0
powrót
 

diskuze k tématu: Volkswagen Multivan (2003-2009) – velmi osobní dodávka

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.08.2010 20:06, rada
Pokud s tím auto chcete i jezdit, tak 2.5. tdi nebrat. Zmíněný kilometrový proběh, je u tohoto motoru konečná, nebyl-li olej měněn častěji než dle výrobce, ale i pak je to vabank.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 27.08.2010 12:10, rada
Mam t5/128 multivana, najeto 135tkm, auto co se tyka motoru bez problemu,spotreba do 8 pri kombivane normalni jizde. Povest ze se vic kazi nove motory 2.5ky vznikla a tahne se z vetsi casti z obdobi kdy vw namontoval urcitou serii motoru s vyrobni vadou (hlavy valcu nedosedaly jak mely...coz melo za nasledek unik oleje do vody, vw to v zaruce menil novym motorem, podotykam ze slo o jednu serii). Kdyz jsem si multivana kupoval tak jsem si obvolaval vrakoviste co chteji za 128kw motor....da se bez problemu sehnat do 35t a na otazku kolik jich maji jsem dostal odpoved ze 4 a za posledni rok neprodali ani jeden....). Co ceka kazdou 2.5ku je casem vymena predni dlouhe poloosy kdy dojde k obrouseni tisicihranu a protoceni v uchyceni v prevodovce (zustanete stat),(stejny princip jako sharan, galaxy, alhambra), dale svody (spatne plechove provedeni, co nevydrzi silu motoru-uz se daji sehnat z jineho materialu a ty vas preziji) a preventivne vodni pumpa, temto 3 opravam se nevyhne zadna..... Nebudu se bavit o turbu, ktera se meni jak na bezicim pasu u vsech dieslu,to nepovazuju za zavadu, z vetsi casti si za to provozovatel muze sam, lidi drzi diesly 180 a pak odstavi na pumpe a divi se ze jim odeslo turbo a praskla hlava, vetsinou reknou ze maj spatnej motor ale uz ne b) tj. nakladani za studena, olej 40tkm, plyn na podlaze, nafta lita z traktoru atd.:). Vsechny nove auta maji vic elektroniky a modernich veci, co se proste kazi, takze srovnavani modelu ve dvou generacich je trosicku neobjektivni (t4/t5). S t4 75kw jsem jezdil 5 let, takze si to dovolit muzu. Spousta lidi taky jezdi s multivanem jako prasata, drzi ho 190km na dalnici a divi se....Mj. jsem delal hlavu i na t4/75kw a to tehdy kdyz jsem auto pujcil a dotycny ho drzel z prahy na moravu 180, coz je u 75kw noha v chladici...T5 jede ale je treba si uvedomit ze to neni sportak! A neni vic poruchove nez jina draha auto od roku 2004 př. q7 3.0tdi, bmw 530d atd.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 27.08.2010 12:13, rada
Pozn.:Rozhodne neni 200tkm u tohoto motoru konecna, osobne znam 3 lidi co maji u 2.5 pres 400tkm na puvodni motor!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 27.08.2010 13:15, rada
Toto vozidlo vlastním v zaměstnání, mohu jenom chválit, tento motor je velmi pružný a pokud se nevytáčí tak rovněž úsporný, jezdím na pohodu za necelých devět litrů. Tento motor je pro tento typ vozidla prostě skvělý. Luboš Holečk
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 28.08.2010 18:49, rada
Rada - t5128
Krasne napsano se vsim co se musi vymenit, konecne nekdo odpovedel co ma dotycny vuz v maliku a ne jak ta banda zdegenerovanych opravaru zemedelskych stroju, dnes pracujici v autorizaku. Kteri vedi uplne vsechno nejlepe na celem svete. Nebyt tak drahy tak do nej jdu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.08.2010 21:28, rada
s kilometrama 200 začínají jen problémy..mel jsem 2006 2.5 synchro 128 kw a ve 240 tis mi vyběhl motor s kapoty..dále spojka převodovka a zadní náprava na 4x4 je mazec do tech 200tis s malýma opravama pak černá díra a neekonečne oprav a cesta do servisu každý týden takže rad zní nebrat!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.08.2010 13:55, rada
Mám VW T5 Multivan Comfortline 2.5 TDi 128kW, NAVI, r.v.2004. Co se týká komfortu svezení, prostornosti, pružnosti a výkonu motoru, není co dodat, ale při „magickém“ čísle 200.000 km na tachometru došlo k velkému „ALE“!
