Pavlik napisał:
A jaké je procento (spíše tisícin promile) motorů se takového nájezdu skutečně dožije z celkového prodaného množství? A za jakou cenu (údržba, opravy)? Už jen vyjádření "ba i 250 ticíc km" je úsměvná - toto musí každý motor, s dodrženou předepsanou údržbou, ujet bez problémů. Pokud se to považuje za úspěch či něco mimořádného, je něco v nepořádku nejen s motorem, ale i s myšlením takového zákazníka / majitele.
ono je spíš s podivem že auto s tímto motorem a této kategorie, z roku min.2003, má takový nájezd. za 8 let bych u těchto vozů čekal kolem 100k, nikoli dvou a více násobek. k tomu se vztahovala má poznámka. jestli toto považuješ za úsměvné tak bych tě v tom autě tyto kilometry nechal najet. a pokud někdo najede ročně 30k s tímto vozem a motorem tak to asi nestálo většinu doby v servisu.
paní jen měla smůlu na špatný kus, možná je mezi HTP motory procento poruch o něco vyšší než je obvyklé ale rozhodně to nebude na úrovni 2.5td od VM Motori (Cherokee, Voyager, poslední Scorpio) nebo 3.0Td od Isuzu (Saab, Opel, R.VelSatis) nebo benzínových Alf.