0
powrót
 

diskuze k tématu: Existuje ideální vůz ve střední třídě?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, německá vozidla, japonská vozidla, americká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 06.01.2009 18:05, RE: Honda Civic 1,6 VTEC
Kylie napisał:
Honda není špatný nápad a i když zrovna tenhle civic mne "vzhledově" nijak neoslovuje, proč ne ..
"Sorry" přeci NEtřeba, pokud Martina plánuje/předpokládá že častěji bude někoho vozit (tedy více lidí) LOGICKY si pořídí asi spíše tu 5dv verzi - to ví ale jen ona sama. Měla jsem pocit že "řešíme" spíše "teorii" a tam ... není co řešit (podle mne).
A z původního dotazu to spíše vypadá na ty "samostatné" jízdy ... Já VÍM, že místní "pohled" "pořadí hodnot" automobilu je trochu "jiné", z mého pohle...
Ten Váš boj o prosazení třídveřové varianty je až úsměvný. Nezapoňte, že méně je někdy více. Nemusíte některé věci opakovat pořád dokola.
A že pro větší počet je 5-dvéř jasná volba nakonec píšete i vy a je to logické. No a no dyt jo - paní píše ,že o víkendech jezdí v plném obsazení!
Dál není nutno o třídvéřku mluvit.
Jo, a ještě - nezaměňujte třidvéřový hatchback s vozem s karoserií kupé(dvoje dveře)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 06.01.2009 18:19, Renault Clio
Vážená paní tazatelko, pokud mohu z Vašeho dotazu něco usoudit, pak asi zejména to, že nejvíce jezdíte trasu cca 30 km a ještě po městě. Pro tento způsob využití doporučuji Renault Clio 1,2 55 kw. Toto opravdu svižné vozítko v sobě kombinuje výhody malého objemu (nízká spotřeba, rychlý ohřev na provozní teplotu) s opravdu radostným pracovním projevem kdy se snadno a ochotně vytáčí a lehkému vozu uděluje více než dostatečnou dynamiku. Vzhledem k objemu se opravdu nechce věřit, že se nezalekne ani dálnice a brzdou provozu rozhodně nebude. Navíc tyto vozy nemají zpravidla nevyžadují drahý servis a pokud nebudete opravdu smolař ani Vám jej nikdo neukradne. Ceny se do Vašeho výběru v pohodě vejdou a ještě zbude nějaká to koruna na servis (věřte u ojetiny bude potřeba).
Rozhodnutí zda 5 nebo 3 dveře nechám na Vás.
Dobrou ruku při výběru a mnoho šťastně ujetých km přeje "i".
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 06.01.2009 21:22, Nevýhoda 3.dveřové varianty ve městě
Hlavní nevýhodou 3. dveřové varianty obvzvlášť ve městě je paradoxně velikost dveří. Pokud zaparkujete do úzké mezery mezi dvěma vozy, otevřete ve vzniklém prostoru mezi vaším a sousedním autem větší (delší) dveře třídvéřové varianty v ostřejším úhlu než menší (kratší) dveře pětidvéřového vozu a vznikne vám tím menší (užší) prostor na vystoupení. Zkuste to, je to opravdu zřetelný rozdíl. Navíc větší dveře třídveřové varianty bývají i těžší, což může křehkou dívku zajímat :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 06.01.2009 21:23, RE: Nevýhoda 3.dveřové varianty ve městě
MHr napisał:
Hlavní nevýhodou 3. dveřové varianty obvzvlášť ve městě je paradoxně velikost dveří. Pokud zaparkujete do úzké mezery mezi dvěma vozy, otevřete ve vzniklém prostoru mezi vaším a sousedním autem větší (delší) dveře třídvéřové varianty v ostřejším úhlu než menší (kratší) dveře pětidvéřového vozu a vznikne vám tím menší (užší) prostor na vystoupení. Zkuste to, je to opravdu zřetelný rozdíl. Navíc větší dveře třídveřové varianty bývají i těžší, což může křehkou dívku zajímat :)
Samozřejmě se tyto zkušenosti netýkají nějakých městských pidivozů typu TPCA nebo Smart.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 06.01.2009 21:43, Všimli jste si toho PARADOXu?