Pro mne byla tato kilometrová hranice opravdu magická, ale v negativním slova smyslu. Začalo to celkem nákladnou opravou nezávislého topení. Člověk by se bez něho asi obešel, ale když už tam je tak proč by nemělo fungovat. Pak přišla na řadu vačková hřídel, která se prý na tomto motoru tohoto roku výroby mění běžně. Potom jednoho krásného dne vypověděla službu spojka, ale jakože úplně, takže následovala její kompletní výměna. Při té příležitosti bylo zjištěno, že je špatný tisícihran, včetně uležení, na pravé přední poloose tudíž výměna. A to neřeším výměnu všech čtyřech kotoučů včetně obložení. Z toho vyplývá, že zbývá už jen turbo a motor a auto je po „magických“ 200.000 km skoro nové. Celkové náklady na opravy v rozmezí 150.000 až 200.000 Kč za posledních devět měsíců!!!
Výsledek? Pokud bych auto neměl na firmu tak jednoznačně, přes všechny výše zmiňované klady, NE!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.08.2010 15:10, rada
to JURA: Nezda se mi ze 200tkm je na prvni spojku a dvouhmotu malo, u normalnich osobaku se dvouhmoty a spojky meni klidne i kolem 80tkm jak na bezicim pasu a u vsech znacek a svete div se vcetne "zazracnych" octavek:). Kotouce a brzdy nepovazuji za zavadu ale spotrebni vec, ktera se meni na kazdem aute. Ta poloosa je znama, vacky u PDek i CR taky (longlife olej a 30tkm=spatne), uz na starych a6 V6 (rotacni cerpadlo) se meni zcela normalne,dneska je umi pry potahnout keramickou vrstvou asi za 6t na a6 v6. Nezavisle topeni se kazilo uz u sharanu a pokracuje pres tourany atd. dal (soused touran 05, 120tkm, menil ho lonskou zimu),neobesel by ses bez nej pac T5 by jsi v zime nezahral ani po 5h.... Ty ceny pises urcite vw servis, tohle se da udelat uplne za jiny penize....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.08.2010 16:59, rada
každé auto je nové jeden rok... cca 100.000km pak už bude chtít opravy. Mám na multivanu T5 2.5 TDi 96kw 04 440tis km a lítá jak čert, vubec ho nešetřím. 60 až 100tis ročně na drobné opravy musí počítat každý. Pokud nemáte nebo nechcete investovat +-10tis měsíčně za udržbu a drobné opravy tak NEKUPOVAT. Já už vyměnil vše, i sedáky...Je to jen rychlá dodávka od VW, tzn. žádný zázrak. A multivan stáří sedmi let s 200tis km...? Takové auta za jedničku si nekupují důchodci, kteří najezdí 28tis km za rok. ani dobrý servisák nepozná na tom autě 400tis. km když je o něho dobře postaráno. Osobní zkušenost... ve výkupu. Tak hodně štastých km novému majiteli...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.08.2010 21:55, rada
Mám T5, R5 2,5 TDI 128kW, r.v. 2004,najeto 167 tis. km. Zpočátku problémů spousty, v servisu jsem byl každotýdenním hostem, něco skončilo krčením rameny, něco výměnou, včetně výměny řízení a přední nápravy, pak klid a v 90 tis. odešla vodní pumpa takovým způsobem, že T5 museli rozebrat do šroubku, aby ji dostali ven. Spolu s ní výměna dalších komponentů, vše bratru za 80 tis. Kč, samozřejmě po záruce, importér ale uznal výměnu pumpy a úkony související s ní jsem neplatil. Teď je zase klid, ale co jsem si minulý