0
powrót
 

diskuze k tématu: VW Golf III 1.8 Variant

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.02.2007 00:05, 1.8
55kW z obsahu 1.8 - tomu říkám fakt síla !
Osobně bych sháněl 1.6 74kw. Nic kloudnějšího se tam stejně nedávalo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.02.2007 00:09, Nekupovat
Běž do astry, mohu jen doporučit. tady tyhle sračky nekupuj, budeš pod tím jen ležet.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.02.2007 00:37, RE: 1.8
Sprint napisał:
55kW z obsahu 1.8 - tomu říkám fakt síla !
Osobně bych sháněl 1.6 74kw. Nic kloudnějšího se tam stejně nedávalo.
Taky jsem na to docela čučel. "Lepší" z těch dvou 1.8ček má kouzelných 66 kW, což mi přijde (pokud bude auto naložené a poveze 5 lidí) jako absolutní děs běs vzhledem ke konkurenci.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.02.2007 06:24, RE: 1.8
Maxx napisał:
Taky jsem na to docela čučel. "Lepší" z těch dvou 1.8ček má kouzelných 66 kW, což mi přijde (pokud bude auto naložené a poveze 5 lidí) jako absolutní děs běs vzhledem ke konkurenci.
Radši bych doporučil základní 1.9TDI 66kw, sice budou mít všechny hafo najeto, ale na dobrý kus se dá určitě narazit a s kombíkem si poradí určitě mnohem líp než stará líná a hlavně slabá 1.8!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.02.2007 06:41, RE: Nekupovat
edmund napisał:
Běž do astry, mohu jen doporučit. tady tyhle sračky nekupuj, budeš pod tím jen ležet.
Takže si uděláme ty ichtyle takovou malou sondu do tvého úchylného života. Jsi tu takřka 24 hodin denně a ukájíš se rádobyvtipnými komentáři, ale pouze pod ukradenými nicky. Rozumu jsi evidentně moc nepobral, práci evidentně nemáš ( nebo ji určitě neděláš ), stydíš se za svou identitu ( proto ty krádeže nicků ) a babu vidíš tak leda v hambatých časopisech ( proto sem lezeš i o půlnoci ). To je na návštěvu odborníka z oboru psychiatrie.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.02.2007 07:07, RE: 1.8
zigi napisał:
Radši bych doporučil základní 1.9TDI 66kw, sice budou mít všechny hafo najeto, ale na dobrý kus se dá určitě narazit a s kombíkem si poradí určitě mnohem líp než stará líná a hlavně slabá 1.8!
Zigi naprosto s tebou souhlasím, konečně od tebe kloudný názor. Když Golfa tak jedině v dízlu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.02.2007 07:23, RE: Nekupovat
edmund napisał:
Takže si uděláme ty ichtyle takovou malou sondu do tvého úchylného života. Jsi tu takřka 24 hodin denně a ukájíš se rádobyvtipnými komentáři, ale pouze pod ukradenými nicky. Rozumu jsi evidentně moc nepobral, práci evidentně nemáš ( nebo ji určitě neděláš ), stydíš se za svou identitu ( proto ty krádeže nicků ) a babu vidíš tak leda v hambatých časopisech ( proto sem lezeš i o půlnoci ). To je na návštěvu odborníka z oboru psychiatrie.
To (pravej) edmund: Naprostý souhlas s Tebou, myslím že i mufik.martin bude souhlasit!

To Přemek: jj, dík)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.02.2007 08:19, RE: 1.8
Maxx napisał:
Taky jsem na to docela čučel. "Lepší" z těch dvou 1.8ček má kouzelných 66 kW, což mi přijde (pokud bude auto naložené a poveze 5 lidí) jako absolutní děs běs vzhledem ke konkurenci.
Náhodou mám Vento 1,8, 66 kW a jezdí dobře, i odpich z křižovatky to má solidní. A do kopce to uveze v pohodě 5 lidí. Navíc je optimálně zpřevodován, najeto 200 tisíc km a kromě rozvodů a oleje nic víc nepotřeboval. S nápravou je to horší, chce to čas od času výměnu čepů, silentbloků, už i homokinetické klouby musely být vyměněny.
Jel jsem i s 1,8 55 kW, ten opravdu nedoporučuji, je to lenoch.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.02.2007 08:51, motor
OSbně bych se taky spíš přikláněl k Tdi, při správné údržbě může najet víc km, sice má dražší povinné, ale jsou to držáky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.02.2007 08:55, 1.8
Teď jsem si vzpomněl, že asi před půl rokem ve Světě motorů testovali Golfa 3dv. s 1.8 55kW a pan Kottek, který jinak dost kritizuje dokonce motor pochválil za pružnost a spotřebu. Tak nevím....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.02.2007 09:23, Golf
Ono nezalezi ani tak na papirovych hodnotach jako spise celkvoe na tom, jak je motor pruzny. Porovnejte napriklad motor mazdy 626 z roku 1995. mela obsah 2,0 a vykon pouhych 115 koni, ale presto mela neskutecny zatah a jela vyborne i pres papirove slaby motor. Ve svete motoru dokonce jednou porovnavali Hodnu accord 1,8 s jiným autem, který mělo papírově výkon větší, ale honda měla lepší star i zrychlení.Mé srdce je naftové, takže se přikláním k volbě TDI, ale tu 1,8 bych zkusil projet a pak se rozhodl.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.02.2007 09:24, RE: Nekupovat
zigi napisał:
To (pravej) edmund: Naprostý souhlas s Tebou, myslím že i mufik.martin bude souhlasit!