MHr napisał:
Hlavní nevýhodou 3. dveřové varianty obvzvlášť ve městě je paradoxně velikost dveří. Pokud zaparkujete do úzké mezery mezi dvěma vozy, otevřete ve vzniklém prostoru mezi vaším a sousedním autem větší (delší) dveře třídvéřové varianty v ostřejším úhlu než menší (kratší) dveře pětidvéřového vozu a vznikne vám tím menší (užší) prostor na vystoupení. Zkuste to, je to opravdu zřetelný rozdíl. Navíc větší dveře třídveřové varianty bývají i těžší, což může křehkou dívku zajímat :)
Já jsem holčička a rozměrově "nic/moc" (je docela VELKÁ šance, že i "menší" než tazatelka .-) a CHLAPi mi tu "vysvětlují", který typ vozu (z praktických i teoretických důvodů) je pro nás holčičky "lepší"
Nuže už jsem jednou/dvakrát jela i dvoudveřový i čtyřdveřovým i vanem i ... autem pokud už jedete do toho nákupního centra kde se parkuje VEDLE sebe, tak dívka mých rozměrů HRAVĚ vystoupí i z mého oblíbeného Bristol, stejně jako z cupky C4 (ta má docela BIG dveře) i z "obyč/normál" čtyř dveří po straně. A hlavně záleží na tom JAK a KDO kol vás zaparkuje. Jednak jsou na českých parkovištích parkovací místa MENŠÍ (jsou dělána přesně na povolené minimum) a co mám zkušenosti VĚTŠINA vás chlapů se snad "stydí", pokud poprvé nezajedou přesně na střed parkovacího místa, trochu couvnout a "dorovnat to" - radši zůstanou stát "špatně" (nakřivo, či více vlevo/vpravo ...). TO mi příjde jako DALEKO zásadnější/větší PROBLÉM, než to s jakým typem vozu jsem tam zrovna přijela já.
PS: Ale rozdíl to samozejmě je - ale mně se ty "pocitově" těžké velké dveře "líbí" (a když je zvládnu se svou postavou já - tak asi kdokoliv ,-)
Ale to KDE bude parkovat a KAM bude jezdit ... to ví právě jen Martina sama.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 06.01.2009 21:53, RE: Všimli jste si toho PARADOXu?
Kylie napisał:
Já jsem holčička a rozměrově "nic/moc" (je docela VELKÁ šance, že i "menší" než tazatelka .-) a CHLAPi mi tu "vysvětlují", který typ vozu (z praktických i teoretických důvodů) je pro nás holčičky "lepší"
Nuže už jsem jednou/dvakrát jela i dvoudveřový i čtyřdveřovým i vanem i ... autem pokud už jedete do toho nákupního centra kde se parkuje VEDLE sebe, tak dívka mých rozměrů HRAVĚ vystoupí i z mého oblíbeného Bristol, stejně jako z cupky C4 (ta má docela BIG dveře) i z "obyč/normál" čtyř dveří p...
Já mám tuto zkušenost z doby, kdy mi taky jedna taková malá, křehká....pokaždý omlátila ty dveře o sousední auto s odkazem, že jsou těžké a velké.
Navíc, ona malá a křehká zdaleka nebyla tak zdatná řidička jak, alespoň o sobě píše, Kylie a proto zaparkovat nakřivo nebo moc blízko jiného auta jí nebylo cizí. (měla ale zase jiné přednosti))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 06.01.2009 21:57, RE: Tady dole 6.1. v 15:02
Kylie napisał:
DOBRÁ! Tak ještě jednou, zkuste si představit na STEJNÉM podvozku, se STEJNÝM posilovačem, při STEJNÉM posazu řidiče za volantem karoserii s jedním malým vlezem a STEJNĚ velký STEJNĚ tvarovaný vůz se 4mi dveřmi na každé straně a dvojitým vstupem vzadu a ještě jedním vpředu (ať to trošičku "přeženeme" "zdůrazníme").
Bude chování takového vozu IDENTICKÉ?
PS: Milým bonusem bude, že ten "jízdeně lepší" bude i výrobně (a pak prodejně) levnější - pro samotnou osůbku co denně vozem jezdí a tu a tam ně...
Milá Kylie,
již delší dobu s menším úsměvem na tváři(myšleno v dobrém) sleduji Vaše/tvoje(abych neurazil, kvůli tykání i dalším věcem kterým je důraz obecně méně přikládaný už jsi se tu stala autorem již mnoha slohovek :), nicméně jestli by ti to nevadilo, tykati bych ti chtěl.Na oplátku tykati i ty mě smíš :D ) příspěvky a ikdyž budeš nejspíše opět poslední slovo míti, oponovat bych si ti dovolil chtíti.
