0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaké auto vybrat s motorem 2.0 TFSI?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, německá vozidla, česká vozidla, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 24.08.2012 09:48, RE: připomínky
Dolly napisał:
A4 162 kw 2.0 TFSI 10,3 l/100 km průměr
Saab 9000 165 kw 2,3 9.85 l/100 km průměr (r.v. 1997)
Opel Calibra 150 kw 2,0 10,2 l/100 km průměr

Jenže v té době motory nemusely plnit Euro 4 nebo Euro 5 nebo co teď vlastně ty ekoteroristi prosadili.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 24.08.2012 10:42, RE: připomínky
Roman AX napisał:
Jenže v té době motory nemusely plnit Euro 4 nebo Euro 5 nebo co teď vlastně ty ekoteroristi prosadili.
Pravda, a teď perličku. Ve středu jsem seděl v hospodě s patologem a probírali jsme co nejvíc škodí plicím. Jako bývalému silnému kuřákovi mě to dost zajímalo.
Nejhorší plíce mají lidi z měst (i nekuřáci). Zdaleka nejhorší je prach, to jsou úplně černý. Když krájí kuřáka ze vsi, je na tom daleko lépe (relativně :)
Asi začnu nenávidět naftu, když vidím co se z toho občas vyvalí,
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 24.08.2012 10:49, RE: připomínky
Dolly napisał:
Pravda, a teď perličku. Ve středu jsem seděl v hospodě s patologem a probírali jsme co nejvíc škodí plicím. Jako bývalému silnému kuřákovi mě to dost zajímalo.
Nejhorší plíce mají lidi z měst (i nekuřáci). Zdaleka nejhorší je prach, to jsou úplně černý. Když krájí kuřáka ze vsi, je na tom daleko lépe (relativně :)
Asi začnu nenávidět naftu, když vidím co se z toho občas vyvalí,
No, a když to do článků napíšu já, tak se to nikomu nelíbí a raději ušetří 70 hal/km. Hlavně, že vypustili méně CO2 - ryzí demagogie.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 24.08.2012 11:06, Dobře napsané srovnání
Jen chci poděkovat jak výstižně byla recenze napsaná a na závěr hezky rozdělení vozů, kterým sedí to či ono. Díky
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 24.08.2012 13:34, RE: připomínky
David V napisał:
No, a když to do článků napíšu já, tak se to nikomu nelíbí a raději ušetří 70 hal/km. Hlavně, že vypustili méně CO2 - ryzí demagogie.
já jsem nekuřák z města a když jsem v autě, hned zapínám vnitřní cirkulaci. Mám plíce jako nekuřák ze vsi?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 24.08.2012 15:53, RE: Dobře napsané srovnání
pavel26 napisał:
Jen chci poděkovat jak výstižně byla recenze napsaná a na závěr hezky rozdělení vozů, kterým sedí to či ono. Díky
Vcelku bych souhlasil, ale asi bych tak nechválil A4 v "es-lajnu". Mám sice zkušenosti jen s dieselem, nicméně nejspíš budou vlastnosti u TFSI obdobné. Podvozek je značně nepohodlný - je pěkné, že cítíte v zádech každého přejetého mravence, ale po pětihodinové cestě to jaksi není ono. Uvnitř není kam co dát. Nejsem úplně nadšenec pro přihrádky na 5l soudky piva, ale když si musím dávat láhev s vodou někam na zem, není to optimální. Auto přitom zase nepůsobí nijak zvlášť agilně. Na úzkých okreskách mi připadá trochu tupé, proti Passatu je to samozřejmě ještě nádhera. Interiér je solidní, ale nevyhovala mi sedadla (podivné nefungující boční držení zad), ty v Passatu jsou možná i lepší.
Na dlouhé cesty tedy nevhodné, Passat nesrovnatelně lepší.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 24.08.2012 16:46, RE: Dobře napsané srovnání
ijon33 napisał:
Vcelku bych souhlasil, ale asi bych tak nechválil A4 v "es-lajnu". Mám sice zkušenosti jen s dieselem, nicméně nejspíš budou vlastnosti u TFSI obdobné. Podvozek je značně nepohodlný - je pěkné, že cítíte v zádech každého přejetého mravence, ale po pětihodinové cestě to jaksi není ono. Uvnitř není kam co dát. Nejsem úplně nadšenec pro přihrádky na 5l soudky piva, ale když si musím dávat láhev s vodou někam na zem, není to optimální. Auto přitom zase nepůsobí nijak zvlášť agilně. Na úzkých okreská...
Na nějakou delší trasu bude Passat B6 mnohem pohodlnější než Audi A4. Přeci jen je to větší auto a porovnávat by se to dalo spíš s A6. A4 je sice střední třída, ale spíš zaměřená na trochu jinou klientelu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 24.08.2012 17:28, RE: Dobře napsané srovnání
zigi napisał:
Na nějakou delší trasu bude Passat B6 mnohem pohodlnější než Audi A4. Přeci jen je to větší auto a porovnávat by se to dalo spíš s A6. A4 je sice střední třída, ale spíš zaměřená na trochu jinou klientelu.
