0
powrót
 

diskuze k tématu: VW Golf III 1.8 Variant

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 23.02.2007 09:36, TDi
Všichni tady doporučujete TDi, ale to rozhodně nebude za 50.000 Kč. Navíc s km nad 200.000 se musí počítat s novým turbem, váhou vzduchu atd. Jinak jsem najel za 10 na Seatu Toledo 1.8 66kw 250.000 km a s motorem nebyl žádný problém, i výkon celkem OK. Spotřeba 8l.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 23.02.2007 13:08, auto
Jak jsem pochopil z textu tak author přemýšlí o koupi ńákého staršího automobilu.J být na jeo místě,tak se porozhlédnu po nákém japonci.Když už author by byl na 100% rozhodnut,že chce Golfa,tak jednoznačně přivízt z Německa.Ty ceny jsou opravdu solidní.Tady je stránka na německé autobazary WWW.MOBILE.DE
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 24.02.2007 03:46, oprava
Splet jsem to, ve firmě máme 5 golfů a pomalu se nestačíme otáčet v servisu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 05.05.2007 15:48, RE: TDi
Máca napisał:
Všichni tady doporučujete TDi, ale to rozhodně nebude za 50.000 Kč. Navíc s km nad 200.000 se musí počítat s novým turbem, váhou vzduchu atd. Jinak jsem najel za 10 na Seatu Toledo 1.8 66kw 250.000 km a s motorem nebyl žádný problém, i výkon celkem OK. Spotřeba 8l.
I kdyz ten motor bude mit najeto vic jak 200.000, tak to jeste neznamena, ze vaha nebo turbo automaticky odejdou...sam mam na TDi najeto uz skoro 260.000km (kdo vi, jestli jenom tolik) a Vami recene potize se nekonali, takze, prosim, nehazejte vsechny TDi do jednoho pytle, jenom tim zmatete lidi, kteri tomu tolik nerozumi...
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.