Warning: strpos(): Empty needle in /home/ebm/www/tipcars6/moduly/interlink/interlink.php on line 78
Diskuze - TDi, TDCi nebo HDi
0
powrót
 

diskuze k tématu: TDi, TDCi nebo HDi

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, americká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.11.2006 08:09, Výměna oleje
Volte TDI nebo HDI podle sympatií ke značce.
Já bych se ještě zeptal trochu od tématu, snad mi to prominete. U motorů TDI (např. 66 či 81 kW u Octavií) je pod čističem - filtrem oleje ještě chladič oleje (výměník olej – voda). Když při výměně oleje vyjmete jen papírovou vložku, tak vám ve spodní části bloku čističe a chladiče oleje zůstne min 0,3 l starého oleje který pak zašpiní nový. Ptám se Vás proto zdali vytáčíte při výměně oleje i víčko pod chladičem oleje (dole pod filtrem), abyste tento vyjetý olej vypustli. Díky za odpovědi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.11.2006 08:14, TDCI=HDI
NOVÉ MOTORY TDCI JSOU JIŽ VYRÁBĚNY KONCERNEM PSA,TUDÍŽ JE TO HDI AKORÁT JINAK ZNAČENÉ!!! nEVIM,PROČ PAN REDAKTOR VARUJE PŘED AUTY DO ROKU 2003,KDYŽ DOTAZ SE TYKA AUT DO 1-2ROKU STARI!? DOPORUCUJI VAM KOUPIT SI ROK STAREHO FOCUSE 1,6TDCI,KTEREHO VLASTNIM A MUZU S KLIDEM RICT,ŽE JE TO VYBORNÉ AUTO!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.11.2006 08:45, Jan Kos?
Nevim proc doporucujete stary ohyzdny Passat B5,ktery uz ma vse za sebou a tazatel chce naftu 1-2 roky starou?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.11.2006 09:37, honda accord
Mne by zase zajimalo, proč nedoporučite naftovou 2,2 od hondy. toto je snad nejlepši motor na trhu... povinne ručeni ma stejne jako 2,0. perfektni vuz
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.11.2006 09:38, RE: Jan Kos?
napisał:
prosím???, jak jste přišel na to, že na novém passatu se s... úplně všechno ? Mám ho přes rok jako služebního, najeto 103000km a nemám s ním žádný problém !!!!Je v něm 2,0 TDi, má pravidelný servis a jediný problém, který to auto má je, že není moje...tak si pane redaktore některé radikálnější soudy nad konkrétními vozy raději dobře rozmyslete, něž budete psát podobný bláboly o tom, jak vw udělal zase krok zpět...kolik jste s novým passatem najezdil a odkud máte informace o poruchovosti, že tohle napíšete? předpokládám, že ve vaší garáži stojí něco úžasného z francouzské produkce, minimálně s motorem 12.0 Hdi....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.11.2006 09:47, RE: Jan Kos?
napisał:
No passaty jsou ve statistikach TUV dost nizko!
Jinak pochybuji ze do passatu B6 se daval 2.0TDI!
Myslim ze tady nevi nekdo jak vypada B6 a B7!
Jinak posledni dobou je hodne vybornych 2 litrovych naftaku,takze se neomezujte jen na 2.0TDI,ktery neni zadna slava!
Jinak s tim Accordem a 2.2CDTI bych naprosto souhlasil,vybornej motor a taky dobre auto!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.11.2006 09:57, RE: Jan Kos?
cruise napisał:
prosím???, jak jste přišel na to, že na novém passatu se s... úplně všechno ? Mám ho přes rok jako služebního, najeto 103000km a nemám s ním žádný problém !!!!Je v něm 2,0 TDi, má pravidelný servis a jediný problém, který to auto má je, že není moje...tak si pane redaktore některé radikálnější soudy nad konkrétními vozy raději dobře rozmyslete, něž budete psát podobný bláboly o tom, jak vw udělal zase krok zpět...kolik jste s novým passatem najezdil a odkud máte informace o poruchovosti, že tohl...
To jsi jim na to skočil? To nepsal Jan Kos ale nějakej chudák, typoval bych zigi!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.11.2006 09:59, RE: Jan Kos?
Zigi napisał:
No passaty jsou ve statistikach TUV dost nizko!
Jinak pochybuji ze do passatu B6 se daval 2.0TDI!
Myslim ze tady nevi nekdo jak vypada B6 a B7!
Jinak posledni dobou je hodne vybornych 2 litrovych naftaku,takze se neomezujte jen na 2.0TDI,ktery neni zadna slava!
Jinak s tim Accordem a 2.2CDTI bych naprosto souhlasil,vybornej motor a taky dobre auto!
Obecně Passat B5 jak ten, co se dělal do roku 2001, tak i ten po faceliftu jež se dělal do roku 2005, nevím, proč každý říká faceliftované B5 B6, to není žádná B6, B6 je až ted ten nový Passat co má motor uložený napříč a zadní víceprvkovou nápravu , stejnou, jako Golf V, Octavia II aj koncernové nejnovější vozy. Mimochodem, to že někomu nová B6 funguje bez problémů, tak neznamená, že je spolehlivá. Znám lidi, co jim i Astra F funguje bez problémů a přesto je to problematické auto.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.11.2006 10:30, Tady se mazou prispevky?
