0
powrót
 

diskuze k tématu: Volkswagen Polo TDI - první dojmy uživatele

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.08.2008 15:28, RE: Bomba!
Muroň napisał:
Děkuji za uznání. 4,67l/100 km při svižné jízdě. Slovy Paroubkovými: "Pánové, kdo z vás to má?"
No na Paroubka mít nechci (iIkdyž, něco na něj mít ... no nic, to nebudeme rozebírat) a tvá spotřeba je fakt unglaublich, jak by řekla Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.09.2008 15:04, RE: turbo emocion,Martin
Ráďa napisał:
Omlouvám se, že vám tu do toho lezu. Ale do motoru TDI ryjou hlavně ti, kteří mají vystudováno 10 semestrů automobilové techniky a štve je, že hrdí majitelé nemající ani maturitu vynáší tento vrak do nebes. Ulice jsou plné hluku div nepraskají okna, smradu z teho je a stejně to víc jak 120 nevytáhne. Díky své váze a malému rozvoru a IQ řidičů se navíc stejně celé auto přetočí do hodin a následky vidíme sami. Koncernisté s karoserií v pohřební barvě jsou nějčastějšími účastníky nehod. Takže o výh...
Spis mam pocit, ze ti co ryjou by byli kolikrat radi aspon za maturitu...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.09.2008 15:07, RE: turbo emocion
anonym napisał:
Stará špatná 1.9 TDi 66 kW vydrží docela hodně, to není problém. Vydrží tak jako všechny moderní common raily, jen je o dost hlučnější a právě díky problematickému vstřikování pumpe düse je náchylnější k poruchám a bohužel značně drahým. Traktorová zvuková kulisa, množství splodin a velká váha na přední nápravě způsobující nedotáčivost byly jen bohusy pro ukončení vývoje systému čerpadlo tryska. Není lepší koupit nějakého levného korejce s common railem a pěti nebo sedmiletou zárukou? Nevyjde t...
1.9 TDi 66kW pry pumpe-düse, no moc te toho za tech 10 semestru nenaucili :o)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.09.2008 15:24, RE: TDi PD
anonym napisał:
Neřekl bych velice, ale Octávky tam vidět jsou, jako třeba v Dánsku i jinde. Ale jsou L E V N Á alternativa zabehnutým značkám. Ne až tak jako Dacia a je to taková lepší varianta Dacie (ta dacia má samozřejmě modernější motor už s common rail, kterého se Octavia dočká až za dva roky).
Jak levna varianta jsou se nejlepe dozvite pri srovnani ceny a v bazaru. A tech kecu o Dacii uz radsi nechte, pouze se ztrapnujete.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.09.2008 15:37, RE: Zastaralé TDI
anonym napisał:
Jo koupě stařičkého pola s jasnou minulostí za rozumný peníz nebyla špatná. To že TDi PD začali dávat do novýho superbu je neuvěřitelný a to používám hodně slušný slovo.
Jel jsi v tom superbu s TDi PD? Rvalo ti to usi? :o)))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.09.2008 16:00, RE: milion kilometrů s tdi
anonym napisał:
No v onom docela seriozním zdroji informací Engine of the Year se TDi naposledy umístilo v roce 1999. Od roku 2001 dominuje (dodnes) common rail. Ale do roku 2004 to nemuselo být až tak viditelné, ostatně tehdy se k CR přiklonilo i vedení VW (i když to tady spousta lidí odmítá vzít na vědomí).
Tech CR v ankete moc videt neni, to za prve - takoveho Citroena jsem tam videl jen jednou za poslednich 9 let. TDi se objevuje jako vitez kategorie v letech 2001, 2003 a 2004, takze zadnych 1999. Tech dieselu vitezu tam je vubec jako safranu, takze tezko delat radikalni soudy. Ona i ta anketa je dost obskurni, hodnoti motory, ne auta, ne spolehlivost, takze je otazka co takova akademicka anketa ma spolecneho s praxi.
PS. nevim cim to je ale skoro kazdy anonym tady porad argumentuje Enginem of the year misto aby vymyslel sam argumenty. Ta anketa neni zadna posvatna krava.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.09.2008 16:10, RE: Zastaralé TDI
anonym napisał:
Silná slova říkají odborníci, ne já. Motory se porovnávají dle objemu a ano 2.2 HDi byl vyhodnocen lépe než 2.0 od BMW. Ale zrovna BMW si nemůže stěžovat, v absolutním hodnocení za celou historii je vůbec nejúspěšnější automobilkou v hodnocení (druhá je myslím Honda).
Teď v posledních letech je nová verze 2.0 d BMW hodnocena skvěle, verze 23d fantasticky.
CDi od Mercedesu zas takovou chválu nesklidilo (možná nový 2.2 který má přijít letos na podzim), 2.2 HDi bylo a zatím stále je vskutku lepší...
Jen bych si dovolil podotknout, ze ve stejnem roce kdy vyhrala 2.2 HDi svoji tridu vyhrala 1.4 TDi taky svoji tridu :o)
reagować
  1 ... 13 14 15


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.