0
powrót
 

diskuze k tématu: Volkswagen Golf V

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 09.01.2008 22:53, RE: GT x 325i
anonym napisał:
Gratuluji k pořízení vozu! Chtěl jsem obdobný, jen krapet silnější a ještě sportovnější - GTI. V Čr byl problém se s tím pořádně svést. Proto jsem se rozhodl zkusit štěstí v Bavorech. GT i GTI měli skladem, domluvili jsme po netu zkušební jízdy na víkend. Nejdřív my auta ukázali, pak společně projeli, nakonec mi obě dali k dspozici na zkoušku! Lítal jsem s nimi celý den. Domluvili jsme se, že se zastavím příští týden a sepíšeme objednávku na koupi. V pondělí jsem objevil na internetu reklamu s n...
koupil ste dobre:) docela to chapu, taky se moje uvahy pohybovali timto smerem, ale musel se vybirat z koncernu VW z duvodu slev. Dostal sem se nakonec na cenu obycejneho golfa TDI, 105 ps plus 17 kola, takze sem to moc neresil a GT koupil:)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 09.01.2008 23:45, RE: Raději vyšší obsah
anonym napisał:
Švihat to může pěkně, ale takovou spotřebu mám i u dvoulitru, tak v tom nevidím žádnou výhodu oproti vyšším obsahům, krom pojistky, no možná i hmotnosti. já osobně bych šel do dvoulitru, klidně i přes dva litry nějakej šestivál je úplně nejideálnější.
Strčte si toho vw do prdel,předraženej krám
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 09.01.2008 23:56, RE: volil bych jinak
anonym napisał:
ja to nechapu. Autor tady pomerne vycerpavajicim zpusobem sdelil ostatnim sve zkusenosti (tudiz venoval tomu cas- napsal narozdil od mnoha jinych formou i obsahem ctivou i slusne objektivni recenzi) a presto se tady najde dost takovych, kteri nejen ze to neoceni, ale musi hned zacit rypat. Proc si to tedy vubec ctete? Zavist je hrozna vec...
"Zavist je hrozna vec..."

Já měl zato, že takovýhle blbý kydy jsou nedůstojné člověka, co si sám sebe alespoň maličko váží.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.01.2008 08:42, RE: hmmm
anonym napisał:
Tak tak, unesenej jak z prvniho sexu ale prejme mu to. auto to spatny neni a skaredy uz vubec ne.
S touto logikou nemá právo na existenci žádný motoristický časopis, neboť "testovací" auta jsou v drtivý většině půjčována max. na týden.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.01.2008 10:19, RE: volil bych jinak
anonym napisał:
"Zavist je hrozna vec..."

Já měl zato, že takovýhle blbý kydy jsou nedůstojné člověka, co si sám sebe alespoň maličko váží.
Reaguju ještě jednou, já majiteli nehaním jeho recenzi ani jeho auto. Jen jsem přiložil svůj komentář a názor, co já bych zvolil za vůz, za tu cenu. Prostě toho golfa fakt ne, i když technicky je to libůstka. Mě to auto za ty peníze sympaticky není...tak nějaky pindy o neděčnosti a závisti nejsou na místě
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.01.2008 14:20, RE: hmmm
anonym napisał:
S touto logikou nemá právo na existenci žádný motoristický časopis, neboť "testovací" auta jsou v drtivý většině půjčována max. na týden.