týden přečetl Svět motorů č. 34/2010, vyhlídky do budoucna nejsou moc růžové. Výrok: motor 2,5 TDI málokdy přežije 150 tis. km je hodně strašidelný. Vlastně je moje auto už po smrti. Myslím si ale, že tento výrok hodně podporuje to, že vozidla T5 často jezdí u záchranné služby, kde se jede "na krev". Já s autem jezdím velice klidně až opatrně, myslím, že mi vydrží o něco dýl, tedy doufám. Stačilo by mi ještě tak 80 tis. km, pak bych se poohlédl po něčem novém. Pravda je, že konstrukce motoru není moc šťastná, celý z hliníku, místo klasických vložek praskající tvrdokov, pumpa když teče tak rovnou do oleje apod. Nadruhou stranu má i klady, jezdím v průměru za 8,5 l, převeze spoustu lidí i materiálu, je to naprosto univerzální auto, pohodlné, rychlé a hezké. Nicméně doporučuji koupit číslo zmíněného SM, nebo scan zašlu mailem, stačí napsat na fijv@volny.cz.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.08.2010 22:39, rada
Mám T5 Multivan, 2.5TDI 128kW, r.v. 2005, natočeno 130tis. km. Koupil jsem ho ve dvou a půl letech stáří s asi 80tis. km, od té doby mrtvá baterka pravděpodobně mojí vinnou, několikrát jsem zapoměl zapnutou ledničku, kotouče a destičky vpředu i vzadu, nějakej silentblok v motoru, stabilizátory (jezdím na 18" kolech), to jsou samé prkotiny. Z těch vážnějších zkroucený svody (o tom se ale obecně ví) a nějakej plech s volnoběžkou a spojkou na klimě. Ty dacani ve VW, ale ten plechovej adaptér prodávají jen s celým kompresorem za cca. 15tis. bez DPH! Naprosto nepochopitelný... Sehnal jsem v DE celej kompresor i s volnoběžkou za 80EUR a bylo hotovo. S autem jsem naprosto spokojenej, jezdím s ním delší cesty a to v jakým stavu člověk vyleze po 1000km z auta je těžko uvěřitelný. Je to velmi pohodlný auto, dobře drží na silnici (245/45R18), je velice svižný s přijatelnou spotřebou mezi 8.5-10litry. Výbava je fantastická, každej koho vezu někam dál si pochvaluje pohodlí sedaček ve všech řadách, tří zónovou klimu, spousty šuplíčků a variabilitu prostoru, kde je jedno kdo kde sedí, kolik měří nebo váží. Mluvil jsem se známým co vede servis VW a neautorizovnaým servisákem, kde servisujeme firemní auta po záruce a všichni se nezávisle na sobě shodli o tom, že T5 s motorizací 128kW je ideální volbou. Osobně bych nevolil jinak, ale posrat se může cokoliv a kdykoliv...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 03.09.2010 08:51, T5 - zklamani
chtel sem kupovat novou T5 ale klasickou skrin, a po projeti nekolika predvadecek, ktere nemeli najeto skoro nic jsem od tohoto kroku ustoupi - auto se mi jizdne vubec nelibi, za ty prachy silene, multivan se dela v nemecku, skrinovky v polsku, tak ze by to bylo tim?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 03.09.2010 13:44, SUV ???
Prijde mi ze si autor asi plete SUV a MPV. Nebo proste nechapu jak lze porovnavat Multivana s napriklad X5...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 03.09.2010 15:49, RE: SUV ???
JMT napisał:
Prijde mi ze si autor asi plete SUV a MPV. Nebo proste nechapu jak lze porovnavat Multivana s napriklad X5...