To Přemek: jj, dík)
Presne tak souhlasim. Obracim se na redakci s dotazem, jestli by šla uskutečnit registrace na tipcars. Pak by byl každý nict registrovaný a tím pádem jedinečný. Děkuji redakci za odpověď
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.02.2007 09:54, RE: Nekupovat
mufik.martin napisał:
Presne tak souhlasim. Obracim se na redakci s dotazem, jestli by šla uskutečnit registrace na tipcars. Pak by byl každý nict registrovaný a tím pádem jedinečný. Děkuji redakci za odpověď
Ano, na registraci čtenářů do diskusí se již brzy začne pracovat, bohužel vám ale nyní nemohu sdělit přesný termín spuštění.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.02.2007 10:01, RE: Nekupovat
Karel - TipCars.com napisał:
Ano, na registraci čtenářů do diskusí se již brzy začne pracovat, bohužel vám ale nyní nemohu sdělit přesný termín spuštění.
Určitě ta 1.8 66Kw není špatná, má velmi slušný zátah z nízkých otáček. Jako další variantu doporučuji 1.6 74Kw, kterých už je teď k mání poměrně dost. Oproti 1.8 nemá takový zátah, musí se více točit, ale zase je auto celkově živější.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.02.2007 12:05, RE: Nekupovat
anonym napisał:
Určitě ta 1.8 66Kw není špatná, má velmi slušný zátah z nízkých otáček. Jako další variantu doporučuji 1.6 74Kw, kterých už je teď k mání poměrně dost. Oproti 1.8 nemá takový zátah, musí se více točit, ale zase je auto celkově živější.
No, ja som z produkcie VW riadil sice len Polo (cca nieco cez 1500km) a to s motorom 1.4 8v a okrem dialnice,kde to vela zralo, som bol s pruznostou spokojny aj napriek nizkemu papierovemu vykonu. Ta silnejsia 1.8 nemusi byt zla.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.02.2007 16:31, výkon
Jestli se majiteli jedná o spotřebu,tak bych jednoznačně zvolil 1.9 tdi!!!4,5 litru je přece jen hodně dobrá spotřeba.Jestli se chce majitel povozit,tak bych volil 2.8 VR6 ,ale na úkor vysoké spotřeby a vysokého povinného ručení!!! Dejw
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.02.2007 17:23, RE: výkon
David napisał:
Jestli se majiteli jedná o spotřebu,tak bych jednoznačně zvolil 1.9 tdi!!!4,5 litru je přece jen hodně dobrá spotřeba.Jestli se chce majitel povozit,tak bych volil 2.8 VR6 ,ale na úkor vysoké spotřeby a vysokého povinného ručení!!! Dejw
Tazateli by podle mě mohl stačit základní diesel, ten je velmi nenáročný, žere málo. Je sice líný, ale někomu to může stačit
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.02.2007 17:54, RE: 1.8
anonym napisał:
Náhodou mám Vento 1,8, 66 kW a jezdí dobře, i odpich z křižovatky to má solidní. A do kopce to uveze v pohodě 5 lidí. Navíc je optimálně zpřevodován, najeto 200 tisíc km a kromě rozvodů a oleje nic víc nepotřeboval. S nápravou je to horší, chce to čas od času výměnu čepů, silentbloků, už i homokinetické klouby musely být vyměněny.
Jel jsem i s 1,8 55 kW, ten opravdu nedoporučuji, je to lenoch.
G3 1.8 66kW jsme měli ve firmě 3, z toho jednoho kraťase a dva kombíky. Jednoho kombíka nám po 3 letech ukradli a kraťas poměrně dost chlastal,ale jinak na svojí dobu asi auta s nejlepším poměrem muzika/cena. Jen u jednoho kombíka asi ve výrobě "trochu" popletli šrouby, protože u obou pravých dveří a zámku kufru začaly šrouby po cca roce korodovat a časem se to od nich začalo šířit. A u obou kombíků se uprostřed dolní hrany čelní okno asi odlepilo a nad 120/h to dělalo kravál, ale složený papír to vyřešil.
Souhrnem supr káry (s variantem jsem najezdil ca 80 tisíc).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.02.2007 18:04, RE: výkon
mufik.martin napisał:
Tazateli by podle mě mohl stačit základní diesel, ten je velmi nenáročný, žere málo. Je sice líný, ale někomu to může stačit
JJ souhlasim!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 23.02.2007 09:11, RE: Nekupovat
edmund napisał:
Běž do astry, mohu jen doporučit. tady tyhle sračky nekupuj, budeš pod tím jen ležet.
to bys tomu dal,ve firmě máme 5 aster a serou se jedna víc než druhá,poruchovostí se dají srovnat s favoritem!!! ale jistě jsou i astry bezproblémové...
reagować
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.