To ano, ale tam se alespon dozvime, jaky to ma kufr, ze blinkr v horni poloze vypadava apod capiny, proste pokud je recenze ok, rozeberu to auto ze vsech stran. Informace typu, dobre to jede, dobre to sedi, jsou hezke, ale o nicem.Recenze ma mit jista pravidla a tady to bylo spis radostne psani o novem aute, jaky dobry kup to byl. Neverim, ze je tak dobre..kazde auto ma sve chyby, kazde. ;)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.01.2008 16:06, RE: GT x 325i
anonym napisał:
koupil ste dobre:) docela to chapu, taky se moje uvahy pohybovali timto smerem, ale musel se vybirat z koncernu VW z duvodu slev. Dostal sem se nakonec na cenu obycejneho golfa TDI, 105 ps plus 17 kola, takze sem to moc neresil a GT koupil:)
Jak Golf GT tak BMW325i jsou nehorazne predrazena auta pro lidi co si na neco hrajou a nerozumeji technice. Za 800 tisic da se koupit Toyotu Avensis v supervybave, nebo Hondu Accord, nebo treba Subaru Forester, a kdyz trochu pridate tak i Outback. Jasne, ze Subaru nema v hospode nebo mezi pasaky takovou povest jako "bavorak", jenomze po technicke strance to auto je lepsi nez jakakoliv evropska produkce
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.01.2008 17:12, RE: GT x 325i
anonym napisał:
Jak Golf GT tak BMW325i jsou nehorazne predrazena auta pro lidi co si na neco hrajou a nerozumeji technice. Za 800 tisic da se koupit Toyotu Avensis v supervybave, nebo Hondu Accord, nebo treba Subaru Forester, a kdyz trochu pridate tak i Outback. Jasne, ze Subaru nema v hospode nebo mezi pasaky takovou povest jako "bavorak", jenomze po technicke strance to auto je lepsi nez jakakoliv evropska produkce
Jenže pochop, že každej není tak zatíženej na japonce jako ty.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.01.2008 19:23, RE: ajs
anonym napisał:
Naprosty souhlas. Kdyz si vezmete tak nejvic "nenavidene" znacky jsou skoda a opel. V kazde diskuzi neco o jejich udajne nekvalite. Ale kdo tu nekvalitu u opela nekdy videl? ja o ni porad jen slysim od lidi, kteri nikdy zadneho opela nemeli. od lidi co opli maji, jen sama chvala...
No tak ja jsem treba Opla mel a docela tragedie. Astra G 2.0DTi po skutecnych 190tis rachotila jak stary zetor, brala 1.5l oleje na 1000Km a na finale v zaveru praskla hlava. Dalsi zavady namatkou neustale vypadavajici ABS, 2 rozsypany displej pocitace, autoradio co zaclo po roce brucet, pernamentne se zasekavajici zamek dvirek od nadrze (2x meneny), priserna kulisa razeni, rozpadly mechanizmus vyskoveho nastavovani sedadla a pernamentne odchazejici H7 zarovky v prednich svetlech (meneno snad celkem 10x), nebo vymena zrezaveleho vyfuku (povazte u 6 let stareho auta!) . Trosku sila na to ze auto jsme koupili do firmy nove...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.01.2008 20:21, RE: Raději vyšší obsah
anonym napisał:
Strčte si toho vw do prdel,předraženej krám
konkrétní názor podložený argumenty hodný vašemu IQ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.01.2008 20:32, RE: GT x 325i
anonym napisał:
Jak Golf GT tak BMW325i jsou nehorazne predrazena auta pro lidi co si na neco hrajou a nerozumeji technice. Za 800 tisic da se koupit Toyotu Avensis v supervybave, nebo Hondu Accord, nebo treba Subaru Forester, a kdyz trochu pridate tak i Outback. Jasne, ze Subaru nema v hospode nebo mezi pasaky takovou povest jako "bavorak", jenomze po technicke strance to auto je lepsi nez jakakoliv evropska produkce
Subaru miluju, ale s podobnými ,,argumenty,,nesouhlasím, provedení a zpracování interiéru je u německých aut stále někde jinde, včetně použitých materiálů, jedná se jednoznačně o luxusnější automobily pro klasický pohodlný provoz a navíc s image.
Argumentace typu pasáků atd jsou opravdu ubohé...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.01.2008 21:02, RE: ajs
anonym napisał:
No tak ja jsem treba Opla mel a docela tragedie. Astra G 2.0DTi po skutecnych 190tis rachotila jak stary zetor, brala 1.5l oleje na 1000Km a na finale v zaveru praskla hlava. Dalsi zavady namatkou neustale vypadavajici ABS, 2 rozsypany displej pocitace, autoradio co zaclo po roce brucet, pernamentne se zasekavajici zamek dvirek od nadrze (2x meneny), priserna kulisa razeni, rozpadly mechanizmus vyskoveho nastavovani sedadla a pernamentne odchazejici H7 zarovky v prednich svetlech (meneno snad ce...
Když se chováš k autu jako debil, tak se nediv. Si to nejdřív srovnej v hlavě.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.01.2008 22:13, RE: volil bych jinak
anonym napisał:
Ta cena bude asi trochu vyšší než 700 tis. Kč ... cože?
Jo a koupit auto za 800 tis. Kč aniž bych se s jemu podobným předem svezl? Tak tomu také říkám frajeřina ... skoro jako dokonalé poznání auta po 4 měsících.
Dotazy :
1) má to kapalinou chlazené turbo nebo pouze vzduchem?
2) má to rozvodový řemen nebo řetěz?
Tedy jestli jste to při tom dokonalém poznání auta nepřehlédl ...
