0
powrót
 

diskuze k tématu: Volkswagen Golf III - jak jezdí s motorem 1,9D?

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 14:19, RE: Sešrotovat?
Muroň napisał:
S tim vším souhlasím. Jenže pro člověka/firmu, který ročně 50 tkm najede, je fajn, když s autem po pěti letech provozu může ještě počítat bez nutnosti GO motoru.
No jo, Galerie Butovice, tam se taky zůčastňuji.
Ale ano, tak nějak je to počítáno, většina moderních motorů (i japonských) těch 240 000 km bez problémů a bez důvodu nějakého většího (generálního) zásahu najezdí. Z praxe myslím, že těch 50 000 ročně je spíše trochu výjimka (vím že někteří zvládnou nejet i více). Auto je prostě obyčejné spotřební zboží a větší (generální) servisní zásah po čtvrt milionu km považuji za rozumnou (víceméně) realitě odpovídající hodnotu.
Já se u rybiček (Galerie Butovice) objevuji spíše vyjímečně, ale s tím Maserati jsem se tam opravdu potkala a i když se mi na jednu stranu líbí, je to na mne (pro mne) až moc (já opravdu raději zvuk Brumly, než tenhle "řev" - tím ho nechci nijak kritizovat apod.!).
Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 14:22, RE: Obdivuhodné!
anonym napisał:
Rad doplnim. Nissan Almera N15 Sedan, r.v. 1998, koupil jsem v r. 2000 s najetymi 20 k km po duchodcich. Desticky meneny ve 105 k km, ale klidne by vydrzely do 120 k km (nechal jsem se "ukecat" v servisu). Baterie letos (po 10 letech), ty 2 zarovky taky letos. Jinac urezl spoj predposledniho a posledniho dilu vyfuku, zavareno zdarma ve znackovem servisu pri servisni prohlidce 135 k km. Garazovany, zatim bez koroze, obrok dutiny, jezdim dost i v zime - dalky -hory - lyzuju. Tlumice puvodni, nyni...
Takže olej v Nisanu vás výjde na 1500kč+filtr vzduch+filtr klima(600kč)+kontrola dle knížky 800kč+nová brzdová kapalina co dva roky včetně práce 800kč.Tak to máme3700kč ročně (8x)k tomu přidejme pneu 2x sada minimálně pokud využíváte multilink (po 8000kč)za 16000kč+ty destičky za 1500+jejich výměna 300kč,dále svíčky originály po 60tkm (takže min 2x1200kč),t.j. 2400kč,dutiny 2x ročně (po 500) t.j. 1000kč(8x) a jestli jste už boural tajste jistě pojištěny i havarijně oproti golfu z té doby tak o 40% dražší pojištění.A to se nechci vyjadřovat o vámi uváděném "zavaření výfuku".Takže hrubý odhad 47000kč bez dražšího pojištění,které udělá dalších24000kč,součet 71000kč vámi uváděný levný provoz (a to se vám naštěstí nic nezkazilo)+totální ztráta hodnoty a nepočítám že auto po vás bude asi v horším stavu,soudě podle vámi udanem "zavařováni".
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 14:26, RE: Obdivuhodné!
anonym napisał:
Takže olej v Nisanu vás výjde na 1500kč+filtr vzduch+filtr klima(600kč)+kontrola dle knížky 800kč+nová brzdová kapalina co dva roky včetně práce 800kč.Tak to máme3700kč ročně (8x)k tomu přidejme pneu 2x sada minimálně pokud využíváte multilink (po 8000kč)za 16000kč+ty destičky za 1500+jejich výměna 300kč,dále svíčky originály po 60tkm (takže min 2x1200kč),t.j. 2400kč,dutiny 2x ročně (po 500) t.j. 1000kč(8x) a jestli jste už boural tajste jistě pojištěny i havarijně oproti golfu z té doby tak o ...
a to jsem nepoítal geomku,ve 120tkm běžná výměna vodítek řetězu(někdo to nemění)...takže se vrsdte na zem stojí vás to 10000kč ročně a nisan je stejně neprodejný po 10 letech...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 14:30, Praha
K tomu nájezdu km...Musíte vždy zvážit předchozí provoz t.j. po Praze 120tkm=240tkm ve Strakonicích(např)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 14:32, lol
Design za jedna. Ale nevadí, každýmu se líbí něco jinýho. Golfy mám zafixovaný jako hnusný, ale spolehlivý
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 14:35, RE: Sešrotovat?
Muroň napisał:
Panu Vaculíkovi se rozhodně nepodobáš, je to takový malý blonďák. S posledním odstavcem souhlasím. Renomé a následně i ceny VW jsou velice nadsazené, nejen u nás. Na druhou stranu většina VWenů je stavěna a složena tak, že vydrží hodně nadprůměrný nájezd bez větších závad. Daní tomu byly obvykle slabší, zastaralejší a hlučnější motory než nabízela konkurence.
"Renomé a následně i ceny VW jsou velice nadsazené"

