Projectigi napisał:
3 dveřová vozidla jsou báječné pasti. To že jsou tužší karoserie je sice hezká věc, ale představit si situaci že se někdo vymázne s třídveřákem a v zádu bude posádka je už méně pozitivní u těchto vozítek, na výlet s více cestujícími než 2 je to riziko. havárií je hodně a argument otom že je malá pravděpodobnost, že zrovna uživatelka 3dveřáku se nevybourá tehdy poveze li víc lidí, je možná do té doby než se to stane, spousta lidí si to uvědomuje, Kylie také proto jezdí ve své C5, kážu vodu piju víno :o)
Pokud toužíte po pochvale za "překrucování" smyslu ... máte ho mít. ,-)
Jinak ale čelo mračím, vy prostě jen VYMÝŠLÍTE NEsmysly!
A ta "fanstasmagorie" s havárií ... např. ve 4místném plně obsazeném coupé - to je málem "šíření poplašné zprávy" - a je to samozřejmě nesmysl. Pokud jste někdo trošičku problematiku nárazových testů studoval (no já vím, že nestudoval - to byste asi nepsal co jste napsal), tak problematika je TAK složitá, že něco takového by si ŽÁDNÝ odborník říci netrofl (ale vy to "od boku" "odpálíte" - asi "s úsměvem", že?). Když už totiž, tak by "tužší" karoserie byla při případné nehodě spíše "plusem" a doporučuji si někde na YouTube najít nějaké REÁLNÉ crash testy a občas u některých vozů je to právě naopak, PROBLÉMem je, že se zadní dveře otevřou /za což je sice bodová ztráta - ta vás ale, jste-li "účastník nehody", asi moc nezajímá/, nebo někdy nejdou dveře otevřít (vystřihávání z havarovaného vozu je relativně "běžné" - to ale možná víte) atd.
Takže: NEvymýšlejte (a zajímá-li vás problematika, třeba trochu "studujte")
PS: V "mé" kategorii vozů je to s tím vínem a vodou, mimochodem, právě obráceně ,-)
Abych to řekla "polopaticky", u vozů střední třídy je (bývá) vůz typu cupka DRAŽŠÍ (často i "lépe" "pojat"), než "základní" verze sedan/liftback - to ale možná také víte.