0
powrót
 

diskuze k tématu: Volkswagen Passat Variant 1,9 TDI po 200 tis. km.

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.07.2007 00:28, dobrá recenze
super recenze,více takových............
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.07.2007 01:08,
takze k tem autum z ciziny, tam jsou jeste drahsi jak u nas a je rozdil koupit zborku tam a tady, ve vysledku je zde kupovana a opravena levnejsi (NEHADEJTE SE JE TO TAK) a ten technicak si dopravka nechava, nechava a nechava a proc to vsechno tak je a ne jinak, protze pepa do toho bazaru jezdi uz 10 let a vzdy jak se tam ukaze tak tamn necha 500 000 az 1 000 000 ( mnozstevni sleva a bonus vernemu zakaznikovi), zna karosare a mechose a lakyrniky ve svem okoli a ma vlastni odtahovku atd. atd., takze zase jine ceny, dokonce zna lidi na uradech a STK, takze s klidem a americkym usmevem prihlasi auto, se kterym kdyby vy jste sli tak vas na miste zastreli nebo v lepsim pripade zavrou , takze to fakt nemusi vyjit levnejc ten dovoz na vlastni pest a prodejci v D??????? taky pekna sebranka bud se jmenuje mohamed nebo hakan nebo kwasnievski a ja nevim jak se jeste ta luza muze jmenovat takze nebudte posrani ze zapadu a auta, ktera maji peknou cenu a jsou nebourana maji taky nalitano pres 300 000 km takze radeji zaplatim tomu pepovi o 15 000 navic (kazdej musime z neceho zit) a vim ze me nepodelal nejakej habibi nebo kebab
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.07.2007 02:28, RE: bez předmětu
anonym napisał:
takze k tem autum z ciziny, tam jsou jeste drahsi jak u nas a je rozdil koupit zborku tam a tady, ve vysledku je zde kupovana a opravena levnejsi (NEHADEJTE SE JE TO TAK) a ten technicak si dopravka nechava, nechava a nechava a proc to vsechno tak je a ne jinak, protze pepa do toho bazaru jezdi uz 10 let a vzdy jak se tam ukaze tak tamn necha 500 000 az 1 000 000 ( mnozstevni sleva a bonus vernemu zakaznikovi), zna karosare a mechose a lakyrniky ve svem okoli a ma vlastni odtahovku atd. atd., ta...
))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.07.2007 07:54, To tak....
anonym napisał:
takze k tem autum z ciziny, tam jsou jeste drahsi jak u nas a je rozdil koupit zborku tam a tady, ve vysledku je zde kupovana a opravena levnejsi (NEHADEJTE SE JE TO TAK) a ten technicak si dopravka nechava, nechava a nechava a proc to vsechno tak je a ne jinak, protze pepa do toho bazaru jezdi uz 10 let a vzdy jak se tam ukaze tak tamn necha 500 000 az 1 000 000 ( mnozstevni sleva a bonus vernemu zakaznikovi), zna karosare a mechose a lakyrniky ve svem okoli a ma vlastni odtahovku atd. atd., ta...
Pisatel asi spadl z Marsu, nebo to píše z nějaké unimobuňky bazaru...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.07.2007 07:57, RE: bez předmětu
anonym napisał:
))
Pěkná recenze, kritická, čtivá a roumná. Po dlouhé době jsem se nedozvěděl nic o spotřebě TDI kolem 4,5l (čemuž nevěřím)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.07.2007 08:17,
O kvalitách bazarníku v Německu si nedělám iluze, bohužel moje zkušenost s "turkem" je lepší než s "němcem" - po tom co jsem jel např. 800 km na vychválené auto a byl to vrak. (nejsem dovozce, vozím si auta pouze pro sebe a svoji velkou rodinu 2-3 ročně). Pokud ale hledám jiné auto než škodovku, je venku rozhodně větší výběr (např. kolik se tady prodá za rok dodávek Opel Mováno/Renault Master s max. výbavou, nejsilnějším motorem a v požadované velikosti a kolik se jich následně najde ne stáří 1-3 roky do 150 tis.km na prodej? - aktuálně žádná, proto musíme zítra k Helmutovi) a šance, že najdete dobré auto - ovšem často ne levnější než tady (pokud není ťuklé) ale naopak se všemi doklady a pod. je velká.
Jsou i v CZ světlé výjimky - viz já, kdy k autu vše dokládám a nikdy neprodávám déle než týden ( ale neživím se tím, tak mám asi jiný přístup) a např. letos jsem prodal své auto v rámci rodiny do DE.