To je z definice nesmysl.

Pochopte konečně, že cena je taková, jakou trh unese. To platí u čehokoliv, auta nevyjímaje.

Výhodná koupě je jako ojetina je naproti tomu nepříliš obchodně úspěšný model, nikoliv bestseller. VW budou výhodné ojetiny, až se budou špatně a málo prodávat jako nové. Výhodná ojetina je třeba Nissan Primera, protože to byl v posledních létech obchodní debakl. Výhodná ojetina bude třeba Fiat Croma II.

Ano, Martin Vaculík je takový malý zamindrákovaný z Hořovic, kdysi tam opruzoval s nějakou Alfou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 14:41, RE: Sešrotovat?
anonym napisał:
Ale ano, tak nějak je to počítáno, většina moderních motorů (i japonských) těch 240 000 km bez problémů a bez důvodu nějakého většího (generálního) zásahu najezdí. Z praxe myslím, že těch 50 000 ročně je spíše trochu výjimka (vím že někteří zvládnou nejet i více). Auto je prostě obyčejné spotřební zboží a větší (generální) servisní zásah po čtvrt milionu km považuji za rozumnou (víceméně) realitě odpovídající hodnotu.
Já se u rybiček (Galerie Butovice) objevuji spíše vyjímečně, ale s tí...
Japonske motory vydrzi dost (spis vic nez dost). Otec znameho prodaval Carinu benzin pry se 700 tkm. Sam jsem prodaval 626 s 240 tkm na tachometru a jelikoz jsem ji koupil se 160 tkm v Ackach jako 12ti letou, tak uz v dobe koupe nejspis mela 250-300 tkm.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 15:05, RE: Sešrotovat?
anonym napisał:
"Renomé a následně i ceny VW jsou velice nadsazené"

To je z definice nesmysl.

Pochopte konečně, že cena je taková, jakou trh unese. To platí u čehokoliv, auta nevyjímaje.

Výhodná koupě je jako ojetina je naproti tomu nepříliš obchodně úspěšný model, nikoliv bestseller. VW budou výhodné ojetiny, až se budou špatně a málo prodávat jako nové. Výhodná ojetina je třeba Nissan Primera, protože to byl v posledních létech obchodní debakl. Výhodná ojetina bude třeba Fiat Croma II.

