0
powrót
 

diskuze k tématu: wolksvagen polo diesel nebo nebo benzín

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké palivo vybrat, automobilky
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Wtorek 26.01.2016 22:31, RE: 1,2TDI
PetrT napisał:
Pepe napisał:
PetrT napisał:
Pepe - 1,2TDI v Lupu je stará PD, v Polu je už CR. Je to uplně jiný motor. V tom našem je normální pětikvalt. V ČR už se neprodává kvůli ceně a Škodovka ho ze stejného důvodu nedává do Greenline. Levnější je masovka 1,4TDI. Bobane, zvláštní že těch HTP daleko víc jezdí než stojí na vrakovištích. A bez generálek. Sám znám firmu kde je mají jako služební a neni vyjímka nájezd 300t+. Bez generálky. Sice chrastí, vibrují, řvou a žerou ale jedou. Každý den. Jo, neni to nejlepší motor, ale to tvoje strašení hraničí z hysterií. Stačí to nehonit po dálnici a je to v klidu, většinou. Je mi ale jasný že napíšeš že na škodaklubu je toho plno :D Aby ne, když je to nejprodávanější motor. U té 1,4 16V jsou bohužel rozvody dražší než jinde ale neni to žádná trága. Ale stejně bych si na takové skákání koupil Clio II 1,2 za 40t a udělá stejnou službu.
Dík, proto jsem se ptal. To Polo TDI by mým současným potřebám vyhovovalo, ale i na mobile.de jsem (když jsem se o to víc zajímal) našel použitelné tak 3 kusy. On to málokdo jen tak prodá...
Hele já když to Polo kolega vybral jsem tomu ani trochu nevěřil. Čekal jsem že se bude sypat. Ale drží a nic nenaznačuje že by držet nemělo. Obecně Polo uvnitř celkem dohání Golf a je málo aut ve třídě co dokáží navodit dojem že sedíš v dospělém autě. Na to že základ je už z r.2009 je to výkon. Vůbec bych se ho nebál, ale asi nepůjde sehnat. Ten kus co máme byla skladovka s velkou slevou. Každý prý chtěl 1,4TDI., pokud chtěl naftu.


Pokud je opravdu ta 1,2 v Polu CR, tak bude určitě kultivovanější, než 1,4 PD. S tou jsem jel párkrát, a děkuji, nechci...
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Wtorek 26.01.2016 23:13, RE: 1,2TDI
Pepe napisał:
PetrT napisał:
Pepe napisał:
PetrT napisał:
Pepe - 1,2TDI v Lupu je stará PD, v Polu je už CR. Je to uplně jiný motor. V tom našem je normální pětikvalt. V ČR už se neprodává kvůli ceně a Škodovka ho ze stejného důvodu nedává do Greenline. Levnější je masovka 1,4TDI. Bobane, zvláštní že těch HTP daleko víc jezdí než stojí na vrakovištích. A bez generálek. Sám znám firmu kde je mají jako služební a neni vyjímka nájezd 300t+. Bez generálky. Sice chrastí, vibrují, řvou a žerou ale jedou. Každý den. Jo, neni to nejlepší motor, ale to tvoje strašení hraničí z hysterií. Stačí to nehonit po dálnici a je to v klidu, většinou. Je mi ale jasný že napíšeš že na škodaklubu je toho plno :D Aby ne, když je to nejprodávanější motor. U té 1,4 16V jsou bohužel rozvody dražší než jinde ale neni to žádná trága. Ale stejně bych si na takové skákání koupil Clio II 1,2 za 40t a udělá stejnou službu.
Dík, proto jsem se ptal. To Polo TDI by mým současným potřebám vyhovovalo, ale i na mobile.de jsem (když jsem se o to víc zajímal) našel použitelné tak 3 kusy. On to málokdo jen tak prodá...
Hele já když to Polo kolega vybral jsem tomu ani trochu nevěřil. Čekal jsem že se bude sypat. Ale drží a nic nenaznačuje že by držet nemělo. Obecně Polo uvnitř celkem dohání Golf a je málo aut ve třídě co dokáží navodit dojem že sedíš v dospělém autě. Na to že základ je už z r.2009 je to výkon. Vůbec bych se ho nebál, ale asi nepůjde sehnat. Ten kus co máme byla skladovka s velkou slevou. Každý prý chtěl 1,4TDI., pokud chtěl naftu.
Pokud je opravdu ta 1,2 v Polu CR, tak bude určitě kultivovanější, než 1,4 PD. S tou jsem jel párkrát, a děkuji, nechci...