Cizí TP dopravní úřad odebírá, vrací pouze kopii (tuším že od 2005).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.07.2007 08:20, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Pěkná recenze, kritická, čtivá a roumná. Po dlouhé době jsem se nedozvěděl nic o spotřebě TDI kolem 4,5l (čemuž nevěřím)
Jestli někdo lítá 160km/h a má průměr 6,8 l/100km, tak se při jízdě podle předpisů dostaneš na spotřebu kolem 5l úplně v poho. Mám ten samý motor 6ti kvalt a dlouhodobý pr. 5,4l.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.07.2007 08:58, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Pěkná recenze, kritická, čtivá a roumná. Po dlouhé době jsem se nedozvěděl nic o spotřebě TDI kolem 4,5l (čemuž nevěřím)
Při takovém podílu dálnice ve 160 kmh se na 4,5 litru samozřejmě dostat nelze. Mohl bych ale ukázat svou knihu jízd za 53 000 km, kde se starším "základním" TDI 66 kW ve Variantu B4 opravdu mám akorát těch 4,5. Ty dálnice jsem ale nejezdil stošedesátkou a navíc většinou v noci, tedy podstatně plynuleji a ekonomičtěji. Kromě toho myslím, že kromě řady faktorů záleží i na konkrétním voze.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.07.2007 08:59, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Jestli někdo lítá 160km/h a má průměr 6,8 l/100km, tak se při jízdě podle předpisů dostaneš na spotřebu kolem 5l úplně v poho. Mám ten samý motor 6ti kvalt a dlouhodobý pr. 5,4l.
Mám Passata TDI 96KW 6 kvalt rv2003 a pod 6l/100km se nedá normálním způsobem jízdy dostat. Nejezdím ani jako dobytek, ale nemám čas brzdit provoz. Pokud mi někdo bude tvrdit něco jiného, tak mu to nežeru, ve firmě jich jezdí dalších 6 a naprosto shodná zkušenost. Jo a těch 160km/h s 6kvalt převodovkou není na to auto zase taková rychlost, aby si to vzalo o tolik víc. Holt ten výkon si musíme zaplatit, není to jako TDI 66kw, které jezdilo opravdu za hruškový hovno.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.07.2007 09:03, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Mám Passata TDI 96KW 6 kvalt rv2003 a pod 6l/100km se nedá normálním způsobem jízdy dostat. Nejezdím ani jako dobytek, ale nemám čas brzdit provoz. Pokud mi někdo bude tvrdit něco jiného, tak mu to nežeru, ve firmě jich jezdí dalších 6 a naprosto shodná zkušenost. Jo a těch 160km/h s 6kvalt převodovkou není na to auto zase taková rychlost, aby si to vzalo o tolik víc. Holt ten výkon si musíme zaplatit, není to jako TDI 66kw, které jezdilo opravdu za hruškový hovno.
Kolega si koupil nedávno Passata TDI96KW a stěžuje si neustále, že proti Toledu TDI81KW mu to žere tak o 1l víc. Je na dlouhodobé spotřebě 6,2Lna100km. Několikkrát jsem s ním jel a není to žádný závodník, tak nevím. Osobně však nevěřím, že by se s takovým autem dalo jezdit hodně pod 6l. Je to prostě tak, jak psal recenzent.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.07.2007 09:56, RE: bez předmětu
Šakal napisał:
Kolega si koupil nedávno Passata TDI96KW a stěžuje si neustále, že proti Toledu TDI81KW mu to žere tak o 1l víc. Je na dlouhodobé spotřebě 6,2Lna100km. Několikkrát jsem s ním jel a není to žádný závodník, tak nevím. Osobně však nevěřím, že by se s takovým autem dalo jezdit hodně pod 6l. Je to prostě tak, jak psal recenzent.
prostě po tak velkým autě nemůžete chtít aby žralo 3,5L na sto.a chtěl bych vidět toho jak tady psal že měl přůměr 4.5L při jízdě.určitě má klobouk
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.07.2007 10:12, RE: dobrá recenze
anonym napisał:
super recenze,více takových............
Zajímavé věci se člověk dozvídá ((
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.07.2007 10:23, Prevodovka
Ani jsem nevedel, ze se do passata 96kw daval petikvalt. Myslel jsem, ze tuhle prasecinu udelali jen Superbu, aby nekonkuroval tolik VW. Jak to tedy bylo? 6 ti kvalt byl k tomuto motoru za priplatek? Protoze uz PD 85kw melo 6tikvalt, tak proc vykonejsi varianty byly s petikvaltem?A pak posledni dotaz, jaky je o u Passata rozdil mezi 5 a 6 ti kvaltem? Toci 5 ti kvalt a 6 ti kvalt pri 130 stejne otacky a jen 6 ti kvalt ma rychlosti blize u sebe, nebo prvnich 5 rychlosti je absolutne identickych a 6 je opravdu rychlost navic?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.07.2007 10:25, Pohodlny Passat?!
To bude nejaky omyl a nebo ma pisatel otupene nervove zakonceni.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.07.2007 10:25, RE: bez předmětu
Šakal napisał:
Kolega si koupil nedávno Passata TDI96KW a stěžuje si neustále, že proti Toledu TDI81KW mu to žere tak o 1l víc. Je na dlouhodobé spotřebě 6,2Lna100km. Několikkrát jsem s ním jel a není to žádný závodník, tak nevím. Osobně však nevěřím, že by se s takovým autem dalo jezdit hodně pod 6l. Je to prostě tak, jak psal recenzent.
