0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaké koupit auto pro 50 tis.km ročně?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, japonská vozidla, americká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 07.11.2009 13:37, RE: bez předmětu
Pavlik napisał:
Jenže vámi zmiňované vozy za 200 nekoupí v dobrém stavu ani náhodou. To nemluvím o té finanční rezervě nutné k "uvedení do provozu".
První dva Avensisi jsou roku výroby 2002 a poslední 2008.Rok 2003 se dá sehnat do 200 000.Já tyto auta nikomu nenutím jen jsem řekl,že moje zkušenost je jiná než vaše.To jest,že jsme do dieslů nemuseli každých 50 000 Km kupovat vstřiky a turba. Jinak preferuji také benzín ale ne kvůli kvalitě.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 07.11.2009 19:00, Pro Kylii
Pár postřehů k Vašim příspěvkům:
1. Drtivá většina dealerů Citroenu u nás, v omezených Čechách, V6 biturbo uvidí tak akorát na prospektech, o možnosti se svézt ani nemluvě. Tak tam radši ty lidi nenahánějte, jenom by se jim tam smáli. Zázrak je fyzicky vidět 2,2 biturbo.
2. Ptala jste se svého mechanika na to, co říká jeho FAP na aditiva dodatečně přidávaná do nafty?
3. Do naší kotliny (budete se divit) skoro každýmu stačí výkon do 150k. Chápu, že si v D užíváte, bude-li však cestovní průměr 40 km/h, stačí Vám 1,6 HDi. Taky vynikající motor.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 07.11.2009 21:52, Pro Pepe(ho)
Pepe napisał:
Pár postřehů k Vašim příspěvkům:
1. Drtivá většina dealerů Citroenu u nás, v omezených Čechách, V6 biturbo uvidí tak akorát na prospektech, o možnosti se svézt ani nemluvě. Tak tam radši ty lidi nenahánějte, jenom by se jim tam smáli. Zázrak je fyzicky vidět 2,2 biturbo.
2. Ptala jste se svého mechanika na to, co říká jeho FAP na aditiva dodatečně přidávaná do nafty?
3. Do naší kotliny (budete se divit) skoro každýmu stačí výkon do 150k. Chápu, že si v D užíváte, bude-li však cestovní průměr 40 ...
1) Aha - no to máte (bohužel) asi PRAVDU .-(
Ale to bylo jaksi "mimo" HLAVNí téma - dle MNE požadavkům tazatele na BEZPEČNOST, POHODLí a "většinový" provoz po DÁLNICI vlastně IDEÁLně vyhovuje Citroën C5 - já bych mu doporučila VYNIKAJÍCí 2.2 HDi (a to se snad ojeté sehnat dá - vím že např. v Österreich jich je docela ...), k tomu bude zřejmě "automaticky" VELMi "pěkná" výbava Excluxive, při troše štěstí vrstvená bezpečnostní protihluková skla nebo systém hlídání pruhů AFiL a tak ... a to vše pravděpodobně za relativně "rozumnou" cenu
2) NEptala, ale aditivovaná paliva používám "odvždycky" a vždy když si vzpomenu koupím takové to "komplexní" STP co se používá jen po 5-6ti tisících km (já si většinou "vzpomenu" sice tak po 10ti .-) a NEchci si vymýšlet, ale mám pocit že mi za (téměř) 160 t. km co jsem s 2.2 HDi najezdila FAP měnili ...jednou? No maximálně 2krát!
3) S tím 1.6 HDi máte pravdu - to je MOC příjemný povedený a "akorát" motor .-)
(ve voze typu C4 - mně osobně se NEJvíce "líbí" v Mazdě 3 ,-)
PS: A NEmohu si pomoci, do C5 mi - a ehm párkrát jsem to tady již NAPSALA - NEJvíce "hodí/pasuje" právě 2.2 HDi ... ať kdysi "obyčejné", tak dnes Biturbo (to tedy pro VŠECHNY ostatní - pro MNE mi tam nějak ještě "lépe" zapadá V6
Pěkný den
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 08.11.2009 16:30, RE: Pro Pepe(ho)
Kylie napisał:
1) Aha - no to máte (bohužel) asi PRAVDU .-(
Ale to bylo jaksi "mimo" HLAVNí téma - dle MNE požadavkům tazatele na BEZPEČNOST, POHODLí a "většinový" provoz po DÁLNICI vlastně IDEÁLně vyhovuje Citroën C5 - já bych mu doporučila VYNIKAJÍCí 2.2 HDi (a to se snad ojeté sehnat dá - vím že např. v Österreich jich je docela ...), k tomu bude zřejmě "automaticky" VELMi "pěkná" výbava Excluxive, při troše štěstí vrstvená bezpečnostní protihluková skla nebo systém hlídání pruhů AFiL a tak ... a to vše pr...
Po přečtení téhle diskuze by mě celkem zajímalo rozhodnutí tazatele:)
