David V napisał:
Jsem se díval na pár letáků s novými auty a třeba rozdíl u VW mezi naftou a benzínem je jen 50 tisíc u Passatu, což značí, že je to už během záruky z5, pokud někdo jezdí více, takže pokud někomu nevadí horší kultura projevu a věci s tím spojené, tak pak několik let opravdu jezdí levněji. Problém je v tom, že pro Passat se nedá už zvolit benzínová atmosféra. Všechno je oturbený, všechno! U Mondea mají ještě atmo 1.6 a 2.0, takže je tam rozdíl 120 tisíc (2.0i a 2.0 TDCi) a návratnost je 130 tkm (s...
V okamžiku, kdy by auto mohlo skutečně kilometrový náklad začít citelně snižovat, se prodá... Vitejte ve svete operativniho leasingu
Selskyma poctama mate samzrejme pravdu, ale manazersky jsou samozrejme jiny.... Ale to nevadi, aspon nekdo uz uhradil tu maximalni ztratu a my mame co kupovat. Vlastne nemame, protoze manageri spocitali jak je nafta strasne vyhodna a ojetych benzinovych aut je na trhu nedostatek