A proc?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.11.2006 10:31, RE: Jan Kos?
petr napisał:
To jsi jim na to skočil? To nepsal Jan Kos ale nějakej chudák, typoval bych zigi!
Ale do oci bys mi to nerekl!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.11.2006 10:35, passat
Dobrý den
Už si prosím všichní srovnejte v hlavě označení passat B7!!!!! prostě ještě nexistuje!!!!!!. B6 JE POSLEDNÍ MODEL PASSATU. Stará B5 už má dávno po tanečních. B5 facelift je hezcí jinak stejná kára.
motory TDI nejsou špatné ale neříkam ani že jsou super.
FORD TDCI to nikdy já říkám FORDEM TAM A VLAKEM ZPÁTKY.
PEUGEOT POTUPA PRO ŘIDIČE ŽABOŽROUTI
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.11.2006 10:36, RE: passat
zby napisał:
Dobrý den
Už si prosím všichní srovnejte v hlavě označení passat B7!!!!! prostě ještě nexistuje!!!!!!. B6 JE POSLEDNÍ MODEL PASSATU. Stará B5 už má dávno po tanečních. B5 facelift je hezcí jinak stejná kára.
motory TDI nejsou špatné ale neříkam ani že jsou super.
FORD TDCI to nikdy já říkám FORDEM TAM A VLAKEM ZPÁTKY.
PEUGEOT POTUPA PRO ŘIDIČE ŽABOŽROUTI
Díky za podporu, konečně rozumný názor))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.11.2006 11:40, nafťák
Navrhuji Fiat Stillo 1,9 JTD - to bych zvolil já. Vynikající poměr cena/výkon. Prostor, spotřeba a líbí se mi. Obehraná písnička o (ne)kalitě Fiatů již dávno neplatí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.11.2006 11:48, pořádná porce km
zby napisał:
Dobrý den
Už si prosím všichní srovnejte v hlavě označení passat B7!!!!! prostě ještě nexistuje!!!!!!. B6 JE POSLEDNÍ MODEL PASSATU. Stará B5 už má dávno po tanečních. B5 facelift je hezcí jinak stejná kára.
motory TDI nejsou špatné ale neříkam ani že jsou super.
FORD TDCI to nikdy já říkám FORDEM TAM A VLAKEM ZPÁTKY.
PEUGEOT POTUPA PRO ŘIDIČE ŽABOŽROUTI
Počítejme s autorem 47 týdnů po pěti dnech 180 km tam i zpět = 42.300 km za rok. Plus něco s rodinou bude asi kolem 50.000 km.
Proč ne tedy nové?!!
Už se budu opakovat, ale při 3 hodinách denně strávených v autě se řidič taky musí zaměřit na komfort a hlavně ne pohodlnost sedaček. Pokud sedí ještě v práci za stolem, tak tohle zdravotní hledisko je na prvním místě!
Převážně budete jezdit na dálnici, tak si poslechněte taky vnitřní hluk při 130 km/h.
V létě při řízení na dálnici budete sedět ve strnulé poloze a klimatizace musí fungovat tak, aby vám třeba netrnul nos nebo ruce a přesto chladila "rovnoměrně".
Při plynulé jízdě po dálnici mají všechny zmiňované motory pěknou spotřebu, takže spíše bych se zaměřil na výše zmiňované aspekty a nebál bych se rozšířit nabídku o mnoho dalších vozů.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.11.2006 13:05, RE: pořádná porce km
Ryšár napisał:
Počítejme s autorem 47 týdnů po pěti dnech 180 km tam i zpět = 42.300 km za rok. Plus něco s rodinou bude asi kolem 50.000 km.
Proč ne tedy nové?!!
Už se budu opakovat, ale při 3 hodinách denně strávených v autě se řidič taky musí zaměřit na komfort a hlavně ne pohodlnost sedaček. Pokud sedí ještě v práci za stolem, tak tohle zdravotní hledisko je na prvním místě!
Převážně budete jezdit na dálnici, tak si poslechněte taky vnitřní hluk při 130 km/h.
V létě při řízení na dálnici budete sedět ve s...
Tady se sluší souhlasit, kupovat ojetinu (byť 2 roky starou) při takové porci km? Když mě auto živí, tak proč ne nové, záruka 2 roky vydrží akorát to okleštění na 100 tkm, třetí rok doplatit a hurá znova. Když ale ojeté, tak zmiňované Mondeo, nebo (a omezenci snad prominou) P 406 2,2 HDI.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.11.2006 15:07, RE: Jan Kos?