Měl jsem služební Citroën C5 LPG a musím říct, že jsem byl maximálně spokojen. Tohle pohodlné auto nikoho neunaví a spotřeba 9l/100km při ceně plynu 13 Kč, což je cca 1,2 Kč na kilometr nemusím komentovat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 08.11.2009 18:31,
Ty vole to je masakr.. ano ano, všichni koupíme c5 2.2 hdi biturba sedačky masážní všechno, nejlepší auto na světě, tankovat pouze "doma" (tak si táhni domu rybo zblázněná a nelob tady), nikde jinde, celej ten proklatej vw ať jde do kytek česká rafinérka taky, tahaj nás tady za nos, tahle ženská na to kápla, kdo si dovolí na tom světě od Kalifornie po Japonsko koupit VW toho ukamenujem a.. a.. .. a Citroenu postavíme ohromnej pomník na Měsíci ať to všichni všude viděj..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 08.11.2009 19:33, NE moc milý karlos(i)
karlos napisał:
Ty vole to je masakr.. ano ano, všichni koupíme c5 2.2 hdi biturba sedačky masážní všechno, nejlepší auto na světě, tankovat pouze "doma" (tak si táhni domu rybo zblázněná a nelob tady), nikde jinde, celej ten proklatej vw ať jde do kytek česká rafinérka taky, tahaj nás tady za nos, tahle ženská na to kápla, kdo si dovolí na tom světě od Kalifornie po Japonsko koupit VW toho ukamenujem a.. a.. .. a Citroenu postavíme ohromnej pomník na Měsíci ať to všichni všude viděj..
Já sice VÍM že "jsem na to kápla", ale nejlepší auto na světě (Citroën C5) opravdu NENí (pro a PODLE mne je a na naprostou špičku MÉHO žebříčku patří Bristol Fighter, moc se mi líbí konstrukce a "pojetí" nového McLaren(u) z "běžnějších" modelů za MIMOŘÁDNÝ považuji motor 6.3 AMG atd.).
Citroën C5 je však VELMi zajímavá volba mezi vozy střední třídy - výborně splňuje požadavky na POHODLí, BEZPEČNOST a většinový provoz po DÁLNICi (zajímavé že nepíšete co z tohoto např. vámi OPAKOVANĚ zmiňované vw /zřejmě myslíte Passat/ splňuje LÉPE .-)
PS: Mne POTĚŠILO, že automobiloví novináři v Japonsku zvolili za "nejaponský" VŮZ ROKU ....
... Citroën C5
Pěkný den (a s tím palivem to jsou výsledky TESTŮ - zdůrazňuji že MÍSTNÍCH - a ANO, odpovídá to i mým vlastním zkušenostem, v Deutschland, v Österreich i na Slovensku se prodává KVALITNĚJŠí palivo ... vy snad myslíte že NE?
Popravdě já bych CHTĚLA abych si v Praze mohla koupit STEJNĚ kvalitní benzín/palivo jako "doma" ... vy snad NE? .-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 08.11.2009 21:20, RE: NE moc milý karlos(i)
Kylie napisał:
Já sice VÍM že "jsem na to kápla", ale nejlepší auto na světě (Citroën C5) opravdu NENí (pro a PODLE mne je a na naprostou špičku MÉHO žebříčku patří Bristol Fighter, moc se mi líbí konstrukce a "pojetí" nového McLaren(u) z "běžnějších" modelů za MIMOŘÁDNÝ považuji motor 6.3 AMG atd.).
Citroën C5 je však VELMi zajímavá volba mezi vozy střední třídy - výborně splňuje požadavky na POHODLí, BEZPEČNOST a většinový provoz po DÁLNICi (zajímavé že nepíšete co z tohoto např. vámi OPAKOVANĚ zmiňované vw...
A co nový Shell V-power?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 08.11.2009 21:43, Milý Alkantpan(e)!
Alkantpan napisał:
A co nový Shell V-power?
Myslíte Shell V-Power Diesel se syntetickou složkou GTL?
Teoreticky jistě SKVĚLÝ, jaká bude/je praxe (zdali je "ředěný", resp. je-li opravdu STEJNÝ jako v Deutschland, Österreich atd. - to opravdu NEvím)
Já to "řeším" že "mimo česko" tankuji "normálně" (a na první místo stále ještě dávám Aral Ultimate 100, resp. Aral Ultimate Diesel) a v česku raději "sama" přidávám "ručně" aditivum, neb to je jediná cesta k "jistotě" ... že tam to aditivum je a že je ho tam správné množství..
Pokud sem někdo napíše své REÁLNÉ zkušenosti s tím novým SHELLem, já budu jen ráda (a snad se časem v MF Dnes či v AutoDiesel "odhodlají" k dalším testům..
Pěkný den
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 08.11.2009 21:58, Milý Zdeny60(ko)!
Zdeny60 napisał:
Nazdárek Kylie