Jo, je to uplně něco jiného. 1,4TDI PD znám z Roomstera, hrůza a děs. I ta 1,4TDI CR je o parník jinde. Navíc jsou velmi spolehlivé.
reagować
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Środa 27.01.2016 17:13, Polo 1,4 vs. HTP
Prostě a jednoduše - tazatelka chce Polo, páč se jí líbí - kdo to zná když ženská něco chce, tak ví, že přes to nejede vlak a nemá smysl jí podsouvat něco jiného, mj. to tu bylo v diskuzi už x-krát, ne?. Motor 1,4 16V je ideál - vyměnit rozvody, kapaliny, svíčky a jezdit. Reálná spotřeba při klidné jízdě je mezi 6 -6,5l (čisté město tak o litr víc).

Nenáviděné a opovrhované HTP bych úplně nezavrhoval za určitých předpokladů - 12V (silnější verze, 47 kw+) nebyly nikdy tak špatné a pokud jde o soukromé vozidlo, které netavil obchoďák na dálnici na plný plyn, spolehlivost není vůbec špatná. Při těchto jízdách totiž nejvíc trpěly teplem v oblasti ventilů a pístů. Auta od normálních uživatelů tento problém neznají. Rozvodový řetěz zase nejvíc trpěl NEvýměnami oleje. Dynamika ve městě a cca do 100 km/h je podobná jako u 1,4 16V, spotřeba ve městě a do 100 km/h podobná i nižší. Pro HTP je i větší výběr ojetin a kdyby byla nutná výměna rozvodů, vyjde to podobně jako u 1,4, akorát tam se tomu nevyhne.
reagować
europa00
ilość wystąpień37
data registracji25.01.2016
Środa 27.01.2016 19:35, klidně si nechám něco doporučit
takže pánové, vlak přes to klidně jede..ale veřím, že a´t už tu fláknu jakékoli auto najdou se jeho odpůrci i zastánci...takže je to šumák...už mě z těch aut bolí hlava .-)..a jako blondýně stačí napsat benzín nebo nafta .-) ve zbytku se ztrácím .-)....

přítel je nakloněn nafťáku..a každý do mě hustí něco jiného..auto potřebuji jak do města tak na dálnici...a je to tak půl na půl...
ještě jsem zvŽOVALA LPG...a co máte proti polu??? je to hezké holčicí auto .-)
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Cztwartek 28.01.2016 15:10, RE: klidně si nechám něco doporučit
europa00 napisał:
takže pánové, vlak přes to klidně jede..ale veřím, že a´t už tu fláknu jakékoli auto najdou se jeho odpůrci i zastánci...takže je to šumák...už mě z těch aut bolí hlava .-)..a jako blondýně stačí napsat benzín nebo nafta .-) ve zbytku se ztrácím .-)....přítel je nakloněn nafťáku..a každý do mě hustí něco jiného..auto potřebuji jak do města tak na dálnici...a je to tak půl na půl...ještě jsem zvŽOVALA LPG...a co máte proti polu??? je to hezké holčicí auto .-)


