Wtorek 24.08.2010 18:51,
rada
Jelikož se pohybuju okolo aut a znám spoustu lidí, kteří právě tyto vozy používají k tahání aut, mohu vám zprostředkovat jejich zkušenosti. T4 mají tři moji kamarádi, všichni motor 2.5TDi 75kW.
1.) 0-300t km osobní vůz, 300-800t km dovoz automobilů, tedy většinu času s vlekem, 800-900t km Taxislužba... Za celou tu dobu nikdy nezůstal nikde stát! Auto je sice už komlpet shnilé, ale jediné co kdy řešil, tak je 2x turbo a nějaká ta spojka, jinak jen jezdí! Spotřeba 7l soukromé ježdění, s vlekem do 10l.
2.) při koupi 200t km při prodeji lehce přes 550t km- každý týden dvakrát do Itálie a zpět a opět bez jediného nedojetí, byť jednou mu fouklo těsnění pod hlavou, ale domů s tím dojel...
3.) při koupi 300t km nyní asi 400t km, krom koroze a opakujícímu se problému s geometrií auto šlape dobře (v neděli sme s ním dojeli z Chorvatska).
Ti co mají T5- jeden od nova při 80t km prodej, protože ho již po x-té museli z cesty z Itálie odtáhnout domů... Druhý koupil při cca 100, nyní 160 najeto a už shání zachovalou T4, že na tohle nemá sílu (2x převodovka, svody, turbo, náprava furt dokola...). A pak je tu dalších pár lidí, kteří mají taky T5, ale to že se jim to sere nepřiznaj, aby neutrpěla jejich image, že si koupili auto za milion a ne zřídka stojí několik dní v servisu (a půjčují si ty T4ky....). Takže bych asi taky radši oželel novější design a koupil osvědčenější T4 z posledních let výroby, záleží taky, jaké na to auto budete mít nároky, páč je rozdíl, jestli v něm pojedete 2x ročně na dovolenou a budete jezdit jen jako s osobákem, nebo budete jezdit dvakrát týdně do Itálie a pořád tahat dvoutunový vlek....
reagować