Kvalitnější konstrukci/menší krut karosérie nepozná běžný/á řidič/ka v běžných situacích ani omylem.Nebo spíš možná jenom tím omylem :) protože se bavíme přecejen o modernějších vozech a rozdíly mezi nimi se za ty časy minimalizovali takže bych se tohoto parametru při výběru vozu výše daného ročníku vůbec nebál.Tudíš tento tvůj argument bych si dovolil vidět jako takový prd do tmy :)
Další argument byla cena.Ano to máš pravdu že bude vyšší ale asi ti uniklo, že při eventuálním budoucím prodeji bude cena pořád vyšší.Rozdíl mezi 5-ti a třídvřovou verzí se sice s přibívajícím věkem snižuje, čili záleží, kolik toho vůz bude mít při prodeji za sebou.Navíc třídveřové verze opravdu moc u ojetin populární nejsou.Znám i případ kdy si známý tak strašně chtěl koupit A3 a jakmile zjistil, že nemůže sehnat jediný model s ''pěti klikama'', od koupě vycouval.Ale toť spíš jen taková příhoda nakonec :).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 06.01.2009 22:21, RE: Všimli jste si toho PARADOXu?
MHr napisał:
Já mám tuto zkušenost z doby, kdy mi taky jedna taková malá, křehká....pokaždý omlátila ty dveře o sousední auto s odkazem, že jsou těžké a velké.
Navíc, ona malá a křehká zdaleka nebyla tak zdatná řidička jak, alespoň o sobě píše, Kylie a proto zaparkovat nakřivo nebo moc blízko jiného auta jí nebylo cizí. (měla ale zase jiné přednosti))
Tady odpovím vám "briskně", mně za poslední tři roky v Praze Brumlu tak omlátili, jak snad za celý život všechna oastatní auta dohromady NE. To NEní o "umění" a "NEumění", toť je leml udělá (prostě ten komu jest to jedno).
Již jsem to zde psala, dokonce se mi s jedním minulým vozem v Plzni stalo, že sedích a konzumujíc vidím na poloprázdé parkoviště zelenou škodu 105/120 přijížděti (jsem už "poučená", na veřejných parkovištích se vždy "stranou" zastaviti snažím, bych alespoň jednu stranu stěnou/krajem parkingu chráněnu měla) a SAMOZŘEJMĚ vedle mne místo na JAKÉKOLIV jiné místo zaparkovati se hrnula ... zastavila i BUCHCHCH i přes skleněnou výplň dovnitř slyšet bylo, kterak hrana dveří té zelené příšery se do subřenky "opřela". Já rychlostí světla se k vozům přemístila i několikacentimetrový zelenou barvou označený "vrip/důlek" na dveřích nebohé stříbrněmetalické subřenky spatřila. S nejvyšším vypětím "zklidňujíc" blížící se infarkt jsem poukazovala na MÍSTO "neštěstí/tragedie", když mi ona žena s manželem a 2ks "budoucnosti této země" sdělili, že to oni NEudělali, ne ne ne - a ta ZELENÁ barva přesně v místě úhlu dopadu (jejich dveří) zcela jistě určitě NEní "jejich" ... a pohrdlivě hodíc hlavou odcházeli do ráje konzumu ...
Promiňte, to se mi vybavila jen taková "slabší" chvilka z poznávání této země. Prostě kdo si dává pozor, tomu se to spíše nestane (já Brumlu - i jeho předchůdce - moc "ráda", a to co nechci aby někdo udělal mně, to nečiním ani ostatním - tedy přiznám se že mi dveře už také "vyklouzly" a "buchly" do sousedního vozu, ale udržuji "skóre" tak 999:1
Nevím zda já být "zdatná řidička", ale nějaký ten km jsem už "ujela" a ROZHODNĚ se snažím parkovat "správně" (a klidně si popojedu kousek zpět/dopředu a "vyrovnám" - např. - jestli se to "vejde" pod pojem "zdatná", nuže pak tedy ANO).
PS: Už mám za sebou "lepší" "výsledky", ale těch pár "foto" z mobilu jsou "pravé" - zatím jsem neslyšela, že by je někdo "trumfnul/podrtil/překročil" - nebudu říkat, že mne to NEtěší ,-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 06.01.2009 22:32, RE: Všimli jste si toho PARADOXu?
Kylie napisał:
Tady odpovím vám "briskně", mně za poslední tři roky v Praze Brumlu tak omlátili, jak snad za celý život všechna oastatní auta dohromady NE. To NEní o "umění" a "NEumění", toť je leml udělá (prostě ten komu jest to jedno).