Asi jste byla delší dobu na dovolené, ne? Bylo tu fakt smutno, ale už je to zase "ve starých kolejích"

Jen k poznámce na téma stáčení tachometrů. Kylie, nebuďte naivní, i němečtí Turci jsou jen lidi....

A zkuste někomu dokázat, že auto má či nemá stočené km cha cha... Ty by soudy nedělaly fakt nic jinýho, Čili můj neskromný názor je, že v Německu už to dááááávno není to, co bývalo ještě před pár lety. Dneska polsko-rusko-česko-německé vztahy v prodeji aut fungují kapáne...
Děkuji za "uvítání", ale já se na (POŘÁDNOU) dovolenou zrovna chystám ,-)
Pěkné dny .-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 09.11.2009 06:18, RE: Milý Alkantpan(e)!
Kylie napisał:
Myslíte Shell V-Power Diesel se syntetickou složkou GTL?
Teoreticky jistě SKVĚLÝ, jaká bude/je praxe (zdali je "ředěný", resp. je-li opravdu STEJNÝ jako v Deutschland, Österreich atd. - to opravdu NEvím)
Já to "řeším" že "mimo česko" tankuji "normálně" (a na první místo stále ještě dávám Aral Ultimate 100, resp. Aral Ultimate Diesel) a v česku raději "sama" přidávám "ručně" aditivum, neb to je jediná cesta k "jistotě" ... že tam to aditivum je a že je ho tam správné množství..
Pokud sem někdo n...
Kylie:

Moc to prožíváte. Za 14 let denodenního služebního ježdění s naftou a anejtými 1,2 mil. km se mi "nepodařilo" zničit ani jediný naftový motor přesto, že ne vždy byla aspoň nafta od Slovnaftu. tím chci říct, že tu vyvoláváte zbytečné spory a děláte dusno.

K palivu: osobně se domnívám, že pokud jezdí sturbodýzlem "normální" člověk, který o principu fungování svého motoru aspoň z dálky něco ví, tak mají motory reálnou šanci mnajezdit 250tkm naprosoto v klid a přiznejme si, že v praxi to bude možná ještě více a jezdí pořád dále. A po 250tkm - aspoň tedy mě-auto již tak 100tkm "nebaví" a jde dál. A pokud ho někdo koupí s najetými 250tkm, tak udělá za pár kaček repasi vstřiků či pumpy a jezdí vesele dál.

Dnes, co jsem přičuchnul po dlouhých 14 letech zpět k benzínu, bych naftu nechtěl, těch pár halířů navíc v nákladech na km mě nezabije (ony totiž náklady na PHM netvoří majoritní složku nákladů spojených s provozem auta) a netrpím paranoickou depresí z toho, že se mi podělá turbo, kleken vstřikování a nebo že motor ztratí kompresi.

Není to tak kritické, jak se o naftě "vykládá", ale je tám pořád to ALE....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 09.11.2009 08:48, RE: bez předmětu
Pavlik napisał:
Je pravda, že co 50 tisíc km tyto věci měnit nebude. Ale jestilže koupí vůz se 100 a více tisíci km, Do 200 tisíc je vymění téměř jistě. Minimum jsou vstřiky (5 tis. za kus po repasi), dvouhmotový setrvačník (25 tis. z druhovýroby) a to v benzínu není. Turbo při slušném zacházení těch 250 tisíc km vydrží (25-30. tis z druhovýroby). Spojka, tlumiče a nápravy beru jako samozřejmost - ty jsou u každého auta.
jenze pokud koupite vuz se 100 a vice tisici km v ceskem autobazaru nedivte se ze pak turbo vydrzi pri slusnem zachazeni 250tis km a ze vstriky vymeni do 200tis , jakpak by ne kdyz to je vetsinou o 200tis stocene !! a jinak na benzinu vam staci parkrat vymenit lamdu kat atd . a penizky se budou kutalet taky ..., keci ze vstriky na nafte vydrzej do 200tis plati tak akorad na zanovnich autech 120-max 150tis km v ceskych autobazarech bez servisni historie ,hodne lidi by se velice divilo ze jeho mazlik npr. golf tedeii nacina treba 450tis km atd. atd.
reagować
  1 ... 4 5 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.