Wtorek 16.12.2008 18:31,
rada
Milý Jaroši! Máte-li vskutku oba vozy, přeci nemůžete doporučovat na desetitisíce kilometrů ročně (byť jen v jednom člověku) vůz nižší střední třídy PŘED jakýmkoliv vozem o kategorii výš?!?
PROČ trávit stovky hodin v "horším" voze? Provozně/servisní náklady nejsou až tak rozdílné, pocity z jízdy po desítkách hodin zato něco jako "nebe a dudy" (říká se to tak, ne?). Nejsem fanynka passat, ale při výběru mezi ním a golf altea jetta toledo octavia brera ... naprosto jasně vítězí passat (no spíše jiný(é) vozy střední třídy, ale právě TO (tedy "únava" z jízdy, "snadnost" ovládání, "odhlučnění" atp.) jsou ty NEJvětší rozdíly mezi třídami ... a pro VELKÉ počty kilometrů (což Petr Š. plánuje) je auto vyšší třídy "vhodnější" "lepší" atp atd
PS: TDi jsou sice úsporné jednotky, ale jejich "zvukový" doprovod je opravdu trochu problematický až "nevhodný" (přiznejme si, že motor, který více obtěžuje zvukem/hlukem těžko pohledat - včetně korejských vozů - to NENí maličkost, to je při čase který Petr Š v autě hodlá strávit - cca 3 měsíce plného pracovního času!!! - docela "nápor"). Já bych volila "příjemnější" prostředí - pro místo kde budu pracovat čtvrt roku den co den, rok co rok - tedy kdybych si vybrat mohla - což Petr může ..
reagować