Již jsem to zde psala, dokonce se mi s jedním minulým vozem v Plzni stalo, že sedích a konzumujíc vidím na poloprázdé parkoviště zelenou škodu 105/120 přijížděti (jsem už "poučená", na veřejných parkovištích se vždy "stranou" zastaviti snažím, bych alespoň jednu stranu stěnou...
Kylie, už dost prosimtě, trapnost a zbytečnost tvých příspěvků stoupá geometrickou řadou, vydávej svou energii prosím někde jinde, tady to zjevně nikomu radost nepřináší.
Zkusme se domluvit na následujícím závěru: pro někoho je lepší 3-dveřová verze či kupé, pro někoho (a těch lidí je nesporně většina) je lepší 5-tidvéř, kombi, SUV apod... Prostě co člověk to názor, a vzájemně se přesvědčovat v tomto opravdu nemá smysl. Já znám pár lidí, kteří uvažovali jako ty, koupili si třídvéř, a po pár měsících zjistili jakou udělali chybu. Vystupování,nastupování,pozdější problémy při prodeji atd..
Nevím jakému oboru se věnuješ, sám bych to rád věděl, ale tvoje geniální zhodnocení situace, že za 5 let budou tato i jiná auta mnohem levnější, to opravdu potřebuje vysokou míru inteligence,zrovna tak jako dodatek, že budou levnější, než si všichni myslíme... A takové jsou skoro všechny tvé příspěvky.
Ještě si neodpustím poznámku - zajímal by mě tvůj věk. Vzhledem ke zkušenostem, které dle tvých příspěvků máš, čím vším si jezdila,co všechno si zkoušela, co všechno víš a znáš - tipuju tak kolem stovky, jinak se to nedá stihnout. Já taky jednoho takovýho týpka znám, všechno ví, všechno zná, ve všem seděl, ve všem jezdil - dneska už ho nikdo nebere vážně a je spíš takový "blbec k večeři" (vzhledem k tvé všestranosti nepochybuji o ttom, že víš o čem tato hra pojednává). Udělej prosím něco pro to, abys nepůsobila stejným dojmem.
Dobrou noc
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 06.01.2009 22:49, Vysvětlujete to TAK přesvědčivě ..
RoblaX napisał:
Milá Kylie,
již delší dobu s menším úsměvem na tváři(myšleno v dobrém) sleduji Vaše/tvoje(abych neurazil, kvůli tykání i dalším věcem kterým je důraz obecně méně přikládaný už jsi se tu stala autorem již mnoha slohovek :), nicméně jestli by ti to nevadilo, tykati bych ti chtěl.Na oplátku tykati i ty mě smíš :D ) příspěvky a ikdyž budeš nejspíše opět poslední slovo míti, oponovat bych si ti dovolil chtíti.
Kvalitnější konstrukci/menší krut karosérie nepozná běžný/á řidič/ka v běžných situacích a...
... že vám to asi věřit budu! ,-)
Tak ono JEDNO jest, jaká je karoserie vozu. Kupé, 3dv, 5dv, kombi, van - atd.
Tykání mi NEvadí (mimochodem), na to spíše upozorňuji JEN a POUZE v případě nějakých "hrubostí" "invektiv" apod. NE v případě, že jiný názor na ... cenu či motor máme.
O ceně jsem již psala, momentálně v tuto chvíli může být cenový rozdíl třeba 15-20.000 kč a důvodně se domnívám (což mi možná i za pravdu dáte), že vzhledem k místnímu NEzájmu o tento typ vozidel, tak možnost (třeba čeká-li nějaká 3dv. varianta /na Martinu/ v bazaru již delší dobu) "ukecat" ještě více se to dá ..
Co se cen BUDOUCÍCH týče, věřte (nebo ne, ale já tak "tipuji"), že ZMĚNí se a VÍCE než byste nyní věřili (budou nižší, možná i o dost o HODNĚ dost!) . Takže teď "ušetřených" ... těžko říci, ale možná/snad i 30.000 bude za ... také nevíme KDY se vůz bude prodávat ... dle toho UNO možná "k smrti" bude "uježděn ... to JEN "posiluje" mou tezi o "finanční" výhodnosti.