Kolik má peněz blondýna? Jak bude řešit servis? Jsou k dispozici známí nebo to bude autorizák nebo nějací "léčitelé" bez referencí? Bude všechno na hranici rozpočtu nebo se do auta nebudou investovat úplně poslední peníze? Tohle všechno hraje roli a teď nejde o nějaký konkrétní tip na vůz, ale obecně.
Fakta: Benzínový motor je konstrukčně jednodušší, jeho díly jsou levnější, a tedy jeho závady stojí méně peněz. Není tolik citlivý ve provozní podmínky. Malé auto s benzínem bude mít najeto pravděpodobně méně km (statisticky se i benzínová auta méně stáčejí). Motor bude kultivovanější a tišší. Ve městě se s ním lépe pojede (diesel je těžkopádnější), rovněž přední náprava nebude s benzínem tolik trpět (relevantní zejména pro město). Jediné negativum je vyšší spotřeba oproti naftě. Reálně 1-1,5 litru, což při nájezdu 10 tkm/rok je asi 4000 Kč při současných cenách paliva.
Naftový motor má specifický okruh možných závad, které způsobuje buď nevhodný provoz (dvouhmotový setrvačník, FAP, přidírání turba) nebo nekvalitní palivo (poruchy vstřikovačů, případně čerpadla (to spíše zřídka), popřípadě kombinace (EGR ventil). Každá ze jmenovaných položek znamená výdaj pěticiferné sumy peněz, průměrně řekněme 20 tisíc Kč, čili stačí jedna z uvedených výměn a 5 let spoření v palivu je pryč. A 5 let na ojetinu z druhé (třetí) ruky není úplně málo. Návratnost investice do 8-10 let starého nafťáku je přinejmenším pofidérní.
Proč je vlastně přítel nakloněn naftě?
reagować
Schumi/nick
ilość wystąpień50
data registracji08.08.2014
Cztwartek 28.01.2016 15:41, VW Polo
Uz fakt nemam silu tohle omilat porad dokola,takze:David V. diky a ve vsem naprosty souhlas a palec nahoru.Tak to proste je!Jednoduse a snad dost srozumitelne....
reagować
europa00
ilość wystąpień37
data registracji25.01.2016
Cztwartek 28.01.2016 17:46, a co říkáte na lpg?
upřímně proč je nakloněný naftě nevím..nerozumím tomu .-) jsem blond holka .-)
taky hodně zvažuji lpg...
co se týče moji fylozofie...chci bud vrak do 30 000 staci mi pojezdit dva až 3 roky vez vetších investic
nebo si už chci koupit auto ktere se mi fakt líbí a nechám si ho treba 8-10 let...
tam už se dívám alespon po 2007... ale taky tápu, fakt mám rada wolksvagen, ale netrvám na něm za každou cenu..u toho druhého auta je cenove roupěti tak kolem 100 -120 000..vím že to není moc me to stačí a snad se za ty peníze dá sehnat už nějaky slusny kousek...
co se týče kde s tím budu jezdit tak 50 na 50 město a dálnice...
nechci úplnou chciplinu s malým obsahem...

jo ještě dotaž... pry ceny aut padají kolem unora - března..že mám počkat..co vy na to pánové .-)
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Cztwartek 28.01.2016 19:23, RE: a co říkáte na lpg?
europa00 napisał:
upřímně proč je nakloněný naftě nevím..nerozumím tomu .-) jsem blond holka .-)taky hodně zvažuji lpg...co se týče moji fylozofie...chci bud vrak do 30 000 staci mi pojezdit dva až 3 roky vez vetších investicnebo si už chci koupit auto ktere se mi fakt líbí a nechám si ho treba 8-10 let...tam už se dívám alespon po 2007... ale taky tápu, fakt mám rada wolksvagen, ale netrvám na něm za každou cenu..u toho druhého auta je cenove roupěti tak kolem 100 -120 000..vím že to není moc me to stačí a snad se za ty peníze dá sehnat už nějaky slusny kousek...co se týče kde s tím budu jezdit tak 50 na 50 město a dálnice...nechci úplnou chciplinu s malým obsahem...jo ještě dotaž... pry ceny aut padají kolem unora - března..že mám počkat..co vy na to pánové .-)


