0
powrót
 

diskuze k tématu: Volkswagen Golf Variant 1.9TD a zkušenosti majitele při 230 tis. km.

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.05.2012 12:11, Audina
Zajimava verze Golfu ))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.05.2012 12:57, 230.000km
by me zajimalo, kolikrat to ma tech 230tis natoceno
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.05.2012 13:34, Proč to turbo neodpáře
když mu vadí?
Mně nikdy nenapadlo u TDička měřit spotřebu bez turba. To je nějaká kravina, ne? Jezdit pořád na nízké otáčky?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.05.2012 14:08, RE: Proč to turbo neodpáře
rojack napisał:
když mu vadí?
Mně nikdy nenapadlo u TDička měřit spotřebu bez turba. To je nějaká kravina, ne? Jezdit pořád na nízké otáčky?
Mě spíše zaráží výhodnost tohoto režimu. Jedu o hodinu déle, abych ušetřil 100 Kč. Pro mě má hodina větší cenu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.05.2012 15:29, Jízda v rychlosti, v níž se ještě nesepne turbo
Petr-Tipcars: Nevím, jestli si to všichni uvědomujeme, ale zde se právě píšou dějiny. "Jízda na spotřebu v rychlosti, kdy se ještě nesepne turbo" patří do učebnic ekonomiky provozu vozového parku. Chybí snad ještě: do kopce zásadně nepředjíždím; při protivětru vůz odstavuji ke krajnici a čekám, až přestane foukat; nebo klimatizaci zapínám jen jednou dvakrát za sezonu aby se nezadřela a přes léto v autě omdlévám štěstím z údaje průměrné spotřeby, který na mne svítí z PP. Jízda ve voze s turbem v otáčkách mimo sepnutí turba kvůli spotřebě mne vážně zastihla nepřipraveného...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.05.2012 15:42, Přiznejte se !
Chlapi,kdo to psal, přiznejte se dobrovolně ! Takový blábol o turbu může být jen rafinovaná sranda od odpůrce nafty !?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.05.2012 17:34, RE: Jízda v rychlosti, v níž se ještě nesepne turbo
anonym napisał:
Petr-Tipcars: Nevím, jestli si to všichni uvědomujeme, ale zde se právě píšou dějiny. "Jízda na spotřebu v rychlosti, kdy se ještě nesepne turbo" patří do učebnic ekonomiky provozu vozového parku. Chybí snad ještě: do kopce zásadně nepředjíždím; při protivětru vůz odstavuji ke krajnici a čekám, až přestane foukat; nebo klimatizaci zapínám jen jednou dvakrát za sezonu aby se nezadřela a přes léto v autě omdlévám štěstím z údaje průměrné spotřeby, který na mne svítí z PP. Jízda ve voze s turbem v ...
Plachtu, zapomněl jste na použití výsuvné větrné plachty :)))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.05.2012 17:53, RE: Proč to turbo neodpáře
David V napisał:
Mě spíše zaráží výhodnost tohoto režimu. Jedu o hodinu déle, abych ušetřil 100 Kč. Pro mě má hodina větší cenu.
Mě ta spotřeba zaráží. Když staré TDI v lehkém autě bere 6 litrů (ke všemu v nějslabší možné verzi) přijde mi to jako vysoká spotřeba - a to si autor ještě chrochá za jak málo jezdí. Já jsem se starou TDI (81 kw) v o něco těžší octavii jezdil za cca 6 litrů také, ale to bylo téměř výlučně po dálnici v rychlostech 150+, jinak jela lehce přes 5 na sto km.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.05.2012 18:55, RE: Proč to turbo neodpáře
Pavlik napisał:
Mě ta spotřeba zaráží. Když staré TDI v lehkém autě bere 6 litrů (ke všemu v nějslabší možné verzi) přijde mi to jako vysoká spotřeba - a to si autor ještě chrochá za jak málo jezdí. Já jsem se starou TDI (81 kw) v o něco těžší octavii jezdil za cca 6 litrů také, ale to bylo téměř výlučně po dálnici v rychlostech 150+, jinak jela lehce přes 5 na sto km.
On tam ale má předpotopní klasickej předkomůrkovej dýzl s turbem. Bez turba 47, s turbem 55 kW. Proti TDi žere a nejede. A já myslel, že víš všecko...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.05.2012 18:57, RE: Jízda v rychlosti, v níž se ještě nesepne turbo
Dolly napisał:
Plachtu, zapomněl jste na použití výsuvné větrné plachty :)))
Ona je nějaké nevětrná?
