A4 napisał:
Škoda, že odborník s takovými vědomostmi a znalostmi jako p. Vaculík, dává tak otevřeně najevo svojí až téměř fanatickou averzi vůči koncernu VW. Řekl bych, že technický redaktor by měl na celou věc mít poněkud objektivnější pohled a ne pouze zastávat názor, že koncern VW = vše špatné. A navíc asi opravdu bere vážně informace o tom, že 1,9 TDI zrychlí z 0-100 za 7 s. Kluk je prostě nadšený ze svého auta, tak se ho snaží vychválit do nebes, odpusťte mu to. Na druhou stranu nechápu, co je neuvěřit...
Myslím si, že to pan Vaculík nepsal. Mě to s tou spotřebou přijde jako závist. Když napíšou uživatelé jiných značek, že jezdí za 5,5, tak se tomu nikdo nediví. Ale TDIčko? Ty vole to žere jako tank........Já se tomu jen směju. To auto prostě při slušným stylu jízdy jezdí do 5,5 až 6 litrů a to mám několikrát ověřený dotankováním, ne podle PC. Jinak u mě je ten rozdíl mezi skutečností a PC max do 0,5 l. To že je TDI úsporný je prostě fakt. A jestli palubní PC o Oktávky ukazuje 5 a skutečnost je 7, tak u jinejch aut je to stejný. Většina jinejch značek za 5 podle PC nejezdí. A když to teda ukazuje 6, tak jedou ve skutečnosti za 8. A to je pořád víc než 7. Co se týká PC, tak VW určitě nelže víc než ostatní značky . Rozvody stojí do 7 tisíc +-, podle toho, jestli se mění i pumpa. Ikdyž ceny jsou různé. Kolegovi je dělal značkovej servis za 15, druhej kolega to dal do neznačkovýho, aby ušetřil a platil 17.
. Ať se to komu líbí nebo ne, TDI je lety prověřenej a vyzkoušenj motor a ne nadarmo se sním srovnávají všechny ostatní motory. Proč nikdo nesrovnává svůj dieselovel motor třeba s motorem od Opela?????? (nic proti Opelu, Zigi
)