Souhlas, tazatel bohužel nepíše, jak velké chce auto nebo kolik a na jakých trasách najezdí. Pak by byl i výběr auta smysluplnější. Nicméně je i tak zajímavý.Spíš jsem reagoval na pana Škrdlu, který A4 v s-line podle mě až příliš vychvaluje. Pokud se za hodinu jízdy v těch údajně "božích" sedadlech kroutíte a nevíte, jak si jinak sednout, tak jak pak vypadají ty obyčejná. Možná má ale 2.0 TFSI sedačky jiné, i to může být.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 24.08.2012 19:07, zaslepený pohled na realitu
Článek na mě zapůsobil jako tendenčně naspaný a neobjektivní. A nebo pisatel nejel/neseděl v /neřídil auto, kde opravdu po 500km ho nebolí záda/kyčle/hlava, kde do zatáček auto najíždí téměř samo a kde je možnost si něco někde někam uložit.
Tohle vše A4 chybí, byť motor 210HP není špatný.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 24.08.2012 20:17, RE: Dobře napsané srovnání
ijon33 napisał:
Souhlas, tazatel bohužel nepíše, jak velké chce auto nebo kolik a na jakých trasách najezdí. Pak by byl i výběr auta smysluplnější. Nicméně je i tak zajímavý.Spíš jsem reagoval na pana Škrdlu, který A4 v s-line podle mě až příliš vychvaluje. Pokud se za hodinu jízdy v těch údajně "božích" sedadlech kroutíte a nevíte, jak si jinak sednout, tak jak pak vypadají ty obyčejná. Možná má ale 2.0 TFSI sedačky jiné, i to může být.
S těma sedačkama nevím, ale osobně bych ani jedno auto nezavrhoval. Nejprve bych se se všemi projel a podle toho se rozhodl. I ta potupená RSka má co nabídnout, i když komfortní jízda u ní nebude na nejvyšší úrovni. Jen tazatel ví, co mu bude nejvíc vyhovovat. Já bych osobně zrovna do té A4 moc nešel. Buď bych vzal Passata B6 kvůli prostoru, komfortu a na dlouhé jízdy výbornému pohodlí a nebo RS, které vypadá hodně dobře, hlavně v modré barvě. Její váha je nejnižší, takže motor bude pěkně tahat. A prodej za pár let bude velmi snadný, protože u nás je toto auto hodně žádaný.
Záleží na prioritách...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 24.08.2012 20:19, RE: zaslepený pohled na realitu
Zdeny60 napisał:
Článek na mě zapůsobil jako tendenčně naspaný a neobjektivní. A nebo pisatel nejel/neseděl v /neřídil auto, kde opravdu po 500km ho nebolí záda/kyčle/hlava, kde do zatáček auto najíždí téměř samo a kde je možnost si něco někde někam uložit.
Tohle vše A4 chybí, byť motor 210HP není špatný.
Tazatel tohle zřejmě vůbec neřeší. Chce prostě koncern, tak proč mu vnucovat japonce...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.08.2012 15:55, RE: Dobře napsané srovnání
zigi napisał:
S těma sedačkama nevím, ale osobně bych ani jedno auto nezavrhoval. Nejprve bych se se všemi projel a podle toho se rozhodl. I ta potupená RSka má co nabídnout, i když komfortní jízda u ní nebude na nejvyšší úrovni. Jen tazatel ví, co mu bude nejvíc vyhovovat. Já bych osobně zrovna do té A4 moc nešel. Buď bych vzal Passata B6 kvůli prostoru, komfortu a na dlouhé jízdy výbornému pohodlí a nebo RS, které vypadá hodně dobře, hlavně v modré barvě. Její váha je nejnižší, takže motor bude pěkně tahat...
Souhlasím s tím, aby si tazatel všechny auta projel a pak se rozhodoval. Příjde mi to jako linčování RS, a vyzdvyhování A4. Osobně mám zkušenost s RS kterou vlastním a můžu říct, že oproti B6 jede daleko lépe díky nižší hmotnosti i velikosti a RS má sportovní podvozek, takže zažívám i lepší citový zážitzek z jízdy. A co se týče A4 s tou srovnání nemám, protože když mělo dojít na vezení, tak ji dotyčnému odcizili. Jednoznačně bych šel do RS z pohledu že umí v celkovém měřítku umí nejvíce nabídnout (cena servisu, cena náhradních dílů, rodina, kufr, svezení, vlastnosti, vizuální dojem)... Každopádně ať už vybere tazatel cokoliv, 2,0 TFSI je super motor!
