Milý Jaroš
! NEřešila jsem "typ" paliva (osobně spíše preferuji, nebo ještě lépe - je mi "sympatičtější" benzín, ale to NEní důležité), ale poukazovala na jeden z "paradoxů", kde je v česku DALEKO, VÝRAZNĚ, JEDNOZNAČNĚ "lépe" vnímán (prokazatelně) "problematičtější" (nijak výjimečný - snad "pěknou" spotřebou) 1.9 TDi, než málem "neviditelný" 2.0 TFSi (což je jeden z nejlepším motorů z produkce vw a možná nejlepší dvoulitr na světě!) - já se "jen" snažím takovéto "absurditky" uvést na pravou míru.
Petrovi Š. jsem se s nejlepším vědomím a svědomím snažila doporučit to co považuji za "nej-", musí-li to být vůz ze tří jmenovaných (při osobním setkání bych ho asi zkusila "posunout" k nějakému jinému vozu)
NE - pro firmu Citroën nepracuji, nepracovala jsem a "tipuji", že nikdy pracovat NEbudu - ale jejich vozy s hydropneumatickým odpružením už od dob SM a GS a nyní C5 a C6 mi "vyhovují" (a vím, že v česku jsou VELMi podceňované), ale pro jednu (JINOU - opravdu ,-) automobilku jsem vskutku pracovala ..
PS: Možná bych Petrovi Š. (krom JEDNOZNAČNÉHO doporučení se při výběru "soustředit" na vozy STŘEDNí třídy - už brzy budou v bazarech JEŠTĚ levnější ..to tedy "jen" tipuji - to je totiž /trochu/ má profese, autíčka jsou jen "zábava" - číslo 2 - č. 1 je hudba - hlavně klasická) doporučila tu Alfu (až PO faceliftu!) - bude s ní (v rámci "normálních" vozů) největší zábava, mohla by být za rozumnou cenu a rozdíly v poruchovosti nejsou až takové jak si lidé představují.
Pokračuji v dalším příspěvku ..