A ještě jedna věc se "změní" (i když teď tomu se asi TAKÉ věřit NEchce), "pohled" a "přístup" na a k autům. Ono vození "metrů krychlových" a "párů dveří" jen tak - "pro jistotu/pro případ" se "posune" směrem, který na jihoseverozápadě "běžný" je .... Tohle bude asi možná ještě "podpořeno" situací a ... prostě třídvéřové vozy do budoucna i v česku více/lépe prodejné budou a superBIGobří zavazadelník sice pro někoho stále zůstatne "zajímavým", ale zdale ne HLAVNÍM a JEDINÝM "paremetrem" pro většinu bude (prostě "trh" a "smýšlení" se "posune" směrem k "zaběhnutným" standardům).
S tím "cítěním", nevím/nevím, člověk přeci "cítí" ve voze byť jen jednoho dalšího pasažera, "cítí" jestlil je palivo super (povedené), standart, či "vodosměska"; "cítí" i letní/zimní pneu ... atp. pokud NEcítíte rozdíly vy ... možná NEbude chyba až tak na MÉ straně ...
Pěkný den a dobrou noc
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 06.01.2009 23:06, RE: Vysvětlujete to TAK přesvědčivě ..
Kylie napisał:
... že vám to asi věřit budu! ,-)
Tak ono JEDNO jest, jaká je karoserie vozu. Kupé, 3dv, 5dv, kombi, van - atd.
Tykání mi NEvadí (mimochodem), na to spíše upozorňuji JEN a POUZE v případě nějakých "hrubostí" "invektiv" apod. NE v případě, že jiný názor na ... cenu či motor máme.
O ceně jsem již psala, momentálně v tuto chvíli může být cenový rozdíl třeba 15-20.000 kč a důvodně se domnívám (což mi možná i za pravdu dáte), že vzhledem k místnímu NEzájmu o tento typ vozidel, tak možnost (třeba ...
Troufnu si tvrdit,že 95 procent řidičů není schopno rozlišit jízdní vlastnosti 3 a 5 dvéřové verze stejného vozu. Není !
To, že má slečna ted Uno, jistě nemusí znamenát, že dojíždí auta na smrt. Spíš bych to přikláněl k finanční situaci, když si původní vůz kupovala.
Takže jestli je ted cenový rozdíl 3 a 5 dvéř. verzí 10- 15 tis, odhaduji,že za cca 4 roky kdy bude možná zase vůz měnit bude cenový rozdíl 5-10tis. Nehledě na to,že 5dvéř se bude lépe prodávat. U 3 dvéř by možná musela z důvodu českého nezájmu jít s cenou dolů a nakonec by byl cenový pokles plně srovnatelný.
Jinak jsem teda myslel, že problém dveří je dávno vyřešen. Paní přece píše,že každý víkend jezdí plně naloženým vozem. A tam se všichni shodnem,že je 5dvéř lepší.
Takže o čem to tady je?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 06.01.2009 23:08, RE: Všimli jste si toho PARADOXu?
labio napisał:
Kylie, už dost prosimtě, trapnost a zbytečnost tvých příspěvků stoupá geometrickou řadou, vydávej svou energii prosím někde jinde, tady to zjevně nikomu radost nepřináší.
Zkusme se domluvit na následujícím závěru: pro někoho je lepší 3-dveřová verze či kupé, pro někoho (a těch lidí je nesporně většina) je lepší 5-tidvéř, kombi, SUV apod... Prostě co člověk to názor, a vzájemně se přesvědčovat v tomto opravdu nemá smysl. Já znám pár lidí, kteří uvažovali jako ty, koupili si třídvéř, a po pár měsí...
To je docela vtipná hra, co když její "variaci" hrajeme právě teď? ,-)
Na téma že někomu se "hodí" to a někomu "ono" jsem se vyjádřila výše (pokud Martina chce občas vozit více jak jednoho člověka ... asi není co řešit ... jsem už, dávno tomu, napsala - teď jsme probírali "teorii"
K tomu věku a zkušenostem - takový "mladý muž", jako třeba pan Vaculík, má zkušeností (praktických i teoretických) MNOHO a MNOHO NÁSOBNĚ více než já. Já jsem (přinejlepší) tak někde na úrovni toho posledního nejslebšího redaktora - to jen abyste si trošičku "zreálnil" představy ,-) Tam kde všichni redaktoři všech magazínů tištěných, servrů internetových, magazínů televizních se týden co týden a stále znovu prohánějí v nových a dalších vozech a motorizacích, tak já "občas" "někdy" "tu a tam" jeden kousek na "vyzkoušení" získám.