Ano, kapitáne, vytáhněte ještě spinakr, ať se práší za kočárem!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.05.2012 19:29, RE: Proč to turbo neodpáře
Pavlik napisał:
Mě ta spotřeba zaráží. Když staré TDI v lehkém autě bere 6 litrů (ke všemu v nějslabší možné verzi) přijde mi to jako vysoká spotřeba - a to si autor ještě chrochá za jak málo jezdí. Já jsem se starou TDI (81 kw) v o něco těžší octavii jezdil za cca 6 litrů také, ale to bylo téměř výlučně po dálnici v rychlostech 150+, jinak jela lehce přes 5 na sto km.
A když mu nesepne turbo, jezdí za 6l/150km...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.05.2012 20:01, RE: Proč to turbo neodpáře
Pepe napisał:
On tam ale má předpotopní klasickej předkomůrkovej dýzl s turbem. Bez turba 47, s turbem 55 kW. Proti TDi žere a nejede. A já myslel, že víš všecko...
Já vím všechno, ale přehlédl jsem chybějící "I" za TD. Předpokládal jsem tak podle objemu, že jde o TDI v 55 kw verzi - dodávalo na některé jižní trhy jako alternativa 66 kw, protože "povinné ručení" je i tam silný argument na pitomce.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.05.2012 21:43, RE: Proč to turbo neodpáře
Pavlik napisał:
Já vím všechno, ale přehlédl jsem chybějící "I" za TD. Předpokládal jsem tak podle objemu, že jde o TDI v 55 kw verzi - dodávalo na některé jižní trhy jako alternativa 66 kw, protože "povinné ručení" je i tam silný argument na pitomce.
Tento motor se u nás prodával rovněž v Seatu Toledo I (TD). V té době patřil mezi vyhledávaná auta. Měl jsem ho krátký čas jako služební. Když jsem jel tak, že jsem využíval jeho výkonový potenciál, tak bral 6,2 l/Ckm. Při dodržování rychlostních limitů jezdil za 5,5 l/Ckm. To byl ještě ten motor, co trpěl děsnou turbodírou. Utrpení při předjíždění kamiónů. Jízdní výkony se dají i dnes dohledat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.05.2012 22:22, RE: Proč to turbo neodpáře
Pavlik napisał:
Mě ta spotřeba zaráží. Když staré TDI v lehkém autě bere 6 litrů (ke všemu v nějslabší možné verzi) přijde mi to jako vysoká spotřeba - a to si autor ještě chrochá za jak málo jezdí. Já jsem se starou TDI (81 kw) v o něco těžší octavii jezdil za cca 6 litrů také, ale to bylo téměř výlučně po dálnici v rychlostech 150+, jinak jela lehce přes 5 na sto km.
Jak píše dole zigi, tak je spotřeba v obvyklé jednotce rovna číslu 4.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.05.2012 08:51, off topic
Miluju výletníky, kteří se vydají na dovolenou, vemou sebou všechno, jídlo, pití, stany, řízky, vokurky, hlavně, ať neutratí ani korunu. V zemi, kam dojedou spí na parkovištích, serou do křoví a zbyde po nich jenom hromada odpadků. Bravo, paštikáři, děláte našemu národu ohromnou reklamu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.05.2012 09:35, RE: Proč to turbo neodpáře
David V napisał:
Mě spíše zaráží výhodnost tohoto režimu. Jedu o hodinu déle, abych ušetřil 100 Kč. Pro mě má hodina větší cenu.
Možná, že dělá za 50/hod. čistého. To se pak vyplatí ne? :D Každopádně mám tyhle články rád. Člověk se aspoň po ránu pobaví. :D
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.05.2012 09:44, RE: Jízda v rychlosti, v níž se ještě nesepne turbo
Pepe napisał:
Ona je nějaké nevětrná?
Ano, kapitáne, vytáhněte ještě spinakr, ať se práší za kočárem!!!
Jo jo, zadní vítr to je prevít plavčíku!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.05.2012 10:40,
Já bych se bál toho že by se mi takhle starý a naložený auto vším možným cestou rozpadlo :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.05.2012 10:43, RE: Jízda v rychlosti, v níž se ještě nesepne turbo
anonym napisał:
Petr-Tipcars: Nevím, jestli si to všichni uvědomujeme, ale zde se právě píšou dějiny. "Jízda na spotřebu v rychlosti, kdy se ještě nesepne turbo" patří do učebnic ekonomiky provozu vozového parku. Chybí snad ještě: do kopce zásadně nepředjíždím; při protivětru vůz odstavuji ke krajnici a čekám, až přestane foukat; nebo klimatizaci zapínám jen jednou dvakrát za sezonu aby se nezadřela a přes léto v autě omdlévám štěstím z údaje průměrné spotřeby, který na mne svítí z PP. Jízda ve voze s turbem v ...
Asi to máš rozbitý .....Mě turbo spíná pořád :) a jezdím za 5l/100
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.05.2012 21:35, RE:
johntom napisał:
Já bych se bál toho že by se mi takhle starý a naložený auto vším možným cestou rozpadlo :)
To seš ale potom howno dobrodruh
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.