V clanku neni nikde ani zminka o porvonavani s SUV, natož s X5. Zmínil jsem pouze to, že se automobil v některých ohledech blíží kategorii SUV (možná i MPV)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 04.09.2010 19:15, motory 2,5 TDI PD - ?? :-(
pro zájemce o ojetý vůz bych rozhodně doporučil k prostudování článek ze Světa motorů 34/2010, který se jednotlivými motorizacemi zabývá hlouběji, a rozhodně pětiválce s PD nechválí co se týká dlouhodobé spolehlivosti. Je to dost jiný motor než starší 2,5 TDI R5 z T4. Používáme T4 i T5 a Vivaro. T4 2,5 TDI 75kW long s najetým půlmilonem km a motor je pocitově na tom vůči autu pořád lépe něž rok staré T5 1,9 s PD 63 kW normál.rozvoru. Jízdní vlastnosti nejsou špatné, ale pořád jen v kategorii dodávek. Příjemnější jízdní vlastnosti v normálním provozu (ne na hraně) má Opel Vivaro taky 1,9 DTI, bohužel spolehlivost tohohle renaulťáckýho motoru je zoufalá.
reagować
Chalie1
ilość wystąpień3
data registracji22.07.2015
Środa 22.07.2015 22:26, Motor 2,5TDi
Podle mého názoru, je každé auto takový krám, jak se k němu chová pán. A protože tyto auta si kupují lidé, kteří na to mají, tak je taky nešetří a dávají tomu na frak bez rozdílu, zda je motor prohřátý, či nikoliv. Spousta lidí nadává na to, že odchází turba u OCTAVIE II, ale je to taky tím, že 75% těchto aut jsou služební a podle toho se k tomu taky řidiči chovají. Ale statisticky se sypou turba. Já Octavii II 2,0 TDi měl, najeto přes 200 tis a úplně bez problémů. Takže je to hlavně o lidech. Můj tchán má služební Transpotrer 2,5 TDi 96kW a protože je to klidný řidič, má tam najeto přes 350 tis a vše původní, tedy samozřejmě krom spotřebního materiálu (tlumiče, brzdy atp).
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Cztwartek 23.07.2015 14:12, RE: Motor 2,5TDi
Chalie1 napisał:
Podle mého názoru, je každé auto takový krám, jak se k němu chová pán. A protože tyto auta si kupují lidé, kteří na to mají, tak je taky nešetří a dávají tomu na frak bez rozdílu, zda je motor prohřátý, či nikoliv. Spousta lidí nadává na to, že odchází turba u OCTAVIE II, ale je to taky tím, že 75% těchto aut jsou služební a podle toho se k tomu taky řidiči chovají. Ale statisticky se sypou turba. Já Octavii II 2,0 TDi měl, najeto přes 200 tis a úplně bez problémů. Takže je to hlavně o lidech. Můj tchán má služební Transpotrer 2,5 TDi 96kW a protože je to klidný řidič, má tam najeto přes 350 tis a vše původní, tedy samozřejmě krom spotřebního materiálu (tlumiče, brzdy atp).


Přesně tak. Já jsem těch T5 s 2,5TDI měl několik, v dodávkách 96kW a soukromě multivan 96 i 128kW. Prní ojetý, druhý od nového. Pracovní dodávky (zaměstnanci, po městě) si nechávám 6 let , proto nikdy nemám longlife a měním maximálně do 15t km. Tím je vyřešen ten problém s vačkama.Nikdy žádný velký problém, jen klasická polosa, pravidelně vodní pumpa a tuším někdy altík. Ale ten u multivanu, tam, je té elektriky spousta. Mechanicky auta drží, koroze jen tam kde se odře lak (na rozdíl od T4 a Vinana).
