0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaké koupit auto pro 50 tis.km ročně?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, japonská vozidla, americká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.11.2009 16:50, rada
No koupit Avensise z roku 2001-2002, to uz taky nemusi byt vyhra. To uz jsou osmilete vozy a to nejlepsi maji davno za sebou, co si budem namlouvat. Pan ma pouze 200 tisic, tomu dle meho musi odpovidat i realny vyber vozu. Diesel se muze samozrejme pokazit, to je pravda, benzin mozna s mensi pravdepodobnosti, ale taky. S tim se hold musi u ojetin pocitat. Pokud nekdo pozaduje mobilnost i v pripade poruchy vozu, da se tech par dni urcite prezit i ve vozidle z pujcovny, nebo resit zapujcenim nahradniho vozu ze servisu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.11.2009 18:58, rada
No vy jste toho pánové nejvíc poradili. Zaprvé auto není telefon, s kterým jej srovnáváte, a který je mimochodem už po 1/2 roce vykopávkou, pokud to berete takhle. Ono vozit si zadek v drahém autě (pokud na něj vůbec máte, jelikož takový jsou nejchytřejší - většinou leasing, nebo firemní, že) a ohrnovat nos nad obyčejnými fungujícími, a spolehlivými auty je velmi jednoduché, ubohé a umí to každý druhý mistr světa. Není problém si koupit luxusní auto a dělat ze sebe hogo fogo a stavět se nad ostatní, řečmi: oktávka brr..., nebo podobné inteligencí stříkající výroky. Podívejte se po celém světě, proč myslíte, že jsou auta typu Oct.1,9TDi 66+81kw ve výbavě a slušném stavu pořád tak drahá, to samé stařičké pětiválcové Audi A6 TDi 103kw + nebo se stejným motorem Volvo V70 do roku 2001? Protože to pořád i po najetých 400.000km funguje. Nemáme problém si koupit cokoli moderního, ale dlouhodobě s téměř nulovými náklady to prostě nad 200-250.000km nefunguje, ale dojíždí od servisu do servisu. Dnes už kvalita + značka nic neznamená, všudypřítomná elektronika, supermoderní vstřikovače, a podobné výdobytky moderní doby jsou jen vysávači peněženek. Taková je doba. Jít do krámu, koupit si prášek na praní, aviváž, naházet tam jídlo, a ve vedlejším regálu koupit auto se nosí. Výrobce zajímají úspory, snižování nákladů, zvyšování zisků ve svůj prospěch + v prospěch akcionářů. Kdo je na tom bit? Vždy jen ten zákazník...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.11.2009 20:42, rada
No, to jsme to slízli od pana M. Teď už víme, proč jsou Octávie ve světě stále tak drahá.No jo, klobouk dolu a díky, že jste nás vrátil do reálu. Ale stejně by nás určitě zajímalo, kde všude v tom širém světě jsou ty Octavie tak drahé? Děkuji
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.11.2009 21:47, rada
k diskuzi: Já bých neposlouchal člověka co dokáže srovnávat hundaje s hondou, ani ty co ti poradí na tyto km benzín. ( nebo že by pán na dalnici hledal co 400km LPG stanici?? ) Lidi vzpamatujte se viděli jste někdy firemního otloukánka v benzínu??? A neřešte si zde své koplexy k naftovým motorům.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.11.2009 23:28, rada
