petaoldova napisał:
A k tomu vašemu známému- 10 000kč dal asi v originálním servisu škoda i s výměnou a lakováním- cena originálního náhradního dílu s přípravou na lak je 3541kč, díl z druhovýroby 1176kč...
Dnes možná jsou nižší ceny dílů na Octavii 1. On to řešil u cca 5-6 let starého auta, r.v. 1997. A asi byl pojištěný (protože za 4 leté auto tehdy dal 230 tisíc), a tak to nejspíš dal do autorizáku. <br>
<br>
Jinak co jsem kdysi řešil u staré 626 z roku 1989, tak to byly komplet přední brzdy (kotouče i destičky) za 7000 z druhovýroby. Chladič za 3500 z Auto Kelly druhovýroba. Zadní a střední díly výfuku po 2500 kč, taky z Kelly. Nárazník přední orig. tuším měl stát cca 9000. Koupil jsem starší z vrakoviště za 3000. Relativně drahé bylo zadní světlo z vrakoviště za 1500. Čepy druhovýroba 3500 ks, měnil jsem 1. <br>
Prostě ceny dílů co jsem potřeboval mi nepřišly nijak tragické. Ale asi to chce koupit relativně běžné auto jako je 626 a ne Suzuki Ignis (mimochodem ten se vyráběl v Maďarsku). <br>
Teď mám 4 roky Yarise a Mazdu 6. Na Yarise jsem z dílů zatím nepotřeboval vůbec nic a na Mazdu 6 jeden zadní brzdič za 5000.