VZDUCHEM CHLAZENE TURBO? MA I KAPALINOU I OLEJEM, CHLADIT SE BUDE VZDY VZDUCHEM ANEBO HO MUZES DAVAT VYCHLADIT DO CHLADNICKY K LAHVACUM
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.01.2008 22:52, RE: ajs
anonym napisał:
Když se chováš k autu jako debil, tak se nediv. Si to nejdřív srovnej v hlavě.
Jak jako debil? Nerozumim? To jako ze ho nemam pouzivat a jenom ho lestit v garazi? Auto ma predevsim slouzit! Samozdrejme jezdili jsme na pravidelne servisni prohlidky a s autem jezdili zkuseni soferi kteri se k nemu chovali jako lide. Nechci Opel jen pomlouvat, uzitna hodnota byla vynikajici a zpocatku auto velice dobre slouzilo, ale s pribyvajicim vekem a kilometry se ozyvalo cim dale vice problemu. Krom teto Astry mame jeste Oktavku , ta ma sice take sve mouchy, ale dneska ma uz 280tis a je na tom vyrazne lepe (a to jsme ji nekupovali novou...). Take se neda vubec srovnavat kvalita zpracovani, pouzitych materialu a nemluvim o tom jak se (radove!) lepe bude prodavat. Proste je jen fakt ze jsme s Oplem udelali spatnou zkusenost a kdyz jsem videl jak tady nekdo nekriticky chvali nevydrzel jsem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 13.01.2008 13:37, RE: Servisní náklady po cca 100-150 tis. km?
Borik2 napisał:
Motor se zdá být velmi podařený, jen by mě zajímala životnost a celková výdrž a opotřebení motoru, řekněme tak po 100-150 tis. km, a s tím související servisní náklady. Jako nové bych si já osobně koupil za ty peníze jiné a jinak vybavené vozidlo, tenhle Golf by měl zajímal až jako ojetina s rozumnou cenou...
Je to prosté, v těhla motorech je sice budoucnost, ale jen proto že dovedou plnit ty pitomý emisní limity v budoucnu, mají malej objem, atd... Zkrátka s tim musí udělat dojem na zákazníky, který chtěj aby auto jelo, ale nežralo, mělo nízký pojištění atd.... Dobrej tah automobilek
Jenže - malej motor bude po pár letech slušně vyhoněnej (a nemusíte ho točit jako blázni), jen to turbo jak dostane na frak. Z těhle motorů se ve 150 tis km na tacháči stane pokladnička na peníze. Mě by tohle nazajímalo ani jako ojetina - jen kvůli motoru - neříkám že auto jako takový je špatný. Kupovat tohle jako ojetinu je snad ta největší hloupost, byť za cenu slušného svezení a kdoví čeho ještě. Mnozí z vás jistě vědí jak bývají ,,svižné" motory u mnohých sportovně střižených vozidel vyhoněné až hanba. Jakmile tohle nový majitel ojetiny opomene v opojení, jak krásně to jede, později toho při neustávajících problémech lituje a těžko se pak takového vozu, byď pod cenou ,zbavuje.
Takovej motor bude pak v horším technickém stavu než 1,8 nebo 2,0 se stejným výkonem a stejnými kilometry. Pojede sice stále dobře, daň si pak vybere třeba spotřebou oleje, paliva, poruchovostí turba a vydrží najet o poznání méně kilometrů než motor s vyšším obsahem, kterej ani třeba to turbo nebude potřebovat.
Je v tom budoucnost ale ta také ukáže nevýhody těchto motorů o kterých nyní výrobci mlčí - musí se to prodat.
Tohle mi připomíná nedávnou historii jak VW prosazoval u motorů tdi svůj sytém PD. No a dnes? Hodlá přecházet na systém common rail,jelikož v jejich systému nebyla ona budoucnost !!!! Hlavně že to dál prodávali - museli přece ty nemalé náklady na vývoj od někoho dostat zpátky.
Jako nový je ten motor úžasný, ale roky a najeté kilometry se na něm poděpíší.
Navíc se tyto motory hodlají uplatnit i ve větších vozech. No a přičtěte si k nedostatkům hmotnost takového vozu a chudák motůrek - ten se nadře. Ale hlavně že automobilky splní emisní limity, že?
Děkuji
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 13.01.2008 13:54, RE: Servisní náklady po cca 100-150 tis. km?
anonym napisał:
Je to prosté, v těhla motorech je sice budoucnost, ale jen proto že dovedou plnit ty pitomý emisní limity v budoucnu, mají malej objem, atd... Zkrátka s tim musí udělat dojem na zákazníky, který chtěj aby auto jelo, ale nežralo, mělo nízký pojištění atd.... Dobrej tah automobilek
Jenže - malej motor bude po pár letech slušně vyhoněnej (a nemusíte ho točit jako blázni), jen to turbo jak dostane na frak. Z těhle motorů se ve 150 tis km na tacháči stane pokladnička na peníze. Mě by tohle nazajímalo...