Sam najazdim 50k rocne, pracujem ako serv. technik, potreboval som kombi, jazdim sam. Naklady na prevadzku si platim sam, ak by to bol zamestnavatel tak mi je to fuk a vyberem si hoci Ford /viac zabavy za volantom/. Pred 3 rokmi som to riesil. Vysledok: Octa I TDI 66kW. Po 3 rokoch mam 320k km, najazdene 170k km, spotreba 4,5 l, tankujem len TESCO naftu/je to SLOVNAFT ako u kazdaho ineho/, vymenena spojka /vadne lozisko/, rozvod, tlmice, ulozenia, kotuce, 2x stahovacka okna, repas startera a olej + pneu. Pred mesiacom som to riesil znova. Vysledok: Octa I TDI 66kW . Octa I sa stale vyraba, nova 13 000 Euro, za svoju by som dostal tak 4500 EURO, tak som si rovno nechal svoju, zaplatil 1300 EURO za rozvod, dvojhmotu, komplet podvozok, kotuce. Auto mi sluzi na 100%, ani raz som nemeskal pre poruchu alebo ze by som nenastartoval. A este, na aute je povodny vyfuk, merac hmotnosti vzduchu, turbo, cerpadlo . Ak jazdis sam tak Octa 1 TDI 66/81 ak niekto vzadu Octa II 77kW a hlavne si to zrataj.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.11.2009 23:52, rada
Já na tom byl podobně jako Josef. O1 tdi 66kw najeto přes 280000. Za tu dobu 3 krát rozvody, jednou repase starteru i alternatoru, jednou tlumiče, jednou váha vzduchu, postupně všechny stahovačky- ted už ten plastík kterej vždy praskne dělají jinak, k tomu samozřejmě spotřebák, jinak OK. Ted do tech novejch Tour davají myslim 74kw. Už je to sice PD ale tahle verze neni problemová. A nová bude v záruce.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 05.11.2009 08:01, rada
Moje (asi né moc velká) zkušenost je taková: měl jsem shruba stejné požadavky jako pán co se ptá. Chtěl jsem pěkný, zachovalý, né moc drahý, spolehlivý auto, co (až tak) moc nežere a třeba i který nebude moc lákat zloděje. Dálky jsem občas jezdil (Německo-Frankfurt, dovolená), ale i město. Na co jsemale kladl největší důraz byla spolehlivost. Škodárnu bych si už nekoupil, mám s ní špatné zkušenosti. Pro info, kamarád pracoval jako vedoucí v autorizovaném servisu Škoda a koupil si Peugeota, prý zvolil raději sladkou nevědomost než aby si koupil škodovku. Chápu ho.
Mám teď Avensise 2.0 (110kW) r.v. 2002, benzín. Každej den najedu dohromady 50-60km, týdně najedu cca. 500km ale po dieselu nebrečím. Spolehlivost A1, Mám ho dva roky a liju tam jenom benzín. Kombinovanou mám 8.2 l/100km, dálnice je za 7 l/100km. Nádrž má 60 l, nikdy jsem tam ale víc jak 55 l nenatlačil.
Praxe: když jsem jezdil na služebky (Německo) s Oct II (77kW)(díky bohu, že není moje), tak opravdu jedině diesel. Cca 850 km na jeden zátah je prostě paráda. Jednu nádrž tam, jednu zpátky. Když jsem to jel se svým Avensisem tak jsem bral 4x. Otravuje to pořád stavě t u benzínky a samozřejmě to stojí víc.
Octavii bych jako soukr. auto nikdy nechtěl. Je to nespolehlivá chiméra, která v česku rejžuje na lidské hlouposti. Proč jsou škodovky nejdražší právě u nás a né třeba ve Skandinávii či Polsku??
100% jsem pro nový diesel na leasing pro pána. Pokud ojetina, tak třeba Accord. Bacha ale na českou pančovanou (nejen) naftu, která si dokáže poradit s né jedním vstřikem . Jinak benzíňáku bych se nebál.