Jestli mé "zhodnocení" je či není "geniální" - to zjistíme .... tak přibližně za těch 5 let (např.) - ale martina - dle toho uno - možná auto "k smrti" plánuje ujezdit - nemáte pocit?
S tím zaměstnáním - už jsem to tu párkrát psala - jsem ekonomicky vzdělaná holčička (že jsem analytik-prognostik - to vám přeci neprozradím .-)
S tou inteligencí, nu snad nejsem (úplná) bubka ...
Já přeci ZNÁM "český" pohled a "preference" při výběru vozu, já jen "tipuji", že se časem trochu "posunou" (ono, jestli jste si nevšiml už jistý mírný "odklon" od octavia a spol. nastává a pravděpodobně to zrovna dnešním dnem neustatne, a určitý "vývoj" bude pokračovat dál - na to mají vliv různé faktory, ty sociállní ještě snad, ty ekonomické dnes věru TĚŽKO prognózovat - to tak možná hodit korunou, nebo raději sehnat křišťálovou kouli ... ne vážně, to co jsem napsala se opravdu možná STANE.
PS: "Po pár měsících zjistili ....?" Povídejte., přehánějte, alespoň maličko konkrétní buďte. Já tedy nevím jak oni, ale já než NEJDRAŽŠÍ NEJSLOŽITĚJŠÍ domácí "spotřebku", tedy auto koupím, tak přeci jen 3krát měřím, než peníze vydám (nic DRAŽŠÍHO přeci nikdy nekupujeme - krom bydlení, to ale není "spotřebka" a za normální situace tam cena jen a jen roste)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 06.01.2009 23:23, RE: Vysvětlujete to TAK přesvědčivě ..
TOM napisał:
Troufnu si tvrdit,že 95 procent řidičů není schopno rozlišit jízdní vlastnosti 3 a 5 dvéřové verze stejného vozu. Není !
To, že má slečna ted Uno, jistě nemusí znamenát, že dojíždí auta na smrt. Spíš bych to přikláněl k finanční situaci, když si původní vůz kupovala.
Takže jestli je ted cenový rozdíl 3 a 5 dvéř. verzí 10- 15 tis, odhaduji,že za cca 4 roky kdy bude možná zase vůz měnit bude cenový rozdíl 5-10tis. Nehledě na to,že 5dvéř se bude lépe prodávat. U 3 dvéř by možná musela z důvodu čes...
To s tím "...každý víkend jezdí plně naloženým vozem ..." to jsem opakovaně hledala a .. NIC.
KDE jste to četl? To jaký "časový" plán s vozem má je jen naše "fabulace", to věru NEvíme, já podle tono Uno jen "tipla" ... možná máte pravdu, a třeba auto plánuje opravdu za 4 roky prodat (ale třeba za 6 a nebo ho opravdu "dojezdí", jako to Uno ... ,-)
Jestli opravdu 95% lidí NErozezná rozdíly v chování vozu - to je mi líto. Nejsem žádný Seb Loeb ani Walter Röhl, ale určité "pocity" přeci z vozu musí mít každý a nedávno jsem jela Citroën C4 coupe a pak hatchbackem (obé 1.6 HDi) a rozdíl samozřejmě poznáte (docela hravě) - vliv má samozřejmě mnoho věcí, jak už jsem tu napsala, třeba i jen palivo a samozřejmě i to jak je motor "zajet", nebo jen KDO s ním jezdil přede mnou a použité pneu a jak jsou natlakované pneu ... a ...
Spíše je až "zajímavá" ta česká "antipatie" k "lepší" konstrukci a samozřejmě NEjen tahle "drobnost", na můj vkus je tu OBECNĚ "malý" vztah ke KVALITĚ
Téma konstrukce vozu a z toho plynoucích "souvislostí" jsem tu již jednou "nanesla" a "schytala" to možná ještě více než dnes ...
No, CO si Martina koupí je její věc, a samozřejmě pokud KAŽDÝ víkend ... (ale to v tom jejích textu opravdu není - nebo já pro oči nevidím ,-) Napište KDE jste to "vyčetl" - já třeba jen "unavená" (po dovolené druhý den v práci, navíc je tu TAKOVÁ zima - tfuj tfuj)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 06.01.2009 23:40, RE: Všimli jste si toho PARADOXu?
