David V napisał:
Zigi, pověst Omegy C (jak je někdy označován facelift Omegy B) není nijak valná, co do spolehlivosti. Ač jezdím Opely, tak tady bych se raději přiklonil k tomu Báwu. A v případě poadavku cokoliv tahat bych sáhl po naftovém agragátu (i navzdory tomu, že si myslím, že naftové motory pro osobní auta nemají opodstatnění). Ani ne tak proto, že bude úsporný, ale spíš z důvodu nízko položeného točivého momentu.
V podstatě Davide je to facelift Omegy B, takže nikoliv Omega C.
Navíc od roku 2000-2002 bych se jí asi tolik nebál, i když berte v potaz, že skoro každá je v takový výbavě, které nemají ani moderní vozy a pak se není čemu divit, že sem tam něco odejde, hlavně v elektrice.
Osobně mám jinak taky Opla.
Jak jsem psal výše, jsem pro benzín u Omegy 3.2MV6 a u 5er 2.8i, dát LPG, to nikoho nevyždíme, navíc se to při 30t km ročním nájezdu rychle vrátí původní investice a na tahání přívěsů tyto motory bohatě stačí.
U nafty z těchto roků výroby už bude hodně nalítáno, hlavně u toho BMW, kde nebude jistě žádná extra údržba. Jak říkám, já jsem pro benzín!
( PS: osobně mám naftu )