Mějte se dobře. Čau. J.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 05.11.2009 09:23, rada
Pri takovem najezdu je to zcela jednoznacne - novy pohodlny diesel se zarukou. Pokud me neco zivi a po ctyrech letech se provozni naklady vysplhaji nekde k pul mega, tak nebudu kupovat ojetinu za dveste, ktera uz ma lecos za sebou (o cem nevim) a ktera pak muze v nejmene vhodne chvili prekvapit. Neprijemne. Osobne nechapu pristup, kdy se setri na vstupni investici, pricemz provozni naklady a cas tuto investici mnohonasobne prevysuji.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 05.11.2009 09:31, rada
hahahaha....ted jsem si dočetl všechny "rady" a vidím to tak,že pán se radši vykašle na nějaké kupování auta a bude jezdit vlakem a MHD...))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 05.11.2009 09:57, rada
Tak už jsem to pochopil,tak si pane kupte O1 Tour a bude to vše super!!!Úplně jste mě utloukli argumenty!!!Já teda sám jezdím už fakt dlouho jetý BMW,od E28 po E39,spíše benzíny,ale opravy kromě spotřebáku neřeším!!!Možná jsem padl na dobrý kusy,ale radši 10.let staré BMW či MB než nový embéčko!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 05.11.2009 11:03, rada
Jen se vrátím k zavádějící myšlence, že s LPG stále hledáte pumpu. Pokud vybíráte auto střední třídy tak kola budou nejspíš šestnáctky. Do rezervy po takovémto kole dáte nádrž na 77 l. Natankovat se dá cca 60. Tedy absolutně srovnatelné množství s benzínovou nádrží. Navíc máte ještě ten benzín takže teoretický dojezd ( ale kdo by jezdil za dvojnásobek) je rozhodně větší než u jakéhokoliv dieselu.
A k chytrým radám na nové auto… Až vás ta vaše ojetina opustí třeba v 300 tis km. Tak přijdete o 150 000 Kč (prodáte třeba za 50 k Kč) O tyto peníze přijdete během několika měsíců (2-4) hned po koupi nového vozu. Uvažujme auto a cca 600 000 ale spíše více. Bavíme se přece o autu střední třídy. Až budete vaši funglovku prodávat třeba zase v 300 tis budete chudší o třeba 550 000. Ano připočtete si samozřejmě u ojetiny servis, který není na záruku jako u nového auta. Bude ale tato částka dosahovat 400 tis? A nezapomeňme započítat veledůležité záruční pravidelné prohlídky ( kontrola kapalin 5000 Kč) větší prohlídka 20 000 Kč. Tyto náklady vás neminou s děsivou pravidelností. A ne každé ojeté auto s takovoto pravidelností potřebuje tak drahé opravy.
A k radě ohledně malého auta Oct I ( kufr a převisy z něj auto o třídu větší nedělají) s hlučným motorem (ano spolehlivějším než současné diesely) se nemá cenu vyjadřovat.
A co bych vybral já Benzín s LPG. M 6 , Accord, Avensis, jsou určite lepší než Mondeo nebo Sonata. Ale jen za 200 000 Kč budou mít už také hodně najeto. Podívejte se na zdejším webu ty Fordy mají kolem 100 tis km a Hyundaie taky klidně 50 tis. (3 – 4 leté) Proč ne starší? Kromě nájezdu berte také v potaz přirozené stárnutí materiálů. Pryže elektronika… Je toho moc, v autě není jen motor, který v současnosti asi vše ostatní v autě přežije.
Hodně štěstí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 05.11.2009 15:55, rada
Peugeot 607 , nafta
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 05.11.2009 17:00, rada
jasna volba - http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vqrn4kcszodg
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 05.11.2009 18:34, rada
Ja kupuji auta cca 2 roky stará a po dvou letech měním (kupuju s cca 100tis prodávám s 250tis -> ale kde ho vykoupili, tak je tam na tach vzdy neco kolem 150= takze pro Vas idealni :---))). No nic. Reference. 1. Suzuki Baleno 1,8ben= nižší střední, hrůza požitek, ale žádné investice 2. Škoda octavia 4x4 2.0 ben = hezčí, lepší, bez investic 3. Alfa 156 1,9di = opravy cca 20tis, ale supr svezení 4. Mazda 6 2,0 di = supr, bez investic. 5. Nyní poprvé nový Accord.
Pro Vaše potřeby mohu říci jednoznačně diesel. Co se týče značky, tak se těžko rozhoduje ono za těch 200tis vždy dostanete něco úměrného a podobného. Já bych osobně asi doporučil VW Group nebo Japonce. Nebál bych se Itala, ale záleží co od toho očekáváte a také kolik Vám je let (já už z toho vyrostl). Manželka má Mondeo a nevím, já osobně se v tomto autu necítím velmi dobře, ikdyž musím uznat, že se mi líbí. No a pak klidně spolehlivé německé brand značky (AUDI, BMW, MB) jsou super -> to bude další moje meta.
