anonym napisał:
Během 10ti let jedny brzdové destičky? To JE obdivuhodné! S japonskými vozy jezdím (vozila jsem se) od kočárku a i když otec vůz mění(l) vždy cca po 4 letech a spolehlivost byla u našich Toyot (pak Honda a Subaru) vždy vynikající, takto excelentní výsledky (pokud vím) nedosáhl nikdy nikdo. Doporučovala bych zápis do Guiness knihy rekordů a VELMI by mne zajímalo o kterém japonském voze (konkrétně!) mluvíte, děkuji...
Pěkný den Kylie
Rad doplnim. Nissan Almera N15 Sedan, r.v. 1998, koupil jsem v r. 2000 s najetymi 20 k km po duchodcich. Desticky meneny ve 105 k km, ale klidne by vydrzely do 120 k km (nechal jsem se "ukecat" v servisu). Baterie letos (po 10 letech), ty 2 zarovky taky letos. Jinac urezl spoj predposledniho a posledniho dilu vyfuku, zavareno zdarma ve znackovem servisu pri servisni prohlidce 135 k km. Garazovany, zatim bez koroze, obrok dutiny, jezdim dost i v zime - dalky -hory - lyzuju. Tlumice puvodni, nyni cca 70 % stav (vibracnin stolice), uz by ale urcite chtely vymenit. Jezdim vetsinou sam a mimo mesto, prumer za posledni 2 roky 6,4 l/100km. Jezdim rad rychle, dle TACHOMETRU lze 200, pocitam, ze ve skutecnosti je to tak 180. Jezdim maximalne plynule, brzdim minimalne, v zatackach si uzivam (multilink - parada). Rad si necham poradit, po jakem nastupci se ohlizet, az N15 doslouzi. Nekde na TipCars je moje recenze na N15. Predchozi auto Nissan Sunny N14 Wagon 2,0 d. Neskutecny delnik, 200 k km bez nejmensi poruchy, akorat jsem jej, ja blbec, 2x boural. Rad ctu Vase prispevky, Kylie, proto radu od Vas rad prijmu. Na Nissanclub je k dohledani i muj e-mail pro pripadnou primejsi diskusi (pase).