Tak že TDI s rot. čerpadlem je daleko úspornější než PD je obecně známo, s o1 66 kW jsem jezdil (dle předpisů) do 5l, manželka si s limity tolik hlavu nedělala, tak jezdila o litr víc, s PD 96 kW (v passatu) jsem se pod 6 nedostal. Nutno ale vzít v potaz vyšší hmotnost. A jak by napsalo stádo uživatelů HTP, holt neumím jezdit a nevím, k čemu je šaltpáka (to jsem se kdysi dozvěděl...). Jinak super článek. Hodně diplomaticky byla zmíněna ta image passatu....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.07.2007 10:35, RE: dobrá recenze
anonym napisał:
super recenze,více takových............
ANO, tak takové recenze by se zde měly objevovat. Myslím si, že Passata popsal pisatel dokonale a objektivně. Souhlasím s tím, že šetrný němec neprodá auto, aniž by s ním najezdil 100 tis. km. Sám sleduji ceny ojetin v německu a kolikrát se divím, že auta s hodně najetými kilometramy stojí v D stejně nebo více než u nás. Při dnešní kvalitě zpracování materiálů v interiéru většiny aut se nedivím, že se dají i vraky upravit do hodně slušného stavu. Pak se někdo diví, že jsou Passáty křápy, kterým odejde po 100 tis. km přední náprava. :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.07.2007 10:44, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Mám Passata TDI 96KW 6 kvalt rv2003 a pod 6l/100km se nedá normálním způsobem jízdy dostat. Nejezdím ani jako dobytek, ale nemám čas brzdit provoz. Pokud mi někdo bude tvrdit něco jiného, tak mu to nežeru, ve firmě jich jezdí dalších 6 a naprosto shodná zkušenost. Jo a těch 160km/h s 6kvalt převodovkou není na to auto zase taková rychlost, aby si to vzalo o tolik víc. Holt ten výkon si musíme zaplatit, není to jako TDI 66kw, které jezdilo opravdu za hruškový hovno.
Tak nějak. TDI 66 kW v lehkém Golfu mohlo jezdit za málo, podobně v lehčí O I. Passat B4 byl taky skoro o metrák lehčí než B5 (Nechce se mi ta kila hledat v techničáku), srovnatelné kombíky dnešní už lváží přes 1,5 tuny, mají víc elektroniky, výkonnější motory, musejí vyhovět náročnějším emisním limitům.
Já jsem se pak s B5 66 kW na těch 4,5 litru B4 taky nedostal, pod nějakých 5,3 l (nemám přesně spočítané) už to prostě nešlo, i když jsem pořád byl na známých trasách v minimálním provozu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.07.2007 10:52, RE: bez předmětu
anonym napisał:
prostě po tak velkým autě nemůžete chtít aby žralo 3,5L na sto.a chtěl bych vidět toho jak tady psal že měl přůměr 4.5L při jízdě.určitě má klobouk
Já osobně vlastím Octavii z roku 99 se základním motorem 66 kW.Denně s ní dojíždím do práce cca 30 km tam i zpět.Jezdím podle předpisů tedy 90 mimo město,město 50 a nezávodím. V průměru za rok najedu 20.000 km i s jízdami mimo zaměstnání a mám celkovou průměrnou spotřebu 4,6 l na 100 km. V autě jezdí 4 dospělé osoby. Spotřebu z údaje PP navíc pokaždé kontroluji při dontakování paliva.
Jen škoda že je nafta tak drahá ( Jinak by se jezdilo tzv. za pusu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.07.2007 10:53, RE: bez předmětu
anonym napisał:
prostě po tak velkým autě nemůžete chtít aby žralo 3,5L na sto.a chtěl bych vidět toho jak tady psal že měl přůměr 4.5L při jízdě.určitě má klobouk
Ad ten, kdo má 4,5 l a klobouk:
ve městě na křižovatkách jsem z nich většinou vypadl dřív než ti ve vedlejších pruzích. Žádný klobouk.
Praha - Špindl na 145 km cca 1:35 - 1:40.
Praha - Garmisch cca 500 km, ještě bez obchvatu Plzně a bez dálnice za Rozvadovem v noci cca 5 hodin.
Správný automacho to samozřejmě dělá za půlku, ale stejně myslím, že na klobouk to není. Dělám ale sport, v němž si rychlosti užiju celkem dost, a tak nemám potřebu dokazovat si něco na silnici v provozu. To už je nicméně OT a jen reakce na ten "klobouk".
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.07.2007 12:07, RE: dobrá recenze
anonym napisał:
super recenze,více takových............
supr recenze, dikys
reagować
  1 2 3 ... 10


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.