S padajícíma cenama nelze dopředu počítat. Buď se najde super auto a pak je cenu třeba respektovat, než to někdo vyfoukne nebo to bude ležák, a pak ano, cena sice padá, ale autu něco je, proto hned nezmizelo.
reagować
europa00
ilość wystąpień37
data registracji25.01.2016
Cztwartek 28.01.2016 19:24, benzíny s nízkým obsahem do 1.2
jsou takové auta vhodné na delší trasy..nemyslím tím v kuse 2000 km...
ale tak normálně - dálnice..delší dobu vyšší rychlost atd..díky
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Cztwartek 28.01.2016 20:32, nafta
Kamarádky přítel je táké nakloněn naftě. Koupil jí staré Clio II s 1,5dci a protože jim nikdo neřekl že ten motor je křáp a rozsype se jezdí furt. Poskakuje s tím po menším městě, každý den. Přesně to co nafta nemá ráda - do práce cca. 4km, potom 1km fitko, další 2km nákup... vždy motor stačí vystydnout. Ale jak řikám, nikdo jim neřekl že se to posere tak to jezdí.
Jo, a ten přítel je nakloněn naftě protože dělá na bagru. Kamarádka ještě nikdy netankovala, možná to ani u pumpy neumí

Zrovna s Cliem II 1,2 nebo Puntem 1,2 bych se dálnice nebál. Naopak tohle Polo 1,2 dálnice zničí.
Ještě je tu Yaris 1,3.
reagować
europa00
ilość wystąpień37
data registracji25.01.2016
Cztwartek 28.01.2016 20:58, a proc je v tomto polo blbe?
a co 1.4 v lpg?? ted jsem na takove narazila
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Cztwartek 28.01.2016 21:30, polo
Protože Polo které jste si vybrala má 1,2 tříválec a ten dálnice nerad. Potom má i spotřebu vyšší než ta 1,4. Je to městský motor, tam slouží slušně.
Nechápu smysl LPG u auta co jezdí za 6,5l a 10000km za rok. Ale motor by to měl zvládat.
reagować
europa00
ilość wystąpień37
data registracji25.01.2016
Cztwartek 28.01.2016 22:16, 1.4
a ta 1.4 v benzinu nebo v lpg...snese tu dálnici?
já myslela že auta se spiše nicí popojizdením, co jim vadi na plynule dlouhe jizde ve stejne vysoke rychlosti...
a 1.2 jsem ani nechtela...

JE JEŠTĚ NĚCO NA CO SI MÁM DÁT POZOR??
OBECNE se tato značka bere za kvalitní...neklesa tolik na cene...

DÍKY MOC ZA RADY PANOVÉ
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Cztwartek 28.01.2016 23:25, VW Polo 1.4 snese dálnici, LPG se Vám nevyplatí
Zdravím, motor 1.4 je univerzální motor a Polo je pro něj akorát, protože je to menší lehké auto. Motor snese dálnici a na okreskách jde jít i pod 6l / 100km se spotřebou, proto bych motor netrápil LPG přestavbou, ale spíše jezdil na kvalitní benzín(OMV MaxxMotion, Shell PowerRace) s aditivem(VIF Super), a měnil pravidelně co rok/15000km olej Patrně Vás bude čekat i výměna rozvodů, nejlépe i s vodní pumpou, ale to je normální a dalších 100tis. km máte od rozvodů klid

Jinak začněte ověřením auta podle VIN kódu, CEBIA nabízí celkem slušné ověření vozidla, zejména ať auto není kradené nebo zadlužené apod..

Sevisní knížka je často mirně ohnutá, zejména poslední záznamy bývají mnohdy amatérsky prupiskou dopsané atd, tak se hned nelekejte. Spíše jde o stav vozu než o kilometry.

