Ryšár napisał:
Počítejme s autorem 47 týdnů po pěti dnech 180 km tam i zpět = 42.300 km za rok. Plus něco s rodinou bude asi kolem 50.000 km.
Proč ne tedy nové?!!
Už se budu opakovat, ale při 3 hodinách denně strávených v autě se řidič taky musí zaměřit na komfort a hlavně ne pohodlnost sedaček. Pokud sedí ještě v práci za stolem, tak tohle zdravotní hledisko je na prvním místě!
Převážně budete jezdit na dálnici, tak si poslechněte taky vnitřní hluk při 130 km/h.
V létě při řízení na dálnici budete sedět ve s...
Jo to souhlasi, problem je samozrejme v penezich, idea¨lni auto je v cenove relaci okolo 600.000 coz je vzhledem ke vsem okolnostem prilis mnoho. Mam nyni Mondeo 2,0 se spotrebou okolo 9,5l coz na denni dojizdeni neni. Kdyz ho prodam utrzim tak okolo 200 tisic tzn. ze me zbyva 400.000 + rocni pojiska okolo 35.000 (havarijni + povinna). Po delsim propocitavani me vyslo jako nejvyhodnejsi koupit 1 maximalne 2 roky stary vuz, protoze v prvnich letech je pokles ceny nejvetsi takze timto eliminuji velkou cenovou ztratu za cenu cca 50.000 km ktere bude mit ojete auto najeto. Predpokladam, ze pri pravidelne udrzbe vydrzi vuz az 300.000km tzn. pri teto porci km to je za 5 let. Zatim musim rict, ze cim vice info tim vic v tom mam zmatek
Nejlepsi motor je mozna od Hondy ale tady prichazi do uvahy jen model Accord ktery je vyrazne drazsi nez ostatni modely prichazejici do uvahy. Vzhledem k vyse uvedenemu tj. nejvyhodnejsi pomer cena/uzitna hodnota/spolehlivost/spotreba mi to vychazi zatim takto: Mondeo/Toledo II/Mazda 6/Primera/Accord/Avensis. Uvitam jakykoliv nazor, ktery bude k veci. Jeste podotykam, ze jsem uvazoval jen o motorech 2,0 nebo 2,2 nebot si myslim, ze mensi kubatura nevydrzi takovou porci km (300.000). Diky vsem za pomoc a nazor