cytat:
reakce na: Jerry P., 09.01.2020 23:10 (Ahoj všem,mám možnost odkoupit ...)
Ahoj, nikdo nepíše, tak něco málo:
1.6 TDI v Passatu B8 je novější generace, proto zkušenosti nejsou, myslím tím, co vše odejde po 250tis.km, což je hranice, kdy se v Octávii III a Rapidu tento motor ohlásí se vstřiky, egr ventilem a nebo FAP filrem. U Passatu to ale nemusí platit. Ostatně už pan Vaculík ze Světa Motorů psal, že 1.6 TDI v Golfu VII se zatím drží velmi dobře.
Podle chování řidičů vozu může spojka vydržet i jednou tolik, ale také odejít ve 200tis.km, nedá se to přesně takhle říct, ale investice to není likvidační. Dvouhmotý setrvačník také nestojí majlant, zbývá ten FAP filtr, u kterého nevím, kolik stojí pro VW, pro Škodu došlo ke slevnění, takže také nejde o konec světa.
Za mě bych auto pořádně projel na dálnici a rozhodl se zejména na základě stavu a servisní historie. Také bych se nenechal do ničeho tlačit na
https://www.skodaplus.cz/ jsou Passaty B8 v dieslu s plnou historií také k dispozici, zejména 2.0 TDI, který působí prostě suverénně.