Wtorek 14.10.2008 01:46,
rada
Ohledně podvozků Volvo, to je HODNĚ stará písnička, to si (víceméně ve všech) testech vozů volvo tak deset, možná i více let nazpátek dočtete (NEplatí to pro podvozek Focus v "nových" modelech 30, 40, 50). Volvo totiž, třeba narozdíl od bmw, NEkonstruuje vůz (jako bmw) na zcela ideální jízdní vlastnosti, ale z pohledu bezpečnosti, resp. pro vytvoření co největších deformačních zón (což na jednu stranu rozhodně NENí špatně!) důsledkem čehož ale ..
Prostě volvo "stejný" motor do karoserie "uloží" zcela jinak (vlastně až "obráceně") než bmw, čehož důsledkem jsou, mimo jiné, "slabší" jízdní vlastnosti.
Je to ideální kombi pro "americké" poměry - tam rozhodně ANO, docela kvalitně zpracované, trvanlivé kombi za rozumnou cenu (levnější než octavia) - ANO - to JE zajímavá nabídka; na evropské silnice .. na to tu jsou lepší (podvozky) - a je jich dokonce hodně!
Vím, že se vám to líbit nebude, ale i takový Brumla Citroën C5 se silnice "drží" lépe než Volvo 60 (dle testů, teoreticky i prakticky - verzi s motorem 2.4 má kamarádka, co "nadohled" bydlí). Ale máte pravdu, že pokud Prahou za sebou pojedeme, její vůz na okolí "lépe, dráž, luxusněji atd. působit bude (ale když se omylem srazíme, překvapivě v C5 lepší sedět bude, když prudce brzdit budeme - no nevím - tedy že "systém panického brždění" tam nemá vím, když na silnici sněhová břečka bude - to je SNADNÝ výběr - snazší, než by laik řekl ... ale celkově "bubější" auto jistojistě já mám .-)
Mimochodem doporučuji "mrknout" na německé ceny nových aut C5 a Volvo S60 - nebudu vás napínat - jsou (víceméně) stejné! (vím že v česku je to - zatím - trochu nepochopitelné, ale je to tak .-)
reagować