kW (pozor, nabízejí i 66kW, ten je slabý) bude ok. Jak už tady zaznělo, není to motor od Fordu, je to vlastně PSA HDI motor s označením TDCi, na kterém frantíci vychytali problémy starších HDI. Možná bych doporučil poohlídnout se i po benzínu - 1,8 je tak tak, ideální by byl 2,0l Duratec HE (spotřeba jako 1,8, o něco vyšší povinné ručení, motoricky určitě lepší).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 13.08.2008 09:46, RE: Jaký auto
anonym napisał:
Ja si myslim ze toto je podstatny clanek. Mnoho lidi omylem saha po Fordu ale to je velka chyba. Fordi motor TDCi je neuveritelne poruchovy a citlivy na naftu. Vetsinou zacnou zlobit trysky diky ceske nafte.
Jednoznacne lze tedy panovi doporucit klasickou 1.9TDI, ktera je velice spolehleva, najede s ni mnoho set tisic km. Spotreba v takto dimenzovanem aute neni pak pri svizne jizde vetsi nez 6 l/ 100km. Pri ekonomicke jizde lze dosahnout realne hodnot i pod 5 litru.
Toto s TDCi nemuze nikdy dos...
No, s tou spotrebou bych byl opatrnejsi, vzhledem k tomu ze v O2 jede 77kW mix cca za 5,2-5,5 (pri normalnim jezdeni), pri sviznejsi za 6, tak v aute ktere ma o 300kg vic a podstatne vetsi odpor vzduchu to je cca o litr vic - testovano soubeznou jizdou obou vozidel.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 13.08.2008 10:03, RE: Jaký auto
anonym napisał:
S timto motorem se da v pohode jezdit za 4.9 litru. Pokud budete pouzivat vozidlo rozumne, nedostanete se pres 5,5 litru. Snad jen opravdovi zavodnici jezdi pres 6.
V pripade chipu (sam ho mam) se spotreba snizi jeste o dalsi pullitr. Ten motor sam mam - mohu doporucit.
Mirek
počkej až si tam dáš křídlo, tak ti to začne naftu ještě vyrábět
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 13.08.2008 10:13, RE: Jaký auto
anonym napisał:
Dobrý den,
píšete o naprosto jiných motech. Ano prvni dvoulitry TDCi od fordu delali problemy, ale od roku 2003 se do mondea a dalšich vozu dávají motory z PSA. Tento motor je tedy 1,6 HDi..(citroen peugeot), naftove motory 2,0 to same. Tady uz ta spolehlivost je jinde.
Tvrdím ze kolem roku 2005 v "základní třídě" byl na vrcholu s naftou právě PSA nad VW. -myslím technologicky, masovostí a spolehlivostí.
Jinak kdyz uz jsme u spolehlivosti, zastaralý 66kW TDi je mozna lepší, tady se totiž krom váhy nemá co posrat.
Do Mondea se od roku 2003 PSA motory nedavaly. Ty tam prisly az s nastupem nove generace.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 13.08.2008 10:18, RE: Dvouhmotový setrvačník u 1.6 TDCi
anonym napisał:
Dobrý den, mám tu dotaz: opravdu má motor 1.6 TDCi dvouhmotový setrvačník? Měl jsem za to, že Ford dává dvouhmotové setrvačníky od motoru 2.0 TDCi výše. Děkuji za odpověď. D.M.
To nevím, ale znám ho z kupátka Citroën C4 a není to vůbec špatný motor a dle toho klidného chodu snad i ano. Chod motoru je rozhodně vyrovnaný klidný, velmi pohodový a při dodržování rychlostních limitů i rozumný abstinent. Pravda při setrvalé rychlosti 190 km/h poliká něco přes 9 l, ale v tom kupátku se s ním dá jezdit za 6.
reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.