Souhrn :
Koupí Japonce máte velmi spolehlivé auto s menším rizikem, ovšem kdyby se to rozsypalo, bude to dražší, to saméí se dá říci o lepších němcích.
Koupí VW Group máte vyváženost ve všech směrech -> ale bacha servis už není co býval (myslím autorizovanýž a cenou)!!
Ford se dá koupit za slušné prachy, celkem v poho se dá opravit, ale strašně klesá cena a JÁ bych doň nešel.
Společník má druhého francouze a možná naštvu přispívající opěvující HDI, ale to je hrůza -> pojízdnej automat.
No a u Itala se Vám sem tam něco vysype, servis a díly jsou v poho, ale je to spíše emoční rovina.
Nemám zkušenosti se Švéďákama, korejcema apod....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 05.11.2009 19:25, rada
koupit stredni tridu za dveste s najezdem sto, aby me ve trechstech bez vetsich investic opustila... hodne stesti. jasne, nove auto ztraci na cene vice, ale pokud je to Znacka, tak se da po tech par letech bez problemu za 40-50 procent ceny udat. ono to je asi o tom, jak se ma kdo cas o to auto starat a na kolik je na nem zavisly - kolik trati na tom, kdyz s tim musi misto na sjednane misto do servisu. krom toho ojetiny lepsich aut stredni tridy maji pomerne slusne palky za pojistky (pov+hav) a pokud tady nekdo pri tomhle vyuziti a najezdu jezdi bez pojistky... jeho vec. v tomhle smeru vychazeji velmi dobre skodovky. takze nova octavia diesel nejaky akcni model kolem ctyrset nemusi byt vubec spatna volba.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 05.11.2009 21:10, rada
Celý dotaz je trochu mimo. Pokud mám na to, abych utratil téměř sto tisíc za palivo za rok ( 50000 km, 6.5 l spotř., 30 Kč za litr- orientační dlouhodobá cena )- někde není napsáno, že by to platila firma, respektive odepisoval z daní. Pokud vím, že najedu tolik kilometrů, tak prostě musím připlatit a dát jako úvodní investici víc peněz. Jinak se to auto rozsype .
Nevěřím, že by to mohlo fungovat. Pokud by si koupil benzín, který by mě méně najeto, tak ho zase sežere ta spotřeba- teď plácnu 8.5 l- protože při tomto nájezdu asi nebude jezdit 100-110 po dálnici.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 06.11.2009 06:27, ha
To jsem zvědav jaké stáří a kolik najeto budou mít auta za 200 tis Kč. A to si je ještě chce nechat několik let při nájezdu 50 tis. To budou pokladničky....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 06.11.2009 06:28, Hmm
Obohatila Vas tato odpoved stejne jako me??
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 06.11.2009 07:12,
Mozna by bylo lepsi 200tisic pouzit jako prvni splatku a vzit vuz kolem ceny 300t s najezdem kolem 70-80tisic r.v. 2006. Ja bych volil Hondu Accord 2,2 nebo 2,4 nebo Toyotu Avensis. U benzinove hondy je velka pravdepodobnost, ze ta 2,4 zvladne i vysokou porci kilometru rekneme tak kolem 400tisic.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 06.11.2009 07:57, RE: Hmm
eftik napisał:
Obohatila Vas tato odpoved stejne jako me??
Ne,.......pane Dvorský, přečtěte si prosím svůj článek ještě jednou a zjistíte, že jste tomu "chudákovi", který se na Vás obrátil nedoporučil vůbec, ale vůbec nic. Dumání nad tím, kolik asi tak bude mít auto najeto a jakou bude mít výbavu, to kupující zjistí v prvním bazaru, ale co takhle napsat, že Mazda 6 má lichoběžníkovou př.nápravu, a že si pravděpodobně bude po čase žádat větší investice než přední osa v Mondeu, nebo že čerpadlo Delphi je rizikovější než ostatní apod - to je to co tazatel chtěl znát.........nemohu si pomoci, ale od doby, co na Tipcars nepíší lidé jako Dusil nebo Vaculík, nestojí to tu za nic!
reagować
  1 2 3 4 ... 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.