Vemte si sebou kamaráda a pořádně auto projeďte, zkuste i dálnici, větší rychlost.Několikrát auto nastartujte a poslouchejte jestli tam není nějaký silný pazvuk Jakmile auto projedete, někde zastavete a nechte volnoběh - sledujte jestli nekolísají otáčky motoru a jestli se auto nepřehřívá.
Při zrychlování by nemělo auto cukat, brzdy by neměly různě vibrovat při prudkém brždění, zkuste někde na parkovišti pořádně volant max vytočení na obě strany, jestli servo pracuje jak má. Chtějte prohlídku podvozku = nemělo by tam být nic příliš od oleje, běžně se dnes dá domluvit, že vám přimo v bazaru něco opraví. Vyzkoušejte veškerou funkcionalitu - stěrače, ostřikovače, světla, okna, klimatizaci, zkuste všechny dveře i kuft, centrál, všechny bezp. pásy zapnout/vypnout. atd.

Jinak často Vám v bazaru nabídnou pojištění auta, zpravdila o dost dražší, než když si jej vybavíte sama přes internet .

Mnoho štestí při výběru!
reagować
KoobaS
ilość wystąpień1042
data registracji23.04.2014
Piątek 29.01.2016 08:25, RE: VW Polo 1.4 snese dálnici, LPG se Vám nevyplatí
BobanHTP napisał:
Zdravím, motor 1.4 je univerzální motor a Polo je pro něj akorát, protože je to menší lehké auto. Motor snese dálnici a na okreskách jde jít i pod 6l / 100km se spotřebou, proto bych motor netrápil LPG přestavbou, ale spíše jezdil na kvalitní benzín(OMV MaxxMotion, Shell PowerRace) s aditivem(VIF Super), a měnil pravidelně co rok/15000km olej Patrně Vás bude čekat i výměna rozvodů, nejlépe i s vodní pumpou, ale to je normální a dalších 100tis. km máte od rozvodů klid Jinak začněte ověřením auta podle VIN kódu, CEBIA nabízí celkem slušné ověření vozidla, zejména ať auto není kradené nebo zadlužené apod..Sevisní knížka je často mirně ohnutá, zejména poslední záznamy bývají mnohdy amatérsky prupiskou dopsané atd, tak se hned nelekejte. Spíše jde o stav vozu než o kilometry.Vemte si sebou kamaráda a pořádně auto projeďte, zkuste i dálnici, větší rychlost.Několikrát auto nastartujte a poslouchejte jestli tam není nějaký silný pazvuk Jakmile auto projedete, někde zastavete a nechte volnoběh - sledujte jestli nekolísají otáčky motoru a jestli se auto nepřehřívá. Při zrychlování by nemělo auto cukat, brzdy by neměly různě vibrovat při prudkém brždění, zkuste někde na parkovišti pořádně volant max vytočení na obě strany, jestli servo pracuje jak má. Chtějte prohlídku podvozku = nemělo by tam být nic příliš od oleje, běžně se dnes dá domluvit, že vám přimo v bazaru něco opraví. Vyzkoušejte veškerou funkcionalitu - stěrače, ostřikovače, světla, okna, klimatizaci, zkuste všechny dveře i kuft, centrál, všechny bezp. pásy zapnout/vypnout. atd. Jinak často Vám v bazaru nabídnou pojištění auta, zpravdila o dost dražší, než když si jej vybavíte sama přes internet . Mnoho štestí při výběru!


Souhlasím s tím, že na takovéhle couračky je LPG nesmysl, buď nebude vůbec spínat, nebo bude špatně nastavené a trápit motor, a to značně...

Už podruhé v tomhle vlákně nesouhlasím s tím, že Boban radí přidávat aditiva do aditivovaného benzízu. Při nejlepším to bude kontraproduktivní. Jinak VIF je na poli aditiv dlouhodobě špička, takže tankování kvalitního, ale obyčejného benzínu a přidání VIFu dle návodu by motoru mohlo prospět.