Ano, Martin Vaculí...
Proč by to měl být z definice nesmysl? Tak je nadsazená trhem. Často jsem se pohyboval v zemích bývalé jugoslávie. Tam uznávají jen Mergle, Báwy, VW a částečně Oply (ostatní "ne valja"). Golf zralý na šrot tam jako statusový symbol znamená víc než zánovní avensis.
Výhodnou koupi ojetiny jsem učinil já i v případě VW, protože jsem ho dostal od příbuzného o dost levněji, než bych za srovnatelný dal v bazaru. A mohl bych ho prodat za víc. Kdybych koupil levnou Primeru, tak jí za víc těžko prodám.
Vaculík není zamindrákovaný. Z čeho tak ususzujete?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 15:27, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Nejsem motorář, ale pokud si pamatuji, podle některých dílů (přiznávám, že si nemohu vzpomenout konkrétně podle čeho) to poznat jde a poměrně přesně!
Kylie
Podle žádných dílů to nejde poznat s přesností ani na sto tisíc km, natož na padesát
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 15:37, RE: Sešrotovat?
Muroň napisał:
Jsem hloupý Čech, co má šmejd. Rozbitá stahovačka okna po 110000 tkm. Bohužel je to už 5 let po záruce a nemůžu to auto vrátit...
To nejsi sám co naletěl, nejraději bych ho opravdu sešrotoval,kdybych za něj nedal toliko peněz.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 15:39, RE: Sešrotovat?
anonym napisał:
Jak jsem napsala "nechci se vás dotknouti" - to jste nečetl?
Takže: Nechci se vás dotknouti, ale důvodně se domnívám, že např. v oblasti (auto)statistiky (nejen prodeje) za poslední dvě desetiletí na HDD mám a nejen to...
Oslíka neznám, ale některé jeho hlášky za opravdu vtipné pokládám
Pana Vaculíka neznám (i když mne k němu kdosi již přirovnal a svou foto jsme musela prokazovat, že - alepsoň vzhledově - spolu nic společnoho nemáme) ale nemyslím, že by nesmysly psal, v podobném ...
Njn, aspoň mají důchodci na co vspomínat.Dnes už to panenko je histórie,myslím ta spolehlivost.......
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 15:44, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Nejsem motorář, ale pokud si pamatuji, podle některých dílů (přiznávám, že si nemohu vzpomenout konkrétně podle čeho) to poznat jde a poměrně přesně!
Kylie
Mám 2 stejná auta, jedno bude jezdit 100 000 po dálnici v SRN a pak mám druhé, a to bude jezdit tu samou porci po Praze. Bude mezi těmi auty v závěru rozdíl i když budou obě mít najeto 100 000? Bude. Auto z města bude vypadat, že má tak o 100 tisíc víc
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 16:18, RE: lol
anonym napisał:
Design za jedna. Ale nevadí, každýmu se líbí něco jinýho. Golfy mám zafixovaný jako hnusný, ale spolehlivý
jo Golf to je bomba..... brácha ho měl, trojku s 1.9D, po dovolené v Chorvatsku se ho rychle zbavil.....katastrofa !!!

jinak pro fanoušky koncernu: Proč má VW v reklamních upoutávkách na konci hlášku že Volkswagen je Das Auto ?...... to jako, aby neznalým divákům bylo jasné, že v reklamě viděli auto a ne jen předraženýho angličáka?

