0
powrót
 

diskuze k tématu: Které auto je vyhovující pro starší pár s vnoučaty?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, japonská vozidla, americká vozidla, italská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 21.08.2008 12:24, RE: A co takhle Corsa C
Muroň napisał:
Konečně někdo, kdo se vyzná!!! V C4 si připadám, jako když sedím před monitorem...
Co před jedním, před třema! A tři monitory nemám ani doma!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 21.08.2008 12:25, RE: Vynikající TDi
anonym napisał:
Ano rozsah využitelných otáček je VELMI malý.
Ale pro svižnou a plynulou jízdu dostačující.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 21.08.2008 12:25, RE: Vynikající TDi
Muroň napisał:
Jo a ať mění olej v intervalech doporučených výrobcem...
To se hodí úplně naprosto zcela ve všech motorech - pravidelně měnit olej a nešetřit na něm.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 21.08.2008 12:26, RE: Vynikající TDi
Muroň napisał:
Ale pro svižnou a plynulou jízdu dostačující.
Snad dostačující, určitě omezující. Stačí-li někomu proč ne, já jen že jsou už i lepší varianty (a ne dražší, snad dokonce levnější).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 21.08.2008 12:32, RE: Vynikající TDi
anonym napisał:
To se hodí úplně naprosto zcela ve všech motorech - pravidelně měnit olej a nešetřit na něm.
Jenže rencek doporučoval měnit olej u dCi po 30 tis. a praxe ukázala, že ten interval byl hodně velkoryse nastavený.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 21.08.2008 12:33, RE: Vynikající TDi
anonym napisał:
Snad dostačující, určitě omezující. Stačí-li někomu proč ne, já jen že jsou už i lepší varianty (a ne dražší, snad dokonce levnější).
Teď už jsou, to zas jo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 21.08.2008 12:34, RE: Tak to čumim
anonym napisał:
Ty nebudeš jen člen Edisonova spolku, ty si fakt booorec! Nejsi ty tam aspoň předseda? A fakt schopnej, když si(s) pod rynkem nechal vykopat krtka.
Ale už jsem tě asi odhalil! Ty budeš předseda Dží Zet Dý Slušovice!!!
No...jsi blízko...míval jsem přezdívku mladej Čuba.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 21.08.2008 12:40, RE: Muroňovi
Muroň napisał:
Teď už jsou, to zas jo.
Muroňu, jdu sa nakrmiť, tak tu buď hodný a neplácaj zas ňáký kravino vo TDi. Uvidíme sa na tej tvojej hudobnej prodúúkcii a celá rodina sa na těba ťošíme. Na cestu naleju do toho nášho busa trochu voleja, jak jsi říkal (ale celý to meňiť nebudu, to by bylo škoda - zkúšal so ho a ten starý olej eště trochu teče.
Nevýmýšlaj a dodělej tú dálkovů ovladačku - som zvedavý a ťoším sa.
PS: Mám so sebú vzyt i tu blonďatů pipinu, čo si pred rokami vzal náš mlady? Kýlija se menuje nebo tako nějako divno, prý by ťa tiež chcela poznať
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 21.08.2008 13:12, RE: Muroňovi - Jirka
anonym napisał:
Muroňu, jdu sa nakrmiť, tak tu buď hodný a neplácaj zas ňáký kravino vo TDi. Uvidíme sa na tej tvojej hudobnej prodúúkcii a celá rodina sa na těba ťošíme. Na cestu naleju do toho nášho busa trochu voleja, jak jsi říkal (ale celý to meňiť nebudu, to by bylo škoda - zkúšal so ho a ten starý olej eště trochu teče.
Nevýmýšlaj a dodělej tú dálkovů ovladačku - som zvedavý a ťoším sa.
PS: Mám so sebú vzyt i tu blonďatů pipinu, čo si pred rokami vzal náš mlady? Kýlija se menuje nebo tako nějako divno, ...
až si to přečte skutečná Kylie, tak bude vraždit...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 21.08.2008 13:18, RE: Muroňovi - Jirka
anonym napisał:
až si to přečte skutečná Kylie, tak bude vraždit...