Ověřením VIN kódu opravdu začněte už před návštěvou bazaru. Pokud ale bude auto z dovozu, údeja o počtu najetých kilometrů jsou irelevantní, i kdyby Vám cebia tvrdila cokoliv. Tento údaj totiž nemá jak ověřit. Podívejte se i na auta v soukromé inzerci, dost často jde najít hezký kousek. U toho pola by to mohlo být po důchodcích, první majitel atd...

Servisní knížky např. z Itálie bývají dost často padělané, protože se očekává znalost jazyka, a tedy že tam nikdo volat nebude. Pokud narazíte na servisku vyplňenou českými servisy, zkuste je obvolat, jestli tam auto vůbec někdy bylo...

Sehnat někoho, kdo se v tom vyzná a půjde s Vámi, třeba za lahev něčeho dobrého.

V bazarech nebrat ani pojištění, půjčku nic. Auto a tradá domů :D Pravdu má Boban v tom, že internetové stovnávače na pojistky budou nejlevější varianta.

reagować
europa00
ilość wystąpień37
data registracji25.01.2016
Piątek 29.01.2016 09:11, už jsem našla polo v lpg
já bych auto nepredelavala, ale tohle polo 1.4 už to lpg ma....moc nerozumim tomu cim se to auto trapi u lpg..ale tobchom tady resily asi do nekonečna, pac se dozvidám porad nove a nove veci... .-)
jj bohuzel je to dovoz z italie, ale pry ve wolksvagenu vam to dohledaji i to cizi...ale zase si clověk za to priplati...
jooo duchodce noo to by bylo fajn na takove auta narazit mam inzeraty snad vsude a hledam ale atim bez vysledku...
ono soukromnici toho taky mnohdy nakecaji, kdyz se toho auta chteji zbavit...a mnozi maji taky zvlastni predstavy o cene..snazi se vyrovnat autobazarum, kteri jim samozdrejme nakecaji ze jim takove penize daji ze...a pak nakonec skutek utek....takže mi posilali vraky z roku 96 a chteli za to treba 40 000...a nikdo jim nevymluvil ze to auto ma tak hodnotu 20 000...jenze oni do toho vraku nastrikali hodne penez za opravy a najivne cekaji ze se jim alespon cast takto vrati...JE TO TEZKO...
o auta se zajimam cca mesic a uz mi z toho hrabe...
kamarad ted prodava audi a3 v lpg...dvoudverak z roku 2008..jenze tomu udelal dace lift v audine takze to ma predek z roku 2011 za 60 000....jenze to je mi celkem k nicemu...asi to moc neocenim...cena na to jak to auto vypada 180 000....ale me audiny neberou, plus uz je to na me hodne penez za starou karu v novem kabate .-)
takže jdu zase na šalinu .-)
reagować
europa00
ilość wystąpień37
data registracji25.01.2016
Piątek 29.01.2016 09:19, servisky
no uprimne ty moc taky nema cenu resit...takove stare auta co chci koupit treba 2008 vetsinou nemaji servis do posledni chvili..lidi to servisuji par let..pak uz se to nevyplati...asi jen vyjimecne se najkde nekdo takovy..

jj je mi to jasne jsem v tom zkoumava .-) stejne opotrebovane razitko, stejne prupisky atd...nekdy je to az moc pruhledné...
je to des budu vybirat tak dlouho az preberu .-)
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Piątek 29.01.2016 09:59, RE: servisky
europa00 napisał:
no uprimne ty moc taky nema cenu resit...takove stare auta co chci koupit treba 2008 vetsinou nemaji servis do posledni chvili..lidi to servisuji par let..pak uz se to nevyplati...asi jen vyjimecne se najkde nekdo takovy..jj je mi to jasne jsem v tom zkoumava .-) stejne opotrebovane razitko, stejne prupisky atd...nekdy je to az moc pruhledné...je to des budu vybirat tak dlouho az preberu .-)