Viva la France !!!!!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 16:21, RE: Golf
anonym napisał:
Design za jedna. Ale nevadí, každýmu se líbí něco jinýho. Golfy mám zafixovaný jako hnusný, ale spolehlivý
Nejste zdaleka jediný, ale dokonce i německé statistiky tuto "výrazně nadpůrměrnou spolehlivost" samy popírají.
Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 16:24, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Podle žádných dílů to nejde poznat s přesností ani na sto tisíc km, natož na padesát
To se mýlíte, u common railu i (výrazně) přesněji - jen se o takových věcech moc nemluví. U "modernějších" motorů (obecně) to poznat jde, tak jako jde u vašeho PC (i když jej totálně vymažete) atd.
Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 16:28, RE: Golf
anonym napisał:
Nejste zdaleka jediný, ale dokonce i německé statistiky tuto "výrazně nadpůrměrnou spolehlivost" samy popírají.
Kylie
Teď se nejvíc přikláním k názoru, že nejde ani tolik o to, jestli máte auto z Francie, Německa, Itálie, Japonska, ale že je to prostě kus od kusu. Jenom u těch renomovaných výrobců (tím nemyslím VW :), máte menší šanci, že dostanete "výrobu z pátečního odpoledne"
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 16:36, RE: Golf
anonym napisał:
Teď se nejvíc přikláním k názoru, že nejde ani tolik o to, jestli máte auto z Francie, Německa, Itálie, Japonska, ale že je to prostě kus od kusu. Jenom u těch renomovaných výrobců (tím nemyslím VW :), máte menší šanci, že dostanete "výrobu z pátečního odpoledne"
Výrobek "první v pondělí ráno" a "poslední v pátek odp.", to má vliv všude, možná u RR to zvládli eliminovat (na druhou stranu, lidské práce na linkách v posledních letech TAK ubylo, že ... Mimochodem víte jak dlouho trvá výroba jednoho auta v Kolíně? A jak dlouho bude trvat letos od podzimu u faceliftovaných verzí?). Nicméně ono "kus od kusu" má vliv hlavně u jetých bazarových vozů. U nových ty jsou ony statistiky poměrně výmluvné a odpovídající. A ano, že u bazarového vozu záleží JAK se majitel(é) staral, JAK jezdil, KDE parkoval atd. to je fakt a určitě se najdou případy kdy zhuntovaný "japonec" je horší volbou než hýčkaná a opečovaná alfa. Nicméně vrátím se ke statistikám a myslím, že rozumné použití a kombinace údajů z TÜV, J.D.Power doplněné o pár testů a např. hodnocení AutoTip po 100 000 km, má smysl a svoji vypovídací hodnotu.
Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 16:40, RE: lol
anonym napisał:
jo Golf to je bomba..... brácha ho měl, trojku s 1.9D, po dovolené v Chorvatsku se ho rychle zbavil.....katastrofa !!!

jinak pro fanoušky koncernu: Proč má VW v reklamních upoutávkách na konci hlášku že Volkswagen je Das Auto ?...... to jako, aby neznalým divákům bylo jasné, že v reklamě viděli auto a ne jen předraženýho angličáka?

Viva la France !!!!!!!
Jenom pro zajímavost: Das auto už v minulosti (v 60.letech) používal Opel - Opel Kadett. Das Auto.
BB
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 17:24, vysoká spotřeba?
Vlastním toto auto od roku 1999 (rok výroby 1992) v Čechách jsem již 3. majitel. Jen na okraj k té spotřebě - já jezdíl za cca 5 l/100 km což mi nepřijde nějak moc. Vůz neměl za těch 9 let jedinou závadu. Pouze běžná údržba - celkem 6ks tlumičů (cca1300,-/ks, 2x rozvody cca 2700,- včetně práce, 3x brzdové destičky cca 700,-/sada, 2x vyvaření předního dílu výfuku, 1x nový zadní tlumič výfuku cca 2600,- s prací, 1x silenblok pod převodovkou cca 900,- s prací, 1x obložení zadních bubnů 700,-. Olej měním tak po 10-12 tis.km (měl by se kolem 7tis). Naprosto nezáleží na kvalitě nafty-jede takřka na cokoliv. Až na tu korozi pohodové, nízkonákladové auto
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 17:31, RE: vysoká spotřeba?
anonym napisał:
Vlastním toto auto od roku 1999 (rok výroby 1992) v Čechách jsem již 3. majitel. Jen na okraj k té spotřebě - já jezdíl za cca 5 l/100 km což mi nepřijde nějak moc. Vůz neměl za těch 9 let jedinou závadu. Pouze běžná údržba - celkem 6ks tlumičů (cca1300,-/ks, 2x rozvody cca 2700,- včetně práce, 3x brzdové destičky cca 700,-/sada, 2x vyvaření předního dílu výfuku, 1x nový zadní tlumič výfuku cca 2600,- s prací, 1x silenblok pod převodovkou cca 900,- s prací, 1x obložení zadních bubnů 700,-. Olej ...
jen doplňuji nájezd za těch 9 let 120 000 km - aby údaje měly nějakou vypovídající hodnotu. Ještě jsem měnil expansní nádržku za 1000,- a brzy mě čakají opět destičky a tentokrát i kotouče cca 350,-/ks
reagować
  1 2 3 4 ... 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.