David V napisał:
Ještě se zeptám na jednu věc. Začínám pomalu pokukovat po novějším stroji a jak jsem psl výše, už vím, že pod 2-litra nepůjdu. Pro svoje poskakování mi bude stačit auto někde mezi 6-8 let stáří, což odpovídá a zlomu mezi Vectrou B a C. Zamlová se mi 2.5 V6 (2.6 V6 nechci, protože přeskočí do další skupiny pov. ručení a tolik se mi platit nechce) a 2.2, jenže o tomto motoru jsem se dočet, že ačkoliv má řetěz, tak mazání tohoto řetězu je pomocí trysek, které se rády ucpou, řetěz se v článcích přid...
Rozhodnutí bude samozřejmě na tobě, buď bych vzal Béčkovou Vectru posledního roku výroby a nebo se kouknul už po Céčkové, která je jistě lepší, ve verzi GTS a s motorem 2.2 16V 108kw i pojede, ale k tomuto motoru tedy blíže, první 2 roky výroby měli jak píšeš problémy s řetězem a mazacími tryskami, od roku 2003 toto bylo upraveno a je od tý doby klid a motory jsou spolehlivé.
Jinak ještě dodatek, Opel na tyto motory měl svolávací akci a tyto motory byly dodatečně opraveny a musím doplnit, že se to netýkalo všech motorů od 2001-2003, ale jen určitých sérií, proto doporučuji před uzavřením smlouvy zavolat do Opla, říct jim číslo VINu auta a oni v databázi ti vyhledají, zda tento motor patří do vadné série nebo nikoliv, zda byl dodatečně opraven nebo ne.
Každopádně tento motor patří mezi spolehlivé a osobně známpár majitelů těchto motorů ( všichni Opel Astra ) a nikdo ještě neměl problémy s tímto mazáním, navíc chválí jeho pružnost, tichost, spotřebu a výkon.
Jak říkám, před koupí bych si zavolal ohledně VINu do Opla.
Jinak hodně zdaru při koupi