To že není serviska do poslední chvíle úplně nevadí. On je ze servisky patrný roční proběh a lze potom extrapolovat, zda je údaj na tach uvěřitelný, ži ne - čistě pro rychlou orientaci a vyřazení podezřelých nabídek. I ty inzeráty jsou čitelné. Jak některý sledovaný parametr není v inzerátu explicitně uveden (nebourané, servisní knížka), většinou je to proto, že by kupce odradil.
reagować
KoobaS
ilość wystąpień1042
data registracji23.04.2014
Piątek 29.01.2016 10:03, RE: už jsem našla polo v lpg
europa00 napisał:
já bych auto nepredelavala, ale tohle polo 1.4 už to lpg ma....moc nerozumim tomu cim se to auto trapi u lpg..ale tobchom tady resily asi do nekonečna, pac se dozvidám porad nove a nove veci... .-)jj bohuzel je to dovoz z italie, ale pry ve wolksvagenu vam to dohledaji i to cizi...ale zase si clověk za to priplati...jooo duchodce noo to by bylo fajn na takove auta narazit mam inzeraty snad vsude a hledam ale atim bez vysledku...ono soukromnici toho taky mnohdy nakecaji, kdyz se toho auta chteji zbavit...a mnozi maji taky zvlastni predstavy o cene..snazi se vyrovnat autobazarum, kteri jim samozdrejme nakecaji ze jim takove penize daji ze...a pak nakonec skutek utek....takže mi posilali vraky z roku 96 a chteli za to treba 40 000...a nikdo jim nevymluvil ze to auto ma tak hodnotu 20 000...jenze oni do toho vraku nastrikali hodne penez za opravy a najivne cekaji ze se jim alespon cast takto vrati...JE TO TEZKO...o auta se zajimam cca mesic a uz mi z toho hrabe...kamarad ted prodava audi a3 v lpg...dvoudverak z roku 2008..jenze tomu udelal dace lift v audine takze to ma predek z roku 2011 za 60 000....jenze to je mi celkem k nicemu...asi to moc neocenim...cena na to jak to auto vypada 180 000....ale me audiny neberou, plus uz je to na me hodne penez za starou karu v novem kabate .-)takže jdu zase na šalinu .-)


LPG je prostě pro motor větší zátěž. Těch informací jsou všude tuny. Nemá smysl to psát znova. Auta přestavěné na LPG už před koupí bych se já vyhl, protože nevím kdo to přestavěl, jak s tím jezdil atd... Přecejenom si myslím že LPG je spíš pro někoho, kdo už trochu pozná co a jak se v autě děje a jak se k němu chovat...

Pokud chceš koupit auto, musíš být aktivní a tedy inzeráty hledat a obvolávat, ne že je jenom sama podáš... Nikdo, kdo prodává solidní ojetinu se ti neozve, protože ví, že zájemců bude mít dost... Píšeš, že se o auta zajímáš měsíc, ale už z fotek poznáš vrak a bezproblémů poznáš jeho hodnotu...
Servisky opravdu nemá cenu moc co řešit, protože na ně to nejezdí. Stejně tak auto nejezdí na rok výroby nebo km svítící na tachu... A bazarníci už fakt nejsou takoví amatéři aby tu servisku celou vyplnili jednou propiskou a stejně naplněným razítkem... Ale pokud ti bývalý majitel zvládne doložit servis z posledních let, je to dobrá známka.
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Piątek 29.01.2016 10:46, Koukněte i na škodaplus
Zdravím, koukněte i na stranky www.skodaplus.cz, je tam jedno 3D Polo 1.4 r.v. 2008. Autoplus nabízí dokoupit i záruku . Cebia je už k tomu autu udělaná. Jinak pročtěte si, co Autoplus(oficiální bazary prodejců VW group) jsou, nemám s něma špatné zkušenosti..
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.