cytat:
reakce na: Fanda, 04.01.2019 12:27 (Synovec nedávno koupil Leona F ...)
Mam mazdu 2.5 litra a spotreby- div sa svete, podobne :)
Za mna len obycajny sedliacky rozum. TSI ako ojazdene auto? Kolko ludi nedodrziavalo tych predpisanych 30t km na vymenu oleja? Ked to turbo dame dokopy s start stopom a (nedaj boh) automatom co to cely cas dusi pomaly pod volnobeznymi otackami, tak za mna vysledok jasny. Nove by som urcite bral TSI, ale ojazdene ani nahodou. Urcite nie s tychto rokov. Kupite auto, ktore viac ako inokedy predtym na vas moze vyvalit tisicove opravy (v eurach).
Kedysi davalo zmysel pozerat po benzinovych autach, lebo boli jednoduchsie a clovek im tu spotrebu odpustil na ukor spolahlivosti (vacsinou). Lenze rozhodovat sa teraz, ci chcem hyper moderny osem turbo benzin alebo naftak s rovnakymi zlozitostami, ked viem, ze naftak zerie o 1-2 litre menej.. neviem si predstavit cloveka, co by obhajil ten benzin. Ani co sa tyka tahu tam uz nie je rozdiel, obidva tahaju odspodu. A ano, obidva motory nie su absolutne vhodne do mesta.
Vysledok? Ak spolahlivost, tak hyundai 1.6, ale nie GDI (ma myslim problem s hlavami pri vyssom najazde), alebo focus 1.6, bravo 1.6, mazda 1.6-2.0, a najlepsi benzin- honda civic 1.8i. Ale prosim Vas, chciet od VW spolahlivy benzin...to skor prerazia mozno s tymi elektromotormi. Este ich ale vela nepredavaju, lebo stale nevyriesili problem planovanej zivotnosti na cievku elektromotora (aby sa po dvoch rokoch 'nahodne' rozsypala). VW si totiz este dobre pamata tie casy, ked vyrobili 1.9TDI a ludia ho pouzivali az do 15 rokov zivotnosti bez poruch. Boli to pre VW tazke casy...