Je to tak, lidé kteří vidí zákulisí automobilového průmyslu vědí své. Ani tnovináři a recenzenti nevědí nic - projedou se, otestují, zkritizují,či pochválí ono dílo automobilky, ale pod pokličkou je teprve ten správnej humus. Vy si pak přečtete recenzi a dle toho si vytváříte svůj názor vlastní,ten či onen.
Dnes je však jedno jeký vůz si vyberete, každý výrobce má svá ,,tajemství" která nevyzradí. Nový vůz je fajn,ale za pár let? Např. Ranault - dobré první prodeje, ale co jich je pak v bazarech a poměrně nových vozidel. Takhle by se dalo pokračovat do nekonečna, lidem totiž snadno oči neotevřete. Jen zkušenosti a ty má také každý člověk jiné.

Osobně jsem vždy fandil Japonské produkci, tahle auta snesla opravdu hodně adokud byl motor schopen běhu, tak jezdil a jezdil byť se spoustou km na tachometru, až dokud to opravdu neměl za sebou.
Navíc dobře dymenzované motory, u kterých si ,,tuneři" mohou přidávat na výkonu a ten motor ani necekne a jede i za hranicí kde ,,Evropa" zdechne, to byly časy. A dnes? v honbě za emisními limity, nízkou spotřebou, malým obsahem, je tohle všechno pryč. Škoda jen že barel ropy není bezedný.
I přesto mému srdci vládnou ,,Japonečky" . Alespoň nadále zůstávají spolehlivé i přes to všechno.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.01.2008 12:55, RE: GT x 325i
anonym napisał:
Subaru miluju, ale s podobnými ,,argumenty,,nesouhlasím, provedení a zpracování interiéru je u německých aut stále někde jinde, včetně použitých materiálů, jedná se jednoznačně o luxusnější automobily pro klasický pohodlný provoz a navíc s image.
Argumentace typu pasáků atd jsou opravdu ubohé...
Mozna pro nekoho ubohe, ale obecne pravdive
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.01.2008 14:03, RE: GT x 325i
anonym napisał:
Mozna pro nekoho ubohe, ale obecne pravdive
Jasně, a podle prodejů BMW tedy chodí po světě x-miliónů pasáků a štětek. No, pane, mně stačí, jaká auta srovnáváte. Nezlobte se, ale 325, Avensis, Outback. Trochu to k sobě neštymuje. Svezl jset se s tím někdy ? Srovnávat "trojku" a Avensis může opravdu jen "znalec". Můžete pochopit, že se někdo rád svéze v jiném než "gumovém" rodinném autě a chce a má na BMW ?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.01.2008 20:01, RE: GT x 325i
anonym napisał:
Subaru miluju, ale s podobnými ,,argumenty,,nesouhlasím, provedení a zpracování interiéru je u německých aut stále někde jinde, včetně použitých materiálů, jedná se jednoznačně o luxusnější automobily pro klasický pohodlný provoz a navíc s image.
Argumentace typu pasáků atd jsou opravdu ubohé...
a navíc s image.


No právě.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.01.2008 09:24, RE: GT x 325i
anonym napisał:
Jasně, a podle prodejů BMW tedy chodí po světě x-miliónů pasáků a štětek. No, pane, mně stačí, jaká auta srovnáváte. Nezlobte se, ale 325, Avensis, Outback. Trochu to k sobě neštymuje. Svezl jset se s tím někdy ? Srovnávat "trojku" a Avensis může opravdu jen "znalec". Můžete pochopit, že se někdo rád svéze v jiném než "gumovém" rodinném autě a chce a má na BMW ?
Toto byl muj prvni prispevek v teto diskusi, takze ja jsem nic srovnavat nezacal. Jen jsem poznamenal, ze obecne jsou u nas znacky BMW a Mercedes vnimany jako znacky oblibene u pochybnych vrstev lidi. Samozrejme, ze zejmena BMW je velmi kvalitni, pohodlne, vybavene a vyborne motorizovane auto. Ale to stale nic nemeni na tom, ze je, bohuzel k jeho kvalitam, takto vnimano. A jen tak mimochodem, ANO, po svete opravdu chodi x-milionu pasaku a stetek. V tech 6 miliardach to zase neni tak velke cislo
reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.