Snad se do tyhle poradny nekoukne...vcera jsme si sni hezky popovidali, byla by to skoda pokazit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 21.08.2008 13:21, RE: LÁĎA
anonym napisał:
nerezlo .....a jezdilo - to by bylo taky prima
Náhodou to jezdilo a na svýho Láďu jsem nedal dopustit. Protože jsem na žiguliku vyrostl, přijde mi i moje současná Tdi rotačka jako motor se snesitelnou hlučností.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 21.08.2008 13:30, RE: Muroňovi - Jirka
Muroň napisał:
Snad se do tyhle poradny nekoukne...vcera jsme si sni hezky popovidali, byla by to skoda pokazit.
Dobře, sorry, sice nemyslim že jsem to až tak přehnal, ale nějak mi ta Kylie nešla z hlavy a přišlo mi to jako dobrej for. A vzhledem k pauze po mym příspěvku...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 21.08.2008 13:32, RE: Tak to čumim
Muroň napisał:
No...jsi blízko...míval jsem přezdívku mladej Čuba.
Já to věděl!! A proč si se zřekl rodinného jména? Nebo jsi přijal manželčino příjmení?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 21.08.2008 13:52, Yaris
V důchodu určitě není peněz nazbyt, ale zvažte variantu Toyota Yaris se slušnou výbavou včetně klimatizace za 249000 kč. Jde o nové velmi spolehlivé vozidlo s třemi lety záruky a snad to nevyzní špatně, budete ho mít až na věky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 21.08.2008 13:58, Nissan Note
mám zrovna z půjčovny Nissana Note s 1,4l motorem 16V s 88 HP, prostorný malý vůz s velkým zavazadelníkem s pěti plněhodnotnými sedadly a pohodlným nastupováním na zvýšená sedadla, je to mini- SUV.
Se spotřebou pod 6 l na delší trasy jsem velmi spokojen, výbava i provedení perfektní.
Asi tak roční vůz s maximálně 20 tisíc km. už v Německu za těch 180 tisíc koupíte, ovšem v českém autobazáru nikdy! Doporučuji www.autoscout24.de , tam lze najít reálné ceny.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 21.08.2008 13:59, RE: Ad Corolla
anonym napisał:
2.8 V6 byl zajímavej hluboko v minulým tisíciletí - to si snad děláte srandu! Do minulýho superbu ho dávali, protože byl postavenej na základě praprapassatu, ten motor by byl jinak už před lety vyřazenej z nabídky. Pro důchodce úplná blbost, a nejen pro důchodce. Superb první generace je zlevněnej trochu protaženej passat upravenej pro tehdy nenáročnej čínskej trh, konstrukčně 20 let starý auto! Máte fakt dost divný touhy! Podvozek stojí taky za prd, nebyl konkurenceschopnej ani jako novej, o be...
Pořád lepší než Golf IV nebo Panda. O Thalii nemluvě...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 21.08.2008 14:07, RE: Kdo to viděl
anonym napisał:
Preferoval bych osobně Citroen C4. A nejen pro důchodce s vnoučaty. Je to zlatá střední cesta pro méně movité. A tradiční elegance francouzů jen posiluje sebevědomí řidiče. )
C4 jde koupit za 180 tis?...jsi chorobný, nebo jen vtipný?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 21.08.2008 14:07, RE: Nissan Note
anonym napisał:
mám zrovna z půjčovny Nissana Note s 1,4l motorem 16V s 88 HP, prostorný malý vůz s velkým zavazadelníkem s pěti plněhodnotnými sedadly a pohodlným nastupováním na zvýšená sedadla, je to mini- SUV.
Se spotřebou pod 6 l na delší trasy jsem velmi spokojen, výbava i provedení perfektní.
Asi tak roční vůz s maximálně 20 tisíc km. už v Německu za těch 180 tisíc koupíte, ovšem v českém autobazáru nikdy! Doporučuji www.autoscout24.de , tam lze najít reálné ceny.
Nissany bejvávaly jedny z nejspolehlivějších aut - stará Primera, Sunny, Almery...ale kde ty časy jsou. Designově se posunuly od nevýrazných až k velmi odvážným, bohužel kvalitou se svému novému spojenci (nebo spoluvlastníkovi) taky přiblížily...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 21.08.2008 14:11, Pohádka o vstrikovacích systeméch
Budu se snazit napsat následující řádky co nejvěrnějc jak si pamatuju (nechce se mi hledat přesná data). Budu se snažit být co nejnestranější. A jde o evropu (asii si nechám na jindy)

Deset naftových let.