Kylie napisał:
To je docela vtipná hra, co když její "variaci" hrajeme právě teď? ,-)
Na téma že někomu se "hodí" to a někomu "ono" jsem se vyjádřila výše (pokud Martina chce občas vozit více jak jednoho člověka ... asi není co řešit ... jsem už, dávno tomu, napsala - teď jsme probírali "teorii"
K tomu věku a zkušenostem - takový "mladý muž", jako třeba pan Vaculík, má zkušeností (praktických i teoretických) MNOHO a MNOHO NÁSOBNĚ více než já. Já jsem (přinejlepší) tak někde na úrovni toho posledního nejslebš...
Kdyby si aspoň furt nepsala ty uvozovky, bylo by to o "padesát" procent kratší
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.01.2009 06:47, RE: Vysvětlujete to TAK přesvědčivě ..
Kylie napisał:
To s tím "...každý víkend jezdí plně naloženým vozem ..." to jsem opakovaně hledala a .. NIC.
KDE jste to četl? To jaký "časový" plán s vozem má je jen naše "fabulace", to věru NEvíme, já podle tono Uno jen "tipla" ... možná máte pravdu, a třeba auto plánuje opravdu za 4 roky prodat (ale třeba za 6 a nebo ho opravdu "dojezdí", jako to Uno ... ,-)
Jestli opravdu 95% lidí NErozezná rozdíly v chování vozu - to je mi líto. Nejsem žádný Seb Loeb ani Walter Röhl, ale určité "pocity" přeci z vozu mus...
Možná proto, že vy to čtete na lidovkách a já na Tipcars. Prostě to je v tom dotazu - 30 km denně po městě a o víkendech 100km plně naloženým vozem....( to není náhodný výlet - to je plánovaná pravidelná akce)
A jestli si chce auto nechat 6 let či dýl, tak taky neni o čem. Nikdo neví na co bude auto používat za 6 let a pár dveří se hodí přičemž neublíží- zkuste si jen dát dítě do sedačky dozadu u 3dvířka.....
Nevím, zdá se mi,že vy vycházíte z předpokladu,že člověk používá auto jen pro jeden účel a tomu se snažíte podřídit radu-výběr.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.01.2009 11:13, RE: Vysvětlujete to TAK přesvědčivě ..
TOM napisał:
Možná proto, že vy to čtete na lidovkách a já na Tipcars. Prostě to je v tom dotazu - 30 km denně po městě a o víkendech 100km plně naloženým vozem....( to není náhodný výlet - to je plánovaná pravidelná akce)
A jestli si chce auto nechat 6 let či dýl, tak taky neni o čem. Nikdo neví na co bude auto používat za 6 let a pár dveří se hodí přičemž neublíží- zkuste si jen dát dítě do sedačky dozadu u 3dvířka.....
Nevím, zdá se mi,že vy vycházíte z předpokladu,že člověk používá auto jen pro jeden úče...
Ale já přeci OPAKOVANĚ píši, pokud to někdo POTŘEBUJE .. klidně nechť si kombi pořídí ...
Máte pravdu, na "straně" LN je ten (tedy BÝVAJí) ty úvodní "dotazy/příspěvky" kratší/zkráceny - nechápu (smysl - ono to pak je občas trochu NE-smysl)-
PS: Já se tou svou "aktivitou" JEN snažím trochu "narovnat" místní trh. Nebo čím to je? ... Tedy jak to že je tak "jiný"? Klidně např. v onom vyšším využívání 3dv verzí a nebo naopak onou výraznou "preferencí" velkých zavazadelníků, resp. kombi? Popravdě i v motorech je to často trochu "jinak - posunuté". Stejné je to i s malými auty (nejen z kolína), která jsou v evropě docela "hit", v česku docela "out" - já prostě JEN předpokládám, že časem se česko bude spíš "přibližovat/sbližovat" s evropskými "standardy/zvklostmi/praxí" ..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.01.2009 13:41, RE: Všimli jste si toho PARADOXu?
Kylie napisał:
To je docela vtipná hra, co když její "variaci" hrajeme právě teď? ,-)
Na téma že někomu se "hodí" to a někomu "ono" jsem se vyjádřila výše (pokud Martina chce občas vozit více jak jednoho člověka ... asi není co řešit ... jsem už, dávno tomu, napsala - teď jsme probírali "teorii"
K tomu věku a zkušenostem - takový "mladý muž", jako třeba pan Vaculík, má zkušeností (praktických i teoretických) MNOHO a MNOHO NÁSOBNĚ více než já. Já jsem (přinejlepší) tak někde na úrovni toho posledního nejslebš...
takže analytik - prognostik. Já si něco takovýho myslel abych pravdu řekl. Ta úvaha o ceně focuse za pět let zas tak geniální není, já myslím, že určitě levnější budou, na druhou stranu to by vědělo i 5-ti letý dítě bez ekonomického vzdělání. A dej už pokoj prosímtě.
ahoj
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.01.2009 13:46, RE: Vysvětlujete to TAK přesvědčivě ..
