cytat:
reakce na: uwa1, 07.01.2019 18:48 (Nie, nepletie. Prvý diesel s p ...)
Jenže rotačka není právě commonrail, ten potom VW kupovalo licenci na commonrail, ale až po systému PD. Samozřejmě označení |Tdi je zavádějící - takže byly rotačky - nezmary, pak nepovedená PDčka a teprove potom, kdy vw mělo problémy se systémem PD kupovalo licenci na CR.
Jinak Bobanovi: Bobane máme doma 2x I30 druhé generace, jedno diesel 81 kw a druhé gdičko. Diesel je doma 3 roky a benzín 2. Ani jedno auto zatím nehořelo, ani jedno auto nevykazuje známky koroze a ani jedno auto nemělo dosud žádný problém, jo vlastně v gdičku se měnilo radio na záruku auta jezdí každý den . Ještě k té korozi - na foru H jsem nic teda k I30 druhé gen nenašel a to jsem to prostudoval docela detailně než jsem ty korejce kupoval. S odhlučněním souhlasím, to mohlo být lepší, ale s tím jsem to kupoval - když bych to nechal za 10 tis. třeba odhlučnit, tak jsem pořád na tom cenové líp oproti třeba té šáde. Ale v době kdy jsem kupoval ten benzín, tak za ty samé prachy mi ford nabízel zdechlou 1.6 tuším 74 kw, vím - motor držák, ale nejede a nepřekousl jsem ten středový tunel mezi řidičem a spolujezdcem, ale to jsem tu zmiňoval xkrát, že mě tlačil do nohy - tím se to víceméně tenkrát zlomilo. Zatím nemám s Hčkem problem. Navíc má moje kolegyně i20ku, která má 4 roky a též bezproblému - najeto cca 100 tis a má ji od novoty.
Jinak 100 lidí - 100 názorů