První multivan jsem měl asi nejhorší možnou volbu, ze začátku výroby a z bazaru bez doloženého servisu. Na lepšího jsem neměl. I tak bez poruchy najel dalších 90t km než šel na protiúčet. U toho nového jsem věděl že půjde po leasingu opět protiúčtem takže byl na longlife a dělalo se jen to co požadoval výrobce, ani koruna navíc. Najel jsem s ním cca. 150t km a byl klid. Nedělalo se vůbec nic navíc. Věřím že ten co si ho koupil do toho zahučel asi brzo, vím že je to ta hranice kdy začne spojka, ta poloosa, brzdy... a časem asi i ty vačky díky mému longlife.A na multáka je všechno kurevsky drahý. Ovšem v bazaru u prodejce to stálo jako auto s původem a serviskou, relativně mladé, dobrá výbava a vyšší cena. Byl pryč za 10 dní. Ted mám už 4 roky T5 CR biturbo a problémy opět žádné. Až bude v prodeji T6 hned ho vyměním.

Jinak jako ojetina je asi lepší ta stará 1,9TDI, celkem to i jede, spotřeba tak o 2-3 litry nižší než 2,5TDI. Ale dávala se jen do základní výbavy a ještě jsem ji neviděl s šoupačkama na obou stranách. K tomu se váže i jiný interier.
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Środa 29.07.2015 21:26, RE: Motor 2,5TDi
PetrT napisał:
Chalie1 napisał:
Podle mého názoru, je každé auto takový krám, jak se k němu chová pán. A protože tyto auta si kupují lidé, kteří na to mají, tak je taky nešetří a dávají tomu na frak bez rozdílu, zda je motor prohřátý, či nikoliv. Spousta lidí nadává na to, že odchází turba u OCTAVIE II, ale je to taky tím, že 75% těchto aut jsou služební a podle toho se k tomu taky řidiči chovají. Ale statisticky se sypou turba. Já Octavii II 2,0 TDi měl, najeto přes 200 tis a úplně bez problémů. Takže je to hlavně o lidech. Můj tchán má služební Transpotrer 2,5 TDi 96kW a protože je to klidný řidič, má tam najeto přes 350 tis a vše původní, tedy samozřejmě krom spotřebního materiálu (tlumiče, brzdy atp).
Přesně tak. Já jsem těch T5 s 2,5TDI měl několik, v dodávkách 96kW a soukromě multivan 96 i 128kW. Prní ojetý, druhý od nového. Pracovní dodávky (zaměstnanci, po městě) si nechávám 6 let , proto nikdy nemám longlife a měním maximálně do 15t km. Tím je vyřešen ten problém s vačkama.Nikdy žádný velký problém, jen klasická polosa, pravidelně vodní pumpa a tuším někdy altík. Ale ten u multivanu, tam, je té elektriky spousta. Mechanicky auta drží, koroze jen tam kde se odře lak (na rozdíl od T4 a Vinana).První multivan jsem měl asi nejhorší možnou volbu, ze začátku výroby a z bazaru bez doloženého servisu. Na lepšího jsem neměl. I tak bez poruchy najel dalších 90t km než šel na protiúčet. U toho nového jsem věděl že půjde po leasingu opět protiúčtem takže byl na longlife a dělalo se jen to co požadoval výrobce, ani koruna navíc. Najel jsem s ním cca. 150t km a byl klid. Nedělalo se vůbec nic navíc. Věřím že ten co si ho koupil do toho zahučel asi brzo, vím že je to ta hranice kdy začne spojka, ta poloosa, brzdy... a časem asi i ty vačky díky mému longlife.A na multáka je všechno kurevsky drahý. Ovšem v bazaru u prodejce to stálo jako auto s původem a serviskou, relativně mladé, dobrá výbava a vyšší cena. Byl pryč za 10 dní. Ted mám už 4 roky T5 CR biturbo a problémy opět žádné. Až bude v prodeji T6 hned ho vyměním. Jinak jako ojetina je asi lepší ta stará 1,9TDI, celkem to i jede, spotřeba tak o 2-3 litry nižší než 2,5TDI. Ale dávala se jen do základní výbavy a ještě jsem ji neviděl s šoupačkama na obou stranách. K tomu se váže i jiný interier.


Dobrý den, podělte se prosím se svými zkušenostmi s ostatními http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.