reagować
Piloter
ilość wystąpień1
data registracji12.06.2013
Środa 12.06.2013 14:23, k přechvalovanému motoru
Zdravím všechny. Četl jsem si komentáře a nedalo mi to nenapsat něco k motoru a celkově k
A4 S-Line 2.0TFSI 2005-2007. Jelikož jsem byl hrdým majitelem tohoto auta, tak mám dost zkušeností na vlastní kůži. Auto vzhledově super, hlavně když si človek najde dobrý jetý kus s opravdovým max.S-line od výroby a ne od rádoby bastličů, když nové už teď nepořídí že? :) K diskutovaným sedačkám a pohodlí - ano spousta lidí má pravdu, sezení je v ní někdy jak na vězeňské pryčně, ale od toho je sportovně naladěné, přeci kdo nechce, tak ať si koupí sérii, která má stejně o něco tvrdší sedla než konkurence - tak jako celý koncern VW.
Celkově však paket S-line (interier, exterier, podvozek) v kombinaci s 2.0TFSI motorem pro sportovního nadšence, co nechce živit S4 nebo RS4 - naprosto SUPER!! Ale má to jedno velké ALE.
MOTOR:
Vlastní zkušenost - že funguje perfektně dle očekávání jen s 98okt benzinem není potřeba rozvádět, ale vzhledem k tomu, že "inženýři v NDR" resp. SRN udělali někde chybu co se týká prvních generací TFSI motorů je potřeba při koupi, lépe ještě před ní, nechat kompletně rozebrat a zkontrolovat olejovou soustavu - vana, pumpa, hlavně sací koš! PROTOŽE ti hňupi předepisují standartně long-life oleje a intervaly po 30tis.KM, což vzhledem k výkonu motoru a používání auta a konstrukční chybě vedlo k fatálnímu selhání v 83tis.KM. Motor se kompletně zadřel při 145km/h, právě z důvodu ucpaného/zaoxidovaného sacího ústrojí. Člověk to nijak na autě nepozná, jezdí na předepsaný servis do autorizovaného a nikde nikdo nic, ticho po pěšině. Naštěstí pomohla záruka a po nějakém přetahování s Audi ČR a pár psaních do Ingolstadtu poslali komplet nový motor bezplatně a na servisní práce byla sleva. Jinak je auto na odpis nebo cirka 100-130tis za servis.
Zde musím vyzdvihnout ISR auto Praha, kde bylo auto zakoupeno a servisováno a kde i mechanici z toho byli v šoku. Po této zkušenosti jsem začal měnit olej každých 10-15tis.KM a jednou za 30tis. nechat překontrolovat mazací soustavu - pro jistotu.
O konstručních věcech ohledně motoru jsem se dověděl od kamaráda, který pracuje ve vývoji v koncernu a tak nějak posléze i na internetu, protože sem nebyl ani první a zdaleka ani ne poslední.
Takže, jezdí skvěle, je to úžasný pocit a výkon od 4válcového dvoulitru, ale pozor na drobnosti, ať vám to neumře pod rukama.

A taková drobnost obecně asi k Audi A4 generace 3 2007rv., měla adaptivní bixenononové světlomety, avšak ještě ne LED denní svícení, které je tu DLR řešené žárovkou... buď tuto funkci vypněte a nevyužívejte, nebo si kupte náhradu - LEDKU, která bude pasovat do patice. Protože cca při 92tisících jsem měnil oba světlomety, jelikož neustálým vyměňováním žárovek při shoření se časem úplně zoxiduje a speče patice ve světlometu, která je integrována do celé plastové formy světlometu a to znamená, že nejde nijak zvlášť koupit a vyměnit a pokud nechcete neustále řešit pískající palubní počitač a každou chvíli měnit žárovky ( čím déle měníte a čím víc je zaoxidováno - už nepomáhalo ani čištění,... uzavřený bludný kruh). Jinak tahle radost stála 17tis. 1ks světlometu + práce.

Jinak auto jezdilo skvěle, při lehké noze a s rozumem v hlavě i s quattro systémem relativně spotřebově normálně 8-9L/100km, samozřejmě když to škádlíte, tak žere i trávu kolem silnice :)
Nikdy mě nikde nenechalo ( až na tu jednu příhodu, ale za to auto nemůže, že ho konstruoval hňup, co neumí říct, že to potřebuje o trošičku speciálnější péči :), v létě na mokru a šotolince a blatíčku všude jako tank, na suchu naprosto šílená trakce, lehce mrtvější řízení než BMW, ale jinak díky lehkému výkonnému motoru kam namířil tam trefil. Zima jedna báseň, ale tady je potřeba opravdu sklopit uši a postavit to na 16ky ( v létě jsem jezdil na 18kach). Vady žádné krom výše popsaných, jen jednou ještě přítelkyně neznalá poměrů nasosala 95natural někde na LukOilu a bylo zaděláno na nouzový režim, kdy bylo potřeba auto v servisu vyresetovat a vycucat nádrž a nacpat tam pořádný oktan z pořádný benzinky a nějaké dobré aditivum jako vitamin C :)
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.