Již na začátku devadesátých let vyrobil VW dieselový motor, osadil ho přímým vstřikováním nafty a rotačním čerpadlem, i viděl VW, že je to dobré. Výkonný motor s malou spotřebou.
V polovině devadesátých let byla nafta ještě levná, on i benzín ale o něj tu teď nejde. Další výrobci se zaměřili na vývoj naftových motorů, protože v nich viděli potenciál nastíněný TDi od VW. Byli ještě málo svázáni ekologickými normami, přesto viděli úsporu paliv.
Mercedes-Benz spolu s Fiatem a Boshem vyvinuli kolem roku 1997 systém vysokotlakého vstřikování Common-Rail (CR), i viděli, že je to dobré. Nechali si ho licencovat a ponechali si výhradní práva po určité období (cca 2 roky). Před přelomem století snažili se ostatní výrobci konkurovat. Opel přišel rotačním čerpadlem a dvoulitry s výkonem 100k, Ford přišel s rotačním čerpadlem a dvoulitry s výkonem až 115k. I viděli výrobci, že bez většího tlaku to nepůjde. Počkali si tedy na licenci CR. Ne tak VW na co čekat na licenci, pojďme si vlastním vývojem vyrobit vysokotlaký diesel a použijme stávající technologii, která funguje u nákladních motorů. Použil tedy technologii Pumpe-Duese(PD) a dosáhl hned napoprvé výkonu 115k a o chvíli později dokonce 130k. I viděl VW, že je to dobré. Takových výkonů nikdo zatím nedosáhl. Prodeje passatů, golfů s TDi motory trhal rekordy. PD mají své mouchy , ale v tu chvíli nikoho nezajímají, ten výkon, ten zátah!
Přichází druhá generace CR, výkony se blíží výkonům dosahovaných PD systému, kultura chodu se zjemňuje, ovšem spotřeba je stále vyšší. Stále se dává přednost výkonu, zátahu před kulturou chodu. CR systém se svým jednodušším uspořádáním a s větší možností se rozvíjet skýtá mnohé možnosti. I vycítl BMW příležitost a přišel s motory CR druhé generace s výkony, které dříve patřily pouze benzinovému poli.
Druhá generace CR systému se blíží k zenitu na obzoru se blíží třetí generace, ale PD zůstavají ve svém stínu. Obtížně inovovovatelná technologie stále funguje ve svých mezích, výkonových verzí přibývá, objevuje se o deci větší objem, nedostatky a neduhy se ve srovnání s kulitvací a většími tlaky CR systémů stávají výraznějšími a obtížně potlačitelnými.
I viděl VW, že to již tak dobré není, ale co s technologií, do které se hodně investovalo, ale používá ji jediný koncern? Rozdíl nákladů proti licečně prodávanému a mimo automobilky vyvíjenému systému je zřejmý. I padne rozhodnutí opustit zastarávající technologii a přejít na jinou, proč ne V6 a V8 ji již mají a funguje. Ale náklady na PD systém se musí někde zaplatit, prodáme tedy motor dále a budeme ho ve stávajících nebo levnějších modelech nabízet stále.
Blížeme se k dnešním dnům, třetí generace CR systémů přináší ticho (v rámci dieslů), přijatelnou spotřebu, rozsah otáček vyšší i ekologii s DPF. PD systémy stále konkurují výkonem, ale již se nemohou kultivovaností měřit, přesto se stále nabízí, většinou jako alternativa, ale již jsou na ústupu. VW se zaměřuje na CR a opět to vypadá na úspěch (aspoň v rámci koncernu).
Co přinese čtvrtá generace CR systémů? Zatím nikdo neví, je jisté, že další desetiletí bude pod nadvládou malých benzinových turbomotorů.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 21.08.2008 14:12, RE: Proč jetý?
anonym napisał:
Jasně, u octavie tdi ,na hlínách, s lavičkou na víku kufru, se začouzenejma sklama cena roste jak u limitovanejch verzí Ferrari
Mám rád vtipné lidi a u tohoto příspěvku jsem se v práci smál jak mladé osel..."lavička na víku kufru" je super!
reagować
  1 ... 4 5 6 ... 11


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.