jiriez napisał:
Dobrý den, naprosto souhlasím s Tomem, co se týče technických věcí. Otec měl B3 snad 12 let než jí úplně odrovnal v Ostravě na křižovatce, a většinu věcí si opravoval doma sám. My jsme mu akorát se ségrou vozili z Německa a z Polska různé opravárenské příručky - z těch jsem se dočetl přesně to, co píše Tom. Pětiválce se dávaly do Audi 90, to mělo jinou masku, slušnou výbavu (a zřejmě i cenu), trošku jiná zadní kola a možná (to nevím jistě) quattro v základu. Jinak souhlasím s Kylie, že po té 80 ...
S těmi audi to je opravdu "zvláštní". Ať se ta má (půjčená) tehdejší jmenovala 80 či 90 - byla "příjemná", byla "radost" s ní jezdit - ty další výrobky jakoby "ztratily duši" - jsou samozřejmě v mnohém lepší a modernější a ..., ale "za srdce" už nechytnou .. a ceny nekomentuji! Nedávno jsem (včetně výbavy) porovnávala audi a bmw a i to už je dnes LEVNĚJŠÍ - což ještě "nedávno" nemyslitelné bylo.
Docela se mi líbí nové R8 a ani A5 nepůsobí špatně (Q7 - tedy právě obráceně .-(, ale zatím ... audi NE (na napravení reputace v mých očích budou muset ještě "přidat").
PS: Kapitola sama pro sebe bylo (no ještě trochu JE) období "předsunutí" motoru před přední nápravu a totální "rozhození" těžiště. Pohonem quattro a docela kvalitními pružinami/tlumiči to sice úspěšně "maskují", ale nebylo by rozumnější to udělat "rovnou správně"?
Prostě audi jsem mívala "ráda" a "vyhovovalo" mi, na to aby se do kategorie původních (cca 20 let starých) "dojmů" vrátili, budou muset ještě "máknout"