Honza je odborník... napisał:
Proč by sis taky stěžoval na firemního Superba, ty frájo. Neinvestuješ do něj, tak proč by sis stěžoval. Proč Ty nemáš TDI ale 1.8 T? Chceš si užít, asi proto. Mlaďoch asi jsem (21) a než bych čipoval TDI, a pak kouřil jak komín a dělal d d d jako traktor, tak si radši užiju, koupím starou Calibru v turbu za stejné prachy jako Oct. TDI a je to úplně o něčem jiném. Nemáš čipnutou i hlavičku?
Tak to snad není možný, jaký ty seš pako ještě začni křičet, že stará kalibra turbo je spolehlivější a míň nákladná na servis než oktávka a já se snad udusím smíchy... a když už jsem podle tebe ten frája, tak ti podle toho něco napíšu : chápu, že nemáš prachy, tak si kupuješ takový pastičky, jako calibra turbo a pod, ale je to tvoje věc určitě si myslíš, že máš nejlepší auto na světě...mysli si to ty závodníku s pořádnym fárem a že si za něj dal stejnýn prachy jako stojí oct tdi, je důkaz tvojí imbecility ..ale teď už se snižuju na tvojí úroveň, nechápu proč se můžete všichni pos... z toho, že jsou tdi tak oblíbený..ta oblíbenost asi z něčeho pramení... a jestli tobě nevadí jezdit za 15 litrů, nebo kolik ti ten tvůj zázrak baští, tak někomu možná jo...proto jsem taky psal můj názor, že nevidím nic špatnho na tom, že jsou mladý kluci, který chtěj oct tdi.. A stím mým superbem služebním si to odhadnul velmi dobře...proč bych si stěžoval ??? Neinvestuju do něj, tak nezáviď, ale neinvestuje do něj(krom běžnýho servisu) ani firma, má najeto 130 tis.. a všichni odpůrci TDi teď třeba praskněte vzteky, ale s původní váhou..
oct 1,8T mám protože jsem chtěl 4x4, 1,8T jede velmi dobře s rozumnou spotřebou, která se po čipování ještě snížila , o čemž se tobě s calibrou může jen zdát ty FRÁJO...