Jan Kos napisał:
Obecně Passat B5 jak ten, co se dělal do roku 2001, tak i ten po faceliftu jež se dělal do roku 2005, nevím, proč každý říká faceliftované B5 B6, to není žádná B6, B6 je až ted ten nový Passat co má motor uložený napříč a zadní víceprvkovou nápravu , stejnou, jako Golf V, Octavia II aj koncernové nejnovější vozy. Mimochodem, to že někomu nová B6 funguje bez problémů, tak neznamená, že je spolehlivá. Znám lidi, co jim i Astra F funguje bez problémů a přesto je to problematické auto.
Jsou lepší auta než Astra F, ale já ve 230 000 km mohu s klidným svědomím říct, že mě moje Astra (1995) nikdy nenechala na silnici stát, jezdím s ní každý den a řeším pouze provozní náklady. Až ji budu prodávat, přidám taky něco do mlýna.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.11.2006 15:09, RE: Jan Kos?
Jirka napisał:
Jsou lepší auta než Astra F, ale já ve 230 000 km mohu s klidným svědomím říct, že mě moje Astra (1995) nikdy nenechala na silnici stát, jezdím s ní každý den a řeším pouze provozní náklady. Až ji budu prodávat, přidám taky něco do mlýna.
Ale to byla jen taková malá odbočka. Sorry. Pokračujte v tématu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.11.2006 15:54, RE: passat
zby napisał:
Dobrý den
Už si prosím všichní srovnejte v hlavě označení passat B7!!!!! prostě ještě nexistuje!!!!!!. B6 JE POSLEDNÍ MODEL PASSATU. Stará B5 už má dávno po tanečních. B5 facelift je hezcí jinak stejná kára.
motory TDI nejsou špatné ale neříkam ani že jsou super.
FORD TDCI to nikdy já říkám FORDEM TAM A VLAKEM ZPÁTKY.
PEUGEOT POTUPA PRO ŘIDIČE ŽABOŽROUTI
Och jak hezky to "Zby" napsal..Fordem tam a vlakem zpatky, Peugeot potupa pro ridice Zabozrouti..Je to vsechno samozrejme pravda, stejne jako fakt ze nejlesi auta dela BMW a AUDI (Vorsprung durch Technik). Jeste bych snad pripsal, ze Japonec az na konec, aby mel tazatel opravdu kompletni podklady pro spravne rozhodnuti...Jesteze ta B7 dosud neexistuje, vsem se nam ulevilo..Konecne se nasel nekdo kdo ma v autech PORADEK!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.11.2006 16:29, RE: passat
Krkovicka napisał:
Och jak hezky to "Zby" napsal..Fordem tam a vlakem zpatky, Peugeot potupa pro ridice Zabozrouti..Je to vsechno samozrejme pravda, stejne jako fakt ze nejlesi auta dela BMW a AUDI (Vorsprung durch Technik). Jeste bych snad pripsal, ze Japonec az na konec, aby mel tazatel opravdu kompletni podklady pro spravne rozhodnuti...Jesteze ta B7 dosud neexistuje, vsem se nam ulevilo..Konecne se nasel nekdo kdo ma v autech PORADEK!
S Fordem souhlasím,mám Focusa 1,8 Tdci r.v.01/2005,najeto 112tis a jedna velká hrůza.Snad jen ta spotřeba,je dobrá.Už aby skončil leasing.
Ale předtím jsem měl Hondu Civic 1,8 V-tec Aerodeck 2001 a byla super a bez poruch jezdí doteď,ale to byl benzin.
No a co se týče francouzů,měl jsem P 309 a Partnera a taky nic moc,ale je to jen můj názor.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.11.2006 16:47, RE: passat
Tonny napisał:
S Fordem souhlasím,mám Focusa 1,8 Tdci r.v.01/2005,najeto 112tis a jedna velká hrůza.Snad jen ta spotřeba,je dobrá.Už aby skončil leasing.
Ale předtím jsem měl Hondu Civic 1,8 V-tec Aerodeck 2001 a byla super a bez poruch jezdí doteď,ale to byl benzin.
No a co se týče francouzů,měl jsem P 309 a Partnera a taky nic moc,ale je to jen můj názor.
no tak koukám jako blázen...TADY SE OPRAVDU MAŽOU PŘÍSPĚVKY !!!! v 9:38 cca jsem reagoval s tím, že nechápu, jak může pan redaktor říci o novém passatu, že je to auto na kterém se vše sere !! Připsal jsem svoji zkušenost s tímto vozem...mám služební 2,0TDi, najeto 103 tis. km a nemám s ním jediný problém !!!! Zřejmě jsem si asi až moc rýpnul do p. redaktora, když jsem napsal, že by si měl o těchto vozech zjistit více informací, než bude takové bláboly psát...také jsem se ptal, kolik p. redaktor s tímto vozem ujel km a kde zjišťuje informace o nespolehlivosti těchto vozů .... a ejhle ??? MŮJ PŘÍSPĚVEK JE JAKSI VYMAZÁN ??? jo ještě je pravda, že jsem si rýpnul, že p redaktorovi určitě stojí v garáži něco z francouzské provenience s motorem minimálně 12,0 HDi... no a to jsem asi fakt už přehnal :o))) upřímně, jestli jste z TIP CARSU můj příspěvek fakt vymazali, tak je mi vás líto...
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.