Kylie napisał:
Ale já přeci OPAKOVANĚ píši, pokud to někdo POTŘEBUJE .. klidně nechť si kombi pořídí ...
Máte pravdu, na "straně" LN je ten (tedy BÝVAJí) ty úvodní "dotazy/příspěvky" kratší/zkráceny - nechápu (smysl - ono to pak je občas trochu NE-smysl)-
PS: Já se tou svou "aktivitou" JEN snažím trochu "narovnat" místní trh. Nebo čím to je? ... Tedy jak to že je tak "jiný"? Klidně např. v onom vyšším využívání 3dv verzí a nebo naopak onou výraznou "preferencí" velkých zavazadelníků, resp. kombi? Popravdě i v...
To já si vším už dávno, že se snažíte narovnat některé polopravdy či zvláštní preference trhu. .A v dobrém.
Ale proč? Proč tak horlivě? Plno lidí to pak odradí brát jako dobrý názor. Jestli mi rozumíte. Stačí přece jednou sdělit svůj názor na věc a ony si to ty tisíce čtenářů přeberou. Jenže vy se snažíte přesvědčit každého z cca 20 dopisovatelů. No a pak je to až úsměvné a působí to zbytečně jako zanícená advokátka odvržených a slabých.
Jak už jsem psal - méně je někdy více.
A že jsou dotazy jiné (zkrácené) na tipcars a na lidovkách je zvláštní - už jednou jsem toto řešil - vznikají tak zbytečné spory vlastně o ničem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.01.2009 18:23, RE: Vysvětlujete to TAK přesvědčivě ..
TOM napisał:
To já si vším už dávno, že se snažíte narovnat některé polopravdy či zvláštní preference trhu. .A v dobrém.
Ale proč? Proč tak horlivě? Plno lidí to pak odradí brát jako dobrý názor. Jestli mi rozumíte. Stačí přece jednou sdělit svůj názor na věc a ony si to ty tisíce čtenářů přeberou. Jenže vy se snažíte přesvědčit každého z cca 20 dopisovatelů. No a pak je to až úsměvné a působí to zbytečně jako zanícená advokátka odvržených a slabých.
Jak už jsem psal - méně je někdy více.
A že jsou dotazy j...
Tome klobouk dolů, jsi to vysvětlil teď přesně tak, že bych se pod tvůj text i podepsal.Já vím že to milá Kylie myslí dobře a stejnětak to myslím dobře i já když povznesu protinázor.Ale opravdu...Kylie něco napíše, a musím uznat vetšinou je to příspěvěk velmi solidní úrovně a proto před ní taky smekám, i proto, že jako ''šťabajzna'' se zde velmi obstojně vyzná v našich ''chlapských'' záležitostech :) (samozřejmě nemám proti opačnému pohlaví co se zajímá o tyhle věcičky vůbec nic, ba naopak), a někdo může napsat třeba jenom větičku která se s jejím názorem rozchází a hned okamžitě se strhne lavina protiargumentů, která chudáka ''agresora'' skoro až ''zasype'' a často mu až znechutí dál se o tom bavit, protože ví, že se to potáhne do nekonečna.A tohle kazí takový ten dojem na odbornosti.Tohle odbourat a fakt to bude super :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 10.01.2009 23:29, Jaké auto .... ?
Tak mi připadá, že se celá věc zvrhla. Teď jste všichni udělali Martině v hlavě větší zmatek, než co jste v "dobrém" chtěli udělat. Včetně Tebe "Kylie", a to jako velká holka bys mohla pochopit. Ať si jednoduše paní Martina udělá čas, obejde jak prodejny s novými vozy, tak autobazary. Nechte na ní, jestli se jí bude líbit to, či ono, hlavně aby si sama chtěla vybrat. Ať se v tom kterém autě projede, ošahá, co potřebuje, a ne probůh aby jste jí někteří magořili s nějakým zkrutem, pevností, motory apod., když tomu jaksi stejně nerozumí. Konečně, přesedlá ze starýho křápu, takže si tak jak tak polepší.
reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.